Myocyte
team omegga
Mä oon pyrkinyt nyt päivittäiseen rutiiniin seuraavia:
Benrthiltä 1-2 "soita mukana" tekniikkavideota/workouteja, miten näitä nyt halua kutsua.
Teoriaa aina pikkusen eteenpäin ja niiden soveltamista (Rockway nyt käytössä).
Akustista treeniä.
Sähköskeballa sitten coveribiisien treeniä ja aina välillä kun löytyy kivoja sooloja, niin niiden kanssa fiilistelyä ja opettelua.
Kyllä tää jo osa-aikatyöstä menee![]()
Hyvän kuuloinen jaotus. Mulle kanssa toimii sellainen, että on suht selkeät alueet joita käyn läpi itse soittoharjoittelussa, ja varaan myös aikaa sitten vaan pelkälle soittamiselle, oli kyse sitten vaan jostain diibadaabameiningistä missä soitan omia suosikkibiisejä tai sävellyksestä jne. En välttämättä seuraa edistystä tyyliin päivittäin pistämällä johonkin exceliin kuten true autist master race, mutta kuitenkin asetan itselleni tiettyjä pieniä välitavoitteita jotka yhdessä johtaa sitten johonkin isompaan tavoitteeseen. Oli kyse sitten vaikka jonkun biisin parttien treenauksesta ja ite biisin playthrough sitten lopullisena tavoitteena, tai jostain taustaraitaan tehdystä soolonlurituksesta tai mistä tahansa muusta.
Eli mahtava kuulla että harrastus maistuu! Soittaminen on parhaimmillaan ihan vitun upeaa hommaa

.