Kanansiivet (Hot Wings/Buffalo Wings jne.)

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
en ymmärrä syytä miksi säätää horneteilla sun muilla huonoilla siivillä kun ainoat oikeat siivet mitä uuniin saisi laittaa on saarioisen pakastevalmiit siivet. myös nää hkscanin siivet joita myydään tuossa läpinäkyvässä paketissa että myös sulatettuina hookin 700gr paketeissa on täyttä kuraa. pimeäpullo kastiketta on myyty jo varmaa 2vuotta ainakin tampereella ja sekin on ihan kuraa. hanks oli kyllä hyvää tuotetta, hankshan oli texaspeten valmistuote
Hornetit toimivat oikein hyvin grillissä, siellä marinadi muuttuu mukavan rapeaksi ja herkulliseksi. Eivät kaipaa minkäänlaista kastiketta kaverikseen. Uunissa ovat kyllä melko kauheita.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Hetkinen. En ole kyllä muita kastikkeita edes maistellut, mutta voiko joku toinen olla vielä etikkaisempaa kuin Hank's, jossa on käytännössä vain öljyä ja etikkaa. Silmiä ja nenää kirveli lämmittäessä kun etikkahöyryt iskivät naamalle.
Älä missään nimessä kokeile ainakaan siipiweikkojen hottia. Oli aivan järkyttävän etikkaista. Olen käynyt läpi melkein kaikki yleisimmät markettikastikkeet ja tuo etikkaweikkojen soosi on ollut ainoa, jota en saanut syötyä loppuun. Maahisille meni yli puoli pulloa.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
lidlin siipikastike on kanssa ihan ok, vaikka poikkeaa aika paljon perinteisestä siipikastikkeen mausta.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Älä missään nimessä kokeile ainakaan siipiweikkojen hottia. Oli aivan järkyttävän etikkaista. Olen käynyt läpi melkein kaikki yleisimmät markettikastikkeet ja tuo etikkaweikkojen soosi on ollut ainoa, jota en saanut syötyä loppuun. Maahisille meni yli puoli pulloa.
Siipiweikkojen hot garlic on ainakin meikäläisen uusi suosikki. Erittäin hyvää:drool:

Eilen tuli tehtyä taas 2.1kg satsi siipiä hikkori ja kirsikkapuu savulla. Olen viime aikoina tehnyt noita maalaiskanan crispy wingsejä, eli niitä joissa on kevyt panerointi. Tulee todella kiva pinta, kuva tiiserinä

4D5A0939-BECB-46C3-B02A-8B5C5C9F1427.jpeg
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Siipiweikkojen hot garlic on ainakin meikäläisen uusi suosikki. Erittäin hyvää:drool:

Eilen tuli tehtyä taas 2.1kg satsi siipiä hikkori ja kirsikkapuu savulla. Olen viime aikoina tehnyt noita maalaiskanan crispy wingsejä, eli niitä joissa on kevyt panerointi. Tulee todella kiva pinta, kuva tiiserinä

Siipiweikoilta olen maistanut vain sitä hottia ja oli tosiaan pelkkää etikkaa. Onko tuo garlic etikkaista?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Hetkinen. En ole kyllä muita kastikkeita edes maistellut, mutta voiko joku toinen olla vielä etikkaisempaa kuin Hank's, jossa on käytännössä vain öljyä ja etikkaa. Silmiä ja nenää kirveli lämmittäessä kun etikkahöyryt iskivät naamalle.
Kyllä, käytännössä kaikki muut ovat reilusti etikkaisempia (+ suolaisempia), Texas Pete ehkä pahimpana, vaikka se suosittua jostain syystä onkin. Tokihan se etikka kuuluu noihin, mutta liika on liikaa.

IMO, Poppamiehen Buffalo Wings -soosi oli heittämällä parasta ja maukkainta, mutta sitä ei enää valmisteta samalla reseptillä.

