Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?

Verkkokaupasta noin puoli vuotta sitten ostamassani näytössä on alkanut ilmetä häiriöitä paneelin alareunassa, eikä liitäntöjen tai johtojen vaihtaminen auta. Pystynkö saamaan rahat takaisin vai lähtee näyttö vaan helvetilliseen huolto kierteeseen?
Ei siitä nyt mitään rahoja takaisin makseta. Monilla valmistajilla annetaan tilalle suoraan toinen näyttö ja viallinen viedään pois. Kannattaa selvittää miten takuu omassa näytössä toimii.

Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
Ostitko netistä vai myymälästä?

Sortuivat sitten Gigantilta myymään asiakaspalautuksen uutena tuotteena. Tuote sinänsä toimiva, mutta käytönjäljet kyllä huomaa ja pahoinpidellyn pakkauksen+ohjekirjan. Eikös näistä tapauksista pitäisi yleensä saada jonkinmoinen alennus?
Näitä näyttää oleva täällä melko jatkuvasti. Eikös nämä ole ihan rikoslaissa tarkoitettuja petoksia, eli poliisille vain tekemään rikosilmoitus.

Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"

Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 499 eurosta ->

Oli aika yllätys kun tilasin tämän chromebookin gigantista:

En tiedä mistä gigantti nuo tekniset tiedot on hankkinut (N4100, 15.6 HD näyttö), mutta minulle tuli tämä kone (N5000, 15.6 FHD IPS kosketusnäyttö)
"NX.HKCED.006"

Ihan kiva kun hintaakin oli alennettu 499 eurosta ->
Teetkö reklamaation? ;)

Gigantissa on erittäin hyvässä tarjouksessa Suunto5-urheilukello. No, haluamani väri joka on myös halvin, on Jyväskylästä loppu. Ei saa myöskään verkkokaupasta tilattua. Ihan hienoa toimintaa, kun houkutellaan asiakasta hinnalla mitä ei voi hyödyntää.

Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.

Tiedoksi että Verkkokaupalla vähemmän yllättäen hirmuiset ruuhkat tilausten käsittelyssä. Tavaraa olisi hyllyssä, mutta pelkkään käsittelyyn tuntuu tuhraantuvan 2-3 päivää ja siihen postin sekoilut päälle.
Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.

Oman kokemuksen perusteella aina kestänyt tuolla puljulla lähettämisessä vähintään tuo 3 päivää, vaikka joka kerta ollut tavaraa hyllyssä.
Itsellä on yritysasiakkaana kyllä tullut seuraavan päivän postissa edellisen päivän tilaukset, mutta rahvaan asioista en tiedä. Nyt nykii kaikki.

Sen verran vähintään. Vielä reilu vuosi takaperin varastossa oleva tavara laitettiin liikkeelle jopa samana tai viimeistään seuraavana päivänä. Oli yksi iso syy miksi tuolta tilasin paljon tavaraa. Kolmesta viiteen päivään menee nykyään. Tullut tilattua nykyään sieltä mistä halvimmalla saa, kun verkkis on tuon valttinsa eli nopeat toimitukset lopettanut.

Kestäisikin vain 2-3 päivää. Nyt viidettä päivää tilaukseni "käsittelyssä", vaikka tavaraa oli hyllyssä ja on varattu tilaukselleni.

Verkkokauppa.com on ainut lafka josta olen saanut AINA 1-2 pv sisällä tilauksesta tavarat. Toisin kuin vaikka jimms, joilla kestää välillä viikko lähettää tavarat, joita ei sitten saa myöskään reklamoida.

Gigantille pointsit. Lähigigantissa ei tuotetta X ollut, mutta naapurikaupungin liikkeessä sattui olemaan. Lisäksi jostain syystä tuotteen saamisella oli kiire niin Aspan veijari touhusi minulle maksulinkin sähköpostiin ja tuote oli minulla seuraavana päivänä Matkahuollolla.

Verkkokauppa.com on ainut lafka josta olen saanut AINA 1-2 pv sisällä tilauksesta tavarat. Toisin kuin vaikka jimms, joilla kestää välillä viikko lähettää tavarat, joita ei sitten saa myöskään reklamoida.
Mulla ollut just toisin päin :D Noh, en kylläkään viime vuonna pahimpaan aikaan Jimmsistä mitään tilannut, mutta Verkkiksestä on joka ainut kerta kestänyt toimitus noin viikon, josta noin 3 päivää on kestänyt pelkästään lähettämisessä. Kerran olen näppiksen laittanut Verkkikseen takuuseen, joka toimi hienosti. Jimmsillä en ole takuuseen joutunut mitään lähettämään, mutta kerran olen tuotteen palauttanut, mikä sekin toimi ilman moitteita.

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
83 896
Jäsenet
37 215
Uusin jäsen
olperient

Hinta.fi

Ylös Bottom