Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

"Ei kiitos" on vielä mahdollisuus. Työsuhdepuhelin on selkeä viesti ettei kannata jatkaa.

Kaikista sitkein kaveri ei luovuttanut tuohonkaan, joten piti ihan pysähtyä ihmettelemään tapausta. Itsellä sattui olemaan ylimääräistä aikaa silloin, niin sanoin feissarille suoraan että "Minulla on tässä hyvin aikaa, mutta en tule ostamaan minkäänlaista liittymää tai mitään mitä olet tarjoamassa. Voit puolestani tuhlata aikaasi, jos välttämättä haluat." No, niin se sai tuhlattua 20 minuuttia eri skenaarioiden laskemiseen ja kysymyksiin vastaamisiin. Säästyipähän edes muutama kymmenen kanssashoppailijaa ärsyttävältä feissarilta sen aikaa kun pidin tätä varattuna.
 
Niin kantsii muistaa muuten että Gigantti ei enää myönnä puhelimille palautusta, jos ostat myymälästä.

Netistä ostaessa on aina se lakisääteinen 14 päivän palautusoikeus.

Eli jos et oo varma, niin tilaa netistä, koska voit palauttaa lähimpään myymälään tai postilla.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Onko kokemuksia Applen verkkokauppaan palauttamisesta? Eilen aloitin palautuksen ja nyt olen siinä käsityksessä että kuriirin pitäisi soittaa ja noutaa paketti. Tulostin osoitelapun joka Applen sivuilta löytyi. Palautuksen tilassa lukee "Tulosta osoitelappu ja lähetä paketti Applelle 24. toukokuuta mennessä". Mutta missään ei ole mitään linkkiä josta voisi tilata kuljetuksen.
 
Onko kokemuksia Applen verkkokauppaan palauttamisesta? Eilen aloitin palautuksen ja nyt olen siinä käsityksessä että kuriirin pitäisi soittaa ja noutaa paketti. Tulostin osoitelapun joka Applen sivuilta löytyi. Palautuksen tilassa lukee "Tulosta osoitelappu ja lähetä paketti Applelle 24. toukokuuta mennessä". Mutta missään ei ole mitään linkkiä josta voisi tilata kuljetuksen.
Äkkiä katsottuna sun pitää joko viedä se itse postille tai sopia UPS:n kautta hakeminen. Returns - Step by Step
 
Olin siis kotoa käsin varannut telkun tiettyyn hintaan. Jos olisin vain se noutanut, olisin saanut kalibroidun yksilön tolla hinnalla (koska se oli ainoa kpl). Nyt siihen myytiin kalibrointi päälle. Kyllä tässä mielestäni yritettiin asiakasta koijata. Ja sen kertoo sekin, että sain ihan välittömästi sen hyvityksen kun asiasta reklamoin.

Tätä ne yritti mullekkin. Ei ollut hameväkeä tosin mukana jonka myyjä olisi voinut ylipuhua.

Heidän ratkaisu oli sitten repiä kalibroitu tarrat pois laatikosta. Sillä aikaa kun odottelin sitä lastauslaiturilla.
 
Perjantaina palautin netistä tilatun läppärin Powerin myymälään. Eilen tuli hyväksyntä, saa nähdä milloin maksu näkyy tilillä
 
Hirveen pitkät toimitusajat gigantilla vieläkin. Luvattu toimitus 3-6 arkipäivää ja tänään kuudes arkipäivä siitä päivästä kun tuote tilattu. Amazonista tuote tulee nopeammin Italiasta ja ilmaisilla toimituksilla vs Gigantti naapurimaasta ja maksaa 4€ o_O Voi olla kyllä PostNordin syytä, toimitus ei ole päivittynyt kuin kerran.
]
Screenshot_2021-05-12-11-08-41-015_com.android.chrome.jpg

[/SPOILER
 
Soitin Applen tukeen tuosta palautuksesta. Virkailija sanoi että voi palauttaa postilla, ja lähetän kuvan postin kuitista niin hyvittävät postimaksun. Katsoin postin hintoja, paketti Hollantiin maksaa 21,90€ :D Itse tuote on alle 50€ tuote. Virkailija sanoi että "maksaa n. 4€" joten tarkoitti varmaan että kirjeenä lähetän. Se näytti maksavan sen 5-6€. Mutta eikö siinä ole riskinä että katoaa matkalla eikä ole seurantaa.
 
