- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 3 171
Ihmettelin myös tuota avainhommaa.Myös teslan nykyiset avaimet on Bluetoothin yli. Ne syö pattereita tosi nopeasti, koska esim ne esiin työntyvät kahvat (model
S) ja automaattisesta avautuva ovi (model x). Ehkä tämä on ratkaisu siihen ongelmaan. Puhelimen akku on helpompi ladata.
Miksei voisi olla perinteistä avainta, itse en ainakaan ole kiinnostunut siitä että älypuhelimella tehdään kaikki. Jossainhan oli juttua Model S:stä, että auto ei käynnistynt jossain landella, kun ei ollut verkkoa. Ehkä tuo on nykyään jo huomioitu
Olikohan BMW uudessa 5-sarjassa, kun laitat avaimen sille tarkoitetulle paikalle vaihdekepin edessä niin siinä on langatonlataus joka pitää huolen että ei tarvitse pattereita vaihtaa.


Siinä kyl toi avaimettomuus on toteutettu täydellisesti, ilmoitus ajotietokoneen näyttöön kun patteri alkaa hiipumaan, ovet aukeaa kun tarttuu kahvaan ja lukittuu poistuessa, ei ikänä tarvi miettiä jäikö ovet auki kun poistuu autolta.