Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Faija oli käynyt paikallisessa Powerissa kysymässä jääkaappia, leikannut tarjouslehdestä sivun ja sitä näyttänyt myyjälle. Myyjän mukaan ei onnistu liikkeeseen tilaaminen millään ja tarjous muutenkin kuulemma loppunut. Sitten oli ruvennut myymään Powerin omaa Point merkkistä paskakaappia.
Mainoslehdessä oli tarjous joku aika sitten kuivaavasta pesukoneesta. Ei onnistunut osto myymälästä, piti tilata netin kautta.
Muistelin että mainostivat tässä hiljattain "mainoslupausta" ja löytyihän siitä ihan heidän webbisivukin Mainoslupaus - Power.fi
Mainoslupaus takaa, että saat myymälästä mainoslehden tuotteen ilmoitettuun hintaan kampanjan voimassaolon ajan. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, toimitamme sen sinulle mahdollisimman pian. Mainoslupaus myös takaa, että saat vastaavan tuotteen ilmoitettuun hintaan, mikäli mainostuotetta ei ole mahdollista toimittaa. Mainoslupaus ei koske erämerkittyjä tuotteita.
 
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Vai että ihan kotonta kävis hakemassa? No johan nyt ois... Eiköhän mee ihan myyjäliikkeen palautusehtojen mukaisesti kuitenkin.
 
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Aikoinaan olin palauttamassa anttilaan 55" televisiota, ja asiakaspalvelun kautta järjestyi haku kotoa koska itsellä ei ole kuljetusmahdollisuuksia. Ei tullut mitään lisäkustannuksia. Eli kannattaa asiakaspalvelusta kysyä asiaa, luulisi että saattaa se onnistua muuallakin.
 
Viimeksi muokattu:
Olisi tarkoitus tilata 65" televisio gigantista, powerista tai verkkokauppa.comista. Jos tarve palauttaa, niin hakevatko kotonta vai pitääkö raahata matkahuoltoon/postiin?
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.
 
Huonoimmassa tapauksessa voit joutua jopa maksamaan tuon palautuksesta, koska on jo sen verran iso ettei mene postissakaan tavallisena pakettina vaan kalliimmalla hinnalla. Ei monet kaupat edes tarjoa muuta, kuin kotiinkuljetusta tai noutoa kaupasta noille isoille. Jos edes mietit sitä palauttamista niin kannattaa etukäteen kysyä mikä käytäntö niillä on, koska ilmaista palautusta ei tarvitse enää tarjota.

Jos palautus ei ole maksuton niin siitä pitää erikseen ilmoittaa. Noiden ylisuurien pakettien palautus ei ollut ilmaista edes "vanhan lain" aikaan, silloinkin erikoiskuljetusta vaativat tuotteet joutui palauttamaan omalla kustannuksella.
 
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
 
Ei nyt suoranaisesti asiakaspalveluun liity mutta viime sunnuntaina laitoin gigantista tilausta ja ei ole vieläkään saapunut ja tämän viikon "klubi-etuna" olisi nopea toimitus 1-4 päivää, mitä aktuaalista sontaa?
Postia/bringiäkään ei voi syyttää kun gigantilla kesti 2 päivää saada varastossa oleva tuota liikkumaan.
No olisit hakenut myymälästä, jos oli kiire saada? Ihan yleistä tietoahan se on, että helposti se viikko menee toimituksessa. Nopeammat on lähinnä tuuria.
 
Paitsi että lähin myymälä on parin tunnin reissun takana paluumatka mukaan laskien. Kaippa sitä ei ole vain tullut ajatelleeksi kauan menny tuolta tilatessa kun harvemmin viikonloppuisin mitään tilaillut.
 
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
 
Riippuu kaupasta. Läheskään jokainen kauppa ei ota sarjanumeroita ylös. Kotivakuutukseen et tarvinne kuittia.
 
Ihan mielenkiinnolla kysyisin et onko kukaan hakenut kahta kertaa hintahyvityksen gigantista? Ostin 14.12 töllön hintaan 899e viikossa tippui 799euroon hain tosta ton 100e pois. Nyt kyseinen töllö on alessa 599e hintaan. Kummiskin tuo 50päivän tyytyväisyystakuu on vielä voimassa.

Jep. Näin tein gigantin kanssa viime telkkariostoksen kanssa. Ekaksi tippui 100e ja sitten 50e.
 
