- Liittynyt
- 06.09.2018
- Viestejä
- 639
Ei kaikki ongelmat olekaan huoltoa vaativaa. Jo sekin että auto kolarikorjatun näköinen riittää. Melkein naapurinkin (olisi rajanaapuri jollei 2m puistokaistale välissä) Tesla X 100D panelit "repsottaa" miten sattuu. Eikä senkään jonka ratis ollut itse mitenkään mallilleen ole ollut. 24k€ neliveto Dacia Dusteria ostaes noi ei olisi ongelma kun ostat halvimman pään autoa. Mutta jos toi vanhan renaultin pohjalle tehtykin auto kokoomisen laadultaan parempi kuin muka premium Tesla niin laatuongelmat huutaa jo päälle. Tässä on jo useampia malleja ollut ja linjat olleet käynnissä pitkään ettei alun ongelmat ole enää selitys. Jollei laatuongelmia jotka näkyy päälle saada kuntoon tässä ajassa niin miten ihmeessä voisi odottaa että auto olisi muultakaan laadultaan paremmin tehty.Ei minulla ole Teslan kanssa ollut laatuongelmia vaikka tiedän monellakin jotain sanomista olleen.
Voisin kuvitella että Audillakin voi tulla uudessa tuotelinjassa joitakin lastentauteja taikka ongelmia mutta eihän sitä voi etukäteen tietää.
Onhan Audilla ollut ongelmia öljysyöppöjen moottoreiden kanssa sekä tiettyjen mallien jakohihna ongelmia, nämä on sentään ihan perinteistä tekniikkaa.
Tuo huoltoverkosto on kyllä ihan etu kun saavat vaan koulutuksen ja luvat kuntoon.
Sähköauton huoltotarve on arvioitu 30-40% pienemmäksi kun perusauton, puhumattakkaan sitten hybridistä johon on ympätty kaikki mahdollinen tekniikka.
Viimeksi muokattu: