Samaa mieltä, jotenkin toksista on keskustelu täällä puolin ja toisin. Tunteekohan täällä kukaan persu henkilökohtaisesti vassaria, tai vastaavasti vassari persua. Omasta lähipiiristä löytyy henkilöitä molemmilta laidoilta, ja vaikka välillä asioista väitelläänkin niin silti aina hyvässä hengessä. Itseänikin vähän huolestuttaa tälläinen poteroituminen, kaikki tuntuu elävän vähän omassa kuplassaan ja kuplan ulkopuolella olevat ovat vihollisia.Siis sakeaa on täälläkin tämä keskustelu.
Me vs te asetelma.
Mä oon vasemmalle kallellaan enkä nää tätä mitenkään niin, että persut olisi minua vastaan tai minä heitä. Junnilla nyt oli ihan säälittävä natsipelle ja hänen kohdallaan tuota sanaa voi jopa osuvasti käyttää.
Joskus aikoinaan Junnillalle oltais naurettu niin kuin Siitoiselle tai Seppo Lehdolle, mutta ajat näköjään muuttuvat. Nykyään heilaava pesukarhuskraka mies voi olla ministeri.
Nään tämän keskustelun täälläkin aika huolestuttavana poteroitumisena, nähdään vihollisia eikä toisia ihmisiä.
On aika huolestuttavaa, että kun mennään tähän me vs te asetelmaan niin "meidän" jengi voi oikeutetusti tehdä mitä vaan koska "teidän" jengi teki tätä ja sitä tätä ja tuota.
Minä pystyn ainakin näin demarina tunnustamaan, että vasemmalla on omat sakeat porukkansa kuten esim. Silakat, toivoin että tuolla oikeassa syvällä päädyssä pystyttäisiin tämä myös toteamaan.