Hornetit on niitä ainoita ja oikeita. Makuasioita.
Mjooh, niinhän ne ovat makuasioita, mutta on tuossa silti aika lailla sellaista "Lada on paras auto" -ideologiaa. :D

Varsinkin se hornettien ätläkkä valmismarinadi saa kakomaan jo ajatuksena.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Ei minun suuhuni mitenkään erityisen. Toki tykkään myös texas peten buffalo kastikkeestakin:joy:

Onko texas peten buffalo jotenkin huonoa/kummallista? Sellainen odottaa jääkaapissa, mutten avaa ennen kuin normi texas pete loppuu ensin. Todella hyvän näköiset siivet muuten teit!
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Kyllä, käytännössä kaikki muut ovat reilusti etikkaisempia (+ suolaisempia), Texas Pete ehkä pahimpana, vaikka se suosittua jostain syystä onkin. Tokihan se etikka kuuluu noihin, mutta liika on liikaa.
Texas pete ei ole omaan makuun ollenkaan liian etikkainen tms. Melko saman tyyppistä kuin Hank’s hot.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Onko texas peten buffalo jotenkin huonoa/kummallista? Sellainen odottaa jääkaapissa, mutten avaa ennen kuin normi texas pete loppuu ensin. Todella hyvän näköiset siivet muuten teit!
Ei se huonoa ole, mutta täällä haukutaan etikkaiseksi. Itse pidän kyllä paljonkin vaikka eihän se tulista ole.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Onko texas peten buffalo jotenkin huonoa/kummallista? Sellainen odottaa jääkaapissa, mutten avaa ennen kuin normi texas pete loppuu ensin. Todella hyvän näköiset siivet muuten teit!
Siitä on jo aikaa kun olen tuota viimeksi missään maistanut, mutta en muista että se eroaisi tavallisesta Texas Petestä millään tavalla.

Texas pete ei ole omaan makuun ollenkaan liian etikkainen tms. Melko saman tyyppistä kuin Hank’s hot.
Niin, eihän noissa siipikastikkeissa loppujen lopuksi ole mitään mahdottomia eroja, mutta en siltikään kehtaisi sanoa että Texas Pete on samanlaista kuin tuo Hanksin soosi. Nämä kyllä erottaa toisistaan kuka tahansa, mutta se on sitten makuasia kummasta tykkää enemmän. Itse valitsisin noista kahdesta Hanksin milloin tahansa ja itse asiassa Siipiweikkojenkin soosi on mielestäni parempaa kuin Texas Pete.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Miltä osastolta nämä löytyvät, osaatko linkata suoraan linkkiä tuotteeseen?
Näitä varmaan tarkoitettiin:


En ole nähnyt noita koskaan paikallisissa Prismoissa. En jaksa uskoa, että noissa olisi mitään merkittävää eroa mm. niihin Kariniemen vastaaviin, mutta pitää testata heti jos noita löytyy jostakin.
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Näitä varmaan tarkoitettiin:


En ole nähnyt noita koskaan paikallisissa Prismoissa. En jaksa uskoa, että noissa olisi mitään merkittävää eroa mm. niihin Kariniemen vastaaviin, mutta pitää testata heti jos noita löytyy jostakin.
Osaako joku sanoa missäpäin PK-seudun Primoista noita varmuudella on? Väite siitä että olisi melkein jokaisessa Prismassa kuulostaa vahvasti liioitellulta. Onko noita Kariniemen siipiä siis PK-seudun Prismoissa?
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Näitä varmaan tarkoitettiin:


En ole nähnyt noita koskaan paikallisissa Prismoissa. En jaksa uskoa, että noissa olisi mitään merkittävää eroa mm. niihin Kariniemen vastaaviin, mutta pitää testata heti jos noita löytyy jostakin.
Jep juuri näitä. Löytyy yleensä pakastehyllystä niistä korkeista kaapeista kalatuotteiden vierestä. Voi olla et tamperewn ulkopuolella on huonompi valikoima. Mut nää on niitä aitoja oikeita. Jos löydätte niin saa olla uunissa reilusti pidempään mitä paketin kyljessä ohjeistetaan.
 

Liitteet

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Jep juuri näitä. Löytyy yleensä pakastehyllystä niistä korkeista kaapeista kalatuotteiden vierestä. Voi olla et tamperewn ulkopuolella on huonompi valikoima. Mut nää on niitä aitoja oikeita. Jos löydätte niin saa olla uunissa reilusti pidempään mitä paketin kyljessä ohjeistetaan.
OK. Näemmä Tampereen Prismoista löytyy, mutta pikaisella otannalla ei ollut HOK-Elannon Prismoissa Kerava, Järvenpää, Hyvinkää, Olari, Kannelmäki.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Osaako joku sanoa missäpäin PK-seudun Primoista noita varmuudella on? Väite siitä että olisi melkein jokaisessa Prismassa kuulostaa vahvasti liioitellulta. Onko noita Kariniemen siipiä siis PK-seudun Prismoissa?
Juu no hieman liioteltua. jokaisessa tampereen ptismasta noita löytyy
 

mineraalimies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 504
Toiveita vaan lähikauppaan et ottaisi valikoimiin
Toivomuksen pistin joskus eteenpäin paikalliseen Citymarketiin ja sieltä vastattiin, että maksaa 50,00€ laatikko. Totesin, ettei ole tarvetta. En ala maksamaan kauppiaan pussiin 15€ /loota. Pistin nyt eteenpäin toivetta paikallisiin Prismoihin josko olisi parempi onni.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Onko jotain Kariniemen verrokkituotetta siis saatavilla HOK-Elannon Prismoista?

Edit: Ilmeisesti kyse tästä. Kariniemen kananpojan paistetut siivet 750g, kariniemen - foodie.fi
Nuo ovat käsittääkseni samoja kuin Hooksin siivet. Noita kumpiakaan ei säilytetä pakastealtaassa. Hyviä ovat kyllä, mutta minä tarkoitin pakasteena myytäviä versioita.

En löytänyt niistä muuta tietoa tähän hätään kuin tämän:
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Nuo ovat käsittääkseni samoja kuin Hooksin siivet. Noita kumpiakaan ei säilytetä pakastealtaassa. Hyviä ovat kyllä, mutta minä tarkoitin pakasteena myytäviä versioita.

En löytänyt niistä muuta tietoa tähän hätään kuin tämän:
Jep kattokaa välilwhdestä valmistuttaja, hkscan tekee kaikki siivet vaitsi saarioisen siivet tekee saarioinen itse. Horneteista en tiedä tekeeko kariniemi itse ne.

Edit: joo kariniemen tuotteet hornetteja myöten on hkscanin tuottamaa. Niinjoo markkinoilla on myös atria jonka paketin takana ei lue hkscan vaan valmistaa itse tuotteet. Hornetteihin en ota kantaa mut se 5kilon atrian pakastevalmiit siivet oli kans ihan kuraa. Oikeastaan vielä huonompia kun noi hkscan tuotteet...

En edes tie mikä ihmeen firma toi hkscan on, siihen vaan joskus kiinnitin huomiota kun ostin ensimmäisen 2kg pakastevalmiin pussin tuolla nimellään olevia uutuussiipiä innostuneena kun just sopiva 2kg koko ja maksoi vain 10€. Kotona sai pettyä kuitenkin makuun ja sen jälkeen huomasin et eo helvetti kaikissa siivissä lukee valmistuttajana hkscan... Ei ihme et saarioinen maistuu niin paljon paremmalta kuin muut
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
En edes tie mikä ihmeen firma toi hkscan on, siihen vaan joskus kiinnitin huomiota kun ostin ensimmäisen 2kg pakastevalmiin pussin tuolla nimellään olevia uutuussiipiä innostuneena kun just sopiva 2kg koko ja maksoi vain 10€. Kotona sai pettyä kuitenkin makuun ja sen jälkeen huomasin et eo helvetti kaikissa siivissä lukee valmistuttajana hkscan... Ei ihme et saarioinen maistuu niin paljon paremmalta kuin muut
HKScan on tietenkin entinen HK Ruokatalo, eli tutummin HK:n Sinisen lenkin valmistaja. Taitaa olla pohjoismaiden suurin liha-alan yhtiö.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Jep kattokaa välilwhdestä valmistuttaja, hkscan tekee kaikki siivet vaitsi saarioisen siivet tekee saarioinen itse. Horneteista en tiedä tekeeko kariniemi itse ne.

Edit: joo kariniemen tuotteet hornetteja myöten on hkscanin tuottamaa. Niinjoo markkinoilla on myös atria jonka paketin takana ei lue hkscan vaan valmistaa itse tuotteet. Hornetteihin en ota kantaa mut se 5kilon atrian pakastevalmiit siivet oli kans ihan kuraa. Oikeastaan vielä huonompia kun noi hkscan tuotteet...

En edes tie mikä ihmeen firma toi hkscan on, siihen vaan joskus kiinnitin huomiota kun ostin ensimmäisen 2kg pakastevalmiin pussin tuolla nimellään olevia uutuussiipiä innostuneena kun just sopiva 2kg koko ja maksoi vain 10€. Kotona sai pettyä kuitenkin makuun ja sen jälkeen huomasin et eo helvetti kaikissa siivissä lukee valmistuttajana hkscan... Ei ihme et saarioinen maistuu niin paljon paremmalta kuin muut
En oikein ymmärrä tuota Saarioisten hehkutusta. Kyse on kuitenkin kanan siipipaloista, joita ei voi kypsentää pakasteeksi kovinkaan merkittävästi eri tavalla, enkä usko että Saarioisella myöskään on mitään poikkeuksellisen lihaisia superkanoja näitä varten.

Ja sitten vielä tuo "Saarioiset valmistaa kanat itse". Luuletko, että HK saa ne valmiina kanafarmeilta, tai että valmistustavassa on jotain syvällistä eroa? :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Onko noi pakastetut siivet jollainlailla parempia kuin ei pakasteet? Itse olen käyttänyt tyytyväisenä Atrian maustamattomia ei pakaste Siipiä, olenko tehnyt kaiken siis väärin? Ite en ennen tykännyt lainkaan noista etikkaisista sooseista, mutta jostain syystä nyt olen niihin ihastunut. Siipiweikkojen xhot soosi on ykkössuosikki.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Onko noi pakastetut siivet jollainlailla parempia kuin ei pakasteet? Itse olen käyttänyt tyytyväisenä Atrian maustamattomia ei pakaste Siipiä, olenko tehnyt kaiken siis väärin? Ite en ennen tykännyt lainkaan noista etikkaisista sooseista, mutta jostain syystä nyt olen niihin ihastunut. Siipiweikkojen xhot soosi on ykkössuosikki.
Et ole tehnyt mitään väärin. Ne pakastesiivet on esikypsennettu ja ainakin teoriassa niistä saa rapeampia helpommin, mutta se riippuu valmistustavasta ja paremmuus on muutenkin makuasia.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
En oikein ymmärrä tuota Saarioisten hehkutusta. Kyse on kuitenkin kanan siipipaloista, joita ei voi kypsentää pakasteeksi kovinkaan merkittävästi eri tavalla, enkä usko että Saarioisella myöskään on mitään poikkeuksellisen lihaisia superkanoja näitä varten.

Ja sitten vielä tuo "Saarioiset valmistaa kanat itse". Luuletko, että HK saa ne valmiina kanafarmeilta, tai että valmistustavassa on jotain syvällistä eroa? :D
Kyl ne vaan voi maistua paremmalta, ne maistuu merkittävästi paremmilta. Tuntuu kuun muiden siipiin olis lisätty jotain vettä/nestettä et siivet turpois isoimmiksi ja painavemmiksi. Vähä kuin mitä kaupan lohelle tehdään. Tai sit niitä tehotuotetaan hkscanilla kun tekee niin monille siipiä ja lihotetaan isommiksi jolloin maku kärsii. Ostat nyt niitä saarioisen siipiä ja toteat saman, nw näyttää ulkoisestikkin erillaisilta
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Kyl ne vaan voi maistua paremmalta, ne maistuu merkittävästi paremmilta. Tuntuu kuun muiden siipiin olis lisätty jotain vettä/nestettä et siivet turpois isoimmiksi ja painavemmiksi. Vähä kuin mitä kaupan lohelle tehdään. Tai sit niitä tehotuotetaan hkscanilla kun tekee niin monille siipiä ja lihotetaan isommiksi jolloin maku kärsii. Ostat nyt niitä saarioisen siipiä ja toteat saman, nw näyttää ulkoisestikkin erillaisilta
Ihan samanlaisissa olosuhteissa ne Saarioistenkin linnut kasvaa... Kariniemihän on HK:n oma brändi, ei mikään erillinen yritys, jolle HK tekee tavaraa. Oletko maistanut Atrian raakoja siipiä? Niissä ei anakaan ole mitään muuta kuin itse tuotetta, toisin kuin noissa valmiiksi kypsytetyissä...
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 965
Oon käyttänyt kiertoilmauunissa Liekki-siipiä enimmäkseen, kun yhestä paketista tuli aina sopivasti pellillinen. Nyt AirFryerillä eka satsi niitä ja sen jälkeen maustamattomia pienellä pintakäsittelyllä (öljyä ja tulista rub-jauhetta). Liekit eivät nääs mahtuneetkaan pömpeliin tarpeeksi väljästi, kun sillä ekalla kertaa ei ollut vielä sitä kerrosritilää hommattuna. Oman kaupan maustamattomat myydään juuri sopivan kokoisessa paketissa ja ne saa tarpeeksi väljästi kahteen kerrokseen. Mulle käy ihan kumpi vaan. Makuero on mun mielestä niin pieni, että sen takia en lähde jahtaamaan maustamattomia, jos niitä ei satu olemaan kaupassa esillä just sillä hetkellä.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
joskus varmasti maistanut mut on siitä jo vuosia kun olen raakoihin koskenut. eei välttämättä samallaisissa olosuhteissa. kyllä tiloilla on eroja. ja noi saarioisen siivet on paljon pienempiä/kuivempia kuin atrian tai hkscanin pakastesiivet
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187

