Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Juuri näin, mulle ei näissä uutta ole, kunhan vaan mainitsin tuonkin. Suomalainen kuluttaja on tyhmä lammas, joka ei tiedä oikeuksiaan, lisäksi tosiaan virhevastuu ja takuu sekoitetaan keskenään.

Mutta tässä casessa minusta oleellista oli se Gigantin antama lisätakuu 5 vuotta, kun valmistajalla oli 2 vuotta.

Juu, tässä se Gigantin oma lisätakuu oli ratkaiseva. Ilmeisesti sen takia Gigantti ei helpolla luovuttanutkaan koska koko homma meni heidän omaan piikkiinsä.
 
Nämä Gigantit ja vastaavat luottavat siihen että keskimääräinen asiakas ei valita eteenpäin ja hyödyntävät häikäilemättömästi ihmisten hyväuskoisuutta. Tuossa jutun tapauksessa eivät vaivautuneet edes vastaamaan lautakunnalle, alkoivat hyvittämään vasta kun media otti yhteyttä.

Yritys teki kuitenkin viime vuonna voittoa 3,5 miljoona euroa, voisi kuvitella että olisi varaa hoitaa reklamaatiot tyylikkäämmin.
 
Nämä Gigantit ja vastaavat luottavat siihen että keskimääräinen asiakas ei valita eteenpäin ja hyödyntävät häikäilemättömästi ihmisten hyväuskoisuutta. Tuossa jutun tapauksessa eivät vaivautuneet edes vastaamaan lautakunnalle, alkoivat hyvittämään vasta kun media otti yhteyttä.

Yritys teki kuitenkin viime vuonna voittoa 3,5 miljoona euroa, voisi kuvitella että olisi varaa hoitaa reklamaatiot tyylikkäämmin.

Paremmin voisi hoitaa reklamaatiohommat mutta eihän tuo liikevoitto ole edes kummoinen yrityksen kokoluokkaan nähden. Liikevoittoprosentti on itseasiassa varsin heikko 0,6%. Tuollaisilla talouslukemilla ei oikeastaan hirveästi ole varaa antaa ylimääräistä siimaa tai ollaan äkkiä tappiolla. Se ei tietenkään oikeuta yrityksen toimintaa tässä reklamaatiotapauksessa mutta ei noita talouslukemia voi hyviksi tulkita.
 
Paremmin voisi hoitaa reklamaatiohommat mutta eihän tuo liikevoitto ole edes kummoinen yrityksen kokoluokkaan nähden. Liikevoittoprosentti on itseasiassa varsin heikko 0,6%. Tuollaisilla talouslukemilla ei oikeastaan hirveästi ole varaa antaa ylimääräistä siimaa tai ollaan äkkiä tappiolla. Se ei tietenkään oikeuta yrityksen toimintaa tässä reklamaatiotapauksessa mutta ei noita talouslukemia voi hyviksi tulkita.

Eipä tuo suoraan kerro oikein mitään. Luultavasti osaavat kyllä verosuunnitelun. Konserniavustukset sun muut.
 
Onko Gigantin myymälänoudossa millainen aikataulu? Ei siis noi click & collect joissa se on ilmoitettu, vaan ship to store. Oli näköjään tullut tavara jo alkuviikosta mutta vasta nyt huomasin tekstarin. Missään ei lue että kauanko tuo säilyy. En ulkoa muista olenko tuon maksanut etukäteen, saattaa olla että on maksettu.
 
Eipä tuo suoraan kerro oikein mitään. Luultavasti osaavat kyllä verosuunnitelun. Konserniavustukset sun muut.
Näin juuri. Tavallisena laskentaekonomina itseäni huvittaa lähes aina kun jostain kauppalehden tietokannasta revitään lukuja jonkun asian tueksi. Jos palataan itse asisaan, niin joku hyvin kiteyttikin asian ytimen, eli LG:n ja Gigantin myymän lisäpalvelun (5v mikäliesupertakuu) eron.

Asia kiinostaa lähinnä siksi kun uutta telkkaria tässä ostamassa ja tuolla tv-säätö keskustelussa tuota OLEDia minullekin suositellaan. Kerroin että käyttö on yli 90% työpöytäkäyttöä, mutta siltikin monen mielestä olisi hyvä ottaa Gigantin 100€ kiinnipalamistakuu ja OLED. Sen että autottomana hurauttelisi taksilla aina vaihtamaan uuteen ehkä vielä kestäisi, mutta jaksaisiko sitä vääntää KKV:n kautta joka kerta? Vielä kun päälle lisätään se että järjestelmäpäivityksestä tai jostain muusta syystä näitä suositteluja ei Gigantin päässä edes lueta... Kyllähän tässä casessa valitettavasti kiteytyy se perinteinen klisee vakuutustarjoajien korvauskäytännöistä.
 
Onko kenelläkään kokemuksia Powerista ja tuotteista joita ei ole varastossa? Pidemmän aikaa kiinnostanut yksi tuote, mutta näyttää vaan, että ei varastossa eikä ilmeisesti ole tulossa. Onnistuuko myymälässä tälläisen tuotteen tilaus, vai pitävätkö vain listoilla, että näyttäisivät halvemmalta kuin kilpailijat?
 
Tuskinpa tulee enää, kerta näyttää että ei varastossa / ei toimitusaikaa. Tietenkin riippuu tuotteesta myös ja voinut jäädä vain kummittelemaan nettisivuille
 
Tuli vaihdettua tilauksen toimitusosoite Gigantin chatin kautta. Tilaussivulla näkyy kuitenkin väärä osoite. Pitäisikö vaihtua siellä?
 
Avaudun tänne koska asiakaspalvelija ei ansaitse tässä mielentilassa kirjoitettuja viestejä. Hajosi ruohonleikkuri. Tilaan kärkkäiseltä, koska kivijalat myy ei-oota ja kärkkäisellä vehkeitä vielä varastossa. Muutenkin ollut luotettava ja nopea toimittaja. Luvattuna lähettämispäivänä ei kuulu kuitenkaan mitään, eikä seuraavana, eikä sitä seuraavana. Yhteydenoton jälkeen tulee vastaus että on juuri käsitelty. Taas hiljaista sieltä suunnasta. Uutta yhteydenottoa menemään ja seuraavana päivänä tuleekin viesti että tuotetta ei ole varastossa ja haluanko jonkun toisen tilalle vai palautetaanko rahat :rage:

Virheitä sattuu, mutta joku hyvitys kyllä olisi paikoillaan tarjota ihan oma-aloitteisesti. Todella paska maku jäi tuosta touhusta. Kyseessä siis nelinumeroisen summan maksava laite, joka näyttää nyt muistakin verkkokaupoista olevan loppu :dead: Kärkkäinen valikoitui nimenomaan toimitusvarmuuden vuoksi. Hinta on suunnilleen sama kaikkialla. Kun postin rahti usein perseilee oman aikansa, niin järkevin vaihtoehto on yleensä se, joka saa varastosta sen nopeiten kuljetettavaksi. Saatanan viikko parasta kesää odotettu että saavat sanottua ettei koko vehjettä ole tulossa.

Tietysti se on vain ruohonleikkuri, mutta mulla on vuokrattuna useampi mökki ja majapaikka Suomen pahimmalta punkkialueelta. Lapsiperheitä ja koiria ja tiesmitä tulossa ja jos itse olisin maksava-asiakas, niin en kovin hyvällä kattelisi polvenkorkuista heinikkoa ympärillä :nb: No joo, vitutus johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mulle ei ilmoitettu heti kun siellä on varastosaldo huomattu. Vaikea uskoa että kärkkäisen kaltaisella yrityksellä menisi viikko luvatusta lähetyspäivästä siihen että joku järjestelmä siitä ilmoittaa. Joskus jotain saatanan salmiakkijauhoa laittanut tilauksen kylkeen ja viestiä on tullut heti luvattuna lähettämispäivänä että hokipulverit on nyt valitettavasti loppu :shifty:

e. tää nyt oli suutuksissa kirjoitettu, eikä kansanradion numeroa jaksa kaivaa. Pandemia on minusta ihan hyvä syy toimitusvaikeuksille. Se ei ole kuitenkaan minusta mikään syy viivytellä asian kertomisesta kuluttajalle. Itekin soittelen tässä varauslistaa läpi, koska pitää olla selkärankaa olla rehellinen, eikä yrittää viimeiseen asti vetää joka helvetin euro omaan taskuun.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis ruohonleikkurit loppu koko Suomesta vai onko vain ja ainoastaan joku tietty malli mielessä?
Näin näyttää olevan. Ihmettelin kyllä itekin. Eilen näytönohjaimet, tänään ruohonleikkurit. Ainakin kaikki vähän laadukkaammat isot vetävät mallit näyttää olevan loppu. HobbyHallissa näyttäisi olevan. Uskoo ken haluaa. En aio kokeilla :D Honda tai Klippo oli tarkoitus hankkia. Ajotraktoria en nyt osta kun edellinen vasta levähti ja varmaan koska sitä tuli runnottua vähän liian rosoisilla nurkilla eikä naisväki suostu niillä ajamaan :confused2:
"Nelinumeroisen summan maksava laite" Eli Motonetin Magpro ei varmaan käy tilalle..
Menee jo otsikon ohi, mutta mielellään hankin jonkun vähän järeämmän. Ajotunteja tulee muutenkin paljon. Kehnolla koneella ajettaessa vielä enemmän.

Otsikkoon liittyen, syrjäseuduilta ei ole mitään halua lähteä kokeilemaan minkään isomman koneen palautusoperaatiota. Motonetistä ostettu reilu 100kg painava klapikone oli osittain rikki suoraan paketista. Taisi olla cotech (?) tms laatumerkki. Reklamointiin vastasivat että tuo takasin ja näytille niin katotaan voiko hinnan alennusta antaa. Sen verran nyt voin vielä lisätä että kuljetus tapahtuu veneellä.

Tuossa oli telkkareiden osalta vastaavaa juttua, että joku kiinnipalamistakuu polttaa hermoissa jotain äkkiä kiinni jos joutuu vaikka 65" töllöä palauttelemaan kerran tai useammin vuodessa. Plus se ainainen taistelu myyjäliikkeiden kanssa lähes kaikissa virhetilanteissa :speechless:
 
Viimeksi muokattu:
Näin näyttää olevan. Ihmettelin kyllä itekin. Eilen näytönohjaimet, tänään ruohonleikkurit. Ainakin kaikki vähän laadukkaammat isot vetävät mallit näyttää olevan loppu. HobbyHallissa näyttäisi olevan. Uskoo ken haluaa. En aio kokeilla :D Honda tai Klippo oli tarkoitus hankkia. Ajotraktoria en nyt osta kun edellinen vasta levähti ja varmaan koska sitä tuli runnottua vähän liian rosoisilla nurkilla eikä naisväki suostu niillä ajamaan :confused2:

Maailmalla on paha konttipula ja sen lisäksi vielä komponenttipula. Käytännössä kaikkien isojen laitteiden toimituksissa on ongelmia ja hinnat tulevat vaan nousemaan. Nyt ei ole kaupoilla mitään järkeä tilata mitään isompia laitteita, koska muuten joutuu myymään tappiolla. Sen takia noita perutaan urakalla.

"Jos 40-jalkaisen merikontin rahti Kiinasta Helsinkiin maksoi viime kesänä noin 2000 dollaria, on rahti tällä hetkellä nelin–viisinkertainen, Lönnroth kertoo. "
 
Kuinka kauan porukoilla on kestänyt saada gigantilta rahat takaisin palautuksesta?

25.5 sain tuotteen postitse.
26.5 palautin samalla koodilla
1.6 saivat palautuksen
7.6 kyselin että mikä tilanne, aspa sanoi että paketti hukkunut johkiin, sillä se on kyllä luovutettu heille mutta ei rekisteröity. Ovat yhteydessä. Eivät olleet.
10.6 kyselin että missä mennään, aspa sanoi että se on käsittelyssä. Kysyin että ai, se on siis löytynyt. Ei osannut sanoa sitä mitään.
11.6 vielä odotellaan hiljaiselossa..

Verkkikseen kun palauttaa niin rahat tulevat parissa päivässä.
 
15.06.2021 - Lähetys on matkalla kohdemaahan
Tänään sain palautuksen

Jostain syystä tuo palautus lähti ulkomaille. Toinen palautus luovutettu vastaanottajalle eilen, mutta parissa päivässä pitäisi saada rahat kai.

Sun tapauksessa ottaisin yhteyttä.
 
Pitääkö tuo gigantin arvokoodi, joka tuli hyvityksenä hitatakuusta, käyttää kerralla vai voiko siitä käyttää osan ja myöhemmin loput?
 
Ei pidä hyväksyä arvokoodia vaan rahat tilille/palautus alkup. maksutavalle. Toki ekana tota heidän kuuluu ehdottaa niin säätävät todennäköisimmin. Vaan pakko ei ole hyväksyä. Mutta aina löytyy näköjään hölmöjä, jotka menee vipuun.
 
Ei pidä hyväksyä arvokoodia vaan rahat tilille/palautus alkup. maksutavalle. Toki ekana tota heidän kuuluu ehdottaa niin säätävät todennäköisimmin. Vaan pakko ei ole hyväksyä. Mutta aina löytyy näköjään hölmöjä, jotka menee vipuun.
Täh? Hintatakuuhan ei ole mikään lakiin tai muuhun kirjattu, vaan Gigantin vapaaehtoisesti tarjoama. Ei toki pakko ole hyväksyä mitään, voi myös jäädä ilman.
 
Täh? Hintatakuuhan ei ole mikään lakiin tai muuhun kirjattu, vaan Gigantin vapaaehtoisesti tarjoama. Ei toki pakko ole hyväksyä mitään, voi myös jäädä ilman.

Se vaan, että jos tajuaa vaatia niin saa rahana hintatakuussakin. Toki jos ostopakkokoodeista niin kovasti tykkäätte niin ottakaa vaan jatkossakin kiltisti se mikä on Gigantin taskulle paras :D

AINA saanut kiltisti chatissakin rahana kun sanoo vaan "ei kiitos, ottaisin rahana / hyvitys kortille". Kerran joku ämpyili hetken, mutta sit sanoin että ok palautan sit telkun ja ostan teiltä uuden 100 € halvemmalla niin totesi, että rahana käykin.
 
Se vaan, että jos tajuaa vaatia niin saa rahana hintatakuussakin. Toki jos ostopakkokoodeista niin kovasti tykkäätte niin ottakaa vaan jatkossakin kiltisti se mikä on Gigantin taskulle paras :D

AINA saanut kiltisti chatissakin rahana kun sanoo vaan "ei kiitos, ottaisin rahana / hyvitys kortille". Kerran joku ämpyili hetken, mutta sit sanoin että ok palautan sit telkun ja ostan teiltä uuden 100 € halvemmalla niin totesi, että rahana käykin.
Jos on ostanut tuotteen, jossa ei ole palautusoikeutta, tuohon on ihan turha vedota, että "palautan tämän ja ostan uudestaan". Et tiedä edes tuotetta mistä hintahyvitys on tullut, joten vähän turha huudella, kuinka "itse olisin tehnyt näin".
 
Power hoiti tänään hienosti vanhan pesukoneen noudon ja uuden toimittamisen tontille (maksaa 29€).

Kuljetus soitti, että voiko tuoda pesukoneen jo kello 11.20, vaikka toivottu ajankohta oli 12-14 välillä.

Toi vielä maksutta uuden pesukoneen kotiin eteiseen, vaikka en ostanut sitä palvelua erikseen (kotiinkuljetus maksaa 49€).
 
Tilasin sunnuntaina Jimmsiltä ja verkkokauppa.com:lta. Molemissa tavaraa hyllyssä. Jimmsin tavarat perillä (ti), verkkiksessä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei pääse asenteleen. Peijooni sentään.
 
Gigantti mainostaa tarjouslehdessään useissa puhelimissa ja tableteissa korotonta ja kulutonta maksuaikaa myymälästä ostamalla (esim tässä), mutta myymälässä ei myyty ja sanottiin että alle tonnin tuotteita ei saa muuta kuin rahoituksella jossa on suuri korko. Aika outoa mainontaa. No, ostin muualta.
 
Gigantti mainostaa tarjouslehdessään useissa puhelimissa ja tableteissa korotonta ja kulutonta maksuaikaa myymälästä ostamalla (esim tässä), mutta myymälässä ei myyty ja sanottiin että alle tonnin tuotteita ei saa muuta kuin rahoituksella jossa on suuri korko. Aika outoa mainontaa. No, ostin muualta.
Windows -tietokoneet korottomasti ja kuluttomasti! - Gigantti
Siellä on varmaan myyjällä mennyt sekaisin tuo, että tietokoneissa pitää olla yli 1000e maksava. Tuohan on ollut aika kiva kamppis, kun on noita hyviä tarjouksia ollut pelikoneista. Normaalisti vain operaattoreilta saanut tuon koroton & kuluton tietokoneille, mutta niillä ei nyt ole ollut mitään järkeviä tarjoushintoja.
 
Tilasin sunnuntaina Jimmsiltä ja verkkokauppa.com:lta. Molemissa tavaraa hyllyssä. Jimmsin tavarat perillä (ti), verkkiksessä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei pääse asenteleen. Peijooni sentään.
Itellä sama. Aikaisin maanantaiaamuna tilaus sisään, tavaraa hyllyssä. Vielä ei ole tapahtunut mitään. Muistaakseni joskus edellisellä kerralla oli sama juttu. Kumma juttu, etteivät saa verkkokauppa-nimisessä verkkokaupassa verkkokauppaa toimimaan järkevällä tasolla.
 
No sentään rullakkoon ovat saaneet tuupattua. Ja mailiin tuli geneerinen pahoittelu varaston ruuhkautumisesta. Ei oo asiat niin kuin ennen (yleensä) krapulaisetkin varastomiehet sai jotain aikaiseksi.
 
Hyvin erilainen kokemus Verkkokauppa.com:n osalta. Tilasin eilen tiistaina langattomat nappikuulokkeet postilla ja tänään tuli viesti että olisivat noudettavissa lähipostissa.
 
Tuolla Verkkokaupassa oli viikonloppuna banneri että tilausten käsittely Helsingissä on ruuhkaantunut. Eli varmaankin oli kyse poikkeuksellisen suuresta määrää juhannustilauksia tms. Tai saattoi lukea Vantaalla. En muista tarkemmin.
 
Motonetin asiakaspalvelusta noottia, tai lähinnä ihmetystä (ja tietysti pientä vitutusta) koskien puuttuvan tuotteen perään kyselyyn sähköpostitse. Vastausaika jäätävät reilu neljä(4) päivää on tänä päivänä yksinkertaisest liikaa meille kultakalan hermoilla varustetuille kuluttajille. Kai mä olen tottunut liian hyvälle asioidessani amazonin kanssa, kun vastausaika on minuuteissa parhaimmillaan, myös monissa suomalaisissa verkkokaupoissa päästään ihan samanpäivän sisällä tapahtuvaan kommunikointiin. /end rant
 
Motonetin asiakaspalvelusta noottia, tai lähinnä ihmetystä (ja tietysti pientä vitutusta) koskien puuttuvan tuotteen perään kyselyyn sähköpostitse. Vastausaika jäätävät reilu neljä(4) päivää on tänä päivänä yksinkertaisest liikaa meille kultakalan hermoilla varustetuille kuluttajille. Kai mä olen tottunut liian hyvälle asioidessani amazonin kanssa, kun vastausaika on minuuteissa parhaimmillaan, myös monissa suomalaisissa verkkokaupoissa päästään ihan samanpäivän sisällä tapahtuvaan kommunikointiin. /end rant

Joillakin kestää kyllä se sähköposteihin vastaaminen uskomattoman kauan ja joiltakin ei saa ikinä vastausta. Chatti tai puhelin on yleensä se nopein tapa.
 
Verkkokaupan tarjoustuotteiden määrä/saatavuuden riittävyys ihmetyttää välillä. Katsoo esim yli viikon jotain tuotetta että "voisi ehkä ostaa jossain vaiheessa", määrä pysyy ja pysyy esim "yli 25" päivä päivän jälkeen, eilen illalla taisi olla 24 tms eli kappale-pari kerrallaan sujuu myynti, nyt sitten kun katsoi niin olisi yht. äkkiä loppunut/myyty kaikki? Miten ihmeessä kun menekki tähän asti ollut hidasta eikä tänään vielä myöskään mikään viimeinen tarjouspäivä.

Epäilen että tekevät jotain muuta ja ne alunperin ilmoitetut määrät eivät pidäkään paikkaansa lainkaan(roudaavat ulkomaille ne tms hämärää?). Tuo tapahtunut eräänkin kerran kun ei ole viitsinyt heti ostaa/tai rahaa ei ihan sillä hetkellä ja näennäisesti vaikuttanut siltä että mitään kiirettä ei ole.

edit. Siis tällä kertaa kyllä onnistuin ostossa, tosin nyt joutuu sitten parisen viikkoa odottelemaan, mutta kun vielä yleensä tuo menee niin että ei voi sitten enää ostaakaan sillä tarjoushinnalla kun menee noin ohi.
 
Viimeksi muokattu:
Ennen Verkkokaupasta lähti tavara liikkeelle about heti. Nyt viikko tilauksesta ja pahoitteluviesti tullut, liian kiireisiä ovat....
 
Kannattaa huomoida, että ae on kesä nyt. Tilauksia satelee mutta kesäesat töissä.
 
Onkos näissä liikkeissä nykyisin enää ns. hintalupausta, jossa jos identtinen tuote myynnissä kilpailijalla halvemmalla, niin myyvät siihen halvempaan hintaan?
 
Powerin asiakaspalvelu: Olen tilannut tuotteen X, jossa luki, että arvioitu toimituspäivä 14.7. tilausta tehdessä, mikä mahtaa olla tilaukseni tilanne? --> "Näyttää siltä, että tavaraa ei ole tulossa varastoon, joten suosittelen perumaan tilauksen" --> Millos meinasitte sitten tästä ilmoittaa minulle? --> "Olisi pitänyt tulla ilmoitus". V***u mitä asiakaspalvelua... En onneksi kuin 3 viikkoa odottanut kyseistä tilaustani. Mahdollisesti olisin saanut odottaa tilaustani vielä ensi vuonnakin, jos en itse olisi alkanut kyselemään tilaukseni perään. Jatkossa kyllä kierrän tämän puljun ja hyvin kaukaa ja maksan vaikka enemmän tuotteesta, kuin ostan mitään powerista. Aiemmin myös ollut huonoa kokemusta tästä yrityksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti Powerin tilanne on edelleen se, että tuotteiden saatavuus ja varaston kattavuus koko valikoiman laajuudelta ovat heikompia kuin esim. Gigantilla ja Verkkokauppa.comilla. Tämä johtuu ainakin siitä, että ketju laajentui Suomessa nopeasti, eikä laajentumisen aikana ja sen jälkeen ole varattu riittävästi rahaa päivittäiseen toimintaan - mahdollisesti huonon ja/tai osaamattoman johtamisen takia.

Jos tavara löytyy myymälästä, ostamista voi harkita. Ja luottokorttia kannattaa käyttää.

:facepalm:
 
Huono kokemus gigantista. Olin ostamassa älykelloa hintatakuu hinnalla(verkkiksessä runsaasti alempi hinta). Myyjä ei voinut antaa alennusta kun hintaero oli liian suuri. Olisi muka tarvinnut esimiehen paikalle mitä ei ollut siihen aikaan paikalla. Siinä sitten lähin ajamaan verkkikseen hakemaan kelloa. Mahtaakohan joku uusi käytäntö olla, kun ennen on saanut hintatakuulla vaikka mitä.
 
Valitettavasti Powerin tilanne on edelleen se, että tuotteiden saatavuus ja varaston kattavuus koko valikoiman laajuudelta ovat heikompia kuin esim. Gigantilla ja Verkkokauppa.comilla. Tämä johtuu ainakin siitä, että ketju laajentui Suomessa nopeasti, eikä laajentumisen aikana ja sen jälkeen ole varattu riittävästi rahaa päivittäiseen toimintaan - mahdollisesti huonon ja/tai osaamattoman johtamisen takia.
Jos katsot mitkä kiinnostavat tuotteet on loppu, niin kuva muuttuu, vaikuttaa ihan suunnitellulta. Samaa toimintaa ollut saman taustan omaavalla Gigantilla.
(kiinnostava tuote ~ edullinen hinta , haluttava tuote)

Jos tuote on jälleen hyllytavaraa, niin hinta ei ole enään yhtä houkutteleva. Yksi tyypillinen on myös käytännössä loppuunmyyty tuote keikkuu nettilistoilla edulliseen hintaan (tätä tekee otsikon muutkin) (*

Poweri joutu vähän petraan, mainonassa kovasti markkinoidut tuottee puuttu aiemmin liian säännöllisesti myymälöistä, joten jossain välissä lupaisivat ainakin osassa myymäälöitä että tuotteita pitäs löytyä.

Poweri käytti myös omaa versiota Gigantin hintatakuusta, eli toimittajien avulla loivat mielikuvaa että heillä robotti vertaa hintaja ja heillä aina halvin hinta. Robotti on ilmeisesti totta , hinnat nousee heti kun valikoidun kilpailijan hinta nousee.

Jos valikoidun kilpailijan hinta laskee likaa, niin Powerista loppuu tuotteet, ja lättäsevät hintalappuun kilpailijaa halvemman hinnan.

(*
Esim tuote on hyllyssä hinta ei houkuta, tuoteesta tulee houkuttava hintatarjous (mainos), tuote ei ole enään hyllyssä , eikä myymälässä näyvissä saati "myynnissä", jos tiedät kysyä, niin ei haluta myydä, tarjous lopuu, tuote jälleen hyllyssä ja iloisesti myynnissä. (toki on tuotteita joita myydään myös tarjousaikaan)
 
Tilaan verkkokauppa.com:ta sekä itselle mutta lähes viikottain tavaraa töihin. Kummallista että yrityskäyttäjät odottelevat viikon kun varasto ruuhkautunut. Kyllä siinä äkkiä siirtyy muihin vain yrityksille myyviin verkkokauppoihin. kun ei ole hinnasta kiinni vaan tarpeesta saada tavara nopeasti.

Sitten työsähköpostiin tulee pyyntöjä tuotearvosteluun. Ihan kuin itselleni käyttöön kaiken tilaisin.
 
Etsin Gigantin ota yhteyttä -osiosta asiakaspalvelun sähköpostia, mutta en löytänyt. Onko tosiaan näin, ettei ole muita vaihtoehtoja kuin chatti tai soittaminen? Kyyyyllähän noillakin selviää, mutta sanoisin 2/5. Tai sitten olen puusilmä ja internet-taidoton.
 
Ostin gigantin outletista jonkun läppärin nettikoneeksi, kun oli hyhiä tarjouksia. Toimitusaika oli 5-10pv ja koneet sivujen mukaan keskusvarastossa, mutta heti samana päivänä lähti Infocarelta paketti tulemaan. Ehkä erikoista, ehkä ei.
 
Ostin gigantin outletista jonkun läppärin nettikoneeksi, kun oli hyhiä tarjouksia. Toimitusaika oli 5-10pv ja koneet sivujen mukaan keskusvarastossa, mutta heti samana päivänä lähti Infocarelta paketti tulemaan. Ehkä erikoista, ehkä ei.

Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa…
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 327
Viestejä
4 509 594
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom