Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Arvostelin oikeasti pyynnöstä tuon alimman tuotteen. Ei ole vielä julkaistu.![]()
Itse oli ostamassa myös Jyväskylän Gigantista samoihin aikoihin ilmeisesti samaa alennus telkkaria tuttavalleni, koska hän ei itse päässyt paikalle. Minua palvelu myös nuori TV myyjä. Kerroin selkeästi, että sovimme tuttavani kanssa, että haen kyseisen telkkarin enkä mitään muuta. Myyjä yritti väkisin myydä kalliimpaa mallia samalla haukkuen kuinka huonoja nämä halvimmat mallit ovat. Kun olin tehnyt selväksi, että tämä otetaan niin alkoi lisätuotteiden kauppaus. Kuulemma, jos kalibroi itse niin kuva on erittäin huono ja se pitäisi jättää ammattilaiselle. En ottanut sitten muuta kuin kyseisen TV:n niin myyjä raahasi sen puoleen väliin myymälään ja käski itse viedä kassalle lattiaa pitkin vetämällä ja häipyi itse jonnekin. Ei siinä, että kyseinen kuljettaminen kassalle olisi mikään urheilusuoritus ollut mutta jätti huonon maun palvelusta.Jyväskylän Gigantissa nuoren TV myyjään päätä aina särkee kun katsoo 50Hz kuvaa. Melkoinen masokisti kun katsoo niitä joka päivä.
Sanoin että sun pitää mainita teidän sisäänostajalle ettei hanki näin huonoja telkkuja. Kuulemma pitää olla niillekin TV joilla ei ole varaa kuin 500€ laittaa siihen.
Joo, mulla ei ole kuin 500€ koska se on ainoa looginen selitys että mä nyt vain haluan sen tarjous telkun.
Itse oli ostamassa myös Jyväskylän Gigantista samoihin aikoihin ilmeisesti samaa alennus telkkaria tuttavalleni, koska hän ei itse päässyt paikalle. Minua palvelu myös nuori TV myyjä. Kerroin selkeästi, että sovimme tuttavani kanssa, että haen kyseisen telkkarin enkä mitään muuta. Myyjä yritti väkisin myydä kalliimpaa mallia samalla haukkuen kuinka huonoja nämä halvimmat mallit ovat. Kun olin tehnyt selväksi, että tämä otetaan niin alkoi lisätuotteiden kauppaus. Kuulemma, jos kalibroi itse niin kuva on erittäin huono ja se pitäisi jättää ammattilaiselle. En ottanut sitten muuta kuin kyseisen TV:n niin myyjä raahasi sen puoleen väliin myymälään ja käski itse viedä kassalle lattiaa pitkin vetämällä ja häipyi itse jonnekin. Ei siinä, että kyseinen kuljettaminen kassalle olisi mikään urheilusuoritus ollut mutta jätti huonon maun palvelusta.
Tästä kirjoitin tuossa jo aikaisemmin, että kumma kun 500€ Honorin myymiseen ei ollut aikaa Seinäjoen Gigantissa. Muna pystyssä myytiin ihmisille vain kytkyliittymiä, joka kertoo vähän eri tilanteesta, kuin ne ihmiset jotka kuvittelevat kytkyliittymien olevan hyvä diilejä.Tätä siitä seuraa, kun myyjät on provisiopalkalla. Saa vaan perusosan, jos auttaa sinunlaisiasi normaaleja asiakkaita.
Jos myy pari kaapelia ja kalliimman telkkarin, niin saa pieniä lisäansioita.
Myyjät ei sitten vaan palvele asiakkaita, vaan etsii niitä höynäytettäviä, joille myy tarpeetonta tavaraa ja kalliimman katteen tuotteita..
Tämähän nyt on vain huonoa tuuria ja osoitus siitä, miten deflaatio olisi haitaksi taloudelle.Ei nyt ihan palautus kyseessä mutta... Ostin pojallle adidaksen nappikset Stadiumilta keskiviikkona 169 eurolla ja heti perjantai aamulla niistä saisikin 25% alennuksen.
Laitoin kyselyä kiinnostaako tehdä joku korjaava liike varsinkin kun kauppaa tehdessä kysyin myyjältä mahtaako lähiaikoina tulla tuotteelle tarjouksia, ei kuulemma ole tulossa ja varma tieto.
Palautuskaan ei onnistu kun yhdet treenit vedetty ja huomenna yksi peli tulossa. Saas nähdä oliko viimeinen tämän hintaluokan hankinta Stadiumilta.
Gigantista on tullut aika harvoin ostettua tavaraa mutta nyt muutaman ostokokemuksen jälkeen huomaa että vaikka tavaraa olisi varastossa reilusti niin tilauksen keräämisessä/lähettämisessä kestää usein 4-5 päivää (+varsinainen toimitus). Kun taas vertaa moneen muuhun verkkokauppaan niin niissä tavara lähtee usein seuraavana päivänä jollei jopa samana päivänä liikkeelle.
Nyt kun katsoo tarkemmin Gigantin tuotesivuja niin eihän siellä edes mainita toimitusaikoja, ostoehdot sivulla lukee 1-7 päivää.
Sitä tottuu muiden verkkokauppojen toimitusnopeuteen ja sitten pettyy kun joutuu Gigantin tuotteita odottelemaan. Muuten kyllä noutaisin tuotteet mutta lähimpään Giganttiin on ~150km matkaa.
Joo nettitilauksia tarkoitin, en tiennyt että ne tulee ruotsista asti. Vielä tarkennuksena tuo 4-5 päivää on siihen kunnes tulee se viesti että tuotteet on lähetetty. Sen jälkeen saa vielä odotella pari päivää että kulkeutuu paikalliseen postiin.Nettitilaukset vai? Nehän tulee tosiaan ruotsista, siksi kestää hetken.
Jos myymälästä varaat niin sitten en keksi miten voi kestää yli paria tuntia.
Ei nyt ihan palautus kyseessä mutta... Ostin pojallle adidaksen nappikset Stadiumilta keskiviikkona 169 eurolla ja heti perjantai aamulla niistä saisikin 25% alennuksen.
Laitoin kyselyä kiinnostaako tehdä joku korjaava liike varsinkin kun kauppaa tehdessä kysyin myyjältä mahtaako lähiaikoina tulla tuotteelle tarjouksia, ei kuulemma ole tulossa ja varma tieto.
Palautuskaan ei onnistu kun yhdet treenit vedetty ja huomenna yksi peli tulossa. Saas nähdä oliko viimeinen tämän hintaluokan hankinta Stadiumilta.
"Ei kiitos tällä kertaa."Tuosta Gigantin, Powerin sun muiden tyrkytyksestä ja lähes "pakkomyynnistä".
Miten väki oikein toimii siellä? Tässäkin ketjussa taitaa olla useita kokemuksia moisesta, että myyjät ei kertasanomisella ymmärrä kieltäytymistä kalliimmasta tuotteesta / lisäpalvelusta / oheislaitteesta / whatever.
Kävin ostamassa Gigantista tarjous tabletin äiteelle. Sanoin ekalle myyjälle mitä etsin ja että en osta laitteen lisäksi mitään muuta, tyrkyttämisestä seuraa ulosmarssi. (En ihan ihanne asiakas univelkaisena ja ainoana vapaapäivänä kauppaan pakotettuna). Hipelöin laitetta ja paikalle tuli toinen myyjä joka ehdotti paljon parempaa laitetta niin tämä eka myyjä alkoi suunnilleen huutaa " ei eii eii". Jos jotain ostan Gigantista niin tilaan yleensä myymälästä noudettavana.Tuosta Gigantin, Powerin sun muiden tyrkytyksestä ja lähes "pakkomyynnistä".
Miten väki oikein toimii siellä? Tässäkin ketjussa taitaa olla useita kokemuksia moisesta, että myyjät ei kertasanomisella ymmärrä kieltäytymistä kalliimmasta tuotteesta / lisäpalvelusta / oheislaitteesta / whatever.
Onko minulla ollut hyvä tuuri myyjien suhteen, vai näytänkö niin köyhältä, että kohtelias kieltäytyminen riittää heti kerralla?
Pätee myös niillä kerroilla, kun en ole tiennyt sopivaa tuotetta etukäteen.
Tokalla kerralla totesin että ei teiltä sitten varmaan kannata mitään ostaa, jos myynnissä on kakkoslaatuista paskaa, ja kävelin hakemaan tuotteen naapurista.
Kantamanlaajennin ei ole koskaan hyvä.
Jahas, pistetääs tänne viime aikaiset kokemukset verkkokauppacomin kanssa takuuasioissa.
Ostin ipadille näppiskotelon, joka paljastui vänkyräksi. Aspa vastasi kohtuullisen nopeasti noin päivässä tiedusteluuni ja kehoittivat laittamaan takuuvaihtoon, ja näin teinkin. Uusi näppis saapui muutaman päivän päästä, mutta kappas kummaa, sekin oli samanlainen vänkyrä kuin edellinenkin. Tässä vaiheessa huumori loppui ja pistin viestin aspaan, että perutaan koko kauppa jos ei kunnollisia näppiksiä löydy, kuittasivat, että ok laita palautuslomakkeen kanssa tulemaan takaisin.
Tuote takaisin postipussiin, lähipostiin asiakaspalautuksena ja plussamerkkinen katevarus sekä kuittaus palautuksesta seuraavana iltapäivänä sähköpostissa.
Summa summarum, tuote oli p*ska, mutta vk hoiti homman kotiin erittäin tyylikkäästi ja asiakasystävällisesti, postikuluja myöten rahat takaisin tästä testistä niin hommasta jäi kohtuullisen hyvä maku suuhun vaikka Logitechin laatu näyttää laskevan kuin lehmän häntä![]()
ei pysty. Tulee vaan tekstari kun tilaus lähetetäänEn tiedä onko nyt ihan oikea ketju kysyä, mutta pystyykö DNA:n tilauksia seuraamaan jostain vai tuleeko sitten vain mailia kun tavara on lähetetty? Ei ainakaan "Minun Palvelustani" löytynyt mitään.
'ei pysty. Tulee vaan tekstari kun tilaus lähetetään
Hyvä että hoitui onnistuneesti, mutta verkkokauppa teki sen mitä lain mukaan vaaditaan, eikä yhtään enempää. No ehkä käsittelyn nopeus oli kiitettävää.
voiko verkkokauppaan palauttaa tietokoneen(ja saada rahat takaisin) jota on pari päivää käyttänyt/testaillut?
etteivät ala nillittään kun on kaikki alkuperäiset valmistajan asentamat ohjelmat poisteltu.
voiko verkkokauppaan palauttaa tietokoneen(ja saada rahat takaisin) jota on pari päivää käyttänyt/testaillut?
etteivät ala nillittään kun on kaikki alkuperäiset valmistajan asentamat ohjelmat poisteltu.
Kyllä noissa merkkikoneissa, jollaiseen "valmistajan asentamat ohjelmat" kovasti viittaa, taitaa poikkeuksetta olla joku full recovery -toiminto, jonka jälkeen kone on tasan siinä tilassa, kuin se oli myyjältä lähtiessä.Palauttaisin joltain recoveryltä ne valmistajan omat ohjelmat niin saat kaikki rahat takaisin, jos on muutenkin myyntikuntoinen.
Mutta oliko nyt kyse Verkkokauppa.comista?Jep, kyllähän sen koneen pitää olla ulkoisesti kuin myös ohjelmallisesti siinä kunnossa kuin oli ostaessa.
En sitten tiedä mitä ne verkkiksessa tekis jos koneen veis takaisin ”puhdistettuna”. Ei ne siinä tiskillä sitä kuitnekaan ala tarkastamaan kuin ulkoisesti, mutta kyllähän ne sanoo että jos täydessä tarkistuksessa jotain löytyy niin siitä tulee sitten jälkijunassa veloitus tms
Kyllä noissa merkkikoneissa, jollaiseen "valmistajan asentamat ohjelmat" kovasti viittaa, taitaa poikkeuksetta olla joku full recovery -toiminto, jonka jälkeen kone on tasan siinä tilassa, kuin se oli myyjältä lähtiessä.
Sen tekisin ennen palautusta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.