Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Tästä on jo aikaa pari vuotta.

Silloin palauttaessani tarpeetonta virtalähdettä verkkokauppa.com:n myymälään Jätkäsaaressa, sain rahat tilille työntämällä maksukortin lukulaitteeseen ja näin oli palautusrahat maksukorttiin liitetyllä tilillä. Tietysti jos maksaa osamaksuilla tms. voi käytännöt olla erilaiset.
 
oisikohan verkkokauppa palautuksissa ottanut opikseen, vuosia sitten oli todella nihkeää

palautuksista sai tapella viikko kaupalla ja jos jotain sai takaisin niin 80% tuotteen arvosta
 
Käytetyn tv:n saaminen powerista alko ottaa sen verran kovaa aivoon, että laitoin powerille viestiä asiasta. Kävi ilmi että käytetty tv oli vahingossa ollut väärässä paikassa, eikä se ollut tarkoitettu myyntiin. No sain uuden tv:n tilalle, mutta ehkä olisi kuitenkin pitänyt pitää se käytetty ja pyytää siitä vaan alennusta, tässä on sen verran iso valovuoto oikeassa reunassa alhaalla, myös vasemmassa kulmassa alhaalla ja vähän myös oikeassa reunassa ylhäällä.

Mites tuo powerin palautus käytäntö, sain tuolta jo kerran uuden, mutta kyseessä tosiaan ei ollut tavallinen asiakaspalautus, vaan minulle oli vahingossa myyty käytetty tuote täydellä hinnalla ja se vaihdettiin uuteen. Voinko palauttaa tämän vielä ja saada rahat takaisin? tv on todella hyvä mutta en tiedä pystynkö sulattamaan tuota valovuotoa edes ajan kanssa. :(

Edit:

Powerin chatissä kertoi, ettei ole rajoituksia palautus kertojen määrässä, eli uutta tv:tä hakemaan. Toivottavasti tällä kertaa tulee priima yksilö!
 
Viimeksi muokattu:
Giganttia (verkkokauppa) ei voi kyllä liiallisesta tehokkuudesta kehua, kun yhden laatikon keräilyssä ja lähettämisessä menee päivätolkulla aikaa. Tavaraa löytyy varastosta 100+ kappaletta, mutta liikkeelle sitä ei saada. Lupasivat kuitenkin, että lähetys olisi perillä 2-5 postipäivässä. No ei tule tapahtumaan, kun tuo aika on käytetty ennen kuin saavat edes lootan haettua varastosta.
 
Tilasin verkkokauppa.com:sta keittiökoneen perjantaina 129,90 eurolla. Sunnuntaina emäntä tarkisti netistä koneen mittoja ja huomasi että hinta oli tipahtanut 99,90 euroon.

Kysyin aspasta pitäisikö laite palauttaa ja tilata uudelleen säästääkseni 30 euroa. Lupasivat kuitenkin laittaa tililleni summan kunhan ilmoitan tilinumeroni, summa oli seuraavana päivänä palautettu. Eipä jäänyt moitittavaa kaupoista :geek:.
 
Viimeksi muokattu:
Jep On se tyhmää maksaa liikaa puodin varasto ruåttissa.
Ostin vuosi sitten sonyn tv,n niin se tuli ruåttin varastosta,
kun oli finskeiltä loppunut.Muistaakseni myyjä sanoi,että 2 kertaa
viikkoon tulee kuormat suomeen.
Noi ilmoitetut varastosaldotkin on varmaankin ruottin varaston tilastoja.
 
Ostin töllön Gigantista. Tilattaessa valitsin päivämäärän ja kellonajan kotiintoimituksella (aikaikkuna 8-13 tai 13 - 18, otin ensimmäisen). Vähän vajaa ysiltä soittelee kuski et 10min päästä paikalla, olenko vastassa. Paketti tuli ovelle, kaikki ok. Ei pahaa sanottavaa. Annoin palautetta positiivisessa hengessä Gigantille hyvin järjestetystä kotiinkuljetuksesta.
 
Ostin MSI 1080 Titanium Armor:in hätäpäissäni Veikon Koneen tarjouksessa verkkokaupasta ja tulin sitten katumapäälle. Veikon kone lupasi sivuillaan 60päivän palautusoikeutta verkkokaupan tuotteille, kun laki vaatii 14päivää.

