Ostin siis Power:sta
Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend Edition ratti&poljin yhdistelmän. Nyt vajaa 200h tuntia pelattuani on tuo ratti löystynyt eli ratin palautus keskiasentoon ei tapahdu enää niin napakasti kuin uutena. On väljyyttä mikä vaikuttaa ajotuntumaan. Ilmeisesti mekanismissa oleva kuminauha on rispaantunut ja katkeamassa. YouTube:sta löytyy
esimerkkejä miten korjata tilanne korvaamalla kuminauha uudella.
Mutta lienee järkevin viedä ratti takaisin Power:iin koska takuuaika on vielä voimassa.
Miten nuo takuuhommat on Power:ssa yleensä toimineet? Saako mukaan heti uuden samanlaisen (jos on varastossa) tai voiko päivittää parempaan (T150 tai T300) maksamalla välirahan? Ei kai sentään ensin lähetetä huoltoon ja olen ilman rattia epämääräisen ajan kunnes huolto lausuu tuomionsa?
Vai pitäisikö vielä ajella jonkin aikaa nykyisellä ja toivoa että kuminauha katkeaa kokonaan ensin
Ja sitten vasta reklamoimaan.