Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
302
Kannattaa siitä kiiltävästä kuitista ottaa valokuva heti kotiin päästyä. Silloin ei haittaa vaikka kuitti kuluisi käyttökelvottomaksi.
 

cl0

Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
265
Kannattaa siitä kiiltävästä kuitista ottaa valokuva heti kotiin päästyä. Silloin ei haittaa vaikka kuitti kuluisi käyttökelvottomaksi.
Tai kopioi kuitin kotona taikka suoraan Kärkkäisen infossa. Vaan tuota ei aina muista tehdä.
 

qnixsuomi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 740
Gigantista tilatussa Lenovon läppärissä on kuollut pikseli ja samassa kohtaa jokin jumiutunut juova sivuttain. Kannattaako tuote palauttaa 14vrk palautukseen vedoten jotta eivät peri minulta 29 euron tarkistus- ja tyhjennysmaksua...?
20210422_230242.jpg
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 107
Gigantista tilatussa Lenovon läppärissä on kuollut pikseli ja samassa kohtaa jokin jumiutunut juova sivuttain. Kannattaako tuote palauttaa 14vrk palautukseen vedoten jotta eivät peri minulta 29 euron tarkistus- ja tyhjennysmaksua...?
Jos tilasit netistä, saat palauttaa 14 vuorokauden aikana ihan vapaasti. Jos ostit myymälästä, joudut maksamaan 29 euroa.
 

qnixsuomi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 740
Netistä ostin, mitään Gigantin lomakkeita ei paketissa ole koska taisi tulla suoraan Lenovolta, ainakin pakkauksen perusteella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
572
Millonkahan Verkkokauppa uusii sivunsa jotta pystyy ees jotenkin rajaamaan kategorioita. Ai saatan kun on hienoa koittaa ettiä tietyillä spekseillä olevia tuotteita kun käytännössä kategorian rajaus on mallia "on lähetettävissä, on kaupan xx varastossa". Ei tietoakaan, että voisit rajata vaikkapa telkkareista ne joissa on 100Hz paneeli, tai muisteista ne joissa nopeus on 3200MHz...
Onhan tuossa vaihtoehto rajata tuotteet tietyllä hakusanalla, muistien kohdalla voi kirjoittaa sen 3200 ja telkkarissa 120?

Muistien rajaus toimii samalla tavalla kuten Jimms.
Eli komponentit, muisti, muistityyppi, koko ja sitten listataan kaikki.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
666
hullujen päivien hp kone piti tulla varastoon 6.4, sain lopulta koneen joskus 15.4. Myyjä sanoi, että collector lasku tulee sähköpostiin kun kone noudettu, eipä ole näkynyt, mistähän tuota pitää alkaa kaivaa?
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
20
hullujen päivien hp kone piti tulla varastoon 6.4, sain lopulta koneen joskus 15.4. Myyjä sanoi, että collector lasku tulee sähköpostiin kun kone noudettu, eipä ole näkynyt, mistähän tuota pitää alkaa kaivaa?
Roskapostista? Muuten soittaisin varmaan myyjälle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
398
Gigantista tilatussa Lenovon läppärissä on kuollut pikseli ja samassa kohtaa jokin jumiutunut juova sivuttain. Kannattaako tuote palauttaa 14vrk palautukseen vedoten jotta eivät peri minulta 29 euron tarkistus- ja tyhjennysmaksua...?
Kyllä itse menisin myymälään kone kainalossa ja sanoisin että kone on kala eli särki ja näyttäisin kassalla kuolleen pikselin.
Sitten vaihtoehtona joko uusi kome hyllystä ja Gigantti tapelkoot Lenovon kanssa että saavat uuden koneen varastoon Lenovolta kun toimittavat tuon sinun koneen takaisin.

Ei tuollaisesta death on arrival tapauksesta asiakkaan täydy maksaa mitään 29€ tyhjennysmaksuja tai edes odottaa tqkuuhuoltoa. Vaan jos konetta on uutena kauppiaan hyllyssä, tulisi se vaihtaa suoraan uuteen kunhan tarkistavat että tuo koneesi ei ole mitenkään sinun rikkoma.

Jos meinaat ottaa saman mallin koneen tilalle, niin sitten kannattaa varmaan ottaa nykyisestä Windows asennuksesta image. Vaikkei tässä ajassa hirveästi ole kerennyt koneella tekemään mitään, niin ainakin itse laiskana mieluummin käytän 5 minuuttia imagen palautukseen, kuin taas yhden illan koneen säätöön.
 

qnixsuomi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 740
Kyllä itse menisin myymälään kone kainalossa ja sanoisin että kone on kala eli särki ja näyttäisin kassalla kuolleen pikselin.
Sitten vaihtoehtona joko uusi kome hyllystä ja Gigantti tapelkoot Lenovon kanssa että saavat uuden koneen varastoon Lenovolta kun toimittavat tuon sinun koneen takaisin.

