Juoksuanalyysissä käyty, selkeästi osaan juosta paremmin nopeasti kuin hiljaa. Hiljaa juostessa ei tule lantiota mukaan, eli jalka jää liikaa päkiän varaan eikä tule sellaista ponnistusta (tai mitälie). Myöskin kadenssi on tosi alhainen jonka kellokin on mulle datana kyllä näyttänyt. Nyt täytyy vahvistaa lonkankoukistajia sekä pohkeita. Olen nyt käynyt joka toinen päivä juoksemassa "paremmalla tekniikalla" jossa olen nostanut hieman kadenssia, eikä penikat ole ainakaan vielä niin pahana. Kuitenkin kadenssi on datan mukaan keskimäärin usein 157 joka on tosi alhainen(?) ja nyt löysin kellosta hyvän ominaisuuden joka varoittaa liian alhaisesta sekä korkeasta kadenssista ja nämä asetin äsken 162-180 välille.
Mulla oli joku kysymys asiaan liittyen mutta kirjoittaessa mieli tyhjentyi täysin
Mutta ehkä mä nyt koitan juoksussa ottaa "kadenssitreenejä" mukaan ja saada sitä pikkuhiljaa ylöspäin, vaikuttaisi varmasti paljon mun penikkavaivoihinkin koska vähemmän voimaa kohdistuu tiheemillä askelilla jalkoihin.
Ehkä ajatus oli kysyä muiden kokemuksia! Oletteko treenanneet juoksutekniikkaa kuten kadenssia ja millainen prosessi se on ollut?
Mulla oli joku kysymys asiaan liittyen mutta kirjoittaessa mieli tyhjentyi täysin

Ehkä ajatus oli kysyä muiden kokemuksia! Oletteko treenanneet juoksutekniikkaa kuten kadenssia ja millainen prosessi se on ollut?