Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
827
Entä jos 65" tuumaisen töllön pakkaus poissa ja mieli muuttuu verkkokauppa.comin ostoksen suhteen kuukauden sisään?
Yritin etsiä heidän sivuiltaan asiasta, toki postitus menee vaikeaksi kun pakkaus puuttuu.

Siltä varalta mietin jos joku vielä parempi tarjous kk sisään ja vaihto kiinnostaisi :)
Muistaakseni vaativat sen että pitää olla laatikossa, kun palauttaa. Siksi itse hilloan aina myyntipakkausta vähintäänkin sen palautusajan itselläni.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Myymälästä antoivat suoraan lahjakortin, sillä olis saanu sit ostettua sieltä tai netistä tavaraa.
Joo, eli ei ole tietoa kuinka tässä tapauksessa tulisi kun netin kautta asioin vain. Gigantista ei vastattu sähköpostiin viellä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Joo, eli ei ole tietoa kuinka tässä tapauksessa tulisi kun netin kautta asioin vain. Gigantista ei vastattu sähköpostiin viellä
No jos olet maksanut lahjakortilla joka käy myymälään ja nettiin niin vaadit myös takaisin molempiin käyvän lahjakortin? Ei kai sillä sinänsä ole väliä onko se lahjakortti itsessään digikoodi vai fyysinen lahjakortti.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
No jos olet maksanut lahjakortilla joka käy myymälään ja nettiin niin vaadit myös takaisin molempiin käyvän lahjakortin? Ei kai sillä sinänsä ole väliä onko se lahjakortti itsessään digikoodi vai fyysinen lahjakortti.
Joo. Gigantilla on kyllä outo tämä käytäntö kun on kahdenlaisia koodeja. Eiköhän tämä selviinny
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 481
Joo. Gigantilla on kyllä outo tämä käytäntö kun on kahdenlaisia koodeja. Eiköhän tämä selviinny
Lahjakortilla kun maksoit, niin saat lahjakortilla takaisin. Arvokoodit liittyvät monesti hyvityksiin/kampanjoihin (operaattorit), varsinkin jos hyvitys tehdään etänä, eikä liikkeessä.
 
Liittynyt
29.04.2020
Viestejä
51
Tilasin Powerista tuotteen myymälänoudolla, mutta en itse pääse hakemaan sitä. Tajusin vasta nyt, että siinähän taitaa tarvita minun henkilöllisyystodistuksen ja oli tarkoitus, että kaveri olisi käynyt noutamassa sen. Onko kaverin mitenkään mahdollista käydä noutamassa tilausta ilman minua?
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 520
Ei ne mitään henkkaria kysy, tilausnumeron ja millä nimellä. Kaverille otat screenshotin siitä noutovalmiustekstarista niin homma selvä. Ainaski eilen 19,90 € joulukuusi...
 

JmB

Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
11
Ylempänä keskusteltu, että Gigantti ainakin on maksanut erotuksen jos tuotteen hinta tippunut esimerkiksi seuraavana päivänä kun olet itse ostanut.
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa miten tällä hetkellä Power toimii tämän kohdalla?
Tällä hetkellä saman tuotteen saisi Multitronicista edullisemmin mitä itse olen maksanut joten jos tämä muilla onnistunut niin käyn kyllä itsekin hakemassa erotuksen pois kuleksimasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Ylempänä keskusteltu, että Gigantti ainakin on maksanut erotuksen jos tuotteen hinta tippunut esimerkiksi seuraavana päivänä kun olet itse ostanut.
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa miten tällä hetkellä Power toimii tämän kohdalla?
Tällä hetkellä saman tuotteen saisi Multitronicista edullisemmin mitä itse olen maksanut joten jos tämä muilla onnistunut niin käyn kyllä itsekin hakemassa erotuksen pois kuleksimasta.
Gigantti on hyvittänyt hintaerotuksen silloin, kun sen saman tuotteen hinta on heillä itsellään laskenut palautusoikeuden aikana. Kuvaamasi tilannehan on täysin eri, kun se hinta on nyt laskenut jossain kilpailijan liikkeessä eikä siellä ostopaikassa. Jos Power täsmää hintansa tuohon Multitronicin hintaan niin sitten voi kysellä hintaeroa takaisin mutta muuten eivät todennäköisesti tuohon lähde.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 459
Ai v***u, pakko avautua :)
Varasin Powerista click&collectilla Jabran napit. Tunti tilauksen jälkeen tuli viestiä, että eivät voi toimittaa, ei ole enää.
Tämän jälkeen menin toiseen liikkeeseen, missä netin mukaan oli tuotetta jäljellä mutta click & collect ei onnistu mutta eipä sitten ollutkaan eikä edes myyjä löytänyt tuotetta liikkeestä.
Nyt on napit sitten Powerin nettisivujen kautta maksettu ja tilauksessa. Saa nähdä tuleeko niitäkään.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
1
Powerilta tulla napsahti seuraava viesti

"Hei,
Valitettavasti jouduimme teknisen ongelman takia perumaan tilauksenne.
Maksu palautuu tilillenne.
Pahoittelut kovasti tapahtuneesta."

Samsungin 349€ telkkaria kotiintoimituksella yritin tilata.
Nyt jännityksellä odottamaan kuinka pitkään menee, että rahat on takaisin tilillä.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 459
Powerilta tulla napsahti seuraava viesti

"Hei,
Valitettavasti jouduimme teknisen ongelman takia perumaan tilauksenne.
Maksu palautuu tilillenne.
Pahoittelut kovasti tapahtuneesta."

Samsungin 349€ telkkaria kotiintoimituksella yritin tilata.
Nyt jännityksellä odottamaan kuinka pitkään menee, että rahat on takaisin tilillä.
Jos on jo maksettu, niin lähtisin ehkä vääntämään.

On kyllä aikamoista tuo Powerin touhu.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
328
Tilasin gigantista 71 euron virtalähteen. Tänään tuli tekstari että noudettavissa lähimarketista, lähetysnumero täsmäsi virtalähteeseen.
Paketti oli ehkä vähän tyypillistä virtalähdelootaa pienempi, mutta en sitä ihmetellyt. Kotona avasin, ja sisältä paljastui kilo Lavazza kahvia. Kyllä kannatti odotella :D Parhaillaan puhelimessa aspan kanssa, katsotaan miten käy :D

edit: Ei tarvinnut kahvipakettia palauttaa, tilaus uusittiin :) Sitten aiheen ohi, voiko tommosia papuja käyttää ihan normisti suodatinpussissa vai pitääkö tässä ruveta käsin jauhamaan? :hmm:
 
Viimeksi muokattu:

tunke

NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Sitten aiheen ohi, voiko tommosia papuja käyttää ihan normisti suodatinpussissa vai pitääkö tässä ruveta käsin jauhamaan? :hmm:
Kyllä ne pavut täytyy jauhaa. Jotain kikkoja löytyy googlella miten jauhaa kahvipavut ilman myllyä. Katsele kuitenkin jo myllyä tai jauhavaa keitintä valmiiksi ostoskoriin, koska paluuta vanhaan ei ole kun kerran keittelee tuoreet kahvit :kahvi:
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 459
Ai v***u, pakko avautua :)
Varasin Powerista click&collectilla Jabran napit. Tunti tilauksen jälkeen tuli viestiä, että eivät voi toimittaa, ei ole enää.
Tämän jälkeen menin toiseen liikkeeseen, missä netin mukaan oli tuotetta jäljellä mutta click & collect ei onnistu mutta eipä sitten ollutkaan eikä edes myyjä löytänyt tuotetta liikkeestä.
Nyt on napit sitten Powerin nettisivujen kautta maksettu ja tilauksessa. Saa nähdä tuleeko niitäkään.
Täytyy vielä lisätä tähän että kun yrität ostaa kuulokkeita, sulle kaupataan sähköä.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Täytyy vielä lisätä tähän että kun yrität ostaa kuulokkeita, sulle kaupataan sähköä.
gigantista halusin hakea nopeaa varaamani puhelimen, mulle haluttiin kaupata 40 euron alennusta jos vaihdan liittymää. Nyt jo on telian 14,90e/kk niin eipä sitten saanukkaa alennusta puheista huolimatta. Kassalla piti odotella kauan kun ensin toi jonku toisen ihmisen puhelimen, kuulin että imei numero ei täsmää. Siinä sitten odottelin siinä hölmistyneenä melkein 10 minuuttia ihmettelin että pitikö mun seurata jotain myyjää vain jäädä paikoilleni seisomaan. Päätin olla siinä kassan lähettyvillä kun jo maksoinkin sen puhelimen kassalle jota en saanutkaan. Oli hiukan outoa kun kukaan ei sanonut edes mitään että odottaisinko hetken, tai edes sanonut sanaakaa että mikä on homman nimi. Mutta sen 10 minuutin odottelun jälkeen joku myyjä tuli takaisin ja jutteli toiselle ja kolmannellekki myyjälle. Yksi myyjistä sanoi neljännelle että soita vartija paikalle ja sitten siellä oli pieni rinki juttelemassa ja näin että niillä oli se mun puhelinpaketti kädessä ja pyörittelivät kuittia ja lukivat sitä. No lopulta se meni kassan myyjän kautta ja se sitten anto sen mulle.
 

Stadilainen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
806
Peruskuvio Gigantissa tuo tyrkyttäminen ja jonotus. Verkon kautta voi toki asioida, viikon toimitusajalla (varastotuotteissa).
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 611
Peruskuvio Gigantissa tuo tyrkyttäminen ja jonotus. Verkon kautta voi toki asioida, viikon toimitusajalla (varastotuotteissa).
Eipä taida viikko riittää toimitusajaksi näinä aikoina. Maanantaina klo. 10 tilattu paketti edelleen odottaa käsittelyä..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Annoin näköjään duunikaverille vähän huonon ohjeen kun osti Gigantista digitaalinen lataus-tuotteen(PSN 12kk) mutta ei ollut kirjautuneena, eikä tainnut edes asiakastiliä olla gigantissa, tai ainakaan nykyisellä spostilla. Ja vanhaa ei tiedä. Annoin infoa että olisi tullut koodi spotiin(en enää tuosta muistanut) kuten se melkein kaikissa paikoissa muuten tulee, mutta nyt myöhemmin tajusin että ne tulleet itsellekin asiakastilin kautta sieltä gigantin sivulla.

Pystyykö jotenkin tilin jälkikäteen luomalla saada koodin sitä kautta vai onko yleensä edes mahdollista? Tosin silloin tietysti pitää G:n palauttaa rahat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Eiköhän tuo onnistu, kun duunikaverisi on yhteydessä asiakaspalveluun.

Digitaalisella tuotteella ei tosin taida olla palautusoikeutta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 281
Ei se palautus mutta että yleensä sitten saa sen koodin. SItähän ei voi käyttää ennen kuin saa.
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
659
Voi hyvä luoja, että Gigantilla on vaikeaa tilauksen peruuttaminen. Ilmeisesti vaihtoehdot ovat vain soittaminen tai chat. Chat vaikuttaisi äkkiseltään oikein hyvältä vaihtoehdolta, mutta jostain syystä Gigabotti ei voi perua edes ennakkotilaustuotetta vaan ihmisen pitää hoitaa se. No eilisestä asti sitä sitten yrittänyt saada hoidettua...

vmp.PNG


Keksiikö joku loogisen selityksen siihen, miksei virtuaaliseen jonoon voi mennä jonottamaan, jos jonossa on liikaa ihmisiä? :facepalm:
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
25
Keksiikö joku loogisen selityksen siihen, miksei virtuaaliseen jonoon voi mennä jonottamaan, jos jonossa on liikaa ihmisiä? :facepalm:
Siksi, että jonotusaika on liian pitkä, josta seuraa entistä pidempiä odotusaikoja jos jonon annetaan kasvaa entisestään. Kun jonotusajat ovat pitkiä, jonossa olevat ihmiset eivät muista/jaksa päivystää chattia, josta puolestaan seuraa se että kun asiakaspalvelija lopulta vapautuu palvelemaan jonottajaa, jonottaja ei itse olekaan enää paikalla/aktiivinen. Tästä sitten seuraa taas se, että asiakaspalvelija odottelee (toki voinee hoitaa useampaa asiakasta samanaikasesti) asiakkaan aktivoitumista, eli aspa on "tyhjän panttina" mikä entisestään hidastaa jonon purkua.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Siksi, että jonotusaika on liian pitkä, josta seuraa entistä pidempiä odotusaikoja jos jonon annetaan kasvaa entisestään. Kun jonotusajat ovat pitkiä, jonossa olevat ihmiset eivät muista/jaksa päivystää chattia, josta puolestaan seuraa se että kun asiakaspalvelija lopulta vapautuu palvelemaan jonottajaa, jonottaja ei itse olekaan enää paikalla/aktiivinen. Tästä sitten seuraa taas se, että asiakaspalvelija odottelee (toki voinee hoitaa useampaa asiakasta samanaikasesti) asiakkaan aktivoitumista, eli aspa on "tyhjän panttina" mikä entisestään hidastaa jonon purkua.
Juurikin näin. Gigantissa tuonne jonoon taitaa mahtua 20 ihmistä, jos muistan oikein.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Minunkin pitäisi peruuttaa tilaus Giganttiin, mutta chatti on jumissa. Puhelimella onnistuisi, mutta periaatteesta en viitsi maksaa. Sitten kun Giganttiin joskus saa yhteyden, tilausta ei voi peruuttaa koska se jo "käsittelyssä" vaikka sitä ei postitettaisi vielä moneen päivään. Helpompaa on vain pistää paketti takaisin asiakaspalautuksena.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Minunkin pitäisi peruuttaa tilaus Giganttiin, mutta chatti on jumissa. Puhelimella onnistuisi, mutta periaatteesta en viitsi maksaa. Sitten kun Giganttiin joskus saa yhteyden, tilausta ei voi peruuttaa koska se jo "käsittelyssä" vaikka sitä ei postitettaisi vielä moneen päivään. Helpompaa on vain pistää paketti takaisin asiakaspalautuksena.
Ei se välttämättä onnistu puhelimellakaan, joten turha jonotella. Itse yritin samaa mutta sanoivat vaan että ei voi enää peruuttaa (vaikka lähetettiin tulemaan vasta pari päivää myöhemmin). Ohje oli että jätä noutamatta tai vie liikkeeseen palautuksena. Jälkimmäinen tietysti siitä parempi ettei varaa turhaan tilaa automaatista/noutopisteestä, ja saa rahat takaisin nopeammin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Gigantin chattiin yritin itsekin päästä puolitoista viikkoa sitten. Vaikka päivän aikana useasti koetin, niin aina oli jono täynnä. Puhelimella kun soitin niin sai jonottaa n. 7min ja itse asia selvisi 2 minuutissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Eivät lähetä vetoavat verkkosivujen hintavirheeseen. Muutenhan tuo olisi liian hyvää ollakseen totta.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Tuote tuli pikaisesti. Kävin hakemassa tämän viikon maanantaina postin pakettiautomaatista.

Pikaisesti katsottuna tuote näytti ok, mutta huomasin että tarrat eivät olleet kiinnitetty tehtaalla.

Tiistaina tarkastelin dronea tarkemmin, siivisää näytti olevan hieman iskemäjälkiä ja otin kameralla kuvia.
Myöskin tarkastelin dronen dataa, 5 kertaa ladattu + lukuisia kertoja lennetty.
Olisiko tässävaiheessa paras lähettää drone takaisin Verkkokauppaan, vai yrittää neuvotella kompensaatiosta?
mini.jpg
Mini2.jpg

Liitteet
 
Viimeksi muokattu:

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Normituotteessa ko. pienet naarmut eivät aiheuttaisi ongelmaa, mutta pienessä dronessa propelleissa pienetkin rikkeemät aiheuttavat ongelmaa sekä pientä tärinää, mikä vaikuttaa moottoreiden kestoikään.
Sama on isommissa koptereissa, ja siksi lavat tutkitaan ennen jokaista lentoa. Uskomattoman pienet vaihtelut aiheuttavat värinää, joka kohtalokasta laakereille. (tai ainakin kuluttavaa)

En toki Verkkokauppaa syytä mistään, katsotaan miten hoitavat asian.

Kerron miten asia eteni/lopputulos.'
(Ketsokaa kuvat edelliseltä sivulta)
 
Viimeksi muokattu:

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Onko kenelläkään kokemusta, onko parempi laittaa viestiä Verkkokaupalle ja toivoa että joskus vastaavat/soittavat takaisinn vai kustannusteokkaampaa soittaa heidän maksulliseen asiakaspalveluun?
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Onko kenelläkään kokemusta, onko parempi laittaa viestiä Verkkokaupalle ja toivoa että joskus vastaavat/soittavat takaisinn vai kustannusteokkaampaa soittaa heidän maksulliseen asiakaspalveluun?
Sähköposti on paras, niin jää ainakin todisteet, jos jotain on luvattu.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
By the way, kukaan huomasi että oma ostos oli outlet, näin tilausvahvistus:
Kopteri.jpg
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Ostit käytetyn tuotteen, mikä yllättäen olikin käytetty? Jos et ole tyytyväinen niin palauta kauppaan. Outlet-tuotteilla on kuntoluokitukset.