Soitin Applen tukeen tuosta palautuksesta. Virkailija sanoi että voi palauttaa postilla, ja lähetän kuvan postin kuitista niin hyvittävät postimaksun. Katsoin postin hintoja, paketti Hollantiin maksaa 21,90€ :D Itse tuote on alle 50€ tuote. Virkailija sanoi että "maksaa n. 4€" joten tarkoitti varmaan että kirjeenä lähetän. Se näytti maksavan sen 5-6€. Mutta eikö siinä ole riskinä että katoaa matkalla eikä ole seurantaa.

Suomen kuluttajansuojalain perusteella vastuusi tuotteesta loppuu siinä vaiheessa kun kiikutat sen postiin. Muista toki pyytää kuitti silloinkin jos lähetät kirjeenä.
 
Suostuvatkohan Powerin outletista postittelemaan tuotteita, jos soittaa myymälään? Sivuilla maininta vain noudosta. Gigantissa taitaa onnistua, riippuen vissiin millä tuulella myyjä on.
 
Suostuvatkohan Powerin outletista postittelemaan tuotteita, jos soittaa myymälään? Sivuilla maininta vain noudosta. Gigantissa taitaa onnistua, riippuen vissiin millä tuulella myyjä on.
Laitoin sähköpostia myymälän yleiseen osoitteeseen, ja olisikohan tunnin sisään tullut vastausta, että voivat postittaa, kulut 15e.
En tiedä onko ihan yleinen käytäntö, vai tämän kyseisen myymälän.
 
Ostajan kannalta tärkeä juttu. Mutta itsellä ei mahdu maalaisjärkeen, miksi nämä jäävät myyjän vastuulle? Valmistajahan noita viallisia tuotteita valmistaa ja myyjä vaan välittää asiakkaalle.
 
Ostajan kannalta tärkeä juttu. Mutta itsellä ei mahdu maalaisjärkeen, miksi nämä jäävät myyjän vastuulle? Valmistajahan noita viallisia tuotteita valmistaa ja myyjä vaan välittää asiakkaalle.
Voihan myyjä sitten vääntää noista valmistajan kanssa. Mutta onhan tuo vähän jännä, että valmistaja pesee kätensä tuossa tilanteessa.
 
Ostajan kannalta tärkeä juttu. Mutta itsellä ei mahdu maalaisjärkeen, miksi nämä jäävät myyjän vastuulle? Valmistajahan noita viallisia tuotteita valmistaa ja myyjä vaan välittää asiakkaalle.

Koska myyjä on vastuussa asiakkaalle. Myyjä ei voi siirtää vastuuta valmistajalle/maahantuojille myymästään tuotteesta.

Vois olla hankalaa jos tuotteella ei ole maahantuojaa (joka on samalla tavalla "välittäjä" eikä ole vastuussa jos ei ole myyjäkään) ja kuluttaja joutuisi kommunikoimaan tehtaan kanssa.

Myyjä voi siirtää asian maahantuojalle jos se käy ostajalle. Joissain teknisissä asioissa joissa on hyvä maahantuoja jolla on toimiva tekninen tuki ja huolto tämä voi olla kaikille paras ratkaisu. Jää yksi porras pois
 
Ja myyjäliikkeen (en Gigantin sentään) työntekijänä voin kertoa että näitä jää myyjäliikkeen käsiin jatkuvasti mitkä on korvattu asiakkaalle mutta toimittaja vetäytyy vastuusta.

Tulee myös korvattua epäselviä asiakkaille ihan PR:nä, saadaan asia hoidettua ja toimittaja sitten korvaa tai ei.

Näistä johtuen yritän vaihtoa vastaavaan, asiakas saa ostettua muuta tilalle ja meille jää edes vähän katetta vaikka toimittaja ei sitä korvaisikaan. Eli rajataan tappiota pienemmäksi. Tämä on ostajankin hyvä huomioida, ei se myyjäliikkeen osa aina niin helppo ole.
 
Ostajan kannalta tärkeä juttu. Mutta itsellä ei mahdu maalaisjärkeen, miksi nämä jäävät myyjän vastuulle? Valmistajahan noita viallisia tuotteita valmistaa ja myyjä vaan välittää asiakkaalle.

Myyjä on aina ensisijaisesti vastuussa tavaran virheestä. Siitä on maininta kuluttajansuojalaissa. Perustemppu näillä yrityksillä on että maahantuoja ja myyjä pallottelee vastuuta toisilleen. Myyjä on kuitenkin aina loppupeleissä vastuussa myymästään tuotteesta.

 
Mutta itsellä ei mahdu maalaisjärkeen, miksi nämä jäävät myyjän vastuulle? Valmistajahan noita viallisia tuotteita valmistaa ja myyjä vaan välittää asiakkaalle.

Tässähän Gigantti oli luvannut oman, jatketun takuun, 5 vuotta, kun LG:n takuu 2 vuotta. Kuvan kiinni palaminen tapahtui 3 vuodessa. Siksi LG:n ei tarvinnut siihen ottaa kantaa, koska asiakas vetosi myyjän antamaan lisätakuuseen.

Muutenkin tietysti oikein, että myyjä vastaa. Se sitten riitelee isojen elektroniikkajättien kanssa, jos tarvii, kuluttaja ei siihen pysty. Ja onpahan intressinä myydä muutakin kuin paskaa.

Tokihan telkkarin pitäisi kestää sen 4 vuotta kuluttajariitalautakunnan aiemman linjauksen mukaan.
 
Tokihan telkkarin pitäisi kestää sen 4 vuotta kuluttajariitalautakunnan aiemman linjauksen mukaan.

Se 4 vuotta menee sitten virhevastuun piikkiin. EU:n sivuilla on käännöskukkanenkun sekoitetaan pakollinen takuu ja virhevastuu keskenään. Suomen kuluttajakuluttajaviraston sivuilla taas asia on selitetty oikein.

Kuluttajan kannalta se suurin ero on siinä että takuu korvaa kokonaan, virhevastuusta voidaan vähentää käyttöhyöty. Eli jos katsotaan telkkarin eliniän olevan neljä vuotta ja vika tulee kolmen vuoden jälkeen kuluttaja voi vedota virhevastuuseen mutta käyttöhyötynä voidaan vähentää 75% ostohinnasta pois.
 
Se 4 vuotta menee sitten virhevastuun piikkiin. EU:n sivuilla on käännöskukkanenkun sekoitetaan pakollinen takuu ja virhevastuu keskenään. Suomen kuluttajakuluttajaviraston sivuilla taas asia on selitetty oikein.

Kuluttajan kannalta se suurin ero on siinä että takuu korvaa kokonaan, virhevastuusta voidaan vähentää käyttöhyöty. Eli jos katsotaan telkkarin eliniän olevan neljä vuotta ja vika tulee kolmen vuoden jälkeen kuluttaja voi vedota virhevastuuseen mutta käyttöhyötynä voidaan vähentää 75% ostohinnasta pois.

Juuri näin, mulle ei näissä uutta ole, kunhan vaan mainitsin tuonkin. Suomalainen kuluttaja on tyhmä lammas, joka ei tiedä oikeuksiaan, lisäksi tosiaan virhevastuu ja takuu sekoitetaan keskenään.

Mutta tässä casessa minusta oleellista oli se Gigantin antama lisätakuu 5 vuotta, kun valmistajalla oli 2 vuotta.
 
Juuri näin, mulle ei näissä uutta ole, kunhan vaan mainitsin tuonkin. Suomalainen kuluttaja on tyhmä lammas, joka ei tiedä oikeuksiaan, lisäksi tosiaan virhevastuu ja takuu sekoitetaan keskenään.

Mutta tässä casessa minusta oleellista oli se Gigantin antama lisätakuu 5 vuotta, kun valmistajalla oli 2 vuotta.

Juu, tässä se Gigantin oma lisätakuu oli ratkaiseva. Ilmeisesti sen takia Gigantti ei helpolla luovuttanutkaan koska koko homma meni heidän omaan piikkiinsä.
 
Nämä Gigantit ja vastaavat luottavat siihen että keskimääräinen asiakas ei valita eteenpäin ja hyödyntävät häikäilemättömästi ihmisten hyväuskoisuutta. Tuossa jutun tapauksessa eivät vaivautuneet edes vastaamaan lautakunnalle, alkoivat hyvittämään vasta kun media otti yhteyttä.

Yritys teki kuitenkin viime vuonna voittoa 3,5 miljoona euroa, voisi kuvitella että olisi varaa hoitaa reklamaatiot tyylikkäämmin.
 
Nämä Gigantit ja vastaavat luottavat siihen että keskimääräinen asiakas ei valita eteenpäin ja hyödyntävät häikäilemättömästi ihmisten hyväuskoisuutta. Tuossa jutun tapauksessa eivät vaivautuneet edes vastaamaan lautakunnalle, alkoivat hyvittämään vasta kun media otti yhteyttä.

Yritys teki kuitenkin viime vuonna voittoa 3,5 miljoona euroa, voisi kuvitella että olisi varaa hoitaa reklamaatiot tyylikkäämmin.

Paremmin voisi hoitaa reklamaatiohommat mutta eihän tuo liikevoitto ole edes kummoinen yrityksen kokoluokkaan nähden. Liikevoittoprosentti on itseasiassa varsin heikko 0,6%. Tuollaisilla talouslukemilla ei oikeastaan hirveästi ole varaa antaa ylimääräistä siimaa tai ollaan äkkiä tappiolla. Se ei tietenkään oikeuta yrityksen toimintaa tässä reklamaatiotapauksessa mutta ei noita talouslukemia voi hyviksi tulkita.
 
Paremmin voisi hoitaa reklamaatiohommat mutta eihän tuo liikevoitto ole edes kummoinen yrityksen kokoluokkaan nähden. Liikevoittoprosentti on itseasiassa varsin heikko 0,6%. Tuollaisilla talouslukemilla ei oikeastaan hirveästi ole varaa antaa ylimääräistä siimaa tai ollaan äkkiä tappiolla. Se ei tietenkään oikeuta yrityksen toimintaa tässä reklamaatiotapauksessa mutta ei noita talouslukemia voi hyviksi tulkita.

Eipä tuo suoraan kerro oikein mitään. Luultavasti osaavat kyllä verosuunnitelun. Konserniavustukset sun muut.
 
Onko Gigantin myymälänoudossa millainen aikataulu? Ei siis noi click & collect joissa se on ilmoitettu, vaan ship to store. Oli näköjään tullut tavara jo alkuviikosta mutta vasta nyt huomasin tekstarin. Missään ei lue että kauanko tuo säilyy. En ulkoa muista olenko tuon maksanut etukäteen, saattaa olla että on maksettu.
 
Eipä tuo suoraan kerro oikein mitään. Luultavasti osaavat kyllä verosuunnitelun. Konserniavustukset sun muut.
Näin juuri. Tavallisena laskentaekonomina itseäni huvittaa lähes aina kun jostain kauppalehden tietokannasta revitään lukuja jonkun asian tueksi. Jos palataan itse asisaan, niin joku hyvin kiteyttikin asian ytimen, eli LG:n ja Gigantin myymän lisäpalvelun (5v mikäliesupertakuu) eron.

Asia kiinostaa lähinnä siksi kun uutta telkkaria tässä ostamassa ja tuolla tv-säätö keskustelussa tuota OLEDia minullekin suositellaan. Kerroin että käyttö on yli 90% työpöytäkäyttöä, mutta siltikin monen mielestä olisi hyvä ottaa Gigantin 100€ kiinnipalamistakuu ja OLED. Sen että autottomana hurauttelisi taksilla aina vaihtamaan uuteen ehkä vielä kestäisi, mutta jaksaisiko sitä vääntää KKV:n kautta joka kerta? Vielä kun päälle lisätään se että järjestelmäpäivityksestä tai jostain muusta syystä näitä suositteluja ei Gigantin päässä edes lueta... Kyllähän tässä casessa valitettavasti kiteytyy se perinteinen klisee vakuutustarjoajien korvauskäytännöistä.
 
Onko kenelläkään kokemuksia Powerista ja tuotteista joita ei ole varastossa? Pidemmän aikaa kiinnostanut yksi tuote, mutta näyttää vaan, että ei varastossa eikä ilmeisesti ole tulossa. Onnistuuko myymälässä tälläisen tuotteen tilaus, vai pitävätkö vain listoilla, että näyttäisivät halvemmalta kuin kilpailijat?
 
Tuskinpa tulee enää, kerta näyttää että ei varastossa / ei toimitusaikaa. Tietenkin riippuu tuotteesta myös ja voinut jäädä vain kummittelemaan nettisivuille
 
Tuli vaihdettua tilauksen toimitusosoite Gigantin chatin kautta. Tilaussivulla näkyy kuitenkin väärä osoite. Pitäisikö vaihtua siellä?
 
Avaudun tänne koska asiakaspalvelija ei ansaitse tässä mielentilassa kirjoitettuja viestejä. Hajosi ruohonleikkuri. Tilaan kärkkäiseltä, koska kivijalat myy ei-oota ja kärkkäisellä vehkeitä vielä varastossa. Muutenkin ollut luotettava ja nopea toimittaja. Luvattuna lähettämispäivänä ei kuulu kuitenkaan mitään, eikä seuraavana, eikä sitä seuraavana. Yhteydenoton jälkeen tulee vastaus että on juuri käsitelty. Taas hiljaista sieltä suunnasta. Uutta yhteydenottoa menemään ja seuraavana päivänä tuleekin viesti että tuotetta ei ole varastossa ja haluanko jonkun toisen tilalle vai palautetaanko rahat :rage:

Virheitä sattuu, mutta joku hyvitys kyllä olisi paikoillaan tarjota ihan oma-aloitteisesti. Todella paska maku jäi tuosta touhusta. Kyseessä siis nelinumeroisen summan maksava laite, joka näyttää nyt muistakin verkkokaupoista olevan loppu :dead: Kärkkäinen valikoitui nimenomaan toimitusvarmuuden vuoksi. Hinta on suunnilleen sama kaikkialla. Kun postin rahti usein perseilee oman aikansa, niin järkevin vaihtoehto on yleensä se, joka saa varastosta sen nopeiten kuljetettavaksi. Saatanan viikko parasta kesää odotettu että saavat sanottua ettei koko vehjettä ole tulossa.

Tietysti se on vain ruohonleikkuri, mutta mulla on vuokrattuna useampi mökki ja majapaikka Suomen pahimmalta punkkialueelta. Lapsiperheitä ja koiria ja tiesmitä tulossa ja jos itse olisin maksava-asiakas, niin en kovin hyvällä kattelisi polvenkorkuista heinikkoa ympärillä :nb: No joo, vitutus johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mulle ei ilmoitettu heti kun siellä on varastosaldo huomattu. Vaikea uskoa että kärkkäisen kaltaisella yrityksellä menisi viikko luvatusta lähetyspäivästä siihen että joku järjestelmä siitä ilmoittaa. Joskus jotain saatanan salmiakkijauhoa laittanut tilauksen kylkeen ja viestiä on tullut heti luvattuna lähettämispäivänä että hokipulverit on nyt valitettavasti loppu :shifty:

e. tää nyt oli suutuksissa kirjoitettu, eikä kansanradion numeroa jaksa kaivaa. Pandemia on minusta ihan hyvä syy toimitusvaikeuksille. Se ei ole kuitenkaan minusta mikään syy viivytellä asian kertomisesta kuluttajalle. Itekin soittelen tässä varauslistaa läpi, koska pitää olla selkärankaa olla rehellinen, eikä yrittää viimeiseen asti vetää joka helvetin euro omaan taskuun.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis ruohonleikkurit loppu koko Suomesta vai onko vain ja ainoastaan joku tietty malli mielessä?
Näin näyttää olevan. Ihmettelin kyllä itekin. Eilen näytönohjaimet, tänään ruohonleikkurit. Ainakin kaikki vähän laadukkaammat isot vetävät mallit näyttää olevan loppu. HobbyHallissa näyttäisi olevan. Uskoo ken haluaa. En aio kokeilla :D Honda tai Klippo oli tarkoitus hankkia. Ajotraktoria en nyt osta kun edellinen vasta levähti ja varmaan koska sitä tuli runnottua vähän liian rosoisilla nurkilla eikä naisväki suostu niillä ajamaan :confused2:
"Nelinumeroisen summan maksava laite" Eli Motonetin Magpro ei varmaan käy tilalle..
Menee jo otsikon ohi, mutta mielellään hankin jonkun vähän järeämmän. Ajotunteja tulee muutenkin paljon. Kehnolla koneella ajettaessa vielä enemmän.

Otsikkoon liittyen, syrjäseuduilta ei ole mitään halua lähteä kokeilemaan minkään isomman koneen palautusoperaatiota. Motonetistä ostettu reilu 100kg painava klapikone oli osittain rikki suoraan paketista. Taisi olla cotech (?) tms laatumerkki. Reklamointiin vastasivat että tuo takasin ja näytille niin katotaan voiko hinnan alennusta antaa. Sen verran nyt voin vielä lisätä että kuljetus tapahtuu veneellä.

Tuossa oli telkkareiden osalta vastaavaa juttua, että joku kiinnipalamistakuu polttaa hermoissa jotain äkkiä kiinni jos joutuu vaikka 65" töllöä palauttelemaan kerran tai useammin vuodessa. Plus se ainainen taistelu myyjäliikkeiden kanssa lähes kaikissa virhetilanteissa :speechless:
 
Viimeksi muokattu:
Näin näyttää olevan. Ihmettelin kyllä itekin. Eilen näytönohjaimet, tänään ruohonleikkurit. Ainakin kaikki vähän laadukkaammat isot vetävät mallit näyttää olevan loppu. HobbyHallissa näyttäisi olevan. Uskoo ken haluaa. En aio kokeilla :D Honda tai Klippo oli tarkoitus hankkia. Ajotraktoria en nyt osta kun edellinen vasta levähti ja varmaan koska sitä tuli runnottua vähän liian rosoisilla nurkilla eikä naisväki suostu niillä ajamaan :confused2:

Maailmalla on paha konttipula ja sen lisäksi vielä komponenttipula. Käytännössä kaikkien isojen laitteiden toimituksissa on ongelmia ja hinnat tulevat vaan nousemaan. Nyt ei ole kaupoilla mitään järkeä tilata mitään isompia laitteita, koska muuten joutuu myymään tappiolla. Sen takia noita perutaan urakalla.

"Jos 40-jalkaisen merikontin rahti Kiinasta Helsinkiin maksoi viime kesänä noin 2000 dollaria, on rahti tällä hetkellä nelin–viisinkertainen, Lönnroth kertoo. "
 
Kuinka kauan porukoilla on kestänyt saada gigantilta rahat takaisin palautuksesta?

25.5 sain tuotteen postitse.
26.5 palautin samalla koodilla
1.6 saivat palautuksen
7.6 kyselin että mikä tilanne, aspa sanoi että paketti hukkunut johkiin, sillä se on kyllä luovutettu heille mutta ei rekisteröity. Ovat yhteydessä. Eivät olleet.
10.6 kyselin että missä mennään, aspa sanoi että se on käsittelyssä. Kysyin että ai, se on siis löytynyt. Ei osannut sanoa sitä mitään.
11.6 vielä odotellaan hiljaiselossa..

Verkkikseen kun palauttaa niin rahat tulevat parissa päivässä.
 
15.06.2021 - Lähetys on matkalla kohdemaahan
Tänään sain palautuksen

Jostain syystä tuo palautus lähti ulkomaille. Toinen palautus luovutettu vastaanottajalle eilen, mutta parissa päivässä pitäisi saada rahat kai.

Sun tapauksessa ottaisin yhteyttä.
 
Pitääkö tuo gigantin arvokoodi, joka tuli hyvityksenä hitatakuusta, käyttää kerralla vai voiko siitä käyttää osan ja myöhemmin loput?
 
Ei pidä hyväksyä arvokoodia vaan rahat tilille/palautus alkup. maksutavalle. Toki ekana tota heidän kuuluu ehdottaa niin säätävät todennäköisimmin. Vaan pakko ei ole hyväksyä. Mutta aina löytyy näköjään hölmöjä, jotka menee vipuun.
 
Ei pidä hyväksyä arvokoodia vaan rahat tilille/palautus alkup. maksutavalle. Toki ekana tota heidän kuuluu ehdottaa niin säätävät todennäköisimmin. Vaan pakko ei ole hyväksyä. Mutta aina löytyy näköjään hölmöjä, jotka menee vipuun.
Täh? Hintatakuuhan ei ole mikään lakiin tai muuhun kirjattu, vaan Gigantin vapaaehtoisesti tarjoama. Ei toki pakko ole hyväksyä mitään, voi myös jäädä ilman.
 
Täh? Hintatakuuhan ei ole mikään lakiin tai muuhun kirjattu, vaan Gigantin vapaaehtoisesti tarjoama. Ei toki pakko ole hyväksyä mitään, voi myös jäädä ilman.

Se vaan, että jos tajuaa vaatia niin saa rahana hintatakuussakin. Toki jos ostopakkokoodeista niin kovasti tykkäätte niin ottakaa vaan jatkossakin kiltisti se mikä on Gigantin taskulle paras :D

AINA saanut kiltisti chatissakin rahana kun sanoo vaan "ei kiitos, ottaisin rahana / hyvitys kortille". Kerran joku ämpyili hetken, mutta sit sanoin että ok palautan sit telkun ja ostan teiltä uuden 100 € halvemmalla niin totesi, että rahana käykin.
 
Se vaan, että jos tajuaa vaatia niin saa rahana hintatakuussakin. Toki jos ostopakkokoodeista niin kovasti tykkäätte niin ottakaa vaan jatkossakin kiltisti se mikä on Gigantin taskulle paras :D

AINA saanut kiltisti chatissakin rahana kun sanoo vaan "ei kiitos, ottaisin rahana / hyvitys kortille". Kerran joku ämpyili hetken, mutta sit sanoin että ok palautan sit telkun ja ostan teiltä uuden 100 € halvemmalla niin totesi, että rahana käykin.
Jos on ostanut tuotteen, jossa ei ole palautusoikeutta, tuohon on ihan turha vedota, että "palautan tämän ja ostan uudestaan". Et tiedä edes tuotetta mistä hintahyvitys on tullut, joten vähän turha huudella, kuinka "itse olisin tehnyt näin".
 
Power hoiti tänään hienosti vanhan pesukoneen noudon ja uuden toimittamisen tontille (maksaa 29€).

Kuljetus soitti, että voiko tuoda pesukoneen jo kello 11.20, vaikka toivottu ajankohta oli 12-14 välillä.

Toi vielä maksutta uuden pesukoneen kotiin eteiseen, vaikka en ostanut sitä palvelua erikseen (kotiinkuljetus maksaa 49€).
 
Tilasin sunnuntaina Jimmsiltä ja verkkokauppa.com:lta. Molemissa tavaraa hyllyssä. Jimmsin tavarat perillä (ti), verkkiksessä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei pääse asenteleen. Peijooni sentään.
 
Gigantti mainostaa tarjouslehdessään useissa puhelimissa ja tableteissa korotonta ja kulutonta maksuaikaa myymälästä ostamalla (esim tässä), mutta myymälässä ei myyty ja sanottiin että alle tonnin tuotteita ei saa muuta kuin rahoituksella jossa on suuri korko. Aika outoa mainontaa. No, ostin muualta.
 
Gigantti mainostaa tarjouslehdessään useissa puhelimissa ja tableteissa korotonta ja kulutonta maksuaikaa myymälästä ostamalla (esim tässä), mutta myymälässä ei myyty ja sanottiin että alle tonnin tuotteita ei saa muuta kuin rahoituksella jossa on suuri korko. Aika outoa mainontaa. No, ostin muualta.
Windows -tietokoneet korottomasti ja kuluttomasti! - Gigantti
Siellä on varmaan myyjällä mennyt sekaisin tuo, että tietokoneissa pitää olla yli 1000e maksava. Tuohan on ollut aika kiva kamppis, kun on noita hyviä tarjouksia ollut pelikoneista. Normaalisti vain operaattoreilta saanut tuon koroton & kuluton tietokoneille, mutta niillä ei nyt ole ollut mitään järkeviä tarjoushintoja.
 
Tilasin sunnuntaina Jimmsiltä ja verkkokauppa.com:lta. Molemissa tavaraa hyllyssä. Jimmsin tavarat perillä (ti), verkkiksessä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei pääse asenteleen. Peijooni sentään.
Itellä sama. Aikaisin maanantaiaamuna tilaus sisään, tavaraa hyllyssä. Vielä ei ole tapahtunut mitään. Muistaakseni joskus edellisellä kerralla oli sama juttu. Kumma juttu, etteivät saa verkkokauppa-nimisessä verkkokaupassa verkkokauppaa toimimaan järkevällä tasolla.
 
No sentään rullakkoon ovat saaneet tuupattua. Ja mailiin tuli geneerinen pahoittelu varaston ruuhkautumisesta. Ei oo asiat niin kuin ennen (yleensä) krapulaisetkin varastomiehet sai jotain aikaiseksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Viestejä
4 879 742
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom