Joo, yleisesti ottaen mun korvillani ne pienet heitot katoavat siihen yleiseen meteliin, kun on läjä särökitaroita möyrimässä. Tai kun se orkesterin musikantti painaa Hammondinsa volyymipedaalin lattiaan. Raa‘in tilanne minulle on, kun soittaa liki yksin melodiaa ja silloin kaikki kuuluu. Vain satunnainen lautasen kolahdus rytmin merkiksi siellä täällä, paljastamassa falskit nuotit.Mut itelläkin tosiaan useimmiten jotain nopsaa demottelua, niin ei jaksa ihan kauheasti kiinnostaa tuollaisten kanssa veivata ja minusta se yleissoundi ei kyllä kitaran tuplauksista tyypillisesti jää kiinni. Enemmän ite kiinnitän huomiota vaikka rumpuihin, yleiseen vireisyyteen, taimiin, ilmavuuteen ja sen sellaiseen ja oon edelleenkin sitä mieltä, niin kuin sinäkin taisit tuossa osittain viitata, että tuollaiset tuplausjutut (tai niiden tekninen toteutus) hukkuu nopsaan kokonaisuuteen, jos homma muuten toimii ja kokonaisuus on hyvin tehty.
Mannisen Custom kyllä kiinnostaisi, joskin lavattoman kapeakaulaisen basson muodossa.