Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Hyvin erilainen kokemus Verkkokauppa.com:n osalta. Tilasin eilen tiistaina langattomat nappikuulokkeet postilla ja tänään tuli viesti että olisivat noudettavissa lähipostissa.
 
Tuolla Verkkokaupassa oli viikonloppuna banneri että tilausten käsittely Helsingissä on ruuhkaantunut. Eli varmaankin oli kyse poikkeuksellisen suuresta määrää juhannustilauksia tms. Tai saattoi lukea Vantaalla. En muista tarkemmin.
 
Motonetin asiakaspalvelusta noottia, tai lähinnä ihmetystä (ja tietysti pientä vitutusta) koskien puuttuvan tuotteen perään kyselyyn sähköpostitse. Vastausaika jäätävät reilu neljä(4) päivää on tänä päivänä yksinkertaisest liikaa meille kultakalan hermoilla varustetuille kuluttajille. Kai mä olen tottunut liian hyvälle asioidessani amazonin kanssa, kun vastausaika on minuuteissa parhaimmillaan, myös monissa suomalaisissa verkkokaupoissa päästään ihan samanpäivän sisällä tapahtuvaan kommunikointiin. /end rant
 
Motonetin asiakaspalvelusta noottia, tai lähinnä ihmetystä (ja tietysti pientä vitutusta) koskien puuttuvan tuotteen perään kyselyyn sähköpostitse. Vastausaika jäätävät reilu neljä(4) päivää on tänä päivänä yksinkertaisest liikaa meille kultakalan hermoilla varustetuille kuluttajille. Kai mä olen tottunut liian hyvälle asioidessani amazonin kanssa, kun vastausaika on minuuteissa parhaimmillaan, myös monissa suomalaisissa verkkokaupoissa päästään ihan samanpäivän sisällä tapahtuvaan kommunikointiin. /end rant

Joillakin kestää kyllä se sähköposteihin vastaaminen uskomattoman kauan ja joiltakin ei saa ikinä vastausta. Chatti tai puhelin on yleensä se nopein tapa.
 
Verkkokaupan tarjoustuotteiden määrä/saatavuuden riittävyys ihmetyttää välillä. Katsoo esim yli viikon jotain tuotetta että "voisi ehkä ostaa jossain vaiheessa", määrä pysyy ja pysyy esim "yli 25" päivä päivän jälkeen, eilen illalla taisi olla 24 tms eli kappale-pari kerrallaan sujuu myynti, nyt sitten kun katsoi niin olisi yht. äkkiä loppunut/myyty kaikki? Miten ihmeessä kun menekki tähän asti ollut hidasta eikä tänään vielä myöskään mikään viimeinen tarjouspäivä.

Epäilen että tekevät jotain muuta ja ne alunperin ilmoitetut määrät eivät pidäkään paikkaansa lainkaan(roudaavat ulkomaille ne tms hämärää?). Tuo tapahtunut eräänkin kerran kun ei ole viitsinyt heti ostaa/tai rahaa ei ihan sillä hetkellä ja näennäisesti vaikuttanut siltä että mitään kiirettä ei ole.

edit. Siis tällä kertaa kyllä onnistuin ostossa, tosin nyt joutuu sitten parisen viikkoa odottelemaan, mutta kun vielä yleensä tuo menee niin että ei voi sitten enää ostaakaan sillä tarjoushinnalla kun menee noin ohi.
 
Viimeksi muokattu:
Ennen Verkkokaupasta lähti tavara liikkeelle about heti. Nyt viikko tilauksesta ja pahoitteluviesti tullut, liian kiireisiä ovat....
 
Kannattaa huomoida, että ae on kesä nyt. Tilauksia satelee mutta kesäesat töissä.
 
Onkos näissä liikkeissä nykyisin enää ns. hintalupausta, jossa jos identtinen tuote myynnissä kilpailijalla halvemmalla, niin myyvät siihen halvempaan hintaan?
 
Powerin asiakaspalvelu: Olen tilannut tuotteen X, jossa luki, että arvioitu toimituspäivä 14.7. tilausta tehdessä, mikä mahtaa olla tilaukseni tilanne? --> "Näyttää siltä, että tavaraa ei ole tulossa varastoon, joten suosittelen perumaan tilauksen" --> Millos meinasitte sitten tästä ilmoittaa minulle? --> "Olisi pitänyt tulla ilmoitus". V***u mitä asiakaspalvelua... En onneksi kuin 3 viikkoa odottanut kyseistä tilaustani. Mahdollisesti olisin saanut odottaa tilaustani vielä ensi vuonnakin, jos en itse olisi alkanut kyselemään tilaukseni perään. Jatkossa kyllä kierrän tämän puljun ja hyvin kaukaa ja maksan vaikka enemmän tuotteesta, kuin ostan mitään powerista. Aiemmin myös ollut huonoa kokemusta tästä yrityksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti Powerin tilanne on edelleen se, että tuotteiden saatavuus ja varaston kattavuus koko valikoiman laajuudelta ovat heikompia kuin esim. Gigantilla ja Verkkokauppa.comilla. Tämä johtuu ainakin siitä, että ketju laajentui Suomessa nopeasti, eikä laajentumisen aikana ja sen jälkeen ole varattu riittävästi rahaa päivittäiseen toimintaan - mahdollisesti huonon ja/tai osaamattoman johtamisen takia.

Jos tavara löytyy myymälästä, ostamista voi harkita. Ja luottokorttia kannattaa käyttää.

:facepalm:
 
Huono kokemus gigantista. Olin ostamassa älykelloa hintatakuu hinnalla(verkkiksessä runsaasti alempi hinta). Myyjä ei voinut antaa alennusta kun hintaero oli liian suuri. Olisi muka tarvinnut esimiehen paikalle mitä ei ollut siihen aikaan paikalla. Siinä sitten lähin ajamaan verkkikseen hakemaan kelloa. Mahtaakohan joku uusi käytäntö olla, kun ennen on saanut hintatakuulla vaikka mitä.
 
Valitettavasti Powerin tilanne on edelleen se, että tuotteiden saatavuus ja varaston kattavuus koko valikoiman laajuudelta ovat heikompia kuin esim. Gigantilla ja Verkkokauppa.comilla. Tämä johtuu ainakin siitä, että ketju laajentui Suomessa nopeasti, eikä laajentumisen aikana ja sen jälkeen ole varattu riittävästi rahaa päivittäiseen toimintaan - mahdollisesti huonon ja/tai osaamattoman johtamisen takia.
Jos katsot mitkä kiinnostavat tuotteet on loppu, niin kuva muuttuu, vaikuttaa ihan suunnitellulta. Samaa toimintaa ollut saman taustan omaavalla Gigantilla.
(kiinnostava tuote ~ edullinen hinta , haluttava tuote)

Jos tuote on jälleen hyllytavaraa, niin hinta ei ole enään yhtä houkutteleva. Yksi tyypillinen on myös käytännössä loppuunmyyty tuote keikkuu nettilistoilla edulliseen hintaan (tätä tekee otsikon muutkin) (*

Poweri joutu vähän petraan, mainonassa kovasti markkinoidut tuottee puuttu aiemmin liian säännöllisesti myymälöistä, joten jossain välissä lupaisivat ainakin osassa myymäälöitä että tuotteita pitäs löytyä.

Poweri käytti myös omaa versiota Gigantin hintatakuusta, eli toimittajien avulla loivat mielikuvaa että heillä robotti vertaa hintaja ja heillä aina halvin hinta. Robotti on ilmeisesti totta , hinnat nousee heti kun valikoidun kilpailijan hinta nousee.

Jos valikoidun kilpailijan hinta laskee likaa, niin Powerista loppuu tuotteet, ja lättäsevät hintalappuun kilpailijaa halvemman hinnan.

(*
Esim tuote on hyllyssä hinta ei houkuta, tuoteesta tulee houkuttava hintatarjous (mainos), tuote ei ole enään hyllyssä , eikä myymälässä näyvissä saati "myynnissä", jos tiedät kysyä, niin ei haluta myydä, tarjous lopuu, tuote jälleen hyllyssä ja iloisesti myynnissä. (toki on tuotteita joita myydään myös tarjousaikaan)
 
Tilaan verkkokauppa.com:ta sekä itselle mutta lähes viikottain tavaraa töihin. Kummallista että yrityskäyttäjät odottelevat viikon kun varasto ruuhkautunut. Kyllä siinä äkkiä siirtyy muihin vain yrityksille myyviin verkkokauppoihin. kun ei ole hinnasta kiinni vaan tarpeesta saada tavara nopeasti.

Sitten työsähköpostiin tulee pyyntöjä tuotearvosteluun. Ihan kuin itselleni käyttöön kaiken tilaisin.
 
Etsin Gigantin ota yhteyttä -osiosta asiakaspalvelun sähköpostia, mutta en löytänyt. Onko tosiaan näin, ettei ole muita vaihtoehtoja kuin chatti tai soittaminen? Kyyyyllähän noillakin selviää, mutta sanoisin 2/5. Tai sitten olen puusilmä ja internet-taidoton.
 
Ostin gigantin outletista jonkun läppärin nettikoneeksi, kun oli hyhiä tarjouksia. Toimitusaika oli 5-10pv ja koneet sivujen mukaan keskusvarastossa, mutta heti samana päivänä lähti Infocarelta paketti tulemaan. Ehkä erikoista, ehkä ei.
 
Ostin gigantin outletista jonkun läppärin nettikoneeksi, kun oli hyhiä tarjouksia. Toimitusaika oli 5-10pv ja koneet sivujen mukaan keskusvarastossa, mutta heti samana päivänä lähti Infocarelta paketti tulemaan. Ehkä erikoista, ehkä ei.

Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa…
 
Viime vuonna Powerissa oli "hyviä" Black Friday tarjouksia. Näyttöjä joita oli tulossa varastoon helmikuussa. Osta nyt sellaisia 3kk etukäteen.
 
Tuli tilattua powerilta tämä tarjoushintaan 999€: LENOVO LEGION 5 15ACH6H R7 120 HZ 15,6" KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi

On sen verran tuhnu mopo tuo mobiili 3060, että palautuslapun pistin vetämään mutta odotellaan ilmeisesti maanantaihin asti vastausta. Poweri mainostaa 60 päivän palautusoikeutta (sisältyy käyttönotetut läppärit). Kyllä kai tuohon 60 päivän palautusoikeuteen on uskomista... :hmm:

e: siis 14 päivän normaali palautusaika lienee juuri ylittynyt. Eivät kai pysty tuohon mitenkään vetoamaan?
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin keskiviikkona aamusta gigantista läppärin ja olen tullut toisiin ajatuksiin, Tuotetta ei ole vielä tänään lauantainakaan lähetetty en ole saanut mitään seurantakoodia otin yhteyttä chatin kautta peruakseni tilauksen.. Aspa sano että ei voi peruuttaa kun on jo käsittelyssä kuulemma.. uskoo ken haluaa. Noh ei auta muuta kuin joko jättää noutamatta tai sitten koittaa jotenkin palauttaa se myymälään ilmeisesti.
 
Tuo on tyypillistä Giganttia. Peruuttaminen ei onnistu millään. Jos palauttaa liikkeeseen saa olla tarkkana että palauttavat myös toimituskulut. Tuntuvat helposti unohtavan.
 
Tuo on tyypillistä Giganttia

Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
 
Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
Verkkokauppa.com on myös ollut tosi hidas nyt kesällä ja vetoavat ruuhkaaan. Harmittaa kun tilaa yritysasiakkaana.
 
Noh, Gigantissa hintapommi Galaxy A52 249 € toimitus myöhästyi kuukaudella niin sain sentäs 40 € lahjakortin mikä 3 vuotta voimassa.
 
Miten muilla on liikkunu verkkokauppa.com tilaukset? Oma läppäri saman päivän toimituksella on lojunut käsitelvänä tiistaista saakka, joka kyllä vituttaa kun vanhalla risalla läppärillä pitää kärvistellä vielä... Herää lähinnä kysymys onko tämä normaalia nykyään vai onkohan tilauksessa jotain vialla?
 
Kuukaudella.. Miten se on edes mahdollista.

Ei oo / tullutkaan Sampalla tavaraa ts. toimitusvaikeuksia valmistajalla A52 4G -mallissa. 5G:nä sais vaikka heti. Eipä ollu kyllä kiirekään ku faijalle ton ostin.

Tyhmäähän se on toki mainostaa oikein hintapommina ti 29.6. klo 10 oliko 600 kpl erä vai mikä ja luki että lähetys 6.7. mennessä. Refreshasin jo ennen klo 10 niin klo 10:06 ilmestyvät ostettavaksi ja oli yhtä väriä saatavilla vaan ja taatusti ekojen joukossa meni koriin kun niitä oli vielä pitkään sen jälkeenkin. Eli taas ei ollut oikeasti tavaraa...

6.7. tuli vahvari, että lähteekin 20.7. no eipä lähteny niin pistin aspaan viestiä että ei lähteny ja koska saa niin heti 40 eken lahjakortti ja jopa pahoiteltiin ja anteeksipyydeltiin. 6.8. oli seuraava tieto ja sillon lähtikin matkaan...
 
Powerista on vähän samanlaisia kokemuksia kuin muillakin, eli itse koitan vältellä jos tuotteen saa jostain muualta helposti.

Ensimmäinen kokemus oli emännän tekemän noutotilauksen nouto. Tai no, tuote luvattiin noudettavaksi 3-5 päivässä mutta kesti vähän toista viikkoa että tuote saapui noudettavaksi. No, ei kun noutamaan kun oli muutakin asiaa siihen lähistölle. Heti ovella oli iso lappu että noutotilaukset noudetaan kyseiseltä osastolta mutta osastolle päästyä ihmeteltiin moista ohjeistusta ja käskettiin kysyä infopisteestä ja sieltä taas ohjattiin kassalle kyselemään. Ja tietenkin oli vain yksi kassa joten jono seisoi kun kassahenkilö kävi etsimässä tuotteen varastosta. Vähän olisi ehkä ollut sisäisessä ohjeistuksessa parantamisen varaa.

Toinen tapaus, piti saada eräs tuote "heti käteen" eli eikun netistä katsomaan että tuotetta löytyy läheisestä Powerista. En yrittänytkään mitään "click&collectia" kun edellisen noudon kanssa oli säätöä. No, paikanpäällä löysin tuotteen lasivitriinistä mutta myyjiä ei missään ja lähinnä tuntui että kaikki vaan juoksivat karkuun kun edes katsoi heihin päin. Ehkä 10min odottelun jälkeen tavoitin myyjän ja kerroin että haluan tuotteen x jolloin hän vaan murahti jotain ja lähti henkilökunnan ovea kohti. Vähän tuli sellainen WTF-fiilis mutta muutaman minuutin päästä muujä sentään tuli tuote kourassa takaisin. No, siitä sitten kassalle ja siellä oli pari asiakasta ennen minua ja joku maksusitoumushässäkkä jollakin asiakkaalla jossa vaan kesti ja kesti ja kesti. Olisi varmaan voinut kutsua jonkun toisen kassalle rahastamaan siksi aikaa kun selvitteli tuota tapausta kun alkoi kassajonokin venymään. Tuote sentään oli jostain syystä 10e halvempi kuin pari tuntia aiemmin oli nettisivuilla mainittu että jotain positiivista sentään.

Eli aika paljon on noiden kahden viimeaikaisen kokemuksen perusteella Powerilla parannettavaa. Toisaalta, en kyllä kaipaa sitä Gigantinkaan tapaa että heti kun ovesta astuu sisään niin nälkäiset myyjät juoksevat kimppuun ja kilpailevat kuka pääsee "palvelemaan" ja tyrkyttämään liittymiä, sähkösopimuksia sun muuta asiaan kuulumatonta.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Tämäkin on kyllä perseestä näissä myymälöissä..

Kävin powerista hakemassa pesukoneen alle sen vuotokaukalon tms. Tätä varten piti sähköposti ja muut tiedot antaa ensiksi tuolla myymälässä haahuilevalle myyjälle jonka jälkee piti kassalla odottaa tuotetta, että joku varastosta sen toi ja maksaa kolmannelle työntekijälle kassalle tuote. Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.
 
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.

Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
 
Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
 
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"

Tämän takia Gigantissa tai Powerissa ostan vain tuotteita "nouda myymälästä, maksa kassalle" - tilauksina. Voi lampsia suoraan kassalle maksaa ostoksen ja lähteä tuotteen kanssa. Tämä siis jos tiedän varmasti mitä haluan eikä tarvitse sen enempää vertailla tai ihmetellä.

Gigantilla on myös käytössä drive in palvelu mitä tulee jatkossa käytettyä ettei tarvitse myymälään mennä. Powerista en ole varma onko heillä vastaava.. Toisaalta powerissa isompi ongelma on myyjän löytäminen kuin se että myyjät tuputtavat kaikkea mahdollista..
 
Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
mypower.JPG


Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win. :D
 
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
Tuo Gigantin malli on vaan asiakkaalle todella hidas ja monivaiheinen. Ensin otat vuoronumeron että pääset myyjän juttusille ja odottelet vuoroasi (jos on ruuhkainen osasto), kieltäydyt ylimääräisistä sähkö- sun muista soppareista ja saat tuotteesi varatuksi järjestelmään. Sitten jonottamaan kassalle ja taas kysellään kaikenlaista ja maksun jälkeen saat lapun jonka kanssa menet varastolle, otat vuoronumeron ja taas odotat kunnes saat tuotteesi.
 
mypower.JPG


Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win. :D

Itse käytän noita palveluita sähköisten kuittien takia. Jos joku kone hajoaa on edes jonkinlainen haju koska on ostettu ja vaikka takuuseen ei mene niistä on mahdollisuus saada vakuutuksesta jotakin takaisin.
 
Proshopilla oli viimeviikolla jotain Suomeen tuotavia paketteja kadonnut matkalle. Ovat ilmeisesti nyt löytyneet ja tulossa ens viikolla jopa perille. Saapa nähdä tulevatko lopen perille asti. Ihmettelen ettei tästä ole infottu asiakkaita mitenkään, kohtuu kattavat tiedot tilauksista heillä on ja asiakkaista yhteystietoineen. Miksei infottaisi että nyt on ongelmia matkassa.
 
Onko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->


1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.

2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.

3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
 
Onko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->


1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.

2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.

3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fi

Vastaavat miten vastaavat. Ainakin täältä olen tuon löytänyt.
 
Ei gigantissa lähtökohtaisesti onnistu ikinä peruutukset, mutta myymälöissä ottavat kyllä palautukset vastaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Viestejä
4 879 742
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom