Mutta olen lähes varma siitä, että sinulla ei riitä asiantuntemus päätellä mitään siitä, mistä sinun niulutulehdus johtui.
Olen samaa mieltä. Se ei poista vieläkään sitä, että sattumaksikin se oli omituisen kovasti korreloiva. Rokotehan toki laittaa kehon lujille hetkeksi. Huvikseenhan sitä urheilukieltoakaan ei niistä annettu.
Näitä turhia rokotteita en ole kyllä nähnyt markkinoitavan. Onko esim. ollut joku kausi influenssarokutus, josta on kerrottu, että se turha, mutta käy piikittämässä, jos siltä tuntuu?
THL ei varmaan ole huomannut tätä tutkimusta johon viittaa "turhat buusterit omikronia vastaan terveille" Ehkä voit sen heille linkittää?
Tässä nyt leikit tyhmää. Miten se kolmas piikki ei minulle ole turha tässä nykytilanteessa, jos tauti tulee kuitenkin, ja ainoa efekti siitä on se, että se SAATTAA lieventää tätä nyt leviävää nuhakuumetta entisestään. Tilastollisestihan minulla on 0 % riski saada vakava keissi omalle kohdalle. Miten se ei silloin ole MINULLE turha. Riskiryhmäläiset ovat asia erikseen. En kuulu heihin.
Sekään ei ole mikään argumentti, että sillä suojeltaisiin muita, kun ei se niin faktisesti tee.