Turha tähän on tuhlata kenenkään aikaa.
Ei ollut mitään kuntoluokitusta, piti olla uusi kopteri
Kopteri.jpg
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Ei ollut mitään kuntoluokitusta, piti olla uusi kopteri
Minkä perusteella piti olla uusi kopteri?

Mikä oli outlet-tuotteen kuntoluokka? Kuntoluokka lukee tuotesivulla. Se, että tilausvahvistuksessa ei lue kuntoluokkaa ei tarkoita että kyseessä olisi uusi tuote.
1606901185027.png

Jos se on ollut B/C/D, niin asia on mennyt niin kuin pitikin. Kyseessä käytetty tuote, missä voi olla käytön jälkiä. Ainoastaan A-luokan pitäisi olla ns. "priimaa".
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Minkä perusteella piti olla uusi kopteri?

Mikä oli outlet-tuotteen kuntoluokka? Kuntoluokka lukee tuotesivulla.

Jos se on ollut B/C/D, niin asia on mennyt niin kuin pitikin. Kyseessä käytetty tuote, missä voi olla käytön jälkiä. Ainoastaan A-luokan pitäisi olla ns. "priimaa".
Missä lukee että outlet tuote? Itse en sitä tiennyt ennenkuin paperissa toimituksen yhteydessä tuli lappu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Kait sä nyt itse tiedät mitä olet tilannut? Outlet-tuotteissa lukee Outlet, josta pitäisi nyt jo hölmöimmänkin ymmärtää että tuote on käytetty. Lisäksi jokaisen Outlet-tuotteen kohdalla on kyseisen tuotteen kuntoluokitus ja maininta outlet-tuotteesta:
DJI.png

Eli alkuperäiseen kysymykseesi vastaten, ei mitään. Palauta kopteri jos et kelpuuta laitetta.
 
Viimeksi muokattu:

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Kait sä nyt itse tiedät mitä olet tilannut? Outlet-tuotteissa lukee Outlet, josta pitäisi nyt jo hölmöimmänkin ymmärtää että tuote on käytetty. Lisäksi jokaisen Outlet-tuotteen kohdalla on kyseisen tuotteen kuntoluokitus.

Eli alkuperäiseen kysymykseesi vastaten, ei mitään. Palauta kopteri jos et kelpuuta laitetta.
Kait sä nyt itse tiedät mitä olet tilannut? Outlet-tuotteissa lukee Outlet, josta pitäisi nyt jo hölmöimmänkin ymmärtää että tuote on käytetty. Lisäksi jokaisen Outlet-tuotteen kohdalla on kyseisen tuotteen kuntoluokitus ja maininta outlet-tuotteesta:

Eli alkuperäiseen kysymykseesi vastaten, ei mitään. Palauta kopteri jos et kelpuuta laitetta.
Lukiko minun tilauksessa Outlet? NOT

Vasta paperissa mikä oli toimitetun paketin sisällä.
Kopteri.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Sitähän me emme voi tietää, kun ei ole tarjolla minkään sortin todistetta asiasta. Kaikissa outletin kautta myydyissä tuotteissa lukee nuo tiedot. Itse mainitsit Outletin palautusajasta joten oletettavaa on että olet ostanut tuotteen outletista.

Jos epähuomiossa et ole lukenut tuotetietoja, on hyvin vaikeaa syyttää Verkkokauppaa oikeastaan mistään. Palauta laite ja osta sitten iskemätön outletin ulkopuolelta sillä 400 euron hintalapulla.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Sitähän me emme voi tietää, kun ei ole tarjolla minkään sortin todistetta asiasta. Kaikissa outletin kautta myydyissä tuotteissa lukee nuo tiedot. Itse mainitsit Outletin palautusajasta joten oletettavaa on että olet ostanut tuotteen outletista.

Jos epähuomiossa et ole lukenut tuotetietoja, on hyvin vaikeaa syyttää Verkkokauppaa oikeastaan mistään. Palauta laite ja osta sitten iskemätön outletin ulkopuolelta sillä 400 euron hintalapulla.
Niin, tiesin ostaneeni outletisa kun avasin paketin ja siinä paperissa niin luki, netissä sitä ei lukenut. Ei missään tilausvahvistuksessa lue että outlet tuote. Eikä nytkään tilatuissa tuotteissa tuotteissa lue että outlet tuotteen olisin ostanut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 406
Viestejä
4 160 010
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom