Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
754
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Itse en ole mutta eräs käyttäjä täältä haki pariin otteeseen Powerista hyvitykset, olikohan yhteensä peräti 1k :) eli jos Powerista onnistuu, kyllä Gigantistakin pitäisi myös.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
981
Oletan, että z on pienempi kuin y.
Muista myös seuraavalla kerralla vaatia tuote hintaan z vaikka se silloin olisi suurempi kuin y. Siis jos tuote ei ole vielä lähtenyt. Muussa tapauksessa jätä tuote noutamatta
Onko tää jotain huonoa vitsailua? Hintatakuu ei tietystikkään toimi kuin yhteen suunteen.

Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Ilman muuta yhteydenottoa Giganttiin. Hintatakuun luulisi toimivan ihan koko palautusajan. Onhan se heillekin järkevämpää/edullisempaa antaa se toinen 100e sulle suoraan tilille jos toisena vaihtoehtona olisi telkkarin palautus ja uuden ostaminen hintaan 599e, jolloin saat joka tapauksessa sen toisenkin satasen :)
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
627
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
126
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
Taannoin sain satasen tilille kun uhkasin palauttaa töllön ja ostaa uuden samanlaisen halvemmalla. Kyse oli kuitenkin kuulemma "poikkeuksesta".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
295
Jos on tarpeeksi paljon ihmisiä jotka vaativat tuota niin firmalle tulee halvemmaksi kieltäytyä koska kaikki ei kuitenkaan jaksa sitä palauttaa lopulta.

Amazonihan lopetti vastaavat alennuksen aikoinaan. Muistaakseni ihmiset rupesivat käyttämään jotain palvelua joka automaattisesti ilmoitti jos ostetun tuotteen hinta tippui.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
9
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
271
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Mä oon tehnyt muistaakseni yhden palautuksen Poweriin, Sennheiserin ANC-kuulokkeet. Eivät edes vilkaisseet paketin sisään, sain suoraan rahat maksukortilleni hyvityksenä. Mitään lomakkeita en täyttänyt.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 066
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Viet liikkkeseen jos mahdollista niin pitäisi mennä oikeastaan yhtä kivuttomasti kuin Gigantissa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
347
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Aika varmasti palautuslomake ja käsittelyaika koskee vain postin kautta tapahtuva palautuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
64
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Tuo lomake koskee nettikaupasta ostettuja tuotteita, jotka palautetaan myymälään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
113
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
584
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D more.jpg
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
345
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D
Onhan tuossa vuosiluvussakin vielä aikaa tuonne 2099 asti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
760
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
On se vanha outlet sivustokin vielä olemassa, mutta sitä ei jostain syystä taida enää Gigantin sivujen kautta löytää. Tässä suora linkki Gigantti Outlet - Gigantti
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
852
Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 066
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
Ei saa myöskään verkosta tilanteessa avattua tuotteita palauttaa Giganttiin heidän uusien ehtojen mukaan.
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Verkosta tilatuilla, avatuilla puhelinpakkauksilla on 14 päivän palautusoikeus.
Tämän huomasinkin. Liekö powerilla sitten ihan normi 60 päivän palautusoikeus. No pääasia että edes jonkun mittainen.

Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
Ehtojen huononeminen tulee aina uutena asiana. Mulle ainakin merkkaa reilu palautusoikeus paljon ja toivon, että se pysyy jatkossa muuttumattomana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
852
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 008
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 066
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Ei ole. Gigantilla oli ensin se 30 päivän palautusoikeus ~kaikelle oli sitten myymälästä / netistä ostettu ja vaikka olisi käyttänyt 29 päivää. Sen jälkee Poweri lanseerasi oman 60 päivän vastaavan jolloin Gigantti korotti omaansa 50 päivään. Gigantti muutti omia ehtojaan tuossa viime vuoden kesällä(?) ja otti vaihto-oikeuden pois mm puhelimilta jne jotka otettu käyttöön.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
Powerilla taitaa edlleen olla se 60 päivää netistä tilatuille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
488
Oli tarkoitus käydä ostamassa Itiksen Gigantista Dysonin imuri, mutta eihän se niin yksinkertaista ollutkaan.
Tuote löytyi ja palvelupiste löi koodilapun käteen. Noutopisteellä tuli sitten stoppi. Nouttopisteessä on palvelu myös palautuksille ja ilmeisesti myös kaikille ongelmatapauksille. Noutajia 9 kpl ennen ja tusina palauttajia ynm. Katselin hetken, kun pisteessä yksi asiakaspalvelija selvitteli mystistä läppäriongelmaa asiakkaan kanssa ja varaston puolella toinen seisoi kädet taskussa.

