Kitaran soittaminen

Yhtenä soittolistalinkkinä jakaminen ei onnistunut?

Onnistui joo, mutta tuossa oli joku jänskä, kun listaa kokeili, niin muutamaan otteeseen heitti että aina biisi soi sen 5sek kunnes hyppäsi heti seuraavaan. Teki pari kertaa ja eri selaimilla, joten laitettiin nyt näin tällä kertaa. Tod. näk. joku hetkellinen bugi mutta olkoot nyt näin

EDIT: No kai se nyt toimii, niin muokattu.

Neuralilla alennukset niin tuli otettu Fortin Nameless X. Lähtee tujakasti kyllä metallit, mutta myös komeat ambient puhtaat ja nätisti saa särkymään.

Paljon hyviä ja inspiroivia presettejä. Efektit erittäin toimivat.

Nyt pitää kyllä kielet vaihtaa. On niin tukkoiset, kun onhan nuo jo kuukausia olleet ja tullut soiteltua nyt enemmänkin. Kenties paljonkin, kun sävellysvaihe metallijutuissa.

Viimeksi muokattu:
^Mä en enää osta yhtäkään kitaraplugaria. Jos ei jo omistuksissa olevilla onnistu, niin tuskin syy niissä on.

Sen sijaan menin nyt päivittämään EZ Drummerin Superior Drummeriin kun alet oli ja sopivasti viikko sitten tuli lopputili edellisestä duunipaikasta.
Samaan syssyyn 2TB SSD, jotta mahtuu paremmin kamaa. Taisi SD3 viedä kokonaisuudessaan joku vajaa 300gb.

Onhan tuo pikaisella testailulla aika huikea ja lähinnä tehnyt niin että hoitanut rummut kokonaan SD:n sisällä ja yhteen outputtiin DAWissa.

Pelkästään stacking ominaisuus että envelopen säädöt jo ihan älyttömän hyvä lisä verraten EZ drummeriin.

Minulla oli ennen tuota Namelessia raskaaseen metalliin oikeastaan vaan Neuralin Omega, joka sopivasti erilainen. Hyvä yhdistelmä nuo. Saan minun black/death metallit noilla.

Bias FX Elite on, mutta en niin välitä sen high gain ampeista.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 445
Jäsenet
74 369
Uusin jäsen
nabsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom