Kanansiivet (Hot Wings/Buffalo Wings jne.)

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Ite saanut nyt ehdottomasti parhaat siivet noillá Lärvisen vinkeillä, voi olla että täälläkin mainittu kyllä:

Natural siivet tottakai

kiertoilmalla 250c 10min
Sitten kääntö 150c 10min
ja sitten vielä 250c 10min

Tulee mielestäni ehdottomasti parhaita siipiä mitä uunissa oon saanu tehtyä ja tulee hyvän rapeita ihan perus leivinpaperillakin vetäen.

Nyt taas kastikkeena tykästyny siipiveikkojen hottiin. Siiville pikku jäähtyminen, sitten kulhoon mihin reilusti Siipiveikkoa ja mahdollisesti myös valkosipulia pilkkoen sekaan, kunnon sekotukset ja muuta kun syömään.
 
Liittynyt
02.09.2020
Viestejä
118
Superbowl lähestyy ja niin tekee myös vuosittainen kotitekoisten siipien valmistushifistely, joka itselleni on jopa rituaaliksi muodostunut.

Viime vuonna mentiin Atrian naturel-siivillä. Ovat mielestäni parhaimpia siipiä näistä tuoreista ei-paistetuista, mutta valitettavan paljon nestettä nuistakin irtoaa. Kuivattelin siivet huolellisesti paperilla, jonka jälkeen maustoin kevyesti ja työnsin uuniin ritilän päälle. Low and slow taktiikalla mentiin noin 4 tuntia, eli uuni 125 asteessa ja siivet käännettiin puolentoista tunnin välein. Näin saadaan siivistä kaikki ylimääräinen neste helvettiin, niin ei tarvitse syödä lötkösiipiä. Lopuksi grillivastuksella rapean pinnan loppusilaus. Hank's hottia päälle, aurajuustoa kermaviiliin ja lopputulos jäljittelikin yllättävän hyvin Hookin vastaavia. Aikaahan tuossa menee, mutta peliä odotellessa ihan mukavaa oheisviihdettä. Ja varmasti hyvät siivet.

Tänä vuonna ajattelin päästä vähän helpommalla ja ostin Kariniemen 750g pussin paistettuja siipiä kylmähyllystä. Toinen vaihtoehto olisi ollut pakastetut vastaavat, mutta kokeillaan nyt noita. Hank's oli näköjään paikallisesta elintarvikehallista kadonnut, joten jouduin hyppäämään vieraaseen leiriin ja ostamaan Siipiweikkojen hottia. Ihan hyvää kamaa tuokin, ei omaan makuun lainkaan liian etikkaista kuten moni on täällä sanonut. Noille valmiiksi paistetuille siiville riittää varmasti vain pikainen paahto uunissa, kun nestettä noissa ei toivottavasti litratolkulla ole. Ehkä pieni rasva pintaan ennen uunia, niin saadaan mukavasti rapeutta.

Nähtäväksi jää, millaiseen lopputulokseen päästään. Jos joku täällä on aiemmin noita valmiiksi paistettuja uunissa tehnyt, otan mieluusti vinkkejä vastaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Täältä myös puoltava ääni. Teksas Pete on hivenen tulisempi, mutta maun puolesta Frank's on ykkönen. Lukuisia pulloja on tullut kulutettua.
Joo ei toi tulista ole mutta maku on huomattavasti parempi ja vähemmän etikkainen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Täältä myös puoltava ääni. Teksas Pete on hivenen tulisempi, mutta maun puolesta Frank's on ykkönen. Lukuisia pulloja on tullut kulutettua.
Täytyy myöntää, että onhan tuossa makua ja potkuakin...vuosia tosiaan kun viimeksi käytin

16126348880331685373791228604804.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
385
Täytyy myöntää, että onhan tuossa makua ja potkuakin...vuosia tosiaan kun viimeksi käytin

Juu kyllä tuossakin potkua on, kunhan ei säästele tai laimenna voisulalla. Aika ronskilla kädellä ainakin itse kaadan wingsien sekaan tota. Mutta makuhan tuossa tosin on se juttu eikä hillitön polte.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Frank's on kyllä hyvää. Vaikka etikkaisuus ei itseäni muissa kastikkeissa häiritse.
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
355
En tiedä kuinka raju etikettivirhe on, mutta nyt kun sopivasti kaapissa ollut Franksin buffaloa ja kun siitä puuttuu pikkasen sellanen viimenen tatsi/polte niin blandannut noin 1/3 Hooksin hottia sekaan. Puolivahigossa tuli tuo testattua ja taidan jatkaakin samalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
En tiedä kuinka raju etikettivirhe on, mutta nyt kun sopivasti kaapissa ollut Franksin buffaloa ja kun siitä puuttuu pikkasen sellanen viimenen tatsi/polte niin blandannut noin 1/3 Hooksin hottia sekaan. Puolivahigossa tuli tuo testattua ja taidan jatkaakin samalla.
Mä sekotan aina noita kastikkeita keskenään ja vielä Scorpionilla tulisuutta. Poppamiehen Buffalo NagaWingsien jälkeen ei ole tullu sellaista kastiketta mitä yksistään vois käyttää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Nyt sain viimein uudistetun purnukan Hank's in Hot kastiketta, kun paikallisissa kaupoissa ei löytynyt, ennen kuin nyt pyytämällä...kastike lienee pysynyt muuttumattomana :interested:

16130654794007331064558928122283.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
Tuli hankittua pakastesiipiä nyt kun ei tarvitse enää sitä 5kg pahvilaatikkoa hommata.


Rasvakeittimessä 4,5min + 3min 175 asteessa ja erittäin hyvää tuli, "rapeaa" ja maukasta. Kastikkeena Siipiweikkojen Hot Garlic.
Näistä täällä aikaisemminkin juttua mutta nyt vasta tuli kokeiltua itsekin.

Jatkoon.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Noi on kyllä hyviä, mutta suolaa omaan makuun liikaa verrattuna Saarioisten siipiin...Taitaa olla melkein tuplat kun tuoteselostetta ihmettelin.
Eipä sinänsä mikään este, tulee noita silti osteltua kun löytyy pikkukaupoistakin paremmin ja on kätevämpiä kuin nuo laatikot.

Philips XL tulee noi tehtyä poikkeuksetta nykyään.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Tuli hankittua pakastesiipiä nyt kun ei tarvitse enää sitä 5kg pahvilaatikkoa hommata.


Rasvakeittimessä 4,5min + 3min 175 asteessa ja erittäin hyvää tuli, "rapeaa" ja maukasta. Kastikkeena Siipiweikkojen Hot Garlic.
Näistä täällä aikaisemminkin juttua mutta nyt vasta tuli kokeiltua itsekin.

Jatkoon.
Omassa paikallisessa Citymarketissa nuo maksavat 15€/2kg ja S-Marketissa on 9,95€/2kg. Suosittelen vertailemaan hintoja tämän tuotteen kohdalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Tuli hankittua pakastesiipiä nyt kun ei tarvitse enää sitä 5kg pahvilaatikkoa hommata.


Rasvakeittimessä 4,5min + 3min 175 asteessa ja erittäin hyvää tuli, "rapeaa" ja maukasta. Kastikkeena Siipiweikkojen Hot Garlic.
Näistä täällä aikaisemminkin juttua mutta nyt vasta tuli kokeiltua itsekin.

Jatkoon.
Onko noita marinoituina? En voi sietää marinoimattomia siipiä.
Kokeielin Lidlin Hot marinoituja valmiita pakstesiipiä ja ne oli ihan jees, ei mitään maata mullistavia mutta ihan jees.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
Omassa paikallisessa Citymarketissa nuo maksavat 15€/2kg ja S-Marketissa on 9,95€/2kg. Suosittelen vertailemaan hintoja tämän tuotteen kohdalla.
Prismassa oli tuon 10€ tuo säkki.