En ymmärrä Gigantin tapaa myydä ns hyllytavaraa varaston kautta. Kyllä siellä osastolla olisi tilaa jokuselle kappaleelle ja täyttää sitä myöten kun tuotetta ostetaan.
Sen verran korpesi tuo jonottelu, että hain sitten muusta liikkeestä saman tuotteen hyllytavarana ja kävelin suoraan kassalle.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 382
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 066
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
488
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.

Kaikki eivät tilaa netistä ennakkoon. Joskus haluaa käydä ensin aivan liikkeessä hypistelemässä ja tutustumassa tuotteeseen.
 
Liittynyt
02.04.2019
Viestejä
125
XXL takuut on yhtä tyhjän kanssa. Tein reklamaation eräästä XXL:n paskatuotteesta. Mutta eiväthän ne laiskat patalaput viitsineet tehdä yhtään mitään asian eteen.

En ole ostanut yhtään mitään XXL:stä viimeiseen 7 kuukauteen. Enkä tule mitään ostamaankaan ikinä enää.
Muutenkin nuo XXL kamat on kuraa suurimmalta osin. Halvimpia Nikejä yms.

White pyörien rungot on vissiin tehty jostain lyijystä. Painavat kuin synti ja kestävää kuin tinapaperi.

Piti ostaa MTB MIPS-kypärä. Kävin XXL:ssä kokeilemassa oikean koon. Oli XXL:ssä hyllyssä 99€. Tilasin Saksasta 70€. ;)
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 116
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
2 576
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
Moniko kauppa antaa sun käyttää kenkiä viikkoja ja sitten palauttaa takaisin jos ei miellytä? XXL taitaa olla ainut. Käyttämätön tuote onnistuu kyllä palautus/rahat takaisin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
27
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 528
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 540
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
Mainoslehdessä oli tarjous joku aika sitten kuivaavasta pesukoneesta. Ei onnistunut osto myymälästä, piti tilata netin kautta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
760
Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
Mainoslehdessä oli tarjous joku aika sitten kuivaavasta pesukoneesta. Ei onnistunut osto myymälästä, piti tilata netin kautta.
Muistelin että mainostivat tässä hiljattain "mainoslupausta" ja löytyihän siitä ihan heidän webbisivukin Mainoslupaus - Power.fi
Mainoslupaus takaa, että saat myymälästä mainoslehden tuotteen ilmoitettuun hintaan kampanjan voimassaolon ajan. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, toimitamme sen sinulle mahdollisimman pian. Mainoslupaus myös takaa, että saat vastaavan tuotteen ilmoitettuun hintaan, mikäli mainostuotetta ei ole mahdollista toimittaa. Mainoslupaus ei koske erämerkittyjä tuotteita.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
163
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Vai että ihan kotonta kävis hakemassa? No johan nyt ois... Eiköhän mee ihan myyjäliikkeen palautusehtojen mukaisesti kuitenkin.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
258
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Aikoinaan olin palauttamassa anttilaan 55" televisiota, ja asiakaspalvelun kautta järjestyi haku kotoa koska itsellä ei ole kuljetusmahdollisuuksia. Ei tullut mitään lisäkustannuksia. Eli kannattaa asiakaspalvelusta kysyä asiaa, luulisi että saattaa se onnistua muuallakin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
2 576
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
784
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.
Jos palautus ei ole maksuton niin siitä pitää erikseen ilmoittaa. Noiden ylisuurien pakettien palautus ei ollut ilmaista edes "vanhan lain" aikaan, silloinkin erikoiskuljetusta vaativat tuotteet joutui palauttamaan omalla kustannuksella.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 164
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
905
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
No olisit hakenut myymälästä, jos oli kiire saada? Ihan yleistä tietoahan se on, että helposti se viikko menee toimituksessa. Nopeammat on lähinnä tuuria.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 164
Paitsi että lähin myymälä on parin tunnin reissun takana paluumatka mukaan laskien. Kaippa sitä ei ole vain tullut ajatelleeksi kauan menny tuolta tilatessa kun harvemmin viikonloppuisin mitään tilaillut.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
71
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Riippuu kaupasta. Läheskään jokainen kauppa ei ota sarjanumeroita ylös. Kotivakuutukseen et tarvinne kuittia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
569
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Jep. Näin tein gigantin kanssa viime telkkariostoksen kanssa. Ekaksi tippui 100e ja sitten 50e.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
2 576
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
282
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
2 576
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
Tiedän kyllä, mutta jos ostaja sen kuitin haluaa niin ei ole mun ongelma enkä mistään kuitin vaatimuksista ole puhunut kertakaan muutenkaan.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
307
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 540
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
Samat kokemukset myös itsellä sieltä.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 382
Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
95 670
Viestejä
1 918 880
Jäsenet
40 550
Uusin jäsen
parpalo

Hinta.fi

Ylös Bottom