Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Mä kyllä ihmettelen ihmisiä, jotka jättävät asian sikseen ja itsepintaisesti odottavat aspan yhteydenottoa, vaikka useita viikkoja tai kuukausia.

Mikset ota Giganttiin yhteyttä?
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
436
Mä kyllä ihmettelen ihmisiä, jotka jättävät asian sikseen ja itsepintaisesti odottavat aspan yhteydenottoa, vaikka useita viikkoja tai kuukausia.

Mikset ota Giganttiin yhteyttä?
Jos viittasit viestiini, niin et tainnut lukea sitä ollenkaan? Olen ottanut Giganttiin yhteyttä noin viikon välein, ja hyödyntänyt tässä kaikkia heidän asiakaspalvelun väyliä.

Ongelmana on se, ettei minulla ole mahdollisuutta kommunikoida tuon kyseisen liikkeen kanssa suoraan, koska Gigantti ei luovuta myymäläkohtaisia puhelinnumeroita.

Joten vaihtoehdoksi jää: Joko luottaa heidän sanaansa, että sieltä otetaan yhteyttä. Tai sitten järjestää itseni kyseiseen liikkeeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 508
Paljonko rokottavat arvonalenemista verkkokauppa.com virtälähteestä,jota käytetty alta kuukausi? Kellään kokemusta?
 
Liittynyt
02.08.2017
Viestejä
250
Palautin television verkkokauppa.comiin (maksuton 32 päivän palautusoikeus), kun telkku näytti jo mulle tullessa asiakaspalautukselta. Verkkokauppa.com hoiti palautusasian mallikkaasti: posti tuli samana päivänä hakemaan paketin, kun palautus tilattu.

Uuteen yksilöön vaihto ei tosin onnistunut. BF:stä tilattu tarjoustuote 499 euroa, josta olisi pitänyt maksaa uudelleen tilattaessa nykyinen hinta 1099 euroa. Eli jokin muu telkku on nyt hankittava.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Paljonko rokottavat arvonalenemista verkkokauppa.com virtälähteestä,jota käytetty alta kuukausi? Kellään kokemusta?
Ei multa ainakaan mitään veloittaneet. Tosin vain kokeilin, kun oli koneen kanssa ongelmia, mutta ei se ollut syypää.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
476
Mistä helvetistä pitäisi Giganttiin saada yhteyttä, kun livechat ei ole ikinä päällä eikä heillä ole sähköpostia :mad:
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
47
Kysymykseni ei liity varsinaisesti otsikossa mainittuihin liikkeisiin, joten moderaattorit voivat poistaa/siirtää kysymykseni, jos kokevat, että se ei tähän ketjuun liity.

Tilasin Black Friday -tarjouksesta (joulukuun puolella) lasten turvaistuimen Jollyroomista. Tilausvahvistusta en heiltä saanut, vaan viikon kuluttua tilauksesta sain heiltä viestin, jossa todettiin, että tuotetta ei ole heillä varastossa ja täten he ovat peruuttaneet tilaukseni.

No, koska turvaistuin pitää joka tapauksessa hankkia, niin katsoin piruuttani Jollyroomista valikoimaa. Kyseinen tuote on yhä edelleen siellä myynnissä, tosin nyt n. 150 euroa kalliimpaan hintaan. Lähtökohtaisesti en jaksa näissä lähteä sen kummemmin taistelemaan, vaan tyydyn suomalaiseen tapaan kohtalooni. Kuitenkin nyt ajattelin kysäistä täältä, että onko minulla mitään mahdollisuuksia lähteä vaatimaan ko. tuotetta siihen hintaan, millä se oli Black Friday -tarjouksessa myynnissä?

Toki kysyn nyt maanantaina mahdollisuutta tähän (kun olen heihin yhteydessä), mutta onko kuluttajasuojalain mukaan kauppa velvoitettu minulle myymään tuotetta ”alkuperäisellä” hinnalla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 157
Kysymykseni ei liity varsinaisesti otsikossa mainittuihin liikkeisiin, joten moderaattorit voivat poistaa/siirtää kysymykseni, jos kokevat, että se ei tähän ketjuun liity.

