Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Auton venttiilijousista ja prikoista saa "ilmaiseksi" tuollaiset tehtyä, mikäli itseltä saattuu valmiiksi joutavia löytymään tai vaikka lankomieheltä.Naurettava hinta, ei jyrise niin paljoa omat, että rupeaisin maksamaan 50e helvetti pienistä jousista
Eihän siinä tavallaan makseta itse tuotteesta, vaan ongelman ratkaisusta. Sinulla ongelma selvästi on pieni, joten hinta kallis. Minulla ongelma oli iso, joten hinta halpa.Naurettava hinta, ei jyrise niin paljoa omat, että rupeaisin maksamaan 50e helvetti pienistä jousista
Venttiilinjousista? Kuulostaa aika rajulta. Noita kuitenkin tulee neljä kappaletta esimerkiksi 30 kg* laatikon nurkkiin.Auton venttiilijousista ja prikoista saa "ilmaiseksi" tuollaiset tehtyä, mikäli itseltä saattuu valmiiksi joutavia löytymään tai vaikka lankomieheltä.
Nimim. joskus tuollaiset värkännyt.
Katsoin, että 36 kg oli spekseissä tuolle edesmenneen Sanyon ulkoyksikölle merkitty. Tuossa huonolaatuinen kaappaus isommasta kuvasta:Venttiilinjousista? Kuulostaa aika rajulta. Noita kuitenkin tulee neljä kappaletta esimerkiksi 30 kg* laatikon nurkkiin.
Tietysti iso ILP tai vilppi painaa enemmän kuin pieni ILP, mutta aika yleisesti pienen koneen paino alkaa kolmosella ja pykälää "isomman" vain nelosella.
Joka tapauksessa nämä valmiit jouset vaikuttavat muutenkin erilaisilta. Niidenhän olisi tarkoitus myödätä ja kestää vähän joka suuntaan ja olla melko löysät. Lisätietoa diy-toteutuksesta?
Taitavat ruostua, tahrii telineen?Auton venttiilijousista ja prikoista saa "ilmaiseksi" tuollaiset tehtyä,
Auton omatkin jouset ovat rautaa, ei rosteria.. ja tahriiko ne? Mä en kyl maksais 40-50€ tollasista jotka on helppo itekin tehä.Taitavat ruostua, tahrii telineen?
Joo, mutta voihan ne upottaa vaikka Hammerliteen ennen asennusta. Itse en kyllä niin tehnyt, eikä teline sen kummemmin tahriintunut.Taitavat ruostua, tahrii telineen?