Onko noita marinoituina? En voi sietää marinoimattomia siipiä.
Kokeielin Lidlin Hot marinoituja valmiita pakstesiipiä ja ne oli ihan jees, ei mitään maata mullistavia mutta ihan jees.
Nuo onneksi ovat marinoimattomia, Kariniemen marinoiduthan ovat jääkaappikamaa.
Ei viitsi pilata siipiä valmismarinadeilla kun on olemassa kastiketta josta tykkää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Nuo onneksi ovat marinoimattomia, Kariniemen marinoiduthan ovat jääkaappikamaa.
Ei viitsi pilata siipiä valmismarinadeilla kun on olemassa kastiketta josta tykkää.
No siinä meni toikin. Vaikka kuinka kastikkeita sotkee niin ei saa niin hyviä kuin marinoiduista joissa kastike ja mausteet on imeytyny jo hyllyssä lihaan. Toki teen vielä kastikkeen erikseen mutta marinoimattomat maistuu siitäkin läpi enkä siitä mausta tykkää.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Itselle nuo valmismarinadit on kyllä suurimpia oksetuksen aiheita mitä löytyy. Sitä etovaa makua ei saa edes pesemällä pois.
Samaa mieltä oli sitten kanaa tai lihaa marinoituna, niin sitä makua ei saa millään peitettyä tai pestyä pois.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
No siinä meni toikin. Vaikka kuinka kastikkeita sotkee niin ei saa niin hyviä kuin marinoiduista joissa kastike ja mausteet on imeytyny jo hyllyssä lihaan. Toki teen vielä kastikkeen erikseen mutta marinoimattomat maistuu siitäkin läpi enkä siitä mausta tykkää.
Niitä lihoja ja kanoja voi myös itse marinoida ennen valmistamista. Joko märkämarinointia, tai kuiva, eli rub. Valmiita rubeja löytyy vaikka mitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Niitä lihoja ja kanoja voi myös itse marinoida ennen valmistamista. Joko märkämarinointia, tai kuiva, eli rub. Valmiita rubeja löytyy vaikka mitä.
Ja niin olen tehnytkin mutta ei vaan tule niin hyviä kuin Horneteista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
349
Ja niin olen tehnytkin mutta ei vaan tule niin hyviä kuin Horneteista.
A: Oikeasti pidät hornettien mausta. (omituista, luultavasti johtuu lapsuuden kanankoipi marinaadista. Joka on vieläkin sama)

B: Et osaa marinoida/anna mausteille aikaa.

Mutta samapa tuo, jos itse olet tyytyväinen niin mitäs se muille kuuluu.

Itseäni harmittaa hurjasti kuinka kaikki liha (nauta on poikkeus) pitää tässä maassa marinoida valmiiksi samanmakuisilla marinaadeilla. Ja jos haluat marinoimatonta lihaa sitä ei ole saatavilla tai se maksaa enemmän.
 

Lassivv

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 784
Samoilla linjoilla aivan hätä tapauksessa tulee hornetteja ostettua ja ne yrittää pestä ennen paistoa veden alla ei toki tule siltikään niin hyviä kun natural siivistä ja itse maustamisesta.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 943
Mä en osta valmiiksi marinoitua lihaa kuin landella, kun siellä noi astianpesut askeettisissa oloissa ei kovasti kiinnosta. Ennen tuli ostettua Hornettejakin, kun meidän kaupassa ei ollut marinoimattomia siipiä. No nyt on ja niillä mennään, mutta hätätapauksessa Hornetitkin varmaan menisi. Vai mitä liekkisiipiä ne nyt olivatkaan, ei muista. Se 700 g paketti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
A: Oikeasti pidät hornettien mausta. (omituista, luultavasti johtuu lapsuuden kanankoipi marinaadista. Joka on vieläkin sama)

B: Et osaa marinoida/anna mausteille aikaa.

Mutta samapa tuo, jos itse olet tyytyväinen niin mitäs se muille kuuluu.

Itseäni harmittaa hurjasti kuinka kaikki liha (nauta on poikkeus) pitää tässä maassa marinoida valmiiksi samanmakuisilla marinaadeilla. Ja jos haluat marinoimatonta lihaa sitä ei ole saatavilla tai se maksaa enemmän.
Pidän Hornettien mausta, kyllä. En tosin läheskään kaikkien siipien marinadeista.
Valmismarinadeja vastaan mulla ei ole sen kummempia antipatioita, poishan se yleensä pyyhitään ennen valmistamista. Omasta mielestä parhaat grillipihvit saa marinoidusta lihasta josta marinadit vittuun ja oma mariadi vielä päälle. Naturelleissa on yleensä se vika että vaikka kuinka marinoi ja lilluttaa omassa marinadissa niin ne mausteet ja suola ei siihen lihaan kunnolla imeydy ja vaikka kuinka maustaisi niin aina sieltä maistuu se itse liha, mutta mä haluan että maistuu mausteet että liha. Ja siihen marinoidun on hyviä. Miinuspuolena se että marinoituihin pumpataan lisäks vielä aina vettä joten grillaus harvemmin onnistuu niinkuin kuuluu. Marinoimattomalla tätä ongelmaa ei ole kun niihin ei ole lisätty vettä. Mutta maun puolesta marinoitu ja lisäks omassa marinadissa ollut on paras kombo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Liekkisiivet ja Lidlin Stingerit on kyllä pahoja. Liekkisiivet maistuu ihan perusmarinadilta ja Stingerit jotenkin tunkkaiselta. Hornettien marinadia ei muissa tuotteissa ole.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Pidän Hornettien mausta, kyllä. En tosin läheskään kaikkien siipien marinadeista.
Valmismarinadeja vastaan mulla ei ole sen kummempia antipatioita, poishan se yleensä pyyhitään ennen valmistamista. Omasta mielestä parhaat grillipihvit saa marinoidusta lihasta josta marinadit vittuun ja oma mariadi vielä päälle. Naturelleissa on yleensä se vika että vaikka kuinka marinoi ja lilluttaa omassa marinadissa niin ne mausteet ja suola ei siihen lihaan kunnolla imeydy ja vaikka kuinka maustaisi niin aina sieltä maistuu se itse liha, mutta mä haluan että maistuu mausteet että liha. Ja siihen marinoidun on hyviä. Miinuspuolena se että marinoituihin pumpataan lisäks vielä aina vettä joten grillaus harvemmin onnistuu niinkuin kuuluu. Marinoimattomalla tätä ongelmaa ei ole kun niihin ei ole lisätty vettä. Mutta maun puolesta marinoitu ja lisäks omassa marinadissa ollut on paras kombo.
Tiesitkö että marinointi on puhdas huijaus? Marinadi ei imeydy lihan sisään vaan ainoastaan sen pintaan. Suolakin etenee vain sen puoli senttiä vuorokaudessa kohti keskustaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Tiesitkö että marinointi on puhdas huijaus? Marinadi ei imeydy lihan sisään vaan ainoastaan sen pintaan. Suolakin etenee vain sen puoli senttiä vuorokaudessa kohti keskustaa.
Olen kuullut joo. Mutta en oikein muutakaan selitystä keksi.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Kanojen ja lihojen marinadeissa on vielä sellainen epämiellyttävä ominaisuus, että marinadi palaa ikävän herkästi kiinni astiaan, grilliin tai missä niitä ikinä valmistetaankin.

Johtuisiko tämä kenties marinadissa käytetystä sokerista?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
Kanojen ja lihojen marinadeissa on vielä sellainen epämiellyttävä ominaisuus, että marinadi palaa ikävän herkästi kiinni astiaan, grilliin tai missä niitä ikinä valmistetaankin.

Johtuisiko tämä kenties marinadissa käytetystä sokerista?
Olen myös joskus yrittänyt friteerata marinadista pestyjä siipiä, mutta ne maistuivat todella oudolle joten kyllä ne hieman imeytyvät.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Kyllä Hornetit ovat aivan erinomaisia grillinaposteltavia. Vähän niin kuin mikropitsa tai Mäkkärin juustohampurilainen. Kutkuttelee juuri sopivasti roskaruokakohtaa kielen päällä. Marinadeineen grilliin ja hieman kärventyneinä pois. :drool:
 

Gentlemanni

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
6
Tuli hankittua pakastesiipiä nyt kun ei tarvitse enää sitä 5kg pahvilaatikkoa hommata.


