Tässä taas jäi se konteksti uupumaan, eli kyseessä oli vastine sille, että koronarokotteita annettaisiin jatkossa 2-3 kertaa vuodessa. Ja se mikä teiltä "huvittuneilta" jäi ymmärtämättä on se, että siinä NY-Timesin uutisessa ei väitetty immuunipuolustuksen väsyvän, vaan siinä nostettiin esille huoli siitä, että tämmöinen saattaisi olla mahdollista.
Oletko käynyt armeijan ja ottanut nuo neljä rokotetta joka vuosi, vai miten se liittyy tähän?
Kiukuttelut kannattaa jättää vähemmälle ja kukaan täällä ei ole väittänyt mitään. En myöskään ole nähnyt tiedemiesten, joihin NY-Times viittasi, kiukuttelevan täällä. Mutta sinäkin onnistuneesti osoitit sen, että tämmöistä ei ole soveliasta ennaltaehkäisevästi edes pohtia ennenkuin se mahdollisesti joskus tapahtuu.
En minä täällä ole kiukutellut, itse aloit kiukuttelemaan ettei täällä saisi muka keskustella asiasta. Kyllä saa keskustella, mutta ilman faktoja ei ole paljon keskusteltavaa asiassa. Vai onko täällä keskustelijoita, joilla on oikeasti ammattinsa puolesta tietoa miten se immuunipuolustus toimii tai ei? Itse veikkaan ettei montaa sellaista löydy foorumilta asiasta keskustelemaan. Ilman faktoja keskustelu menee eipäs-juupas väittelyksi, joka ei johda mihinkään. Liittyy ihan siten, että jos ne neljä rokotetta ei aiheuta immuunipuolustuksen väsymistä (vaikka ne neljä hepatiitti rokotetta), niin miksi neljä koronarokotetta aiheuttaisi? Kerro nyt miten tästä voidaan rakentavasti keskustella ilman faktoja? Kuten edellä todettiin niin puuttuu se liha luiden ympäriltä tässä.
Etenkin kiireisyys joutavaksi koetun asian kanssa voi olla vähän hitaampaa.