Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
666
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Itse en ole mutta eräs käyttäjä täältä haki pariin otteeseen Powerista hyvitykset, olikohan yhteensä peräti 1k :) eli jos Powerista onnistuu, kyllä Gigantistakin pitäisi myös.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
894
Oletan, että z on pienempi kuin y.
Muista myös seuraavalla kerralla vaatia tuote hintaan z vaikka se silloin olisi suurempi kuin y. Siis jos tuote ei ole vielä lähtenyt. Muussa tapauksessa jätä tuote noutamatta
Onko tää jotain huonoa vitsailua? Hintatakuu ei tietystikkään toimi kuin yhteen suunteen.

Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.
Ilman muuta yhteydenottoa Giganttiin. Hintatakuun luulisi toimivan ihan koko palautusajan. Onhan se heillekin järkevämpää/edullisempaa antaa se toinen 100e sulle suoraan tilille jos toisena vaihtoehtona olisi telkkarin palautus ja uuden ostaminen hintaan 599e, jolloin saat joka tapauksessa sen toisenkin satasen :)
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
516
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
110
^Jännä muuten ettei Verkkokauppa.com jousta yhtään eli ns. hintatakuuta ei ole, vaan pitää palauttaa ja tilata uus.
Taannoin sain satasen tilille kun uhkasin palauttaa töllön ja ostaa uuden samanlaisen halvemmalla. Kyse oli kuitenkin kuulemma "poikkeuksesta".
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
216
Jos on tarpeeksi paljon ihmisiä jotka vaativat tuota niin firmalle tulee halvemmaksi kieltäytyä koska kaikki ei kuitenkaan jaksa sitä palauttaa lopulta.

Amazonihan lopetti vastaavat alennuksen aikoinaan. Muistaakseni ihmiset rupesivat käyttämään jotain palvelua joka automaattisesti ilmoitti jos ostetun tuotteen hinta tippui.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
8
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
231
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Mä oon tehnyt muistaakseni yhden palautuksen Poweriin, Sennheiserin ANC-kuulokkeet. Eivät edes vilkaisseet paketin sisään, sain suoraan rahat maksukortilleni hyvityksenä. Mitään lomakkeita en täyttänyt.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 586
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Viet liikkkeseen jos mahdollista niin pitäisi mennä oikeastaan yhtä kivuttomasti kuin Gigantissa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
308
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Aika varmasti palautuslomake ja käsittelyaika koskee vain postin kautta tapahtuva palautuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Onko käytännön kokemuksia Powerin palautuksesta verrattuna Giganttiin? Gigantin kanssa palautukset aina ovat menneet kivuttomasti, että tuotteen kanssa myymälään, lyhyt tsekkaus ja maksupäätteen kautta rahat tilille parissa päivässä takaisin.

Powerin nettisivuja kun luin, niin pitäisi joku palautuslomake täyttää ja jotain kahden viikon käsittelyajasta kerrotaan, eli mites tämä nyt käytännössä menee?
Tuo lomake koskee nettikaupasta ostettuja tuotteita, jotka palautetaan myymälään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
96
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
481
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D more.jpg
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
257
Kävin eilen (4.2) illalla hakemassa "varaa ja nouda" tuotteet, ja nyt huomaisn, että kassinpohjalta löyty 10€ alennuskuponki. Tosin tuotteiden arvon pitää olla yli 50€, jonka tosin ymmärrän mutta lipuke menee vanhaksi ylihuomenna (7.2.2020).

Tosin tuo päivämäärä on käsin kirjoitettu joten jos tulee jotain ostamista 17. 2 tai 27 kahdetta tietämillä niin äkkiäkö tuon virheen korjaa. :D
Onhan tuossa vuosiluvussakin vielä aikaa tuonne 2099 asti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
550
Tuo Gigantin verkkosivu saldojen osalta on yksi perkeleen räpellys. Ei ole mahdollista valita tietyn myymälän varastoa (esim televisioiden osalta), vaan näyttää lähimpien myymälöiden saldon. Ei mua kiinnosta muut kuin lähin myymälä. Tämä nyt on aina ollut näin, mutta ärsyttävän kankea..

Nyt ovat paskineet myös outlet puolen. Et näe tietyn myymälän outlet tuotteita. Samoin ei onnidtu nettisivujen kautta tarjouksen antaminen outlet tuotteille, ja myöskään tilaus toisesta myymälästä ei onnistu postitse, ainoastaan varaus ja nouto. Paskaa.
On se vanha outlet sivustokin vielä olemassa, mutta sitä ei jostain syystä taida enää Gigantin sivujen kautta löytää. Tässä suora linkki Gigantti Outlet - Gigantti
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
643
Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 586
Olis tarvetta uudelle puhelimelle ja ajattelin myymälästä käydä sellaisen nappaamassa kunnes huomasin, että palautusoikeutta ei näille ole jos ostaa myymälästä. Tämä siis powerissa mutta kun katsoin niin näköjään gigantissa sama juttu. Ilmeisesti porukka on näitä sen verran palautellut että tällainen rajoitus on laitettu, muistaakseni ei aiemmin ole ollut. Sinänsä vain vähän ihme juttu kun missään muissa tuotteissa ei samaa ole. Pitää sitten netistä tilailla.
Ei saa myöskään verkosta tilanteessa avattua tuotteita palauttaa Giganttiin heidän uusien ehtojen mukaan.
 
Liittynyt
06.02.2020
Viestejä
2
Verkosta tilatuilla, avatuilla puhelinpakkauksilla on 14 päivän palautusoikeus.
Tämän huomasinkin. Liekö powerilla sitten ihan normi 60 päivän palautusoikeus. No pääasia että edes jonkun mittainen.

Niin, tuliko uutena asiana, että kivijalkaliikkeessä palautusoikeus ylipäätänsä on täysin vapaaehtoinen lisäpalvelu asiakkaille ja liike saa itse määrittää palautuksen ehdot.
Ehtojen huononeminen tulee aina uutena asiana. Mulle ainakin merkkaa reilu palautusoikeus paljon ja toivon, että se pysyy jatkossa muuttumattomana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
643
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 867
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 586
Kivijalkamyymälässä ehdot ovat aina olleet tuollaiset. Puhelimilla ei ole ikinä ollut palautusoikeutta, mikäli paketti on avattu.
Ei ole. Gigantilla oli ensin se 30 päivän palautusoikeus ~kaikelle oli sitten myymälästä / netistä ostettu ja vaikka olisi käyttänyt 29 päivää. Sen jälkee Poweri lanseerasi oman 60 päivän vastaavan jolloin Gigantti korotti omaansa 50 päivään. Gigantti muutti omia ehtojaan tuossa viime vuoden kesällä(?) ja otti vaihto-oikeuden pois mm puhelimilta jne jotka otettu käyttöön.
Kyllä ainakin Gigantissa on ollut ennen sama palautusoikeus puhelimille netissä ja myymälässä, eikä mielestäni Powerikaan siinä vaiheessa rajannut kun laajensi palautusoikeuttaan vastaamaan Giganttia. Uusi juttu nuo eroavat ehdot ja puhelinten poikkeuskäsittely.
Powerilla taitaa edlleen olla se 60 päivää netistä tilatuille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
469
Oli tarkoitus käydä ostamassa Itiksen Gigantista Dysonin imuri, mutta eihän se niin yksinkertaista ollutkaan.
Tuote löytyi ja palvelupiste löi koodilapun käteen. Noutopisteellä tuli sitten stoppi. Nouttopisteessä on palvelu myös palautuksille ja ilmeisesti myös kaikille ongelmatapauksille. Noutajia 9 kpl ennen ja tusina palauttajia ynm. Katselin hetken, kun pisteessä yksi asiakaspalvelija selvitteli mystistä läppäriongelmaa asiakkaan kanssa ja varaston puolella toinen seisoi kädet taskussa.

En ymmärrä Gigantin tapaa myydä ns hyllytavaraa varaston kautta. Kyllä siellä osastolla olisi tilaa jokuselle kappaleelle ja täyttää sitä myöten kun tuotetta ostetaan.
Sen verran korpesi tuo jonottelu, että hain sitten muusta liikkeestä saman tuotteen hyllytavarana ja kävelin suoraan kassalle.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 154
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
 

Juha Uotila

Mobiilimiäs vol.2
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 586
Gigantissa on pienimmille tuotteille oma noutopisteensä paperikasseineen myymälän sisällä, joka toimii täysin itsepalvelu-periaatteella.

Tästä toki ei ollut mainintaa missään, joten sain turhaan jonottaa väärällä noutopisteellä ja kuunnella jonkun papparaisen avautumista lämpöpumpun "vääräsrä" energialuokasta..
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
469
Itsellä on kyllä aina ilmoitusviestissää kerrottu että onko mahdollisesti myymälän noutohyllyssä vai haetaanko noutopisteeltä.

Kaikki eivät tilaa netistä ennakkoon. Joskus haluaa käydä ensin aivan liikkeessä hypistelemässä ja tutustumassa tuotteeseen.
 

Limainen setämies

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.04.2019
Viestejä
104
XXL takuut on yhtä tyhjän kanssa. Tein reklamaation eräästä XXL:n paskatuotteesta. Mutta eiväthän ne laiskat patalaput viitsineet tehdä yhtään mitään asian eteen.

En ole ostanut yhtään mitään XXL:stä viimeiseen 7 kuukauteen. Enkä tule mitään ostamaankaan ikinä enää.
Muutenkin nuo XXL kamat on kuraa suurimmalta osin. Halvimpia Nikejä yms.

White pyörien rungot on vissiin tehty jostain lyijystä. Painavat kuin synti ja kestävää kuin tinapaperi.

Piti ostaa MTB MIPS-kypärä. Kävin XXL:ssä kokeilemassa oikean koon. Oli XXL:ssä hyllyssä 99€. Tilasin Saksasta 70€. ;)
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 814
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 658
Kannattaa lukea ennen tilaamista XXL:n palautus- ja vaihtoehdot. '100% tyytyväisyystakuu' on oikeasti vaihtotakuu ja vaihtaa saa tuotteensa vain kerran saman kategorian tuotteeseen. Pitää olla tarkkana tämän puljun kanssa.
Moniko kauppa antaa sun käyttää kenkiä viikkoja ja sitten palauttaa takaisin jos ei miellytä? XXL taitaa olla ainut. Käyttämätön tuote onnistuu kyllä palautus/rahat takaisin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjuja
81 014
Viestejä
1 649 799
Jäsenet
36 330
Uusin jäsen
Kurko78

Hinta.fi

Ylös Bottom