Kuinkas hirveästi noi ESP:t sitä virtaa haukkaa? Itse en ole sähkönkulutuksessa huomannut mitään niiden hankinnan jälkeen?Olettaisin että, nämä vievät huomattavasti vähemmän virtaa kuin noi wifi-ESP laitteet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkas hirveästi noi ESP:t sitä virtaa haukkaa? Itse en ole sähkönkulutuksessa huomannut mitään niiden hankinnan jälkeen?Olettaisin että, nämä vievät huomattavasti vähemmän virtaa kuin noi wifi-ESP laitteet.
Aktiivisena kulutus jossain sadoissa mA:ssa, en tiedä miten hyvin keskimääräisen kulutuksen saisi alas sleepeillä kun wifi ei ole ihan ykkösvaihto vähävirtaisuuden tavoitteluun. Kai sitä parilla AA:lla päivän pyörittää jos vähän optimoi...Kuinkas hirveästi noi ESP:t sitä virtaa haukkaa? Itse en ole sähkönkulutuksessa huomannut mitään niiden hankinnan jälkeen?
Itse ehkä reilu vuosi sitten mittailin omien ESP32-palikoiden virrankulutusta ja idlenä (ei siis mitään oikeaa toimintaa määriteltynä) ja wifi päällä virrankulutus oli muistaakseni karvan vajaa 100mA. Hetken mietiskelin jos olisi saanut jonkun sleep-virityksen rakenneltua että olisi käynyt määrävälein laittamassa weifin päälle, lähettäisi datat ja menisi taas nukkumaan mutta tuossa oli aika monta ongelmaa, esimerkiksi wifi-yhteyden muodostamiseen meni ties kuin monta sekuntia. Joku BLE-beacon -tyylinen toteutus saattaisi paristoilla jokusen päivän kestääkin.Aktiivisena kulutus jossain sadoissa mA:ssa, en tiedä miten hyvin keskimääräisen kulutuksen saisi alas sleepeillä kun wifi ei ole ihan ykkösvaihto vähävirtaisuuden tavoitteluun. Kai sitä parilla AA:lla päivän pyörittää jos vähän optimoi...