Tilasin Black Friday -tarjouksesta (joulukuun puolella) lasten turvaistuimen Jollyroomista. Tilausvahvistusta en heiltä saanut, vaan viikon kuluttua tilauksesta sain heiltä viestin, jossa todettiin, että tuotetta ei ole heillä varastossa ja täten he ovat peruuttaneet tilaukseni.

No, koska turvaistuin pitää joka tapauksessa hankkia, niin katsoin piruuttani Jollyroomista valikoimaa. Kyseinen tuote on yhä edelleen siellä myynnissä, tosin nyt n. 150 euroa kalliimpaan hintaan. Lähtökohtaisesti en jaksa näissä lähteä sen kummemmin taistelemaan, vaan tyydyn suomalaiseen tapaan kohtalooni. Kuitenkin nyt ajattelin kysäistä täältä, että onko minulla mitään mahdollisuuksia lähteä vaatimaan ko. tuotetta siihen hintaan, millä se oli Black Friday -tarjouksessa myynnissä?

Toki kysyn nyt maanantaina mahdollisuutta tähän (kun olen heihin yhteydessä), mutta onko kuluttajasuojalain mukaan kauppa velvoitettu minulle myymään tuotetta ”alkuperäisellä” hinnalla?
Jos tarjouksessa ei ole mainittu rajoitettua erää, niin kyllä on.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 802
Kysymykseni ei liity varsinaisesti otsikossa mainittuihin liikkeisiin, joten moderaattorit voivat poistaa/siirtää kysymykseni, jos kokevat, että se ei tähän ketjuun liity.

Tilasin Black Friday -tarjouksesta (joulukuun puolella) lasten turvaistuimen Jollyroomista. Tilausvahvistusta en heiltä saanut, vaan viikon kuluttua tilauksesta sain heiltä viestin, jossa todettiin, että tuotetta ei ole heillä varastossa ja täten he ovat peruuttaneet tilaukseni.

No, koska turvaistuin pitää joka tapauksessa hankkia, niin katsoin piruuttani Jollyroomista valikoimaa. Kyseinen tuote on yhä edelleen siellä myynnissä, tosin nyt n. 150 euroa kalliimpaan hintaan. Lähtökohtaisesti en jaksa näissä lähteä sen kummemmin taistelemaan, vaan tyydyn suomalaiseen tapaan kohtalooni. Kuitenkin nyt ajattelin kysäistä täältä, että onko minulla mitään mahdollisuuksia lähteä vaatimaan ko. tuotetta siihen hintaan, millä se oli Black Friday -tarjouksessa myynnissä?

Toki kysyn nyt maanantaina mahdollisuutta tähän (kun olen heihin yhteydessä), mutta onko kuluttajasuojalain mukaan kauppa velvoitettu minulle myymään tuotetta ”alkuperäisellä” hinnalla?
Kauppa on sitova myös sille liikkeelle, jos pystyit sen tilauksen tekemään, niin silloin diili on sovittu.
 
Liittynyt
28.11.2019
Viestejä
47
No tämä saaga päättyikin ihan onnellisesti. Soitin tosiaan tuonne Jollyroomin asiakaspalveluun ja he suostuivat myymään tuon turvaistuimen meille sillä hinnalla, millä se oli Black Friday -tarjouksessa. Pisteet siis myös sinne suuntaan ja samoin @Johan_V ja @Resetor käyttäjille.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Ainaisen vinkumisen sijaan voisi itsekin vaihteeksi kehua jotain. Välipäivien ruuhkista huolimatta useamman tuotteen palautus Verkkokauppaan sujui todella nopeasti ja sujuvasti. Kotona mahdollisimman siististi pakkaamiseen kului enemmän aikaa kuin itse jonottamiseen ja palautusprosessiin. Olin varautunut että jokainen ruuvipussi syynätään tarkkaan ja saan viettää palautuksessa koko illan.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 443
En muista kuka tämän trendin aloitti, että voi jopa kuukauden testata tavaroita kotona ja jos ei ole tyytyväinen, niin voi palauttaa, mutta todella hyvä juttu tuo. Palautin yhden vähän arvokkaamman ostoksen verkkokauppaan ilman mitään mukinoita.

Ennenhän ei ollut mitään asiaa palauttaa tavaraa, jos paketti on aukaisu tai testattu.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
mutta todella hyvä juttu tuo
Kyllä. Kuluttajan on ihan turha myöskään kokea mitään velvollisuutta pitää tuote jos huomaa palautusaikana vastaavan selvästi halvemmalla jossakin. Se vaan on pelin henki että yritykset vedättää alennuksilla, ylennyksillä ja hintarobottioptimoinnilla ja ties millä. Kuluttaja sitten vastaa niillä keinoilla mitkä meille on annettu käyttöön. Hyvä tosiaan että homma on tehty helpoksi. Toivottavasti vilunkimiehet pysyy suuremmissa määrin poissa, että homma jatkuu myös helppona :tup: (täälläkin valitettavasti välillä näkee kysymyksiä tyyliin "meneekö läpi jos palautan muuta kuin mitä olin ostanut":mad:).
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Ei nyt asiakaspalvelu tai palautuskokemus, mutta on kyllä surkea putiikki verkkokauppa.com nykyään toimitusten nopeuden osalta. Jouluaattona tilasin tarjouksesta näytön jota oli reilusti varastossa & vieläkään ei ole lähtenyt edes postin kuljetettavaksi, maanataista asti vaan seisonut "käsittelyssä". Voisi vielä jotenkin ymmärtää jos tilausta tehdessä ei olisi toimitusajaksi luvattu "perillä 30-31.12". Eilen kyselin vielä aspasta että mikähän mahtaa kestää & mitään suoraa vastausta en saanut. Ei kuulemma ihmeitä ruuhkiakaan ole lähetyksien osalta ja tuntui aspan kaverikin ihmettelevän ettei vielä ole toimitettu. (lupasi hoputtaa pakkaamoa, näköjään ilman mitään vaikutusta). On kyllä taas viimeinen tilaus tuolta vähään aikaan :rage:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Verkkokauppa.Comista on tullut muutamat tavarat jopa saman päivän aikana Smartpostiin noudettavaksi, jota pidän jo melkoisena saavutuksena. Sen sijaan yhtään kalliimpaa komponenttia en osta tuolta enää ikinä johtuen ala-arvoisesta takuuasioiden hoidosta ja tähän liittyvästä vastuun pakoilusta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Hyvä että jollain toimii toimitukset. Saa nähdä tuleeko tuo näyttö tammikuun aikana perille kun ei tuo tunnu etenevän mihinkään ja aspassakin vaan "levitellään käsiä".
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
68
Kellään kokemuksia kiintolevyn/kovalevyn palauttamisesta verkkolauppa.com 32päivän sisällä? Pitäis ite palauttaa äänekäs levy, siinä ei sinäänsä mitään vikaa ole.
 
Liittynyt
26.02.2019
Viestejä
2 443
Eikai tuossa mitään ihmeellistä ole ellei ole ehdoissa rajattu pois. Itse palautin yhden muistikamman mitään ongelmia. Ei tosin ollut yhteensopiva muun raudan kanssa, mutta ei se heitä kiinnostanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
278
Takuuhuoltoa tarvitsin Oral-B -hammasharjalle. "Joo lähetä tänne vaan niin laitetaan eteenpäin." sanoi verkkokauppa.comin asiakaspalvelu puhelimessa. "Mihin lähetän?" "Katso netistä." Lopputuloksena netistä oli ohje lähettää laite suoraan huoltoliikkeeseen. Hienosti meni.
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
703
Tuli ostettua vanhemmille LG 55C9 Gigantista viikonloppuna tarjouksesta ja nyt olisi kuitenkin palautus edessä:facepalm:. Onko kokemuksia siitä, että kannattaako TV asetella pakettiin täydellisesti takaisin vai riittääkö vähän sinnepäin niin, että kulkeutuu palautustiskille asti? Kaikki oleellinen kuitenkin olemassa vielä jokaista pientä muovipakkausta myöten.

Pari kertaa Giganttiin palauttaneena käytettyäkin tuotetta onnistuneesti tämä pukkaa jänskättään silti.:nb:
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
602
Tuli ostettua vanhemmille LG 55C9 Gigantista viikonloppuna tarjouksesta ja nyt olisi kuitenkin palautus edessä:facepalm:. Onko kokemuksia siitä, että kannattaako TV asetella pakettiin täydellisesti takaisin vai riittääkö vähän sinnepäin niin, että kulkeutuu palautustiskille asti? Kaikki oleellinen kuitenkin olemassa vielä jokaista pientä muovipakkausta myöten.

Pari kertaa Giganttiin palauttaneena käytettyäkin tuotetta onnistuneesti tämä pukkaa jänskättään silti.:nb:
Pakkaisin sen kunnolla ettei vaan mee paskaksi matkalla. Tulee ikävä soppa jos huonosti pakattu.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
2 774
Mikä on syy olla pakkaamista huolellisesti? Eiköhän nyt yleensä kannata pakata mahdollisimman huolellisesti.
 
Liittynyt
25.04.2019
Viestejä
115
Television pakkaaminen on kuitenkin niin helppo että loppupelissä se ero kunnolla pakkaamiseen ja vähän sinne päin on korkeintaan minuutti. Ainoa isompi homma on ottaa jalusta irti jos se ruuveilla on kiinni ja pattereiden poisto kaukosta. Styroksit kuitenkin menee vain yhdellä tavalla telkun kanssa pakettiin ja muovipussittamisessakaan ei mene aikaa kuin 10s per kikkare. On helpompi kuljettaakin kun paketin sisällä ei kaikki roska seilaa vapaana...
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Jos sinulla on se alkuperäinen laatikko ja styroksit niin eihän sitä telsua edes saa sinne laatikkoon laitettua kuin "oikein".
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
100 paskaa niin edes yksi hyvä :)

Tilasin Verkkisestä 7.1 tuotteen X, hintaan Y. Tänään aamulla 9.1 hinta oli Z. Laitoin aspaan viestiä että eiköhän mun tilauksen hinta pitäisi olla kanssa Z. Paketti ei ollut vielä lähtenyt.

Puoliltapäivin tuli postin seurantakoodi kännykkään, ja ajattelin etten edes nouda sitä ellei hintaa ole korjattu.

Kotiin pääsin ja katoin Verkkiksen sivut, niin siellä olikin hinta päivitetty oikein + tunti sitten tuli aspasta viesti että hyvitys on maksettu Verkkiksen tilille + ohjeet miten sen saa omalle tilille jos haluaa.

Edit: Mulla ei ole ollu Verkkokauppa.comin kanssa valittamista. Yksi D-link DIR-655 yli takuun oleva romu meni heittämällä vaihtoon.
Mutta sehän on että paska asiakaspalvelu kuuluu/kantaa ~10-kertaa pidemmälle kuin hyvä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
256
100 paskaa niin edes yksi hyvä :)

Tilasin Verkkisestä 7.1 tuotteen X, hintaan Y. Tänään aamulla 9.1 hinta oli Z. Laitoin aspaan viestiä että eiköhän mun tilauksen hinta pitäisi olla kanssa Z. Paketti ei ollut vielä lähtenyt.

Puoliltapäivin tuli postin seurantakoodi kännykkään, ja ajattelin etten edes nouda sitä ellei hintaa ole korjattu.

Kotiin pääsin ja katoin Verkkiksen sivut, niin siellä olikin hinta päivitetty oikein + tunti sitten tuli aspasta viesti että hyvitys on maksettu Verkkiksen tilille + ohjeet miten sen saa omalle tilille jos haluaa.

Edit: Mulla ei ole ollu Verkkokauppa.comin kanssa valittamista. Yksi D-link DIR-655 yli takuun oleva romu meni heittämällä vaihtoon.
Mutta sehän on että paska asiakaspalvelu kuuluu/kantaa ~10-kertaa pidemmälle kuin hyvä :)
Oletan, että z on pienempi kuin y.
Muista myös seuraavalla kerralla vaatia tuote hintaan z vaikka se silloin olisi suurempi kuin y. Siis jos tuote ei ole vielä lähtenyt. Muussa tapauksessa jätä tuote noutamatta
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Saako gigantilla rikkinäistä tuotetta takuupalauttaessa valita rahat takaisin vai antavatko vain uuden tilalle jos sellaista heiltä löytyy?

Tyyppivika rikki menneessä headsetissä niin vaihtaisin mieluummin toiseen malliin...

PS. Sori jos kysytty/vastattu miljoona kertaa, en ole ketjua juuri seurannut.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 788
Sain rahat takaisin -kuitin joka piti käyttää saman päivän aikana, onnistuin kuitenkin puhumaan kassalla sen lahjakortiksi joka hyödynsin pari viikkoa myöhemmin BF:nä.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Sain rahat takaisin -kuitin joka piti käyttää saman päivän aikana, onnistuin kuitenkin puhumaan kassalla sen lahjakortiksi joka hyödynsin pari viikkoa myöhemmin BF:nä.
No tuossa tapauksessa olis itsellä ihan hyvin pullat uunissa kun voisin samasta kivijalasta napata mukaan logitechin uudemman G935:n tämän rikki menneen G933:n tilalle ja jäis vielä muutama euro krääsäänkin :)

Kiitos vastauksesta!
 
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
8
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Itse en ole mutta eräs käyttäjä täältä haki pariin otteeseen Powerista hyvitykset, olikohan yhteensä peräti 1k :) eli jos Powerista onnistuu, kyllä Gigantistakin pitäisi myös.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Oletan, että z on pienempi kuin y.
Muista myös seuraavalla kerralla vaatia tuote hintaan z vaikka se silloin olisi suurempi kuin y. Siis jos tuote ei ole vielä lähtenyt. Muussa tapauksessa jätä tuote noutamatta
Onko tää jotain huonoa vitsailua? Hintatakuu ei tietystikkään toimi kuin yhteen suunteen.

Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Ilman muuta yhteydenottoa Giganttiin. Hintatakuun luulisi toimivan ihan koko palautusajan. Onhan se heillekin järkevämpää/edullisempaa antaa se toinen 100e sulle suoraan tilille jos toisena vaihtoehtona olisi telkkarin palautus ja uuden ostaminen hintaan 599e, jolloin saat joka tapauksessa sen toisenkin satasen :)
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 520
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
349
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
Taannoin sain satasen tilille kun uhkasin palauttaa töllön ja ostaa uuden samanlaisen halvemmalla. Kyse oli kuitenkin kuulemma "poikkeuksesta".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 163
Jos on tarpeeksi paljon ihmisiä jotka vaativat tuota niin firmalle tulee halvemmaksi kieltäytyä koska kaikki ei kuitenkaan jaksa sitä palauttaa lopulta.

Amazonihan lopetti vastaavat alennuksen aikoinaan. Muistaakseni ihmiset rupesivat käyttämään jotain palvelua joka automaattisesti ilmoitti jos ostetun tuotteen hinta tippui.
 

4play

(■_■¬ )
S Y N T H W A V E
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
306
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Mä oon tehnyt muistaakseni yhden palautuksen Poweriin, Sennheiserin ANC-kuulokkeet. Eivät edes vilkaisseet paketin sisään, sain suoraan rahat maksukortilleni hyvityksenä. Mitään lomakkeita en täyttänyt.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Viet liikkkeseen jos mahdollista niin pitäisi mennä oikeastaan yhtä kivuttomasti kuin Gigantissa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
690
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Aika varmasti palautuslomake ja käsittelyaika koskee vain postin kautta tapahtuva palautuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
117
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Tuo lomake koskee nettikaupasta ostettuja tuotteita, jotka palautetaan myymälään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
375
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 690
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D more.jpg
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 005
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D
Onhan tuossa vuosiluvussakin vielä aikaa tuonne 2099 asti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 271
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
On se vanha outlet sivustokin vielä olemassa, mutta sitä ei jostain syystä taida enää Gigantin sivujen kautta löytää. Tässä suora linkki Gigantti Outlet - Gigantti
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom