Mutta tuon kokoinen plugari on melko järjetön, kun kulutus alkaa olla yli 10 l/100km sähkön loputtua. Siinä ulosmittaa aika nopeasti sähköllä saavutetun hyödyn. Mieluummin ajan täyssähköllä, mutta sekään ei toimi kaikkien kohdalla.
Ei ulosmittaa.
Asiallisesti ladattuna ja edes jotenkin järkevästi hyödynnettynä Volvonkin ja muiden plugarien sähköjärjestelmä pienentää auton kokonaiskulutusta ihan merkittävästi.
Autoja pitää toki verrata järkevään verrokkiryhmään, XC90 T8 kuluttaa varmasti litraista Poloa enemmän jos nyt ei 50km välein iske töpseliin
 
	 
 
		 
 
		 
 
 Varsinkaan siis hintaluokka huomioiden.
 Varsinkaan siis hintaluokka huomioiden.
 Enemmän se tuntuu olevan ongelma niille kenellä ei model kolmosta ole
  Enemmän se tuntuu olevan ongelma niille kenellä ei model kolmosta ole 
 
 
		


 
 
		 
 
		 En oikeasti ymmärrä miten sitä musiikka voi luukuttaa pienessä kopissa niin kovaa, että melu peittyy. Sinällään on kyllä pirun hyvä uutinen, jos järjestäen akuston takia pohjan kautta tuleva meteli vihdoin saadaan vaimenemaan myös Suomessa. Nykyautot ovat järjestäen aika tuskallisen meluisia, kun joutuu viettämään 40-50 tkm vuodessa ratissa motarilla.
 En oikeasti ymmärrä miten sitä musiikka voi luukuttaa pienessä kopissa niin kovaa, että melu peittyy. Sinällään on kyllä pirun hyvä uutinen, jos järjestäen akuston takia pohjan kautta tuleva meteli vihdoin saadaan vaimenemaan myös Suomessa. Nykyautot ovat järjestäen aika tuskallisen meluisia, kun joutuu viettämään 40-50 tkm vuodessa ratissa motarilla. 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
	 
 
		
 
 
		 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 Ei se niin hiljainen ole kuin mainostetaan, mutta pikkukipoksi ok. Suurin ongelma on kivien ropina lokareissa, rengasmelu ei niinkään tule läpi. Seat Connect ei tosiaan vielä toiminnassa, joten ei sähköwebaa vielä. Toki ei sitä juuri nyt tarvitse. Kaistavahti on sellainen vitsi, että sen olisi voinut suosiolla jättää pois (työmatkalla kun on pari liikenteenjakajaa keskellä tietä "hidasteina", niin se on pyrkinyt ohjaamaan niitä kohden), ehkä tuo ihan hyvä on jos pitkää matkaa esim. motarilla vetää. Positiivisenä yllätyksenä oli lämmitysvastuksilla varustettu tuulilasi tai sitten en vain muista, että se oli varustelistassa. Ajolleen Mii on pikkuautoksi vakaa, joskus tosin huomaa, että on melko kapea rengasväli ja saattaa vedellä urissa (tosin todella minimaalista ja melkoharvinaistakin).
 Ei se niin hiljainen ole kuin mainostetaan, mutta pikkukipoksi ok. Suurin ongelma on kivien ropina lokareissa, rengasmelu ei niinkään tule läpi. Seat Connect ei tosiaan vielä toiminnassa, joten ei sähköwebaa vielä. Toki ei sitä juuri nyt tarvitse. Kaistavahti on sellainen vitsi, että sen olisi voinut suosiolla jättää pois (työmatkalla kun on pari liikenteenjakajaa keskellä tietä "hidasteina", niin se on pyrkinyt ohjaamaan niitä kohden), ehkä tuo ihan hyvä on jos pitkää matkaa esim. motarilla vetää. Positiivisenä yllätyksenä oli lämmitysvastuksilla varustettu tuulilasi tai sitten en vain muista, että se oli varustelistassa. Ajolleen Mii on pikkuautoksi vakaa, joskus tosin huomaa, että on melko kapea rengasväli ja saattaa vedellä urissa (tosin todella minimaalista ja melkoharvinaistakin). 
 
		