Palautus sujui ongelmitta ja rahat on nyt päivää alle kolme viikkoa postiin palauttamisesta palautuneet tilille. Tässä välissä oli säätämistä. Postipaketti oli mennyt väärään paikkaan ja piti ilmoittaa toimitettavan varastoon pakettiautomaatin sijaan. Lisäksi välissä vei oman aikansa paytrail, mutta kaikki on nyt ennallaan.
Palautuksesta ei siis mitää pahaa sanottavaa, vaan positiivista ja pahoittelua tuosta turhasta työstä. Ja tuo postin kanssa säheltäminen taisi olla ihan omaa syytäni. Kun en palauttaessa postiin ollut vakuuttunut kaikesta, tuon tuosta. "Asiakas vastaa itse palautuksesta aiheutuneista kuluista...", "jos ei valuutta vaihdu tiskillä, niin mitäköhän kuluja tässä tulenkaan vastanneeksi?". Joten korttia tahdostani sitten käytettiin, järjestelyjä muutettiin ja paketin alkuperäisistä lähetystarroista revittiin jotain pois.
 
Ostin töllön Gigantista. Tilattaessa valitsin päivämäärän ja kellonajan kotiintoimituksella (aikaikkuna 8-13 tai 13 - 18, otin ensimmäisen). Vähän vajaa ysiltä soittelee kuski et 10min päästä paikalla, olenko vastassa. Paketti tuli ovelle, kaikki ok. Ei pahaa sanottavaa. Annoin palautetta positiivisessa hengessä Gigantille hyvin järjestetystä kotiinkuljetuksesta.
Taisi kuitenkin olla Itella, joka sen kuljetuksen hoiti käytännössä? Ei muuten, mutta kun postia niin paljon haukutaan, niin pitää välistä muistaa että kyllä siellä on seassa niitä onnistumisiakin.

Itse tilasin autoon talvirenkaat pari viikkoa sitten Virosta ja täällä päässä kuljetusyhtiö oli luonnollisesti Itella. Samalla tavalla tuli aamupäivällä tekstiviesti, jossa pystyi valitsemaan haluamansa toimitushetken (tai pyytämään uusia vaihtoehtoja). Mainiota palvelua tuollainen, verrattuna siihen että joku UPSin setä jättää pyynnöstä huolimatta soittamatta, käy paketin kanssa oven takana työpäivän aikana ja vie sen lopulta jonnekin 15km päässä olevaan jakelupisteeseen, josta paketti pitää itse noutaa.
 
Taisi kuitenkin olla Itella, joka sen kuljetuksen hoiti käytännössä?

Mä kehtaisin väittää että kaverilla oli DB Schenkerin työasu päällä. Harmaa, jossa punaista viivaa käsissä tm. Ei ainakana näyttänyt Itellan työasulta. Toki voi olla että hän toimii tuolloin Itellan yhtenä monista apukuskeista. Täydet pointsit toiminnasta joka tapauksessa. Itselläni on toki ollut vastaavaa palvelua myöskin Itellan taholta ja toiminut on joka kerta yhtä hyvin, eli ei valittamista tuossakaan.
 
Mä kehtaisin väittää että kaverilla oli DB Schenkerin työasu päällä. Harmaa, jossa punaista viivaa käsissä tm. Ei ainakana näyttänyt Itellan työasulta. Toki voi olla että hän toimii tuolloin Itellan yhtenä monista apukuskeista. Täydet pointsit toiminnasta joka tapauksessa. Itselläni on toki ollut vastaavaa palvelua myöskin Itellan taholta ja toiminut on joka kerta yhtä hyvin, eli ei valittamista tuossakaan.
Mjooh, onhan se mahdollista näinkin. Hienoa joka tapauksessa, että kehitys kehittyy.
 
Powerista kokemusta parin tuotteen osalta.
Sain lahjaksi Powerilta ostetun Tivolin radion, jonka äänenvoimakkuuden kanssa oli ongelmia. Kävin viemässä myymälään, josta lähti takuukorjaukseen. Tämän suhteen kaikki meni mielestäni hyvin ja asiallisesti.

Edellinen kokemus taas ei niinkään hyvä, Tilasin Ryzenin jota oli varastossa, mutta 8 päivää tilauksen ja lähettämisen välillä on kyllä käsittämättömän pitkä aika. Huomenna pitäisi olla Smart postissa odottamassa.
Oli kyllä viimeinen kerta, kun Powerin verkkokauppaan sekaannun, mutta eiköhän myymälässä tule asioitua, kunhan tuo Jyväskylän uusi myymälä aukeaa kohtapuoliin.

Gigantin ja Verkkokauppa.comin kanssa on hommat pelittänyt ihan hyvin aiemmin toimitusten, takuuhommien ja palautuksien kanssa.
 
Verkkokauppa.com ja Jimm's ollut enimmäkseen käytössä, ostanut niin pelikonsoleita, kannettavia, komponentteja sekä muita PC oheislatteita vuosien saatossa, ei ollut yhtään valitettavaa tuotteiden laadusta tai sen takia joutunut palauttamaan mitään.
 
Edellinen kokemus taas ei niinkään hyvä, Tilasin Ryzenin jota oli varastossa, mutta 8 päivää tilauksen ja lähettämisen välillä on kyllä käsittämättömän pitkä aika. Huomenna pitäisi olla Smart postissa odottamassa.
Oli kyllä viimeinen kerta, kun Powerin verkkokauppaan sekaannun, mutta eiköhän myymälässä tule asioitua, kunhan tuo Jyväskylän uusi myymälä aukeaa kohtapuoliin.

Powerin (Expertin) ja Gigantin varastot on Ruotsissa, ei ne sieltä hirveästi nopeampaa voi tulla.
 
Ostin töllön Gigantista. Tilattaessa valitsin päivämäärän ja kellonajan kotiintoimituksella (aikaikkuna 8-13 tai 13 - 18, otin ensimmäisen). Vähän vajaa ysiltä soittelee kuski et 10min päästä paikalla, olenko vastassa.
Ei liity suoraan asiaan, mutta muistaakseni se oli Jimm's, jolla oli vuosia sitten käytäntönä laittaa paketit kotiinkuljetuksella ilman erillistä mainintaa asiasta... Pari ensimmäistä kertaa kävi niin, että ukko oli ovella, kun minä olin vasta aamusuihkussa, niin piti sitten yrittää kylpytakissa ottaa isoa pakettia vastaan. Kolmannella kerralla osasin jo olla valmis ja kävin suihkussa puoli tuntia aiemmin. Sattui vielä niin, että kaikilla kerroilla toimituksen teki sama henkilö.
 
Ostin lauantai iltapäivällä Stadiumilta nappikset 99,90 hintaan. Sunnuntai aamuyöstä oli tullut s-postiin tarjous jossa kerrottiin että kaikki nettikaupan hinnat olisivat -25% tarjouksella. :bored:

Laitoin kyselyä aspaan pystyisinkö hyödyntämään tuota tarjousta nappiksien suhteen... Vastaus oli: palauta ostos tiskille, ota rahat takaisin. Tilaa sama tuote nettikaupasta ja hae siltä tiskiltä muutaman päivän kuluttua. :( No noinhan se menisi, tällä kertaa en jaksanut kikkailla 25 €:n takia mutta jatkossa en osta mitään ellei ole tupla-alennuksella :grumpy::grumpy::grumpy:. Se nyt vaan on tyhmää maksaa hintalapun hintaa?

Jos noita nappiksia ei olisi heti tarvittu niin olisin toki tilannut samat -25% hinnalla ja noutaessani palauttanut saman tuotteen.:facepalm:
 
Powerin (Expertin) ja Gigantin varastot on Ruotsissa, ei ne sieltä hirveästi nopeampaa voi tulla.

Tiedän kyllä, että on Ruotsissa, mutta ei sen keräilyn silti pitäisi kestää kahdeksaa päivää, jos tavaraa on varastossa. Tuohon päälle vielä se 3 päivää matkalla.
 
Tällainen kokemus verkkokauppa.comin kanssa

Ostin näytön, kotona löin päälle ja värit vinksallaan samaan tyyliin kuin vanhoissa rgb liittimillä varustetuissa näytöissä kun kaapeli hajalla eli selvästi yksi pääväri puuttuu. En omista muuta dvi kaapelia joten takaisin kauppaan ja ilmoitin että kaapeli lienee rikki. Näyttö meni takahuoneeseen ja jonkun ajan päästä sieltä tullaan näytön kanssa takaisin ja näytetään dvi porttia jossa on yksi pinnien välinen seinämä kokonaan rikki. Kuulema ei ole mahdollista että tehtaalta tullut näin eli minä hajotin heidän mukaansa, selitin että kerran laitoin piuhan kiinni ilman vaadittavaa voimaa tuollaisen vahingon aikaansaamiseksi. Ei auttanut.
Valotin vielä taustoja että noin 30k edestä komponentteja heiltä viimeisen 3v aikana ja mitään en ole onnistunut rikkomaan että eikö tällainen ole nyt vähän outoa?
Lopputulemana passitettiin kotiin saman näytön kanssa ja pienellä pihdillä oikaisin sen sisäänpäin vajonneen seinämän ja näyttö pelittää, takuusta on turha tosin haaveilla

Hiukan paha maku jäi suuhun tästä
 
^Verkkokauppa on se viimmeinen firma mistä mitään tulee ostettua, vaikka lähellä asunkin. Niin järkyttävä, suorastaan inhottavaa, asiakaspalvelua että oikein oksettaa.
 
Vein GoPro Hero4 Blackin Giganttiin huoltoon, oli wifi päällä äänenlaadun kanssa ongelmia. Huomasin tämän pari kuukautta ennen takuun umpeutumista. Palautin ja 4vko jälkeen postiin tuli tilalle uusi Gopro Hero5 Black. 5/5 toimintaa Gigantilta.
 
Tiedän kyllä, että on Ruotsissa, mutta ei sen keräilyn silti pitäisi kestää kahdeksaa päivää, jos tavaraa on varastossa. Tuohon päälle vielä se 3 päivää matkalla.

Itsellä kesti kannettavan tulossa melkein 3 viikkoa, Powerilta siis ja Ruotsin varastolta. Eli ongelmia heillä on kyllä postitettavien tuotteiden osalla. Kiinan pojatkin lähettää ilmaisilla postikuluilla nopeampaa kotimaastaan Suomeen asti tuotteita kuin Power länsinaapurista.
 
Tilaat uudet napit, laitat ne vanhan laatikkoon ja palautat sen. Voilà.

Niijoo, en ajatellut noin pitkälle. Olisikin ollut aika tyrmeetä noutaa ne -25%hintaiset , käydä autolla ja palauttaa normihintaiset.

Kiitos näiden "jokapäiväerihinnat" urheilukauppojen päätin tehdä muutaman seuraavan hankinnan niin että sovitetaan liikkeessä ja tilataan sitten ulkomailta. :sangry:
 
Niijoo, en ajatellut noin pitkälle. Olisikin ollut aika tyrmeetä noutaa ne -25%hintaiset , käydä autolla ja palauttaa normihintaiset.
Sama hommahan se on, että netissä on omat hinnat ja liikkeessä toiset. Aiemmin lainaamastasi Stadiumin aspastakin jäi sellainen käsitys, että alennus oli voimassa vain netissä ja siitä syystä alennusta ei voitu myötää, kun olit ostanut omasi kivijalkaputiikista. Ei se vaan enää nykypäivänä toimi, että myyjien palkka koostuu provikasta, joka taas maksetaan laittamalla hintalappuun lisää euroja nettihinnan päälle.
 
Välillä näissä Stadiumissa ja XXL:ssä on nettihinnat myymälöissä ja välillä ei... Tässä tapauksessa tarjous ei ollut myymälöissä mutta kyrsiihän se että 25 euroa ekstraa maksoin siitä että kannoin osastolta tuotteen kassalle ja maksoin sen sijaan että olisin tilannut+maksanut ja noutanut parin päivän päästä.

Ennenvanhaan urheilukaupan hinnoista sai 20-50% alennusta riippuen siitä mihin seuraan kuului tai kauanko viitsi tinkiä. Enemmän arvostan näitä "tingitty hinta valmiiksi" konsepteja mutta kun lykkäävät noita alekampanjoita niin aika todennäköistä on että odotan kunnes joku tuoteryhmäkohtainen ale tulee ennenkuin ostan. Esim. viimeksi kun poika tarvitsi rinkan niin parin viikon odotuksella säästyi 40 euroa.
 
Täällä ksi:n kanssa vastaava tapaus Verkkokaupasta, kun palautin toimimatonta emolevyä. Prosessorin kannassa pari vääntynyttä pinniä ja VK:n huollon selitys ettei tehtaalta ole mahdollista päästä tuollaista ulos. Eipä ole tuon jälkeen tarvinut siellä asioida.
 
No oikeassa se VK on.

Varmasti on mahdollista. Ei se laadunvalvonta ole kuitenkaan mitään 100% varmaa väittivät mitä tahansa.

Miten sitten voi olla mahdollista, että aikoinaan nokian tehtaalta oli lähtenyt kännyköitä mistä puuttui sisältä antennit kokonaan ja niitä sai sitten takuuhuollossa korjailla eli lisätä sisään antennin.
 
gigantinkin alekamppanja oli jees, telvisiossa pyöri mainos aletarjous tuotteesta.

käväsin paikallisessa gigantissa sitten kysäsemässä, sanoivat ettei ole kyseistä tuotetta heillä eikä tule, että kuulema kyseistä tuotetta saisi ainoastaan jostain helsingin liikkeestä.