Ei tuollaisesta death on arrival tapauksesta asiakkaan täydy maksaa mitään 29€ tyhjennysmaksuja tai edes odottaa tqkuuhuoltoa. Vaan jos konetta on uutena kauppiaan hyllyssä, tulisi se vaihtaa suoraan uuteen kunhan tarkistavat että tuo koneesi ei ole mitenkään sinun rikkoma.

Jos meinaat ottaa saman mallin koneen tilalle, niin sitten kannattaa varmaan ottaa nykyisestä Windows asennuksesta image. Vaikkei tässä ajassa hirveästi ole kerennyt koneella tekemään mitään, niin ainakin itse laiskana mieluummin käytän 5 minuuttia imagen palautukseen, kuin taas yhden illan koneen säätöön.
Ei voinut kuulemma Gigantin mielestä palauttaa kun kysyin asiakaspalvelusta. Eka huoltokeissi ja sitten voidaan katsoa palautusta.

Vedin koneeseen factory resetin ja pakkasin aivan kuin uuden, täysin mintisti ja laitoin Gigantin ohjeita uhmaten asiakaspalautuksena Postilla ilman että mihinkään mainitsin tuosta pikselistä.
Ostetaan sitten vastaava kone uudestaan kunhan palautus hyväksytään, huoh Gigantti.

Edit: Niin ja Giganttiin ois tunnin ajomatka eikä heillä ole varastossa tuosta samaa konetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
398
Ei voinut kuulemma Gigantin mielestä palauttaa kun kysyin asiakaspalvelusta. Eka huoltokeissi ja sitten voidaan katsoa palautusta.

Vedin koneeseen factory resetin ja pakkasin aivan kuin uuden, täysin mintisti ja laitoin Gigantin ohjeita uhmaten asiakaspalautuksena Postilla ilman että mihinkään mainitsin tuosta pikselistä.
Ostetaan sitten vastaava kone uudestaan kunhan palautus hyväksytään, huoh Gigantti.
Ja näin sen sijaan että asiakas olisi saanut asian hoidettua 10 minuutissa+Gigantissa käynti. Sekä Gigantti olisi päässyt eroon selvästi viallisesta tuotteesta.
Nyt otetaan riski siitä että myös seuraava asiakas joka tuon koneen ostaa outlet puolelta, tai pahimmassa tapauksessa jopa "uutena" hyllystä. Aloittaa saman kuolleesta pikselistä "narinan" ja silloin saattaa olla jo liian myöhäistä Gigantin lähetellä konetta Lenovon suuntaan.

Mutta minäpä en olekaan kauppias, joten mistäpä minä mitään järkevästä kaupankäynnistä tietäisin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 107
Ja näin sen sijaan että asiakas olisi saanut asian hoidettua 10 minuutissa+Gigantissa käynti. Sekä Gigantti olisi päässyt eroon selvästi viallisesta tuotteesta.
Nyt otetaan riski siitä että myös seuraava asiakas joka tuon koneen ostaa outlet puolelta, tai pahimmassa tapauksessa jopa "uutena" hyllystä. Aloittaa saman kuolleesta pikselistä "narinan" ja silloin saattaa olla jo liian myöhäistä Gigantin lähetellä konetta Lenovon suuntaan.

