Ei nyt onnitella. Minulla on niin paljon työsuhteita ollut viimeisen 10 vuoden aikana että ei edes mahdu taulukkoon. Haistakoon censuroitu se työnantaja.,Voi varmaan jo onnitella paikasta tossa vaiheessa. Etkös tuskaillut tässäkin langassa kun ei hommia löydy? Onnea!
Esim minulla on ollut 3 kuukauden määräaikainen sopimus n kaappaletta. Onko minut koskaan irtisanottu koeaikana? Kyllä työnantaja on irtisanonut minut koeaikana ihan vakio IT tuessa. Olenko minä irtisanonut itseni koeaikana joskus? Kyllä olen irtisanonut itseni kun on tullut parempi työpaikka tarjous ja muutenkin ei vastannut työpaikka mitä oli työpaikka ilmoituksessa sanottu.
Laitan siihen oleelliset. Ärsyttää että minun pitää laittaa osoite Ruotsissa kun viimeisen 10 vuoden aikana olen ollut myös Ruotsissa töissä.
Miten ne sähläsi noin? Olisivat pyytäneet selvityksen ajoissa.
En edes allekirjoita sitä ja lähetä ennen maanantaita ja sanoivat 2 viikon käsittely ainakin.
18 tammikuuta pitäisi alkaa työ...
Jos tulee ongelmia insinööriliitton lakimiehet saa ottaa yhteyttä työnantajaan. Haistakoon censuroitu tuosta vaivasta...
Minusta CV laitetaan viimeiset 5 vuotta työkokemusta tarkasti ja sitten jos muuta ne tärkeimmät...
Viimeksi muokattu: