Taitaa olla kuukauden päivät mennyt siitä kun ensimmäiset öyhöttäjät aloittivat täällä "rajat kiinni! Kaikki lentomatkustajat 14vrk karanteeniin, lämpömittaukset kentille, miksei Suomi/THL tee mitään?!?"
Olisi kiva kuulla näkemyksiä nyt näiltä henkilöiltä että vieläkö Suomi oli ihan hukassa tuolloin, vai meneekö tämä tuurin piikkiin ettei "niin huonolla asioiden hoidolla sattunut mitään"?
Ensimmäisten maskihamsterien maskitkin taitaa olla loppu
En ole niiden joukossa jotka vaativat rajoja kiinni, mutta olen "Laissez-faire", "antaa mennä ilman kontrollia"-ajatusten ja noiden "öyhöttäjien" välisessä ajastusmaastossa.
Minun vastaukseni kysymykseesi on että Suomi oli ja on hiukan hukassa ja seilaa pienten todennäköisyyksien avaamalla tuurilla.
Mietippä mitä Suomessa tapahtuisi kun käy näin
(ATTN: UPDATES throughout with latest figures) SEOUL, Feb. 22 (Yonhap) -- South Korea re...
en.yna.co.kr
Pelkästään Lauantaina tähän mennessä 229 tapausta (yhteensä 433)
Seuraava ei ole hysteriaa tai ölötystä, mielestäni puhtaasti rationaalisia toteamuksia...
Et voi tietää mikä Suomen tilanne oikeasti nyt on.
Perustuen moniin kokemuksiin muista valtioista, hiljaiset levittäjät tuovat ylläreitä.
Vilkaise maaimaa hetken silmät auki ja katso mitä muualla tapahtuu ja esitä itsellesi uskottava kertomus että se ei koske Suomea ja ei voi toistua Suomessa.
Jos tarina tuntuu uskottavlta, niin postaa tänne, luen mielelläni.
Minun mielipiteeni on että voi hyvinkin koskea Suomea ja paras temppu nyt olisi lisätä testikittien käyttöä, sekä maahan tulevan liikenteen yhteydessä että sisäisesti riittävän epäselviin tapauksiin. Tällä tavalla esim. Taiwan löysi piilevän pesäkkeen.
Se ei estä viruksen tuloa, mutta hidastaa sitä ja jos käy niin hyvin että epidemia hyytyy kesällä, niin tarinalla on parempi loppu.
Tämä ei ole maailmaloppu, vain muutos joka kiusaa taloutta ja ihmisten elämää toivottavasti ei kuukausia.