Rasvakeittimessä 4,5min + 3min 175 asteessa ja erittäin hyvää tuli, "rapeaa" ja maukasta. Kastikkeena Siipiweikkojen Hot Garlic.
Näistä täällä aikaisemminkin juttua mutta nyt vasta tuli kokeiltua itsekin.

Jatkoon.
Saako näitä pääkaupunkiseudulta mistään?
 

Spoonz

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
332
Prismassa näin lihapullien vieressä kypsiä siipiä pussissa.
vaihtoehtoja, vaihtoehtoja
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
102
Tiesitkö että marinointi on puhdas huijaus? Marinadi ei imeydy lihan sisään vaan ainoastaan sen pintaan. Suolakin etenee vain sen puoli senttiä vuorokaudessa kohti keskustaa.
Eli siis ei ole puhdas huijaus? Imetytyy lihan pintaan ja suolakin penetroituu ihan läpi asti? Usein ne valmiit marinoidut tuotteet on kuitenkin ihan useita vuorokausia samassa "töhnässä". Ja ainakin ketjun mukaiset siivet ei kovin paksuja tuppaa olemaan...

Heikentää siis kyllä käytännössä lihan kilohintaa, mutta jos kehtaa valittaa siitä ettei se marinaadi siihen lihaan imeydy ja sitten toisessa argumentissa sanotaan ettei sitä saa pois pesemälläkään, niin miten se menikään? (tämä ei kohdistu suoraan lainaukseen).

Tottakai itsekin suosin "puhtaita" lihoja, mutta välillä löytyy yllättävän hyviäkin noista nopeista "valmiista" vaihtoehdoista. Kukaan mitään rotukarjaa tai filettä toivottavasti ala marinoimaan...

Siivissä nimenomaan se suolan imetyminen usein tekee eetvarttia. Toki jos ei muuta sen etikka-chili-soosin takaa maista?
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 162
Pidän Hornettien mausta, kyllä. En tosin läheskään kaikkien siipien marinadeista.
Pidätkö siipiravintoloiden siivistä? Nehän tehdään noista naturelleista.
Itse ainakin huomannut, kun noita Kariniemen valmissiipiä tekee: Kuumana syvälle lautaselle ja lotraa siipikastiketta päälle. Antaa tuossa jäähtyä hetken ennen syömistä, niin suurin osa tuosta päälle levitetystä siipikastikkeesta on imeytynyt noihin siipiin.

En ihan täysin osta, etteikö marinoimattomiin siipiin saa tuota makua tulemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Pidätkö siipiravintoloiden siivistä? Nehän tehdään noista naturelleista.
Itse ainakin huomannut, kun noita Kariniemen valmissiipiä tekee: Kuumana syvälle lautaselle ja lotraa siipikastiketta päälle. Antaa tuossa jäähtyä hetken ennen syömistä, niin suurin osa tuosta päälle levitetystä siipikastikkeesta on imeytynyt noihin siipiin.