Sivuaa ehkä vaivoin tätä ketjua, mutta onko tietoa, pystyykö pelkän sarjanumeron tms. perusteella etsimään kaupalta ostokuittia? Tilanne on siis se, että ostin käytettynä kameran, ja ostaja olikin mystisesti hukannut ostokuitin. Kamera on Verkkokauppa.comista ostettu n. vuosi sitten. Ostopäivääkään myyjä ei tarkkaan muistanut. Vaikka tuossa olisikin vain vuoden takuu, niin kuitti lienee hyvä olla olemassa, jos vaikka joutuu kotivakuutuksesta hakemaan korvausta tms.
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
 
Jos netin kautta ostettu niin löytyy omasta tilistä kaikki ostetut tuotteet. Jos taas paikanpäällä ostettu ilman netin kautta tilaamista niin sitten menee vaikeammaksi ja alkuperäisen ostajan se pyyntö muutenkin pitää tehdä. Jos kortilla maksu tehty niin on se kuitin saaminen mahdollista.
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
 
Ne mitään kuitteja kysele kotivakuutuksesta, jos et ole ns. epäilyttävä asiakas. 4kpl n.500-1000e vakuutushakemusta tehty, tosin n.1 per vuosi. OP kyseessä.
Toki jos esim. iPaske hajoaa mystisesti aina uuden julkaisussa, niin en ihmettele.
Tiedän kyllä, mutta jos ostaja sen kuitin haluaa niin ei ole mun ongelma enkä mistään kuitin vaatimuksista ole puhunut kertakaan muutenkaan.
 
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
 
Tammiston Gigantissa oli vaikeuksia saada myyjää edes juttusille, ja kun saatiin niin palveluhalukkuus oli kyllä niin matalalla tasolla että päädyimme vaihtamaan liikettä. Viereinen Power taas oli ihan erilainen kokemus positiivisessa mielessä.
Samat kokemukset myös itsellä sieltä.
 
Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?
 
Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?
Ei siitä nyt mitään rahoja takaisin makseta. Monilla valmistajilla annetaan tilalle suoraan toinen näyttö ja viallinen viedään pois. Kannattaa selvittää miten takuu omassa näytössä toimii.
 
Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?

Näitä näyttää oleva täällä melko jatkuvasti. Eikös nämä ole ihan rikoslaissa tarkoitettuja petoksia, eli poliisille vain tekemään rikosilmoitus.
 
Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"


Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 399 eurosta -> 299 euroon.
 
Viimeksi muokattu:
Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"


Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 499 eurosta ->
14807532.jpg
Teetkö reklamaation? ;)
 
Gigantissa on erittäin hyvässä tarjouksessa Suunto5-urheilukello. No, haluamani väri joka on myös halvin, on Jyväskylästä loppu. Ei saa myöskään verkkokaupasta tilattua. Ihan hienoa toimintaa, kun houkutellaan asiakasta hinnalla mitä ei voi hyödyntää.
 
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
 
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
 
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.

Itsellä on yritysasiakkaana kyllä tullut seuraavan päivän postissa edellisen päivän tilaukset, mutta rahvaan asioista en tiedä. Nyt nykii kaikki.
 
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
Sen verran vähintään. Vielä reilu vuosi takaperin varastossa oleva tavara laitettiin liikkeelle jopa samana tai viimeistään seuraavana päivänä. Oli yksi iso syy miksi tuolta tilasin paljon tavaraa. Kolmesta viiteen päivään menee nykyään. Tullut tilattua nykyään sieltä mistä halvimmalla saa, kun verkkis on tuon valttinsa eli nopeat toimitukset lopettanut.
 
Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.

Kestäisikin vain 2-3 päivää. Nyt viidettä päivää tilaukseni "käsittelyssä", vaikka tavaraa oli hyllyssä ja on varattu tilaukselleni.
 
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.

Verkkokauppa.com on ainut lafka josta olen saanut AINA 1-2 pv sisällä tilauksesta tavarat. Toisin kuin vaikka jimms, joilla kestää välillä viikko lähettää tavarat, joita ei sitten saa myöskään reklamoida.
 
Gigantille pointsit. Lähigigantissa ei tuotetta X ollut, mutta naapurikaupungin liikkeessä sattui olemaan. Lisäksi jostain syystä tuotteen saamisella oli kiire niin Aspan veijari touhusi minulle maksulinkin sähköpostiin ja tuote oli minulla seuraavana päivänä Matkahuollolla.
 
Verkkokauppa.com on ainut lafka josta olen saanut AINA 1-2 pv sisällä tilauksesta tavarat. Toisin kuin vaikka jimms, joilla kestää välillä viikko lähettää tavarat, joita ei sitten saa myöskään reklamoida.
Mulla ollut just toisin päin :D Noh, en kylläkään viime vuonna pahimpaan aikaan Jimmsistä mitään tilannut, mutta Verkkiksestä on joka ainut kerta kestänyt toimitus noin viikon, josta noin 3 päivää on kestänyt pelkästään lähettämisessä. Kerran olen näppiksen laittanut Verkkikseen takuuseen, joka toimi hienosti. Jimmsillä en ole takuuseen joutunut mitään lähettämään, mutta kerran olen tuotteen palauttanut, mikä sekin toimi ilman moitteita.
 
Oli tarkoitus mennä palauttamaan tuote tänään giganttiin, mutta just huomasin gigantin sivuilla tämän:
Capture.JPG

Oisivat voineet vähän valaista asiaa enemmän. Siirtyykö oikeus ajallisesti tai edes jotain. Jonottelen ruuhkautuneeseen asiakaspalveluun tässä, mutta ei kyllä ihan putkeen ole mennyt tiedottaminen. Gigantin sivuillakin tullut käytyä monena päivänä viikon sisään ja ei tuollaista ilmoitusta näe, ellei mene suoraan palautusohjeet tms ala-sivulle :mad:

"Gigabotti" sentään totteli :redface:
gigab.JPGgigab2.JPG
 
Oli tarkoitus mennä palauttamaan tuote tänään giganttiin, mutta just huomasin gigantin sivuilla tämän:
Capture.JPG

Oisivat voineet vähän valaista asiaa enemmän. Siirtyykö oikeus ajallisesti tai edes jotain. Jonottelen ruuhkautuneeseen asiakaspalveluun tässä, mutta ei kyllä ihan putkeen ole mennyt tiedottaminen. Gigantin sivuillakin tullut käytyä monena päivänä viikon sisään ja ei tuollaista ilmoitusta näe, ellei mene suoraan palautusohjeet tms ala-sivulle :mad:

"Gigabotti" sentään totteli :redface:
gigab.JPGgigab2.JPG
Jos olet hankkinut tuotteen ennen 6.4 niin saat palauttaa, näin oli ainakin kaverille sanottu puhelimessa aspasta
 
Jos olet hankkinut tuotteen ennen 6.4 niin saat palauttaa, näin oli ainakin kaverille sanottu puhelimessa aspasta
Näin se tosiaan on. Ehdin jo vähän hermostua. Hyvin palvelivat chatissa. Tästä ilmoituksen muotoilusta saa kyllä ehkä joku muukin sen kuvan että palautustoiminta on pois käytöstä terveyden suojelemiseksi.
50 päivän palautusoikeus ei ole toistaiseksi voimassa. Syynä tähän on koronaviruksen tartuntariskien minimointi palvelupisteillämme henkilökuntamme ja asiakkaidemme terveyden suojaamiseksi. Voimassa 6.4.2020 alkaen.
Loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt sitte vaan väistelemään ihmisiä sinne palautuspisteelle :redface:
vast.JPG
 
Viime kuussa Gigantista hankitun kuivausrummun hinta laski 100€. Kepillä jäätä ja puhelimella yhteys aspaan, 100 euron lahjakortti tippui heti eikä tarvinnut uhkailla palautuksella. Toki vielä parempi olis ollut palautus ihan rahana mut tulee tuokin käytettyä. Chattiaspassa oli koko ajan vaan pelkkä botti mut puhelimitse sai ihan kohtuullisessa ajassa palvelua.
 
Itellä kävi telkkarin kanssa sama. Soitto aspaan vaihtoehdot oli lahjakortti tai 100euron takaisin maksu pankkitilille tiskillä käydessä.
 
Kuinkas muilla virtaako Verkkokauppa.comista lähetykset normaalisti? Italiasta tuli viikossa Verkkokauppa.comista ei :(
 
Kuukauden vanhasta L33t Gaming Excellence pelituolista laitettu verkkikseen sähköpostia. Tuoli narisee ja paukkuu niin paljon, että kaikki äänet kuuluvat esim. mikin kautta muille. 4.4 verkkiksestä vastattiin näin "Kiitoksia, olen yhteydessä maahantuojaan ja palaan asiaan vastauksen saatuani." Nyt on 16.4 eikä vieläkään vastausta. Eilen laitoin verkkikseen sähköpostia ja kyselin mikä tilanne, mutta ei vastausta. Ensimmäinen kerta kun verkkiksen kanssa pitää hoitaa takuujuttuja eikä kovin hyvältä näytä.

Katsotaan, kun kohta pitäisi myös selvittää verkkiksestä ostetun pölynimurin tehojen katoamista, saako sitäkin odottaa viikkokausia. :facepalm:
 
Kuukauden vanhasta L33t Gaming Excellence pelituolista laitettu verkkikseen sähköpostia. Tuoli narisee ja paukkuu niin paljon, että kaikki äänet kuuluvat esim. mikin kautta muille. 4.4 verkkiksestä vastattiin näin "Kiitoksia, olen yhteydessä maahantuojaan ja palaan asiaan vastauksen saatuani." Nyt on 16.4 eikä vieläkään vastausta. Eilen laitoin verkkikseen sähköpostia ja kyselin mikä tilanne, mutta ei vastausta. Ensimmäinen kerta kun verkkiksen kanssa pitää hoitaa takuujuttuja eikä kovin hyvältä näytä.

