Talvessa pärjäämisen lisäksi ainakin Teslojen suhteen viimeistely ilmeisesti edelleen on jonkinlainen huolenaihe.
Tilanne oli muutaman vuoden takaiseen parantunut etenkin maalipinnan osalta, mutta on noi epätasaisuudet sellasia, että jos tollasta olisi omassa uudessa autossa, niin tekisi mieli lähettää takaisin ja pyytää ilmoittaa milloin kauttaaltaan hyvin viimeistelty yksilö on perillä. Olisi kiinnostavaa tietää, onko toi viimeistely nykyään ongelma yksilötasolla vai kauttaaltaan koko mallistossa, vaikkei Model 3 omalla ostoslistalla olekaan.
VW ID.3:ssa saattaa olla kolkot muovit, mutta varsinaisesta viimeistelystä noin muuten en ainakaan ole valittamista kuullut. Enkä esimerkiksi Hyundai Konasta. ID.3:ssa talviajon osalta tosin häiritsee se, ettei luistonestoa käsittääkseni saa kytkettyä pois.