En ihan täysin osta, etteikö marinoimattomiin siipiin saa tuota makua tulemaan.
En tiedä kun en ole siipiä ravintolassa koskaan syönyt.
Voisihan noita valmiiks kypsiäkin kokeilla, mutta mä epäilen että ne on liian naturelleja omaan makuun vaikka kuinka kastikkeilla lotraa. Ja mä tykkään syyä siivet ihan tulikuumana, en anna yhtään jäähtyä.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
Ja mä tykkään syyä siivet ihan tulikuumana, en anna yhtään jäähtyä.
Esimerkiksi Texas Pete kastiketta käyttäessä kannattaa laittaa kastike uunin jälkeen siipiin ja sen jälkeen siivet takaisin uuniin hetkeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
464
En tiedä kun en ole siipiä ravintolassa koskaan syönyt.
Ohhoh. Suosittelen reissua lähimpään Hookiin/Siipiravintolaan/Siipiweikot/Sticky Wingers-nimiseen tai vastaavaan paikkaan. En suosittele kebuloiden tms siipiä jotka eivät ole ravintolan päätuote, voivat olla vasemmalla kädellä tehtyjä. Sticky Wingersissä ainakin on todella paljon eri kastikevaihtoehtoja jos oikein muistan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Ohhoh. Suosittelen reissua lähimpään Hookiin/Siipiravintolaan/Siipiweikot/Sticky Wingers-nimiseen tai vastaavaan paikkaan. En suosittele kebuloiden tms siipiä jotka eivät ole ravintolan päätuote, voivat olla vasemmalla kädellä tehtyjä. Sticky Wingersissä ainakin on todella paljon eri kastikevaihtoehtoja jos oikein muistan.
Ei ole täällä pöndellä tuollaisia.
Muutenkin vähän karsastan maksaa siivistä ravintolassa kun ei niistä mulle ruuaks ole kun syön ne niin suurpiirteittäin.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 381
Ohhoh. Suosittelen reissua lähimpään Hookiin/Siipiravintolaan/Siipiweikot/Sticky Wingers-nimiseen tai vastaavaan paikkaan. En suosittele kebuloiden tms siipiä jotka eivät ole ravintolan päätuote, voivat olla vasemmalla kädellä tehtyjä. Sticky Wingersissä ainakin on todella paljon eri kastikevaihtoehtoja jos oikein muistan.
Nämä kaikki pitäis kyllä jossain vaiheessa kokeilla. Jodelissa Sticky Wingers/Siipiweikot kehutaan usein Tampereen parhaaksi, vaikka Hook on saanut tyyliin parhaat arvostelut ja on muutenkin tunnettu.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
687
Valmismarinoidut siivet ovat myös monesti todella lötköjä ja märän löysiä. Vaikka lämpöä antaisi kiertoilmalla, niin silti kokemus on aika huono. Naturel siivet ovat samalla tavalla valmistettuina rapeita ja kosteus tulee paiston jälkeen lisätystä siipikastikkeesta. Nam!
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Nämä kaikki pitäis kyllä jossain vaiheessa kokeilla. Jodelissa Sticky Wingers/Siipiweikot kehutaan usein Tampereen parhaaksi, vaikka Hook on saanut tyyliin parhaat arvostelut ja on muutenkin tunnettu.
Itse olen Oulussa käynyt Sticky Wingerssissä pariin otteeseen ja viime syksynä Tampereen reissulla kävin Siipiweikoilla. Omasta mielestä Siipiweikot vie voiton näistä kahdesta. Siivet rapeampia mutta ei kuivaksi paistettuja. Molemmat toki erinomaisia siipiravintoloita.

Sitten pienemistä paikoista pitää erikseen mainita Raumalta ravintola Mr. Jones (9/10 paikka), sekä Oulunsalosta Vihiluodon Torppa (Oulun parhaat siivet, piste).
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
499
Ei noissa ruokapaikkojen siivissä nyt ihan hirveitä eroja ole mutta jos esim Tampereen mestat pitäs laittaa järjestykseen niin omasta mielestä Sippura paras
Aika paljo riippuu siitä ”paistajasta”

Ylöjärvellä Sippuran Siipibaari (varsinkin jos omistaja itte)
Siipiweikot
Sticky Wingers
Hook

Sticky on hyvä siitä että sulla on tyyliin 15 eri kastiketta mitä testata. Muilla kun vaan on se alan standardi etikkainen (tykkään itse siitä etikkaisesta mut kaikki ei)

Hookissa treellä on ollut aina sellaisia kuivia pöydän kulmaan koputeltavia siipiä.
En tiedä kuka näistä oikein tykkää mutta pari kertaa siellä käynyt ja aina kuivia.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 943
Ennen toi oli just toisin päin Mansessa. Hookissa mehevät ja Sipareissa kuivat kikkareet. Missä vaiheessa se on vaihtunut noin?

Stadissa muuten se on edelleen sama tilanne. Sipareissa kuivaa, Hookissa ja Speakeasyssä mehevää.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 431
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom