Avaudun tänne koska asiakaspalvelija ei ansaitse tässä mielentilassa kirjoitettuja viestejä. Hajosi ruohonleikkuri. Tilaan kärkkäiseltä, koska kivijalat myy ei-oota ja kärkkäisellä vehkeitä vielä varastossa. Muutenkin ollut luotettava ja nopea toimittaja. Luvattuna lähettämispäivänä ei kuulu kuitenkaan mitään, eikä seuraavana, eikä sitä seuraavana. Yhteydenoton jälkeen tulee vastaus että on juuri käsitelty. Taas hiljaista sieltä suunnasta. Uutta yhteydenottoa menemään ja seuraavana päivänä tuleekin viesti että tuotetta ei ole varastossa ja haluanko jonkun toisen tilalle vai palautetaanko rahat
Virheitä sattuu, mutta joku hyvitys kyllä olisi paikoillaan tarjota ihan oma-aloitteisesti. Todella paska maku jäi tuosta touhusta. Kyseessä siis nelinumeroisen summan maksava laite, joka näyttää nyt muistakin verkkokaupoista olevan loppu
Kärkkäinen valikoitui nimenomaan toimitusvarmuuden vuoksi. Hinta on suunnilleen sama kaikkialla. Kun postin rahti usein perseilee oman aikansa, niin järkevin vaihtoehto on yleensä se, joka saa varastosta sen nopeiten kuljetettavaksi. Saatanan viikko parasta kesää odotettu että saavat sanottua ettei koko vehjettä ole tulossa.
Tietysti se on vain ruohonleikkuri, mutta mulla on vuokrattuna useampi mökki ja majapaikka Suomen pahimmalta punkkialueelta. Lapsiperheitä ja koiria ja tiesmitä tulossa ja jos itse olisin maksava-asiakas, niin en kovin hyvällä kattelisi polvenkorkuista heinikkoa ympärillä
No joo, vitutus johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mulle ei ilmoitettu heti kun siellä on varastosaldo huomattu. Vaikea uskoa että kärkkäisen kaltaisella yrityksellä menisi viikko luvatusta lähetyspäivästä siihen että joku järjestelmä siitä ilmoittaa. Joskus jotain saatanan salmiakkijauhoa laittanut tilauksen kylkeen ja viestiä on tullut heti luvattuna lähettämispäivänä että hokipulverit on nyt valitettavasti loppu
e. tää nyt oli suutuksissa kirjoitettu, eikä kansanradion numeroa jaksa kaivaa. Pandemia on minusta ihan hyvä syy toimitusvaikeuksille. Se ei ole kuitenkaan minusta mikään syy viivytellä asian kertomisesta kuluttajalle. Itekin soittelen tässä varauslistaa läpi, koska pitää olla selkärankaa olla rehellinen, eikä yrittää viimeiseen asti vetää joka helvetin euro omaan taskuun.