Altistuneena ei saa mennä ravintolaan, silloin mennään testiin ja odotetaan tulosta kotona, näin tein itse juuri viime viikolla.Oliko sillä korona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Altistuneena ei saa mennä ravintolaan, silloin mennään testiin ja odotetaan tulosta kotona, näin tein itse juuri viime viikolla.Oliko sillä korona?
En osaa sanoa mikä oli homman nimi. Firmaan kyllä kuuluu ulkomaalaisia että olisiko sitten niin että koronapassi ei kaikille järjesty. Minulla se kyllä on ihan a-ok.Aha. No ei sitten tainnut olla kuitenkaan rajoitteista kyse? Vai oliko teillä niin vähän koronapassin näyttämään kykeneviä, ettei paikkaa kannattanut pitää auki? Sekään ei kyllä johdu rajoitteista vaan tiedät kyllä...
Altistuneena ei saa mennä ravintolaan, silloin mennään testiin ja odotetaan tulosta kotona, näin tein itse juuri viime viikolla.
Kukahan tässä nyt politiikkaa pakottaa?Mulla jäi työpaikan keilailuilta väliin 2020 huhtikuussa kun ne peruttiin koronan takia. Perkeleen Sanna Marin, en ole vieläkään päässyt tästä yli. Näen unia keilaamisesta harva se yö ja itken itseni uniin keilapallo sylissä.
Rokotettuna tämä ei kait päde.Altistuneena ei saa mennä ravintolaan, silloin mennään testiin ja odotetaan tulosta kotona, näin tein itse juuri viime viikolla.
Älä jauha paskaa, mulla on koronapassi ihan siinä kuin rokotetuilla, sairastettu korona tarjoaa ihan saman suojan kuin se tuplarokote.Mutta se johtuu siitä, ettet ole ottanut rokotteita.
Pätee, ei todellakaan ole asiallista mennä altistuneena levittämään virusta sadoille, ehkä tuhansille ihmisille, siksi korona täällä pyörii kun kaikki sannat juoksee koronassa baarissa voisin sanoa, kuten eräät meuhkaa siitä kun ei oteta rokotettaRokotettuna tämä ei kait päde.

Älä jauha paskaa, mulla on koronapassi ihan siinä kuin rokotetuilla, sairastettu korona tarjoaa ihan saman suojan kuin se tuplarokote.
Älä jauha paskaa, mulla on koronapassi ihan siinä kuin rokotetuilla, sairastettu korona tarjoaa ihan saman suojan kuin se tuplarokote.
Ei päde rokotettuna. Testiin voit toki mennä jos epäilet saaneesi tartunnan. Turhaa meuhkaa tyhjästä.Pätee, ei todellakaan ole asiallista mennä altistuneena levittämään virusta sadoille, ehkä tuhansille ihmisille, siksi korona täällä pyörii kun kaikki sannat juoksee koronassa baarissa voisin sanoa, kuten eräät meuhkaa siitä kun ei oteta rokotetta![]()
Silti mulla on se passi mikä maagisesti estää koronan leviämistä, vai eikö se nyt estäkkään?Viisinkertainen kai se todennäköisyys koronan saamiseen oli sairastaneella CDC:n mukaan.
Itse asiassa Haaviston positiivisen takia ohjeistus muuttui ja todellakin pitää. Vaikkei olisi ollut mitään oireita.Ei päde rokotettuna. Testiin voit toki mennä jos epäilet saaneesi tartunnan. Turhaa meuhkaa tyhjästä.
Mulle soitettiin tartuntayksiköstä että olen altistunut ja negatiivisen testin jälkeen saan jatkaa normaalia elämää taas.No siinä tapauksessa sun ei tarvitse jäädä altistuttuasi omaehtoiseen karanteeniin. Tää on niin helppoa.
Niin, tässä ei ollut mitään uutta.Itse asiassa Haaviston positiivisen takia ohjeistus muuttui ja todellakin pitää. Vaikkei olisi ollut mitään oireita.
Mulle soitettiin tartuntayksiköstä että olen altistunut ja negatiivisen testin jälkeen saan jatkaa normaalia elämää taas.
Täällä meuhkataan kuinka rokottamattomat on vastuuttomia ja samalla on ok altistuneena juosta ravintolassa koska kaksi rokotetta ja passi mitkä ei estä koronan leviämistä?Ei päde rokotettuna. Testiin voit toki mennä jos epäilet saaneesi tartunnan. Turhaa meuhkaa tyhjästä.
Jos näin on niin joko Valtioneuvoston turvallisuusyksikkö tai Marin siis valehtelee.Marinille ei taidettu soittaa. Jos sut on erikseen määrätty eristykseen niin sitten sinut on. Mutta altistumisesta ei tarvitse omaehtoiseen asettua jos on rokotteet kunnossa.
Ohjeet oli selvät:
![]()
Valtioneuvoston turvallisuusyksikkö kehotti kahdesti välttämään kontakteja - pääministeri Marin lähti baariin
Ulkoministeri Haaviston koronatartunnan selvittyä valtioneuvoston turvallisuusyksikkö lähestyi Iltalehden tietojen mukaan valtioneuvoston jäseniä kahdesti tekstiviestillä ja kehotti välttämään kontakteja.www.iltalehti.fi
Sannan oma väite:
Sä meuhkaat foorumilla kuinka rokottamattomat on vastuuttomia ja samalla on ok altistuneena juosta ravintolassa koska kaksi rokotetta ja passi mitkä ei estä koronan leviämistä?
Eikö tuossa ole aika iso ristiriita?
Mikä ristiriita? Kaksi rokotetta on ok jolla saa "vapauden" liikkua baareissa ja tapahtumissa. Rokottamattomat ovat vastuuttomattomia.Sä meuhkaat foorumilla kuinka rokottamattomat on vastuuttomia ja samalla on ok altistuneena juosta ravintolassa koska kaksi rokotetta ja passi mitkä ei estä koronan leviämistä?
Eikö tuossa ole aika iso ristiriita?
"Jo ennen myöhäisillan tiedotetta valtioneuvoston turvallisuusyksikkö lähestyi Iltalehden tietojen mukaan valtioneuvoston jäseniä tekstiviesteillä. Ensimmäinen tekstiviesti lähetettiin noin kello 20, toinen noin kello 22.Jos näin on niin joko Valtioneuvoston turvallisuusyksikkö tai Marin siis valehtelee.

Nyt on kyse siitä koherentista toiminnasta ja käytännöistä. Minkä kuvan valtion johto antaa kansalaisille tilanteen vakavuudesta tällä pääministerin toiminnalla? Puhutaan yhtä ja toimitaan täysin toisin. Harmi vain nyt että siellä on sana sanaa vastaan Marinin ja turvallisuusyksikön välillä.Sä voit lukittautua vaikka kellariin loppuiäksesi eikä tämä virus katoa maailmasta mihinkään. Jos et halua elää taudin kanssa niin se on sun oma valintasi. Koronapelko lähtee taas aavistuksen hysteeriselle tasolle kun kytätään yksittäisten ihmisten maskeja.
OT:
"Jo ennen myöhäisillan tiedotetta valtioneuvoston turvallisuusyksikkö lähestyi Iltalehden tietojen mukaan valtioneuvoston jäseniä tekstiviesteillä. Ensimmäinen tekstiviesti lähetettiin noin kello 20, toinen noin kello 22.
Tekstiviesteissä kerrottiin ulkoministeri Haaviston koronatartunnasta ja kehotettiin kaikkia, jotka olivat olleet hänen kanssaan tekemisissä, välttämään muita kontakteja, kunnes ovat saaneet koronatestin tuloksen."
Toinen puhuu totta ja toinen Jäätteenmäen tyyliin 'niin totta kun osaan'.![]()
Nyt on kyse siitä koherentista toiminnasta ja käytännöistä. Minkä kuvan valtion johto antaa kansalaisille tilanteen vakavuudesta tällä pääministerin toiminnalla?
En mä pelkää koronaa, mä sairastin sen ilman rokotetta, se oli 3pvä flunssa.Sä voit lukittautua vaikka kellariin loppuiäksesi eikä tämä virus katoa maailmasta mihinkään. Jos et halua elää taudin kanssa niin se on sun oma valintasi. Koronapelko lähtee taas aavistuksen hysteeriselle tasolle kun kytätään yksittäisten ihmisten maskeja.
Joo, näille jotka eivät kykene ajatella mitään omilla aivoillaan. "Katotaan mitä pääministeri tekee"Nyt on kyse siitä koherentista toiminnasta ja käytännöistä. Minkä kuvan valtion johto antaa kansalaisille tilanteen vakavuudesta tällä pääministerin toiminnalla? Puhutaan yhtä ja toimitaan täysin toisin. Harmi vain nyt että siellä on sana sanaa vastaan Marinin ja turvallisuusyksikön välillä.
Kaksi rokotetta ottanut altistunut juoksee baarissa ei ole vastuutonta?Mikä ristiriita? Kaksi rokotetta on ok jolla saa "vapauden" liikkua baareissa ja tapahtumissa. Rokottamattomat ovat vastuuttomattomia.
Minun ajatus on hyvin lyhyt siitä luotettavuutta herättävästä kuvasta: Sanojen ja tekojen tulisi kohdata.Kannatan ehkä aavistuksen erilaisen kuvan antamista kuin sinä.
Ei ole.Kaksi rokotetta ottanut altistunut juoksee baarissa ei ole vastuutonta?![]()
Asia kunnossaEi ole.

Esimerkillä johtamista voisi odottaa tällaisessa pandemiatilanteessa pääministeriltä.Löytyi vielä Jäätteenmäkeäkin luotettavampi Iltapulun tietojen mukaan
ps. Jos se viesti tosiaan on lähetetty noin 20 niin luultavasti ilta oli jo käynnissä.
Kannatan ehkä aavistuksen erilaisen kuvan antamista kuin sinä.
Juuri oli THL:n ohje täällä missä sanottiin että pitää välittää!Marinillahan lienee täysi rokotussarja, eli THL:n ohjeen mukaan jos mennään, niin altistumisesta ei lähtökohtaisesti tarvitse välittää.

Hyvin usein, esim tässä pandemiassa, tavallisen ihmisen osaaminen loppuu kuin laukka tiiliseinään juoksemalla.Joo, näille jotka eivät kykene ajatella mitään omilla aivoillaan. "Katotaan mitä pääministeri tekee"
Näinhän se on. Vihdoinkin joku ymmärtää sen.Asia kunnossa
Sitten se on rokottamattoman vika kun korona ei lopu![]()
En mä pelkää koronaa, mä sairastin sen ilman rokotetta, se oli 3pvä flunssa.
Kun vaaditaan vastuita, mutta itse maan johto toimii vastoin omia ohjeita niin mitäpä luulet siitä seuraavan?
Mä olen elänyt koko tämän ajan aivan normaalia elämää, mutta kaksi kertaa ollut karanteenissa että testitulos tulee ja kerran eristettynä 10pvä koronan takia.
Minun ajatus on hyvin lyhyt siitä luotettavuutta herättävästä kuvasta: Sanojen ja tekojen tulisi kohdata.
Viisinkertainen kai se todennäköisyys koronan saamiseen oli sairastaneella CDC:n mukaan.
Miten meinaat selittää tytölle, jos hän saakin narkolepsian tai jonkin vastaavan loppuelämää merkittävästi haittaavan taudin rokotteesta? Selität jotain pienistä todennäköisyyksistä vai jotain muuta?
Tämä liittyy miten mihin..?Hyvin usein, esim tässä pandemiassa, tavallisen ihmisen osaaminen loppuu kuin laukka tiiliseinään juoksemalla.
Jos et oikeasti ole uhrannut elämääsi korkean tason tutkimukselle aiheen ympärillä niin et tiedä aiheesta hevon kukkua. Etkä osaa lukea ainuttakaan tutkimuspaperia niin että osaisit ottaa kantaa niihin. Etkä tiedä mikä on juuri itsellesi parasta lääketieteellisten faktojen perusteella. Olet siis aivan täysin nolla.
Silloin tarvitaan niitä luotettavia esimerkkejä.
Esimerkillä johtamista voisi odottaa tällaisessa pandemiatilanteessa pääministeriltä.
Niin no, tässä taotaan ennätysmäärä keissejä ja sairaalakuormitus on kova.Sä puhuit edellisessä viestissä tilanteen vakavuudesta annettavasta kuvasta ja nyt luotettavuutta herättävästä kuvasta. Kummasta jatketaan?
En luota Mariniin (enkä muihin vasemmistopoliitikkoihin yleisesti) mutta mielestäni annetaan ihan oikea kuva siitä, miten ihminen voi nyt toimia.
Siihen että "omilla aivoilla ajattelu" tai "oma tutkimus" on aivan pohjatonta hevonpaskaa.Tämä liittyy miten mihin..?
Niin no, tässä taotaan ennätysmäärä keissejä ja sairaalakuormitus on kova.
Niin onko tämä sitten se oikea toimintamalli?
Jännä käsitys normaalistaOn. Ota rokotteet, voit elää normaalisti.
Näinhän se on. Vihdoinkin joku ymmärtää sen.
Jännä käsitys normaalista
Sairasta korona ja voit elää normaalisti oli mun vaihtoehto, tästä lähtien vedän täysillä kuten Sanna muista välittämättä.On. Ota rokotteet, voit elää normaalisti.
Sairasta korona ja voit elää normaalisti oli mun vaihtoehto, tästä lähtien vedän täysillä kuten Sanna muista välittämättä.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.