Kiitoksia mielipiteestäsi.
Meitä on tosiaan täällä paljon erilaisia ihmisiä lukemassa näitä viestejä, ja mielipiteitä on siksi hyvin monenlaisia. Asia kiinnostaa monia varsinkin nyt, kun alkaa pikkuhiljaa löytyä niitä oikeita argumentteja ja faktoja. Ja tietysti aikaa on taas kulunut.
Siitä olen toki yhtä mieltä, että esitetyt asiat olisi hyvä perustua aina johonkin lähteisiin, kuin pelkkään omaan mielipiteeseen.
Tässä kyseisessä kommentissani nämä kriteerit kyllä täyttyvät, koska näemme itse omilla silmillämme, ja kuulemme omilla korvillamme, että kuinka muun muassa itse PCR-testin kehittäjä (hän jos kuka tietää mistä puhuu), sekä myös USA:n kansallisen allergia ja infektiotauti-instituutin johtaja (50 vuoden kokemus erilaisista alan tehtävistä pääkallopaikoilla), totetavat asiasta juuri näin, että
PCR-testi ei toimi korkeilla syklimäärillä. Todetaan myös, että sitä ei siis ylipäätään pitäisi käyttää kliinisiin tutkimuksiin.
En siis esitä tässä mitään omia mielipiteitäni, vaan toistan näiden asiansa varmasti osaavien herrojen sanomisia, jotka jokainen voi vielä itse käydä toteamassa, kun vähän viitsii kaivella ja ottaa ne suomut pois silmiltä. Lisäksi olen koonnut tuohon kommenttiin muitakin asiaa tukevi ja avaavia tekijöitä.
Eli peräänkuulutan edelleen, että toivottavasti jossain vaiheessa löydämme keskuuteemme sellaisen oikeasti ja varmennetusti toimivan testin, jotta saamme todella tietää, että missä me menemme tämän "pandemian" kanssa. Sen verran omasta mielipiteestäni (perustuen em. asioihin), että olemassa olevien tietojen perusteella olen tällä hetkellä vakaasti sitä mieltä, että kyseesä ei ole normaalia kausi-influenssaa pahemmasta kyse, ja empä yllättyisi yhtään, että jossain vaiheessa kausi-influenssa nimi korvataan sanalla Korona