No kyllä konepaketti mielestäni tarkottaa että se on suoraan toimiva kone kaikkine osineen. Koneen raato ilman jotain osia on asia erikseen.En vain käsitä miten tällaisesta asiasta edes keskustellaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä konepaketti mielestäni tarkottaa että se on suoraan toimiva kone kaikkine osineen. Koneen raato ilman jotain osia on asia erikseen.En vain käsitä miten tällaisesta asiasta edes keskustellaan.
Pitääkö monitorin tai hiiren kuulua pakettiin?No kyllä konepaketti mielestäni tarkottaa että se on suoraan toimiva kone kaikkine osineen. Koneen raato ilman jotain osia on asia erikseen.
Nojuu, mutta tuo alue on ihan hyvä mikä nyt kaikille on.No kyllä konepaketti mielestäni tarkottaa että se on suoraan toimiva kone kaikkine osineen. Koneen raato ilman jotain osia on asia erikseen.
Aikuiset ihmiset kontrolloikoot itse itseään, rahojaan ja tavaroitaan.jonkinlaista parempaa kontrollia nykypäivänä kuitenkin tarvittaisiin, kun aikuiset ihmiset vaihtavat rahaa ja tavaraa.
Ei pidä olla eikä tarvita. Esim. tuo epärehelliset... -ketju on nyt jo täynnä samoja ohjeita sataan kertaan eri käyttäjiltä. Jos aikuinen haluaa lähettää rahansa/näyttiksensä/tms. "huoran perseeseen" niin sitten lähettää.Kyllä jonkinlainen vastuu io-techillä pitää olla! Tarkempaa seurantaa, ohjausta ja ohjeistusta selvästi tarvitaan
Esim. itse myin näyttistä vähän aikaa sitten. Vaihdoin YV:jä käyttäjän X kanssa - en edes itse muista nimimerkkiä nyt tässä tarkistamatta. X olisi halunnut näyttiksen ensin postissa ja maksaa vastaanotettuaan. X:llä oli vuosien aktiivinen keskusteluhistoria ja kymmeniä (muistaakseni jopa lähelle 100) positiivista palautetta. Todennäköisesti olis ollutkin ihan rehti kauppamies mutta itse näin tässä vain mahdollisuuden "huoran perseyteen". Ja varmasti minä vain muutamalla palautteellani näytin hänelle mahdolliselta huoran perseeltä, joten ymmärrän täysin, ettei hän halunnut maksaa etukäteen. Hänen asemassaan en olisi itsekään maksanut itselleni. Vähän kauemmin piti näyttistä myydä ja hintaakin jonkin kympin laskea, kunnes sitten löytyi noutokaupat, jotka menikin mallikkaasti. Ei se niin vaikeaa ole.Tärkeä ja ajankohtainen muistutus käyttäjältä @kaaliseppo muille:![]()
Esim. itse myin näyttistä vähän aikaa sitten. Vaihdoin YV:jä käyttäjän X kanssa - en edes itse muista nimimerkkiä nyt tässä tarkistamatta. X olisi halunnut näyttiksen ensin postissa ja maksaa vastaanotettuaan. X:llä oli vuosien aktiivinen keskusteluhistoria ja kymmeniä (muistaakseni jopa lähelle 100) positiivista palautetta. Todennäköisesti olis ollutkin ihan rehti kauppamies mutta itse näin tässä vain mahdollisuuden "huoran perseyteen". Ja varmasti minä vain muutamalla palautteellani näytin hänelle mahdolliselta huoran perseeltä, joten ymmärrän täysin, ettei hän halunnut maksaa etukäteen. Hänen asemassaan en olisi itsekään maksanut itselleni. Vähän kauemmin piti näyttistä myydä ja hintaakin jonkin kympin laskea, kunnes sitten löytyi noutokaupat, jotka menikin mallikkaasti. Ei se niin vaikeaa ole.