- Liittynyt
- 21.11.2016
- Viestejä
- 7 099
Ei palautus ole mikään oletus mikäli tuotteet ovat ostettu kivijalkakaupasta. Liikkeellä on oikeus korjata viallinen tuote pariinkin otteeseen ennen mahdollista palautusta.
Kovasti se Powerinkin mainostaa palautusoikeutta. Kyllähän tuo varmaan laittaa asiakasta vitu... harmittamaan jos liike tarjoaa palautusoikeuden mutta kuitenkin narisee siitä palautuksesta joka kerta kun tuotetta palauttaa.
Gigantissa ei tosiaan edes kysytty syytä palautukseen, mutta itse esim. LG:n telkkarin kanssa sanoin tiskillä, että valovuoto on aivan tolkutonta joten kannattaa tsekata onko vika vai ominaisuus.
Kysyin chatista maksaako Gigantti erotuksen jos Microsoft hylkää. Lopputulos että aspa sanoi: "pahoittelut tästä jos mainostus on hämäävää" ja että täytyy katsoa minkä koneen kohdalla on hyvitys mainittu erikseen. Ei pitäisi olla ylivoimaista tuottaa listaa kampanjakoneista täyden valikoiman sijaan. Mutta eiköhän tässäkin haeta että ihmiset eivät jaksa valittaa jos hakemus ei mene läpi, tuossa ehtii palautusaika mennä helposti umpeen ja lopulta kuitenkin asiakkaan virhe jos ei tarkasta Microsoftin sivulta ennen ostoa kelpaako kone.