Mielestäni venäjätrolli siellä, venäjätrolli täällä -huutelijoita saisi karsia niitäkin vähemmäksi. Tai ainakin jaella varoituksia. Tai edes huomautuksia.
Politiikkaan liittyvä ketju kuin ketju tulee paskotuksi pieneksi toviksi yhdellä tai kahdella Venäjää puoltavalla kommentilla. Sen jälkeen ketju täytyy venäjä-, ryssä- ja putintrollin huutelijoista ja keskustelusta ei tule mitään.
Nyt jauhetaan foorumin linjauksia -ketjussa kaksi sivua siitä, millainen on venäjätrolli. Ah, niitä aikoja, kun moiset sekoilijat sivuutettiin, ehkä joku jaksoi vastatakin, mutta pääsääntöisesti asiallisesti. Nykyään meno on tuskallisen usein ihan perusteltuunkin postaukseen "no mutku soot **tun ryssätrolli!!!111". Se meno sitten jatkuu kaksi sivua.
Hyvin ovat hommansa hoitaneet ne röllit.
Ja kyllä, kärjistän. Tuskin olen kuitenkaan ainoa, jonka mielestä ryssätrollihuutelijat sekoittavat keskustelua eniten tätä nykyä.
Tarkemmin ajatellen en enää ole varma, jossain vaiheessa aloin napsutella ko. huutelijoita ignoreen.
Btw, aika hassua, että ignorelistallani taitaa kaikki olla kanssani samaa mieltä niistä aiheista, joihin liittyvien (typerien) postausten vuoksi olen heidät estänyt. Kai tämäkin eräänlaisen kuplan rakentamista on. "Ei, en ole huomannut kanssani samaa mieltä olevilta typeriä postauksia."
Menipä ot-jorinaksi minulla(kin?). Nyt teppemies lähtee hakemaan toista promillea nykyisen kaveriksi