Hauska ketju. Gigantista ei tosiaan meinaa päästä pelkän tuotteen kanssa ulos millään. Haettiin avovaimolle tarjouksessa ollutta Galaxy S7:aa. Myyjä koitti ylösmyydä tuolloin melkein tuplasti kalliimpaan S8:iin hyvin sinnikkäästi. Sitten tarjottiin vakuutukset, virusturvat, asennukset, liittymät, kuoret, näytönsuojat, muistikortit jne. jne.
Onneksi ei ollut muija yksin ostoksilla tai olisi kaupattu kori täyteen tavaraa kylkeen ja liittymä, joka ei olisi meillä sisällä edes toiminut. Lasinen näytönsuoja erehdyttiin ottamaan suoraan mukaan hintaa kysymättä kun ajattelin, ettei se kymppiä enempää voi olla ja meinasi kassalla pudota leuka lattiaan kuullessani sen maksavan 30€. Parastahan siinä oli, että sen kanssa kosketusnäyttö ei toiminut kunnolla, mutta saatiinpa vietyä se heti takaisin ja palauttivat jopa rahat.