Mutta minäpä en olekaan kauppias, joten mistäpä minä mitään järkevästä kaupankäynnistä tietäisin.
Ei ne kuolleet pikselit kaikkia häiritse, varsinkin jos niitä on vain yksi. Ja kun yksi kuollut pikseli ei edes oikeuta takuuseen, niin eihän tuota olisi huoltoon kannattanut laittaa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Ei valmistaja carmasti hyväksy yhden kuolleen pikselin doaa, ei näytöissä eikä läppäreissä. Monilla rajana oli 5.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
119
Ei valmistaja carmasti hyväksy yhden kuolleen pikselin doaa, ei näytöissä eikä läppäreissä. Monilla rajana oli 5.
Kyllä tuommoinen varjo viittaisi siihen että sinne on jäänyt roska paneelin sisään joka blokkaa pikselin + painaa polarisointikalvoa jolloin muodostuu tuollainen viiva. Noita näkee välillä kiinasta tilattavissa varaosanäytöissä, siellä kun ei se puhdastilan puhtaus ole niin justiinsa. Itse en ainakaan tuollaista sulattaisi edes missään hinnat alkaen mallissa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Kyllä tuommoinen varjo viittaisi siihen että sinne on jäänyt roska paneelin sisään joka blokkaa pikselin + painaa polarisointikalvoa jolloin muodostuu tuollainen viiva. Noita näkee välillä kiinasta tilattavissa varaosanäytöissä, siellä kun ei se puhdastilan puhtaus ole niin justiinsa. Itse en ainakaan tuollaista sulattaisi edes missään hinnat alkaen mallissa.
Jaa joo, näköjään. Jotenkin nopeasti katsoin, että oli kyse vain kuolleesta pikselistä. Todennäköisesti asiakaspalvelijakaan ei älynnyt tilannetta täysin, väitän 99% varmuudella, että tuon jos olisi kantanut huoltotiskille, niin olisi mennyt vaihtoon suoraan. Ja muutenkin, tietokoneissa on DOA-aika, johon tuo olisi hyvin todennäköisesti mennyt. No enitenhän tuosta kärsii se henkilö, jolle tuo kone menee, mutta oma napa edellä jne.

Itsellä ei ole koskaan ollut minkään firman kanssa takuuongelmia, oli se sitten Gigantti, Verkkis, Jimms tai Amazon. Yleensä kun menee mukavalla asenteella, niin hommat hoituu ja joustetaan, toki jos menee jo valmiiksi kyrpä otsassa keskarit heiluen, niin hyvin mahdollista, ettei paljoa jousteta. Muutenkin aspat on yleensä hyvin kassalla mistään huoltoasioista, ellei ole joku erityinen huoltonumero, johon olla yhteydessä.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 553
Laitetaan tänne myös. Laitoin jo telkkariketjuun tän.

Tilasin sunnuntaina aamulla Poweriin telkun (LG OLED 55c16la) noudettavaksi. Kyseessä ihan uusi 2021 malli, jota Suomessa oli vain yhdessä Powerissa. No hetken päästä soittaa myyjä ja kysyy haluanko ostaa kalibroinnin 199e. Kieltäydyin ja sanoin tulevani kohta telkkua noutamaan.

Liikkeessä käytiin vielä myymälän puolella telkkua katsomassa, kun ei oltu sitä nähty. Myyjä alkoi taas kalibrointia kauppaamaan. Vaimo halusi kalibroituna ja kysyttiin oisko valmiiksi kalibroituna varastossa. Ei kuulemma ollut, mutta onnistuisi n. 2h odotuksella. "Tulee sit tekstari kun on valmis". No kierreltiin kauppoja ja käytiin syömässä. Ei kuulunut tekstaria. Menin noutovarastolle kysymään ja telkku kuulemma valmis. Nostettiin autoon ja nappasin kalibrointipaperit kouraan. Niissä 2vko vanha päivämäärä... No eikun noutovarastoon kalibrointikaverin puheille. Ei ollut kuulemma tänään ko. telkkua kalibroinut ja oli kuulemma viimeinen kappale varastossa. Tässä vaiheessa alkoi ihan vähän veekäyrä nousemaan ja suuntasin myymälän puolelle. Myymäläpäällikölle asian selitys ja tämä heitti pallon myyjälle, joka kyllä n. 30sek sisällä ehdotti, että hyvitetään kalibrointi.

No loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt on kalibroitu telkku kotona ja 199e alle ovh:n. Tosin 199e on lahjakorttina, mutta se on ihan ok mulle. Kunnon kusetusta vaan myydä kalibrointi "uudelleeen", vaikka se jo telkussa oli tehtynä..

Kalibroinnista nyt voi olla montaa mieltä (tai sen hinnasta lähinnä), mutta se ei nyt kuulu tähän.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
226
Ei tässä olla varmaan yritetty huijata ketään.
Saldot varmaan menneet vituiks tms.

Pitänyt olla yks kalibroimaton hyllyssä, mutta ei ollutkaan. Tai mennyt solmuun noitten kahden saldot.

Ite oisin myyjänä pelannu tän niin, et hei pari tunnin sijasta tää oli heti valmis ;)

Mutta ymmärrän tuohtumuksesi turhaa ajan tuhlaamista.

Laitetaan tänne myös. Laitoin jo telkkariketjuun tän.

Tilasin sunnuntaina aamulla Poweriin telkun (LG OLED 55c16la) noudettavaksi. Kyseessä ihan uusi 2021 malli, jota Suomessa oli vain yhdessä Powerissa. No hetken päästä soittaa myyjä ja kysyy haluanko ostaa kalibroinnin 199e. Kieltäydyin ja sanoin tulevani kohta telkkua noutamaan.

Liikkeessä käytiin vielä myymälän puolella telkkua katsomassa, kun ei oltu sitä nähty. Myyjä alkoi taas kalibrointia kauppaamaan. Vaimo halusi kalibroituna ja kysyttiin oisko valmiiksi kalibroituna varastossa. Ei kuulemma ollut, mutta onnistuisi n. 2h odotuksella. "Tulee sit tekstari kun on valmis". No kierreltiin kauppoja ja käytiin syömässä. Ei kuulunut tekstaria. Menin noutovarastolle kysymään ja telkku kuulemma valmis. Nostettiin autoon ja nappasin kalibrointipaperit kouraan. Niissä 2vko vanha päivämäärä... No eikun noutovarastoon kalibrointikaverin puheille. Ei ollut kuulemma tänään ko. telkkua kalibroinut ja oli kuulemma viimeinen kappale varastossa. Tässä vaiheessa alkoi ihan vähän veekäyrä nousemaan ja suuntasin myymälän puolelle. Myymäläpäällikölle asian selitys ja tämä heitti pallon myyjälle, joka kyllä n. 30sek sisällä ehdotti, että hyvitetään kalibrointi.

No loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt on kalibroitu telkku kotona ja 199e alle ovh:n. Tosin 199e on lahjakorttina, mutta se on ihan ok mulle. Kunnon kusetusta vaan myydä kalibrointi "uudelleeen", vaikka se jo telkussa oli tehtynä..

Kalibroinnista nyt voi olla montaa mieltä (tai sen hinnasta lähinnä), mutta se ei nyt kuulu tähän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Laitetaan tänne myös. Laitoin jo telkkariketjuun tän.

Tilasin sunnuntaina aamulla Poweriin telkun (LG OLED 55c16la) noudettavaksi. Kyseessä ihan uusi 2021 malli, jota Suomessa oli vain yhdessä Powerissa. No hetken päästä soittaa myyjä ja kysyy haluanko ostaa kalibroinnin 199e. Kieltäydyin ja sanoin tulevani kohta telkkua noutamaan.

Liikkeessä käytiin vielä myymälän puolella telkkua katsomassa, kun ei oltu sitä nähty. Myyjä alkoi taas kalibrointia kauppaamaan. Vaimo halusi kalibroituna ja kysyttiin oisko valmiiksi kalibroituna varastossa. Ei kuulemma ollut, mutta onnistuisi n. 2h odotuksella. "Tulee sit tekstari kun on valmis". No kierreltiin kauppoja ja käytiin syömässä. Ei kuulunut tekstaria. Menin noutovarastolle kysymään ja telkku kuulemma valmis. Nostettiin autoon ja nappasin kalibrointipaperit kouraan. Niissä 2vko vanha päivämäärä... No eikun noutovarastoon kalibrointikaverin puheille. Ei ollut kuulemma tänään ko. telkkua kalibroinut ja oli kuulemma viimeinen kappale varastossa. Tässä vaiheessa alkoi ihan vähän veekäyrä nousemaan ja suuntasin myymälän puolelle. Myymäläpäällikölle asian selitys ja tämä heitti pallon myyjälle, joka kyllä n. 30sek sisällä ehdotti, että hyvitetään kalibrointi.

No loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt on kalibroitu telkku kotona ja 199e alle ovh:n. Tosin 199e on lahjakorttina, mutta se on ihan ok mulle. Kunnon kusetusta vaan myydä kalibrointi "uudelleeen", vaikka se jo telkussa oli tehtynä..

Kalibroinnista nyt voi olla montaa mieltä (tai sen hinnasta lähinnä), mutta se ei nyt kuulu tähän.
Meneekö se kalibrointi vanhaksi jotenkin parissa viikossa vai mitä tarkoitat et kusetettiin ja myytiin kalibrointi uudelleen? Sulle myytiin tv kalibroituna ja sait sellaisen? Itsehän kysyittekin oisko valmiiks kalibroitua varastossa. Eihän sitä kalibrointia silloinkaan ilmaiseksi saa vaikka se olis valmiiks tehty. Ainoa virhe tuossa mielestäni ettei kerrottu et se kalibrointi on valmiiks tehty ja oisit voinu samantien ottaa sen telkun kyytiin.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
1 238
Kai tuo kalibrointi riippuu silmistä, mutta olen nyt kolmessa telkkarissa nähnyt powerin kalibroinnin ja muistaakseni kaikissa nuo asetukset on jyrätty omilla säädöillä. Itse mennyt kanssa kerran tähän "huijaukseen", mutta koskaan ei enää tule 100€ lisä lypsyä telkkaria ostettaessa. Omiin silmiin defaulltikin on parempaa, kuin kalibroitu tv.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 553
Meneekö se kalibrointi vanhaksi jotenkin parissa viikossa vai mitä tarkoitat et kusetettiin ja myytiin kalibrointi uudelleen? Sulle myytiin tv kalibroituna ja sait sellaisen? Itsehän kysyittekin oisko valmiiks kalibroitua varastossa. Eihän sitä kalibrointia silloinkaan ilmaiseksi saa vaikka se olis valmiiks tehty. Ainoa virhe tuossa mielestäni ettei kerrottu et se kalibrointi on valmiiks tehty ja oisit voinu samantien ottaa sen telkun kyytiin.
Olin siis kotoa käsin varannut telkun tiettyyn hintaan. Jos olisin vain se noutanut, olisin saanut kalibroidun yksilön tolla hinnalla (koska se oli ainoa kpl). Nyt siihen myytiin kalibrointi päälle. Kyllä tässä mielestäni yritettiin asiakasta koijata. Ja sen kertoo sekin, että sain ihan välittömästi sen hyvityksen kun asiasta reklamoin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 057
Verkkokaupassa on kyllä nykyään turha odottaa että varastossakaan olevat tuotteet mitenkään pikimmiten lähtisi. Tuntuu että aina menee se muutama päivä että mitään yleensä tapahtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
771
Verkkokaupassa on kyllä nykyään turha odottaa että varastossakaan olevat tuotteet mitenkään pikimmiten lähtisi. Tuntuu että aina menee se muutama päivä että mitään yleensä tapahtuu.
Viime viikolla arkipäivänä tilaus sisään klo 12, paketti noudettavissa pakettiautomaatista seuraavana päivänä klo 18.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 057
Ei ainakaan itsellä viime aikoina kun Arskan kontolla nuo. Tämä siis näin Vantaalla/tänne halutaan automaattiin.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
496
Ostin siis Power:sta Thrustmaster Ferrari Racing Wheel Red Legend Edition ratti&poljin yhdistelmän. Nyt vajaa 200h tuntia pelattuani on tuo ratti löystynyt eli ratin palautus keskiasentoon ei tapahdu enää niin napakasti kuin uutena. On väljyyttä mikä vaikuttaa ajotuntumaan. Ilmeisesti mekanismissa oleva kuminauha on rispaantunut ja katkeamassa. YouTube:sta löytyy esimerkkejä miten korjata tilanne korvaamalla kuminauha uudella.

Mutta lienee järkevin viedä ratti takaisin Power:iin koska takuuaika on vielä voimassa.

Miten nuo takuuhommat on Power:ssa yleensä toimineet? Saako mukaan heti uuden samanlaisen (jos on varastossa) tai voiko päivittää parempaan (T150 tai T300) maksamalla välirahan? Ei kai sentään ensin lähetetä huoltoon ja olen ilman rattia epämääräisen ajan kunnes huolto lausuu tuomionsa?

Vai pitäisikö vielä ajella jonkin aikaa nykyisellä ja toivoa että kuminauha katkeaa kokonaan ensin :rofl: Ja sitten vasta reklamoimaan.
Tuollaista kysyin peliohjain -ketjussa ja sainkin vastauksen mihin kannattaa vaihtaa, mutta miten tuo viallisen/rikkoontuneen palautus Poweriin takuuajan puitteissa siis toimii? Ja kattaako takuu tuon vian vai onko kyseisen ohjaimen ominaisuus mikä on odotettavissa? Kai tuohonkin jokin virhevastuu pätee jos alle 200h käytöllä alkaa hajota?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 180
No Powerilla on oikeus yrittää korjata tuote ensiksi. Mikäli korjaaminen ei onnistu, tuote vaihdetaan samanlaiseen tai vastaavaan. Vasta kolmantena vaihtoehtona on kaupan purku.
 
Liittynyt
24.07.2018
Viestejä
20
Jos olen tilannut tuotteen (esim konepaketti) maksullisena kotiinkuljetuspalveluna ja joudun palauttamaan virheellisen tuotteen liikkeelle takaisin, onko kohtuullista odottaa että myös reklamaation jälkeen palautettava korjattu tuote lähetettäisiin takaisin kotiinkuljetettuna eikä Postin normaaliin paketti/palvelupisteeseen? Itselläni ei juuri ole kokemusta miten tällaisissa tilanteissa kaupat yleensä toimii.
 
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
266
Kävin tänään peeloilemassa Gigantisss ja silmääni osui eräs peli jota olen harkinnut kauan hyllyyni. No, vittu eihän sitä lootaa saanut siitä koukusta pois kun siinä oli joku asiakkaan kusetus esto(se rosvo kehyshän on siis sen peli kotelon ympärillä), niin piti hakea myyjä joka avaa sen lukon että saa sen saatanan pelin käteen jotta voi lompsia kassalle.
Nooh, selvisi miksi ne lukot on siinä, jotta on pakko hakea myyjä paikalle joka voi alkaa sen iän ikuisen paskan jaarituksen ja yrittää myydä jotain puhelin liittymää(ei suostunut antamaan sitä peliä käteen vaan oli pakko osallistua siihen lässytykseen).
Ensin se kysy mikä liittymä mulla on, vastasin "EVVK, kuussataa mekanen", niin se meni hiljaiseksi ja kysyi värisevällä äänellä paljonko se maksaa, kun kuulemma Telialla on nyt todella hyvä tarjous kaks sataa mekasesta(unohti vaan sanoa, että vain kuoleman jälkeen helvetissä pääsee noihin lataus nopeuksiin ja sielläkin puolenyön jälkeen)...vastasin 9.90 ja poistun hyräillen kassalle peli kädessä.

Täytyy mennä taas Gigsuun joku päivä käymään.
Sen kolmen kympin pelin olisi saanut ilmaiseksi, jos olisi vaihtanut liittymää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Kävin tänään peeloilemassa Gigantisss ja silmääni osui eräs peli jota olen harkinnut kauan hyllyyni. No, vittu eihän sitä lootaa saanut siitä koukusta pois kun siinä oli joku asiakkaan kusetus esto(se rosvo kehyshän on siis sen peli kotelon ympärillä), niin piti hakea myyjä joka avaa sen lukon että saa sen saatanan pelin käteen jotta voi lompsia kassalle.
Nooh, selvisi miksi ne lukot on siinä, jotta on pakko hakea myyjä paikalle joka voi alkaa sen iän ikuisen paskan jaarituksen ja yrittää myydä jotain puhelin liittymää(ei suostunut antamaan sitä peliä käteen vaan oli pakko osallistua siihen lässytykseen).
Ensin se kysy mikä liittymä mulla on, vastasin "EVVK, kuussataa mekanen", niin se meni hiljaiseksi ja kysyi värisevällä äänellä paljonko se maksaa, kun kuulemma Telialla on nyt todella hyvä tarjous kaks sataa mekasesta(unohti vaan sanoa, että vain kuoleman jälkeen helvetissä pääsee noihin lataus nopeuksiin ja sielläkin puolenyön jälkeen)...vastasin 9.90 ja poistun hyräillen kassalle peli kädessä.

Täytyy mennä taas Gigsuun joku päivä käymään.
Sen kolmen kympin pelin olisi saanut ilmaiseksi, jos olisi vaihtanut liittymää.
Mä kyllä uskaltaisin lyödä vetoa, että ne on ihan varkauksien takia laitettu, toki kuinka tosissasi tuon sanoit, että myynnin takia, on eri asia. Jos miettii kuinka järjettömästi päivittäisvarakaupoissakin on hävikkiä, niin tuollaiset 30e pelit joissa myyjän kate varmaan lähellä nollaa, olisi aika järjettömän tappiollista pitää ilman hälyjä. Yksi varastetaan, niin saat myydä 10 että ollaan nollissa tms.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
398
Oma vastaava kokemus oli Bluetooth kuulokkeita ostaessa, ei kuulemma tule toimeen ilman että ostan 3 vuoden lisenssin F-securelta.
No kummasti ei ole pöpö pomppinut kuulokkeiden Bluetooth yhteyttä pitkin puhelimeen tai tietokoneeseen, vaikka en F-securelta turvaa ostanut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
266
Mä kyllä uskaltaisin lyödä vetoa, että ne on ihan varkauksien takia laitettu, toki kuinka tosissasi tuon sanoit, että myynnin takia, on eri asia. Jos miettii kuinka järjettömästi päivittäisvarakaupoissakin on hävikkiä, niin tuollaiset 30e pelit joissa myyjän kate varmaan lähellä nollaa, olisi aika järjettömän tappiollista pitää ilman hälyjä. Yksi varastetaan, niin saat myydä 10 että ollaan nollissa tms.
Missään muussakaan kaupassa ole tommosta paskaa. Pelin ympärillä oli se myös se rosvo kehys joka poistataan kassalla. Mä olisin ollut ulkona minuutissa jos mun ei olisi tarvinnut metsästää myyjää ja jäädä vielä sen jälkeen jauhamaan mitään turhaa sontaa, enkä oliskaan jäänyt jos se ei olisi haudannut sitä peliä kainaloonsa, kun otti sen sieltä koukusta vaan ojentanut mulla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
383
Missään muussakaan kaupassa ole tommosta paskaa. Pelin ympärillä oli se myös se rosvo kehys joka poistataan kassalla. Mä olisin ollut ulkona minuutissa jos mun ei olisi tarvinnut metsästää myyjää ja jäädä vielä sen jälkeen jauhamaan mitään turhaa sontaa, enkä oliskaan jäänyt jos se ei olisi haudannut sitä peliä kainaloonsa, kun otti sen sieltä koukusta vaan ojentanut mulla.
Tästä tulikin mieleeni kun piti vaihtaa kännykän kotelo. Jonota ensin huoltotiskille, sitten jonota kännykkäpisteelle ja lopuksi vielä jonota kassalle. Vittu miten hankalaksi on saatu takuuvaihto.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
112
Kieltämättä aika rasittavaa ollut asioida Gigantissa kivijalassa. Ei meinaa millään päästä kassalle ilman et jonkun palvelupisteellä olevan myyjän pitää päästä "kirjaamaan" ostos järjestelmään nopeuttaakseen prosessia kassalla. Samalla sit ihmetellään sähkö ja/tai puhelinliittymät. Kuitenkaan tuo järjestelmään etukäteen ostoksen kirjaaminen ei nopeuttanut kassalla millään tavalla. Varmaan vetäs vaan provikat itelleen...mulkku.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Missään muussakaan kaupassa ole tommosta paskaa. Pelin ympärillä oli se myös se rosvo kehys joka poistataan kassalla. Mä olisin ollut ulkona minuutissa jos mun ei olisi tarvinnut metsästää myyjää ja jäädä vielä sen jälkeen jauhamaan mitään turhaa sontaa, enkä oliskaan jäänyt jos se ei olisi haudannut sitä peliä kainaloonsa, kun otti sen sieltä koukusta vaan ojentanut mulla.
En tieäd mitä meinaat, mutta ainakin lähi-Gigantissa pelit ovat semmoisessa muovikotelossa, joita on esimerkiksi kirjastoissa. Ja eiköhän kassa nuo pysty avaamaan, jos pelin kanssa marssii sinne. Vai mimmoista hälytintä oikein tarkoitit, jos et tuollaista yksinkertaista koteloa?
 
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
266
En tieäd mitä meinaat, mutta ainakin lähi-Gigantissa pelit ovat semmoisessa muovikotelossa, joita on esimerkiksi kirjastoissa. Ja eiköhän kassa nuo pysty avaamaan, jos pelin kanssa marssii sinne. Vai mimmoista hälytintä oikein tarkoitit, jos et tuollaista yksinkertaista koteloa?

Et saa niitä koteloita ulos siitä koukusta hyllystä kun siinä on joku helvetin kapula joka estää vetämästä sen pelin ulos, tarvitaan myyjä avaamaan se. Peli kotelossa on tottakai se hälyraami kiinni jonka kassa poistaa. En mä ole ennen törmännyt moiseen niin tai en ainakaan muista.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
1 469
En tieäd mitä meinaat, mutta ainakin lähi-Gigantissa pelit ovat semmoisessa muovikotelossa, joita on esimerkiksi kirjastoissa. Ja eiköhän kassa nuo pysty avaamaan, jos pelin kanssa marssii sinne. Vai mimmoista hälytintä oikein tarkoitit, jos et tuollaista yksinkertaista koteloa?
Osassa myymälöitä noi ovat sellaisissa piikeissä mistä ei saa sitä turvaboksissakaan olevaa tuotetta pois ilman myyjää. Vähän paska selitys mutta osa tietää mitä tarkoitan. En tiedä onko syynä hävikin vähentäminen vai se että myyjä saa samalla tyrkytettyä kaikkea muuta..
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Et saa niitä koteloita ulos siitä koukusta hyllystä kun siinä on joku helvetin kapula joka estää vetämästä sen pelin ulos, tarvitaan myyjä avaamaan se. Peli kotelossa on tottakai se hälyraami kiinni jonka kassa poistaa. En mä ole ennen törmännyt moiseen niin tai en ainakaan muista.
Osassa myymälöitä noi ovat sellaisissa piikeissä mistä ei saa sitä turvaboksissakaan olevaa tuotetta pois ilman myyjää. Vähän paska selitys mutta osa tietää mitä tarkoitan. En tiedä onko syynä hävikin vähentäminen vai se että myyjä saa samalla tyrkytettyä kaikkea muuta..
Okei, no sit ymmärrän turhautimisen paremmin. Toki ne pelkät kotelot sinänsä on ihan turhia, koska ne aukeaa tehokkaalla magneetilla. Ainakin jos on samanlaisia kuin aikoinaan kirjastossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 254
Noille sähkösopimuksen myyjille gigantissa ja kauppakeskuksissa kannattaa aina sanoa että jos ei irtoa alle 4c/KWh niin ei tarvii tarjota. Monet ovat hiljentyneet sen jälkeen.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
2 722
Yksi on kanssa sellainen kun sanoo että tulee taloyhtiön kautta. Ainaki puhelut loppuu siihen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 474
Liittymien pakkomyynti gigantissa on kieltämättä ärsyttävää, kerran jopa kahden myyjän toimesta tyrkyttivät. Piti melkein kävellä yli että pääsi pois.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
302
Kävin maanantaina Gigantissa niin en ymmärrä pakotuksesta täällä puhutaan. En havainnut mitään sellaista koska puhuin normaalisti myyjän kanssa mutta ei se puhunut mistään sähkö- tai kännykkäsopimuksista. Voi olla että Gigantin omat myymälät toimivat eri tavalla kuin ne muut francais myymälät. Näiltä jopa ymmärrän sen koska voitto pitää maksimoida keinolla millä hyvänsä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
326
Gigantin nykyinen outlet, oliko joku onnistunut tilaamaan noita vain myymälästä saatavia tuotteita, mitä ei netin kautta tilattuna saa kuin noudolla, toimitettuna? Joku hämärä muistikuva että tässä ketjussa olisi joku onnistunut ehkä sähköpostilla tilaamaan vaan missä muodossa saisi tiettyyn myymälään yhteyden?

Oli kyllä surkea muutos kun luopuivat vanhasta outletista missä pystyi tilaamaan ja tekemään tarjouksia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 107
Gigantin nykyinen outlet, oliko joku onnistunut tilaamaan noita vain myymälästä saatavia tuotteita, mitä ei netin kautta tilattuna saa kuin noudolla, toimitettuna? Joku hämärä muistikuva että tässä ketjussa olisi joku onnistunut ehkä sähköpostilla tilaamaan vaan missä muodossa saisi tiettyyn myymälään yhteyden?

Oli kyllä surkea muutos kun luopuivat vanhasta outletista missä pystyi tilaamaan ja tekemään tarjouksia.
Mä en ainakaan onnistunut ulkoista kovalevyä saamaan Tammisaaren Outletista Kuopioon. Chatissa kävin kyselemässä ja sanoivat että ei pysty.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
734
Asiakaspalveluun soittamalla onnistui ainakin aiemmin. He pyysivät myymälää, jossa kyseinen tuote oli, soittamaan mulle, sit maksoin tuotteen Mobilepaylla, ja tuote pistettiin suoraan mulle postilla.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
35
"Ei kiitos" on vielä mahdollisuus. Työsuhdepuhelin on selkeä viesti ettei kannata jatkaa.
Kaikista sitkein kaveri ei luovuttanut tuohonkaan, joten piti ihan pysähtyä ihmettelemään tapausta. Itsellä sattui olemaan ylimääräistä aikaa silloin, niin sanoin feissarille suoraan että "Minulla on tässä hyvin aikaa, mutta en tule ostamaan minkäänlaista liittymää tai mitään mitä olet tarjoamassa. Voit puolestani tuhlata aikaasi, jos välttämättä haluat." No, niin se sai tuhlattua 20 minuuttia eri skenaarioiden laskemiseen ja kysymyksiin vastaamisiin. Säästyipähän edes muutama kymmenen kanssashoppailijaa ärsyttävältä feissarilta sen aikaa kun pidin tätä varattuna.
 

Good

Premium-jäsen
Team Intel
Team NVIDIA
Team Apple
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
883
Niin kantsii muistaa muuten että Gigantti ei enää myönnä puhelimille palautusta, jos ostat myymälästä.

Netistä ostaessa on aina se lakisääteinen 14 päivän palautusoikeus.

Eli jos et oo varma, niin tilaa netistä, koska voit palauttaa lähimpään myymälään tai postilla.
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
131 869
Viestejä
2 562 473
Jäsenet
50 645
Uusin jäsen
JesseKK

Hinta.fi

Ylös Bottom