Ilmeisesti tuo Seagood Oy on markkinoija Hank's kastikkeelle. Laittakaas muutkin kyselyä, että miksi paras kastike on poistunut monista kaupoista.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343

Ilmeisesti tuo Seagood Oy on markkinoija Hank's kastikkeelle. Laittakaas muutkin kyselyä, että miksi paras kastike on poistunut monista kaupoista.
Paikallisessa Halpa-Hallissa näkyi olevan muutama pullo mediumina. En tiedä oliko vanhaa erää tai jotain.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Kyl ne vaan voi maistua paremmalta, ne maistuu merkittävästi paremmilta. Tuntuu kuun muiden siipiin olis lisätty jotain vettä/nestettä et siivet turpois isoimmiksi ja painavemmiksi. Vähä kuin mitä kaupan lohelle tehdään. Tai sit niitä tehotuotetaan hkscanilla kun tekee niin monille siipiä ja lihotetaan isommiksi jolloin maku kärsii. Ostat nyt niitä saarioisen siipiä ja toteat saman, nw näyttää ulkoisestikkin erillaisilta
Joo, pitäähän niitä testata, mutta vielä ei ole löytynyt kauppaa josta niitä saisi. Tosin tuo kommenttisi siitä, että ne ovat hyviä siksi kun ovat pienempiä ja kuivempia, ei erityisesti sekään houkuttele. :D

Vetisyyttä en ole noissa muissa pakastesiivissä havainnut. Ne kylmätuotetiskillä 700 gramman pusseissa myytävät Hookin siivet ovat koostumukseltaan pullukampia ja rasvaisempia, mutta mainioita ovat mielestäni nekin.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
tampereelta on loppunu hanks mun mielestä jo aikoja sitten ja tilalle tullut texaspeten nimellä kulkeva pullo
Okei. Jossain videolla taisin tuollaisen pullon nähdä, mutta itse en ole vielä kaupassa bongannut. Onko tuollainen hyvää?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
tampereelta on loppunu hanks mun mielestä jo aikoja sitten ja tilalle tullut texaspeten nimellä kulkeva pullo
Sitä myytiin itse asiassa alunperin useampi vuosi sitten juuri tuolla Texas Peten nimellä (kliks). Sitten yhdessä vaiheessa nimi muuttui Hanksiksi. Tässä ketjussa epäiltiin silloin, että kyse olisi jonkinlaisesta trademark-ongelmasta, kun ei tuo kuitenkaan ole samaa kamaa kuin se perinteinen Texas Peten siipisoosi.

Fort Delin sivuilta nuo kastikkeet löytyvät edelleen Hanksin nimellä:

Ja vastaavasti Texas Pete -tuotteet omana kategorianaan:

Paikallisista marketeista en ole löytänyt aikoihin tuota Hanksia millään nimellä, kun Siipiweikot on vallannut markkinat tuon perinteisen Texas Peten kanssa.

Okei. Jossain videolla taisin tuollaisen pullon nähdä, mutta itse en ole vielä kaupassa bongannut. Onko tuollainen hyvää?
Makuasioita. Tuo Hanks Hot on ollut oma suosikki siitä lähtien kun Poppamiehen Buffalo Wings -soosi katosi markkinoilta ja piti löytää sille edes joku etäisesti lähelle osuva korvike. Ei tuo samalle tasolle päässyt toki, mutta eipä ole ollut tarjolla parempaakaan. Nyt on kaapissa Siipiweikkojen vastaavaa, joka ei hirveästi Hanksista poikkea, mutta sen verran kuitenkin, että mieluummin ottaisin sitä Hanksia. Tuosta alkuperäisestä Poppamiehen soosista voisin maksaa heittämällä tuplahinnan, jos sitä saisi jostakin, mutta kun ei niin ei. Texas Petestä en ole koskaan pitänyt, kun se on kuin tärpättiä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
426
Tässä ketjussa on jo 2018 keskusteltu tuosta että tuo pullo muuttui Texas Petestä Hank's:iksi. Myös tuolla seagoodin sivuilla tuo on Hank'sina ja texaspetet sitten erikseen, sama maahantuoja.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Okei. Jossain videolla taisin tuollaisen pullon nähdä, mutta itse en ole vielä kaupassa bongannut. Onko tuollainen hyvää?
Pullosta päätellen pitäis olla samaa tavaraa kuin hanks mut jotenkin maistu ettei ole yhtä hyvää kuin hanks. Joku jolla on hanks kastikkeen maku vielä hyvin muistissa niin voisi tehdä arvion et onko samaa soosia.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Tässä ketjussa on jo 2018 keskusteltu tuosta että tuo pullo muuttui Texas Petestä Hank's:iksi. Myös tuolla seagoodin sivuilla tuo on Hank'sina ja texaspetet sitten erikseen, sama maahantuoja.
Mjoo ei sinä aina tiedä kumpi oli eka jne tuli itse vaan maistettua eka hanks nimella ja todettua ey on kyl pirun hyvää kunnes ostin uuden pullon ja huomasin et eihän tää olekkaan hanks vaan joku peteversio. Sit onhan toi hook ravintolan oma kastike k-kaupoissa myös myynnissä K-Ruoka.fi – Hook Siipikastike Hot 250g en tie miltä maistuu kun en ole ostanut koskaan
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Päivämatka Tampereelle tiedossa viikonloppuna, joten kysymys:

Siipiweikot vai Hook? Kummassakaan en ole aiemmin käynyt. Onko miten ruuhkaisia paikkoja 14-16 välillä?
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 965
Päivämatka Tampereelle tiedossa viikonloppuna, joten kysymys:

Siipiweikot vai Hook? Kummassakaan en ole aiemmin käynyt. Onko miten ruuhkaisia paikkoja 14-16 välillä?
Ruuhkaisuudesta en tiedä, mutta Siipiweikot on minusta kolmospallilla Tampereella. Hook on paras ja Speakeasy kakkonen. Tasoero on aika iso noiden jälkeen. Siipiweikkojen siivet ovat olleet pieniä ja kuivia, kastike etikkaista.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Päivämatka Tampereelle tiedossa viikonloppuna, joten kysymys:

Siipiweikot vai Hook? Kummassakaan en ole aiemmin käynyt. Onko miten ruuhkaisia paikkoja 14-16 välillä?
Omasta mielestä hookin laatu laskenut tänävuonna. Ei maistu vain yhtä hyvälle enää. Siipparit/speakeasy täten menny ykköspallille sen takia. Tuskin on näin viikolla kovin ruuhkasia. Mut viikonloppusin hook on ainakin hyvin ruuhkainen
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 965
Omasta mielestä hookin laatu laskenut tänävuonna. Ei maistu vain yhtä hyvälle enää. Siipparit/speakeasy täten menny ykköspallille sen takia. Tuskin on näin viikolla kovin ruuhkasia. Mut viikonloppusin hook on ainakin hyvin ruuhkainen
Joo, unohtui mainita, että Tampereen Hookin tasoa en ole käynyt muutamaan vuoteen mittaamassa. Stadissa taso noudattaa yllättävän hyvin muistoja Tampereen paikoista. Viimeksi tsekannut Speakeasyn Tampereella. Taso mielestäni pysynyt vuosien varrella samana.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
699
Joo, unohtui mainita, että Tampereen Hookin tasoa en ole käynyt muutamaan vuoteen mittaamassa. Stadissa taso noudattaa yllättävän hyvin muistoja Tampereen paikoista. Viimeksi tsekannut Speakeasyn Tampereella. Taso mielestäni pysynyt vuosien varrella samana.
Jep speakeasy pitäny hyvin tasonsa
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
En ole tamperelainen, mutta Sticky Winger niminen paikka tarjoili ainakin tuossa viime kesänä erinomaiset siivet. Ääni siis tälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 632
Viestejä
4 197 211
Jäsenet
70 758
Uusin jäsen
eesy

Hinta.fi

Ylös Bottom