Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten Landsail Qirin tänä Herran vuonna pärjää? 17 tuumaisen saisi n. 400€ asennettuna pikaisesti, kun vanhat on niin risat.
Tuolla on kerrottu myös kulutuspinnan syvyys. Michelin Primacy on pohjalla, 6,5 mm ja kiinalaiset samoin alle 7 mm. Parhaina Falken 7,6 mm, Nokian 7,9 mm ja Goodyear 8,4 mm. Jos renkaat ajaa 3 mm saakka, niin Michelinissä on 3,5 mm kulutettavaa mutta GY:ssä 5,4 mm.Edit: Laitetaan nyt koko testi, Kumho HS52 ja Falken Ziex ZE310 vois olla hyvää ja halpaa hakevalle:
Her er de beste sommerdekkene 2024
Motor har testet grep, komfort, kjørefølelse, støy og forbruk for 10 populære sommerdekk. Vinneren Continental PremiumContact7 vinner på klasseledende grep – foran dekk fra Nokian, Kumho, Michelin, Goodyear, Falken og Hankook.www.motor.no
Käyttöiän kannaltahan tuolla urasyvyydellä ei ole merkitystä vaan sillä, että montako kilometriä tuon uusimisrajan saavuttaakseen täytyy ajaa.Tuolla on kerrottu myös kulutuspinnan syvyys. Michelin Primacy on pohjalla, 6,5 mm ja kiinalaiset samoin alle 7 mm. Parhaina Falken 7,6 mm, Nokian 7,9 mm ja Goodyear 8,4 mm. Jos renkaat ajaa 3 mm saakka, niin Michelinissä on 3,5 mm kulutettavaa mutta GY:ssä 5,4 mm.
Falkenilla testin hiljaisimmat renkaat!Lyhyelllä norjalla, plussat: Ei mitään.
Männävuosina ollut hyvä jarruttaessa suoralla, melutasossa, mukavuudessa ja vierinvastuksessa. Ääritilannekäytös, yleinen velttous ja vesiliirto on ollut ongelmana. 400€ olen ostellut 225/45 17 huippurenkaita ilman asennusta..
Edit: Laitetaan nyt koko testi, Kumho HS52 ja Falken Ziex ZE310 vois olla hyvää ja halpaa hakevalle:
Her er de beste sommerdekkene 2024
Motor har testet grep, komfort, kjørefølelse, støy og forbruk for 10 populære sommerdekk. Vinneren Continental PremiumContact7 vinner på klasseledende grep – foran dekk fra Nokian, Kumho, Michelin, Goodyear, Falken og Hankook.www.motor.no
Tuolla on kerrottu myös kulutuspinnan syvyys. Michelin Primacy on pohjalla, 6,5 mm ja kiinalaiset samoin alle 7 mm. Parhaina Falken 7,6 mm, Nokian 7,9 mm ja Goodyear 8,4 mm. Jos renkaat ajaa 3 mm saakka, niin Michelinissä on 3,5 mm kulutettavaa mutta GY:ssä 5,4 mm.
Mutta urasyvyydellä on merkittävä, jopa dramaattinen vaikutus turvallisuuteen, erityisesti märällä kelillä.Käyttöiän kannaltahan tuolla urasyvyydellä ei ole merkitystä vaan sillä, että montako kilometriä tuon uusimisrajan saavuttaakseen täytyy ajaa.
Toki. Toisaalta myös tätäkin pitää tarkastella renkaan käyttöiän näkökulmasta. Oletetaan vaikka renkaat A sekä B ja niiden käyttöiän lopuksi vaikka tuo aiemmin mainittu 3mm. A:ssa kulutuspinnan syvyys on uutena 7,6mm ja oletettu käyttöikä 30tkm. B:n kulutuspinta 6,5mm ja oletettu käyttöikä 50tkm. Tällä esimerkillä renkaan A urasyvyys olisi verrokkiaan pienempi jo alle 15tkm ajon jälkeen.Mutta urasyvyydellä on merkittävä, jopa dramaattinen vaikutus turvallisuuteen, erityisesti märällä kelillä.
Mutta urasyvyydellä on merkittävä, jopa dramaattinen vaikutus turvallisuuteen, erityisesti märällä kelillä.
en tiedä noiden alkuperää mutta itse otin juuri kokeiluun kiinalaiset halpikset (399e kierros) (ylempänä/aiempana tässä ketjussa juttua) nekin ovat varmasti huonommat spekseiltään kuin nuoKysynpä nyt kuitenkin, onko nämä renkaat harkitsemisen arvoisia?
GT Radial SportActive 2
Kysynpä nyt kuitenkin, onko nämä renkaat harkitsemisen arvoisia?
GT Radial SportActive 2
Tolla on saavutettu ihan testimenestystä, eli kyllä. Merkki on Indonesiasta, jotain tuotantoa Kiinassakin kuten mainittiin. Kävin pihalla kattomassa missä emomerkki Gitit on tehty, mutta ei ollut ulkokylkeen merkitty, eikä DOT-rimpsusta saanut kuvaa..
Edit: GT Radial lyhyesti | GT RADIAL