En ole tätä sinun viestiäsi lukuunottamata nähnyt mitään draamaa. Itse en vain halua immersiota rikkovia virheitä peliin varsinkin kun ne on tehty vasemmalla kädellä.
Myös pelaajan ääni vaikuttaa virheelliseltä ainakin jos sitä sävelkorkeutta meni muuttamaan hahmonluonnissa. Laitoin miesäänelle alimman tai toiseksi alimman ja nyt kun päähahmo puhuu niin kuulostaa siltä kuin ääni olisi tallennettu jossa huoneessa ja room efekti/pieni kaikuminen olisi mukana tuossa tallenteessa. Muiden pelin hahmojen äänet taas kuulostaa siltä että ne olisi oikeasti pelimaailmassa.
Siis mitä tarkoitin draamalla on maailmalla vellova hössötys pelistä. Sitä ihmettelen nyt vain tässä. Mut anyway, peli pelinä ja sit jotkut seksiaalivähemmistöihin kuuluvien jutut sit siellä, ei niitä mun mielestä tarvi sotkea keskenään, varsinkin kun kyseessä on peli jossa lennetään luudalla ja ammutaan tulipalloja.
Eilinen päivitys sotki koneeni. Peli kaatui (taas, hehe) ja sitku yritin stramista takas peliin se alko lataamaan jotain 500 megan tiedostoa huonolla menestyksellä. Pelin kaatuminen sai jotenkin koneen ihan sekasin, windows ei enää vastannut moneen minuuttiin. Task manageria kun tutkistelin niin yks kovalevy oli 100% monta minuuttia vaikka peli tai steam ei edes ollut siellä mitä vähän ihmettelin.
Päivitys latautui vain 11% ja sit se jumi siihen. Jouduin koneen sekoilun vuoksi painaa reset nappia ja sen jälkeen peli ei toiminut ollenkaa. Eli delete pelille ja uudelleen asennus. Sit alko taas toimii.
Vakaudessa en huomannut mitään eroa päivitykaen myötä. Bugeja pelissä on edelleen ja harvakseltaan kaatuilee joka tapauksessa. Hölmö bugi tuli vastaan kun seikkailin jossain metsässä, löysin jonkun häkin missä oli sammakko. Päästin sammakon menemään ja mietin et mikähän idea tällä häkil nyt sit oikeen oli kunnes.. pelin tehtävien edetessä vastaan tuleekin tehtävä että sieltä häkistä olis pitänyt käydä pelastaa joku karvaturri. No eihän se enää onnistunut kun olin jo aiemmin häkin käynyt avaamassa joten tehtävä on nyt mahdotonta saattaa loppuun. Eli sellanen varoituksen sana jos haluat randomisti seikkailla ja tutkia karttaa, saatat pilata siinä sivussa questeja