Katsotaan, kun kohta pitäisi myös selvittää verkkiksestä ostetun pölynimurin tehojen katoamista, saako sitäkin odottaa viikkokausia. :facepalm:
Kannattaa vaan suosiolla ne pelituolit jättää sinne kauppaan jos hyvää haluaa.

Olethan tarkistanut imurista ettei putkissa ole mitään tukosta? Suodattimet ei tukossa? Pölypussi ei täynnä, koska se vaikuttaa myös tehoon. Lisäksi jos kyseessä on jonkun tunnetun valmistajan imuri niin ihan tyhmää verkkokaupan kautta asiaa hoitaa, kun laitteen oman huollon kautta asia hoituisi nopeammin.
 
Kannattaa vaan suosiolla ne pelituolit jättää sinne kauppaan jos hyvää haluaa.

Olethan tarkistanut imurista ettei putkissa ole mitään tukosta? Suodattimet ei tukossa? Pölypussi ei täynnä, koska se vaikuttaa myös tehoon. Lisäksi jos kyseessä on jonkun tunnetun valmistajan imuri niin ihan tyhmää verkkokaupan kautta asiaa hoitaa, kun laitteen oman huollon kautta asia hoituisi nopeammin.
Normaalien yleisten valmistajien tekemien kodinkoneiden takuuasioissa ei kyllä tosiaan kannata alkaa säätää myyjän kanssa mitään. Ovat vaan turha välikäsi ja hidaste ostajan ja huollon välillä. Maahantuojien nettisivuilla on usein yhteydenottolomakkeet huoltoasioita varten tai vähintään valtuutettujen huoltoliikkeiden yhteystiedot. Pari kertaa on kodinkoneiden osalta tarvinnut selvitellä takuujuttuja, eikä ole muutamaa päivää pitempään mennyt kertaakaan yhteydenottopyynnön jälkeen kun on jo valtuutetusta huollosta otettu yhteyttä ja saatu korjausaika sovituksi.
 
Kannattaa vaan suosiolla ne pelituolit jättää sinne kauppaan jos hyvää haluaa.

Olethan tarkistanut imurista ettei putkissa ole mitään tukosta? Suodattimet ei tukossa? Pölypussi ei täynnä, koska se vaikuttaa myös tehoon.

Täytyykin sitten ensikerralla jättää tuoli kauppaan, vaikka olisikin tarjouksessa ja -90%. Kiitos vinkistä! :whistling:
Imurin kohdalla kaikki tarkistettu, ei vaikutusta. Jossain kohtaa imurointia tehot vaan putoaa eikä jaksa imeä enää muuta kuin pieniä pölykasoja, vaikka olisi kaikki suodattimet juuri putsattu.
 
Etämyynnissä lainmukainen 14vrk palautusoikeus, myymälässä ei. Ei tää niin vaikeeta ole.

Mites homma toimii silloin jos on tilannut tuotteen Gigantin verkkosivuilta, mutta noutanut myymälästä? Eikö se silloinkin ole etämyyntiä kuitenkin?
 
Mites homma toimii silloin jos on tilannut tuotteen Gigantin verkkosivuilta, mutta noutanut myymälästä? Eikö se silloinkin ole etämyyntiä kuitenkin?

On. Se etämyynnin palautusoikeushan on siksi, että et voi verkkosivulta tilatessasi tutustua tuotteeseen toisin kuin kivijalasta ostaessa. Ostopaikka sen määrittelee, ei toimitustapa.

E: Tuosta tarkentamaan vielä linkki: Verkkokauppa ja muu etämyynti ("Tuotteen toimitustavalla ei ole merkitystä. Vaikka toimitustavaksi sovittaisiin nouto myymälästä, kyseessä on etämyynti, jos itse sopimus on tehty etänä. (KRIL 4665/32/2008)")
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jos
Vieläkö on Gigantilla hintatakuu/lupaus voimassa? Ostin tuossa about kk sitten jääkaapin ja pakastimen. Kesti nekin tulla parisen viikkoa eli ei nuo ole ollut käytössä kuin muutaman viikon vasta. Nyt samat tuotteet 20e/kpl halvemmalla. Onnistuuko saamaan tuolta hintaerotus takaisin?
 
Vieläkö on Gigantilla hintatakuu/lupaus voimassa? Ostin tuossa about kk sitten jääkaapin ja pakastimen. Kesti nekin tulla parisen viikkoa eli ei nuo ole ollut käytössä kuin muutaman viikon vasta. Nyt samat tuotteet 20e/kpl halvemmalla. Onnistuuko saamaan tuolta hintaerotus takaisin?

Paremmin saa varmaan vastauksen sieltä Gigantin aspasta kun täältä. Luulisi onnistuvan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 892
Viestejä
4 876 479
Jäsenet
78 713
Uusin jäsen
Aksum

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom