Olin kans päivittämässä isolla rahalla koko konetta kun halusin tätä pelata. Noh, sitten vain ostin ja latasin pelin ja kappas: i5-6600k, gtx 1070, 16gb ramia pyörittää low-asetuksilla tätä aivan mahtavasti. Tosin olen PC:llä pelannut käytännössä vain Dota 2:sta, enkä todennäköisesti tiedä paremmista grafiikoista tms. Tiedän kyllä, että jos kokeilisin tätä peliä ULTRA-asetuksilla kunnon vehkeillä ei varmaan pystyisi enää nykyisellä kokoonpanolla pelata.
Tämä nyt vain rohkaisuna heille ketkä ei ole tottuneet seuraamaan uusimpia valonsäteitä yms. hienouksia. Huikee peli. Viimeksi olen ollut yhtä innoissani GTA Vice Cityä pelatessa
Ihan kiva peli tämä on, jos tykkää pelityypistä 'Kerää tuhat koivunlehteä ja kaksi tuhatta mustikanvarpua, 177 erilaista kaulahuivia, 422 erilaista hattua, juokse koko ajan ylös alas samoja (tai vähän eri) portaita paikasta toiseen. Ja kun tähän kyllästyt, käytä erilaisia pikasiirtymiskeinoja (jotka kestävät kauemmin kuin kokonaisen pelitilanteen lataaminen) + muita fuskukeinoja, joita varmaan jo nyt löytyy netistä vaikka millä mitalla'.
Vaatettakin löytyy erilaisita (UFFin ylläpitämistä?) aarrearkuista sen verran, että luulisi paikallisten kankureiden, räätäleiden ja suutareiden jo aika päiviä sitten jääneen eläkkeelle.
Ja miksi ihmeessä alussa löytyy vain huonoilla ominaisuuksilla varustettuja vaatteita - myöhemmin aivan vierestä löytyy supervarusteita.
Ja jopa superyöpukuja!
Eikä kukaan väräytä silmääkään tai edes suupielet ala nykimään, kun hiipparoit pitkin linnan käytäviä kalsarit jalassa, kukkahattu päässä ja liskolasit silmillä (kyllä - kokeilin tätä).
Kaikki muut ovat kuitenkin pukeutuneet oman tupansa mukaisiin (ihan tyylikkäisiin) asuihin.
Onneksi niin, koska melkoiset LSD hippibileet olisikin saatu aikaiseksi, jos muut pukeutuisivat yhtä vapaasti.
Sitten kledjuja roudataan paikallisille räätäleille myytäväksi (liikkeisiin, joihin aina vain ilmestyy uusia ja entistäkin parempia vaatteita myytäväksi).
...
En sano, että tämä on huono peli - erityisesti jos on tottunut konsolipeleihin - mutta...no, sopii keräilykulttuurista pitäville.
Itse olisin halunnut nauttia maisemista, taioista, tapahtumista ja tunnelmasta ilman tällaista turhaa krääsän keruuta. Mutta on kai sekin yksi keino pitää mielenkiintoa yllä (tai todennäköisesti: pidentää pelin pituutta).