• Live: io-techin Samsung Unpacked -kisastudio Galaxy S25 -puhelimien julkaisusta klo 20:00 alkaen. Seurataan Samsungin julkaisutilaisuus ja keskustellaan tuotejulkaisuista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

IT-alan työpaikat

Kirjoittaako ihmiset CV:hen unelmistaan? Ajattalin tuollaisen kuuluvan hakemukseen ja CV on vain kuivakka lista työhistoriasta ja koulutuksista yms.
Minulla on ammatillinen tavoite osio, eli kai sitä voisi haaveiluksi kuvitella. Sehän kertoo kyllä paljon työntekijästä, että mistä on kiinnostunut ja mitä tavoittelee.

Kirjoittaako ihmiset CV:hen unelmistaan? Ajattalin tuollaisen kuuluvan hakemukseen ja CV on vain kuivakka lista työhistoriasta ja koulutuksista yms.
No olisi varmaan pitänyt muotoilla eri tavalla. Opiskelijoilla tai juuri valmistuneilla ei yleensä ole juurikaan työkokemusta joka olisi relevanttia haetun tehtävän näkökannasta.

Jotkut ovat katsoneet netistä mallia ja luoneet erillisen hakemuksen ja CV’n, toisilla ne on samassa. Sinänsä sillä ei ole niin väliä, kun näissä tapauksessa yritetään enemmän hahmottaa minkälainen ihminen siellä on eikä sitä onko hän suoraan pätevä tehtävään.

Eikö ammatilliset tavoitteet jne. haaveet kirjata yleensä cover letteriin eikä suoraan ansioluetteloon? Mulla on ansioluettelossa vaan alussa ns. "myyntipuhelitania" ja sitten vaan työhistoria ja perustiedot. Coverletteriin sitten oon yleensä tarkentanut muut asiat.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 469
Jäsenet
75 662
Uusin jäsen
evzuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom