- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 589
Hyvin erilainen kokemus Verkkokauppa.com:n osalta. Tilasin eilen tiistaina langattomat nappikuulokkeet postilla ja tänään tuli viesti että olisivat noudettavissa lähipostissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Motonetin asiakaspalvelusta noottia, tai lähinnä ihmetystä (ja tietysti pientä vitutusta) koskien puuttuvan tuotteen perään kyselyyn sähköpostitse. Vastausaika jäätävät reilu neljä(4) päivää on tänä päivänä yksinkertaisest liikaa meille kultakalan hermoilla varustetuille kuluttajille. Kai mä olen tottunut liian hyvälle asioidessani amazonin kanssa, kun vastausaika on minuuteissa parhaimmillaan, myös monissa suomalaisissa verkkokaupoissa päästään ihan samanpäivän sisällä tapahtuvaan kommunikointiin. /end rant
Jos katsot mitkä kiinnostavat tuotteet on loppu, niin kuva muuttuu, vaikuttaa ihan suunnitellulta. Samaa toimintaa ollut saman taustan omaavalla Gigantilla.Valitettavasti Powerin tilanne on edelleen se, että tuotteiden saatavuus ja varaston kattavuus koko valikoiman laajuudelta ovat heikompia kuin esim. Gigantilla ja Verkkokauppa.comilla. Tämä johtuu ainakin siitä, että ketju laajentui Suomessa nopeasti, eikä laajentumisen aikana ja sen jälkeen ole varattu riittävästi rahaa päivittäiseen toimintaan - mahdollisesti huonon ja/tai osaamattoman johtamisen takia.
Ostin gigantin outletista jonkun läppärin nettikoneeksi, kun oli hyhiä tarjouksia. Toimitusaika oli 5-10pv ja koneet sivujen mukaan keskusvarastossa, mutta heti samana päivänä lähti Infocarelta paketti tulemaan. Ehkä erikoista, ehkä ei.
Olisko korjattu palautuskone mikä sieltä on tulossa…
Tuo on tyypillistä Giganttia
Verkkokauppa.com on myös ollut tosi hidas nyt kesällä ja vetoavat ruuhkaaan. Harmittaa kun tilaa yritysasiakkaana.Onks nää toimitusajat kanssa tyypillistä giganttia että kestää ja kestää ennekuin mitää tapahtuu.. Tosiaan keskiviikko aamusta tilasin ja mitään ei kuulu vieläkään. Vertailuksi tilasin verkkokaupalta pe illalla ja paketti lähetetty jo tänään.
Miten muilla on liikkunu verkkokauppa.com tilaukset?
Noh, Gigantissa hintapommi Galaxy A52 249 € toimitus myöhästyi kuukaudella niin sain sentäs 40 € lahjakortin mikä 3 vuotta voimassa.
Kuukaudella.. Miten se on edes mahdollista.
Tämäkin on kyllä perseestä näissä myymälöissä..En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Hulluahan se olisi pitää mitään arvokkaita laitteita myymälän puolella, hävikkiähän siinä vain syntyisi. Ja onko siellä sitten siirrytty kokonaan sähköiseen kuittijärjestelmään? Ainakin aiemmin sai aina paperisen kuitin, ja halutessaan myös sähköpostiin.
Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.Tätä varten on eri hälyjärjestelmät. Ei muutaman satasen tuotteiden pitäminen lukkojen takana ole perusteltua muutenkuin sillä että se Gigantin geelitukka saa yrittää pakkomyydä asiakkaalle mitä tahansa turhista tuoteturvista huijarifirmojen sähkösopimuksiin..
En ollut ostanut gigantisa vuosiin mitään. Ja nykyään ei näköjään oteta tavara hyllystä ja kävellä kassalle. Vaan siellä alkavat kassalla kaivaa sitä takahuoneesta ja maksaessa paperisen kuitin saaminen on hankalaa. Kassalle päästyäni meni kaikkineen 10-12 minsaa. Ostaessani siis tabletin suoraan "hyllystä"
Lisäksi liitettiin kysymättä johonkin powerclubiin. Ärsyttää tuollainen kun yrität nopeasti ja helposti saada jotain, enkä todellakaan halua liittyä mihinkään clubiin täyttämään sähköpostiani.
Tuo Gigantin malli on vaan asiakkaalle todella hidas ja monivaiheinen. Ensin otat vuoronumeron että pääset myyjän juttusille ja odottelet vuoroasi (jos on ruuhkainen osasto), kieltäydyt ylimääräisistä sähkö- sun muista soppareista ja saat tuotteesi varatuksi järjestelmään. Sitten jonottamaan kassalle ja taas kysellään kaikenlaista ja maksun jälkeen saat lapun jonka kanssa menet varastolle, otat vuoronumeron ja taas odotat kunnes saat tuotteesi.Riippuu varmasti, jossain kauppakeskusmyymälöissä säästyy huomattavasti tilaa, kun myymälään ei tarvitse laittaa miljoonaa lukittua kaappia tai vitriiniä tai muuta. Perus spider-hälyttimet jne nyt ovat ihan yhtä tyhjän kanssa, niin ainoa vaihtoehto on laittaa tuotteet kunnolla lukkojen taakse. Varastossa taas kaikki voi mättää yhteen läjään, vie paljon vähemmän tilaa.
![]()
Ilmeisesti kysyttiin tuota mypoweria? Tuohon voi liittyä etukäteen kotona, niin pääsee helpommalla. Oon sen verran pihi, että kaikki cashback on win-win.![]()
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fiOnko giganttiin olemassa asiaskaspalvelun sähköpostia? Vai onko oikeasti niin, että tilausta ei pysty peruuttamaan sunnuntaisin? Gigantin asiakaspalvelu ja chatti on meinaan sunnuntaisin kiinni ja ainoa oikea tapa peruuttaa tilaus on heidän mukaansa toimia seuraavasti -->
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatin kautta. Voimme tehdä muutoksia olemassa olevaan tilaukseesi, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn varastollamme.
2. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit palauttaa tuotteen tilausvahvistuksen mukana tulleella palautuslomakkeella.
3. Voit myös palauttaa tuotteen mihin tahansa Gigantti-myymälään.
Tuossa: asiakaspalvelu(at)gigantti.fi
Vastaavat miten vastaavat. Ainakin täältä olen tuon löytänyt.
Iso kiitos! Nyt kun vielä muistan niin helpompaa samantien peruuttaa tilaus.