Luulin että ollaan jo tässä vaiheessa. Ikävä kyllä raportoinnin käyttäminen huutoäänestyksenä näyttää jatkuvan. Itse en välitä raportoida kaikesta henkilöön eikä asiaan menevästä kirjoittelusta, ei se satu. Mutta silloin voi käydä huonosti kun "vastapuoli" provosoituu raportoimaan.
Aiemmin tässä ketjussa on todettu, että varoitukset kertyvät tietyille nimimerkeille jne. Ehkä kannattaisi excelöidä myös ne raportoijat. Saattavat myös kertyä tietyille tahoille.
Eli se taho joka provosoituu vähemmän myös raportoi vähemmän.
Polarisoituneissa ketjuissa toinen osapuoli voi siis saada herkemmin raportointeja kuin toinen. Monesti raportoija näyttääkin olevan itse aloittamansa leikin hävinnyt osapuoli ja saa "kostonsa" raporttinapista.
Sain kerran varoituksen, kun eräs foorumilainen kehitti ajatuksen että vainoan häntä. Hän oli siis itse vastannut kommenttiini, johon vastasin. Ehkä raportti meni läpi, koska valittaja osasi olla tarpeeksi vakuuttava? Erikoista ylipäätään edes tuo ajatus vainoamisesta.
Tänään tuli varoitus ilmeisesti koska olin liian henkilökohtainen. Tätä ennen tosin minua tehtiin taas venäjätrolliksi, mutta se ei sitten ilmeisesti ollut henkilökohtaista. Sitä ennen varsin henkilökohtaisesti minua oltiin kutsuttu typerän ylimieliseksi toisen kirjoittajan suunnalta. Valitsin raportoinnin sijaan kirjallisen vastauksen. Virhe.
Tasan ei käy oikeus, mutta totuus elää