Ihmiskunta ja yhteiskunta eivät ole sama asia. En ole sanonut yhteiskunnalle olevan hyötyä isosta määrästä kuolemia.
Saattoipa siitä sitä hyötyä olla, että taudista selvinneet olivat vastustuskykyisempiä kuin siihen menehtyneet ja osa näistä sitten on jatkanut sukuaan. Ylikansoitus on myöskin ongelma, ja pitkällä tähtäimellä siitä on hyötyä, että rivit vähän harvenee. Äläkä ymmärrä tätä väärin, en ole sitä mieltä, että meidän pitäisi edesauttaa ihmisten kuolemista tauteihin, tai olla kehittämättä rokotteita tai muutakaan lääketiedettä.
No olisipa taas arvata, että sitä luetaan kuin piru raamattua. Kumpikaan, ihmiskunta/yhteiskunta ei hyödy niistä kuolemista. Rokotteilla & sairastamalla kummallakin saadaan immuniteetti, joka hiipuu ajankanssa. Sairastamalla ei saa mitään super immuniteettia, joten mitään hyötyä ei sairastamisesta nykytiedon mukaan ole. Siinä vaiheessa kun tauti alkaa niittämään niin paljon ihmisiä, että se ratkaisee ylikansoitukset olemme kyllä täysin kusessa.No selvästi sanoit, että parempi olisi olla ilman rokotetta, vaikka kuolisi 5%, jos tuo ei ole rokotevastaista niin mikä sitten?
Äläpäs nyt vääristele minun kirjoittamaani. Oli kyse kahdesta tai kolmesta vuosittaisesta rokotteesta. Montaako tautia vastaan otetaan 2-3 rokotetta vuodessa?
Missä minä olen sellaista väittänyt? Äläs nyt vääristele.
Missä minä olen sinun väittänyt sanoneen noin? Aivan en missään. Tämä on neljäs kerta, kun joko et ymmärrä lukemaasi tai tahallaan vääristelet sanomaani.
No ainakin vihjaisit tai niin sen tuosta ymmärsin.
"On tämä hienoa nykyisin kun aina joku mielensäpahoittaja löytyy joukosta, jos sanoo rehellisesti mitä ajattelee. Mikä sitten olisi se poliittisesti korrekti ilmaisu tuollaisesta suoraan sanottuna paskasta?"
Sinä kirjoitit näin sen jälkeen kun olit joko tahallisesti tai tahattomasti väärin ymmärtänyt viestiä mihin vastaat ja huutelet antivaxxxeria. Jotenkin tuosta viestistäsi saa sen mielikuvan, että pidät itseäsi parempana keskustelijana.
No itse ymmärsin sen näin: "ihmiskunnan olisi parempi olla ilman rokotetta, vaikka siihen kuolisi 5%", ymmärsinkö siis tämän jotenkin väärin? Jos et tuota tarkoittanut, niin ei varmaan kannata kirjoittaa niin. Rokotevastaisten huuteluita tuollaiset.
Jotenkin tuosta viestistäsi saa sen mielikuvan, että pidät itseäsi parempana keskustelijana.
No sitten ymmärsit väärin.