- Liittynyt
- 09.12.2016
- Viestejä
- 1 551
Eikö tämä vain kerro että Teslan omat akut on huonoja vrt kilpailijoiden tuotteet?
Mikä on toimiva FSD? Täysin arvalla se nyt tuolla ajaa.
Jos siellä olisi tuo mietitty niin ratkaisu olisi ollut alista asti.
Tämäkin ominaisuus on muilla valmistajilla vakiona.
Koska pitää sertifioida ja ei haluta maksaa.
Mihin autoon nuo parannukset sitten tulisi?
Model 3/Y on ne halvat autot mitä halpuutetaan kaikilla tavoilla. Model S/X seuraa perässä mutta ovat enemmän premium mutta kuitenkin halvennettuja.
USAssa monella meni kone rikki kun Tesla ajoi joulupäivityksen näihin. Ei tartte edes ropeltaa, että rikkoutuu.
Musk sanoi että 12 tulee ilman Betaa ja ei tullutkaan. Miten porukka jaksaa uskoa vielä tämän tyypin valheisiin?
Alea tiedossa ja korkotarjouksia läpi vuoden.
Se herättää mukavasti kun vetää haamuja myös.
Eilen kun auto nousi rampilta motarille niin haamut kun oli tulossa. Sitten kun auto oli parkissa hätävilkut päällä bussipysäkillä niin haamut.
Hienosti saivat paskottua sitten tämänkin Teslalla.
Odotan innolla että Tesla hioo mitään päivityksillä kuntoon. Se on mitä on ja parempaa ei tule. Vakkari muistutti taas aamulla miten haamut on olemassa ja hyvä ettei ajettu perään.
Ei saatana. Kaikki autot tuon kestää. Ei Tesla ole mitenkään spesiaali vaikka sen johtaja on.
Eli kiva juttu mutta joutuu silti säätämään. Eiköhän se Tesla voisi kohta kaivaa sen pään pois sieltä ja oikeasti ruveta softafirmaksi.
Tesla ja muut isommat lienevät niitä työpaikkoja joka otetaan yhdeksi kohtaa CVn ja sitten seuraavaan. Vaikea sanoa mutta jos kerran olisi softaosaamista ei se tänne käyttäjälle näy.