Kumma että mainostetaan sitten maanlaajuisesti,eikä mainita edes missä se ale sitten on.
 
^Verkkokauppa on se viimmeinen firma mistä mitään tulee ostettua, vaikka lähellä asunkin. Niin järkyttävä, suorastaan inhottavaa, asiakaspalvelua että oikein oksettaa.
Tämä on kyllä hassua miten porukalla on niin erilaisia kokemuksia. Tähän mennessä minulla on palautusoikeus ja takuu toiminut erinomaisesti. On tullut palautettua 700 euron näyttistä kuukauden käytön jälkeen ja nyt viimeisimpänä hajosi pölynimurin kahva puolentoista vuoden käytön jälkeen. Molemmissa tapauksissa hyvittivät ostosumman kokonaisuudessaan ja samana päivänä kun vastaanottivat palautuksen.
 
No tuossa voisin jakaa sellaisen kokemuksen, että mentiin tuossa Seinäjoella Giganttiin ja veljellä tarkoituksena oli ostaa Honor 9. No mistään palvelusta ei ollu tietoakaan, eikä sillä että väkeä olisi ollut paljon, mutta myyjät keskittyivät myymään jotain hemmeitin kytkyliittymiä ja kirjoittelemaan shoppareita. Loppui lopulta puolen tunnin jälkeen aika odottaa ja painuttiin pihalle, kun oli muutakin menoa. Vähän vastavaa oli edelliselläkin käynnillä tullut nähtyä, mutta kun haki hyllytavaraa, niin sai vietyä vain itse kassalle. Tuli sitten myöhemmin haettua paikallisesta teknisestä, 10 minuuttia ja puhelin kädessä ulkona, myyjä liimasi panssarilasinkin valmiiksi.

Tulee mieleen, että onko noissa kytkykaupoissa oikeasti niin hyvät katteet, että kannattaa niiden ostajien kanssa käyttää jopa tunti ihmettelemiseen ja niin että 500€ puhelinta hakemassa olevien 5 minuutin myynnille ei ole aikaa? Kertoo vähän toisesta tilanteesta, kuin noiden kytkyjen ostajien käsitys siitä, miten kannattavia ne ovat.
 
No tuossa voisin jakaa sellaisen kokemuksen, että mentiin tuossa Seinäjoella Giganttiin ja veljellä tarkoituksena oli ostaa Honor 9. No mistään palvelusta ei ollu tietoakaan, eikä sillä että väkeä olisi ollut paljon, mutta myyjät keskittyivät myymään jotain hemmeitin kytkyliittymiä ja kirjoittelemaan shoppareita. Loppui lopulta puolen tunnin jälkeen aika odottaa ja painuttiin pihalle, kun oli muutakin menoa. Vähän vastavaa oli edelliselläkin käynnillä tullut nähtyä, mutta kun haki hyllytavaraa, niin sai vietyä vain itse kassalle. Tuli sitten myöhemmin haettua paikallisesta teknisestä, 10 minuuttia ja puhelin kädessä ulkona, myyjä liimasi panssarilasinkin valmiiksi.

Tulee mieleen, että onko noissa kytkykaupoissa oikeasti niin hyvät katteet, että kannattaa niiden ostajien kanssa käyttää jopa tunti ihmettelemiseen ja niin että 500€ puhelinta hakemassa olevien 5 minuutin myynnille ei ole aikaa? Kertoo vähän toisesta tilanteesta, kuin noiden kytkyjen ostajien käsitys siitä, miten kannattavia ne ovat.

No katso kuinka hyvin Teknisillä menee Giganttiin verrattuna...
 
Tulee mieleen, että onko noissa kytkykaupoissa oikeasti niin hyvät katteet, että kannattaa niiden ostajien kanssa käyttää jopa tunti ihmettelemiseen ja niin että 500€ puhelinta hakemassa olevien 5 minuutin myynnille ei ole aikaa? Kertoo vähän toisesta tilanteesta, kuin noiden kytkyjen ostajien käsitys siitä, miten kannattavia ne ovat.

On. Yksinkertaisesti on. Kaikki sopimukset ovat kauppiaille parempia diilejä kuin yksikään fyysinen tuote. On kyse sitten nettiliittymästä, puhelinliittymästä, Tuohi-MasterCardista tai Aktiivirahasta, ne tuottavat paljon paremmin kuin se luuri/sohva/kirjahylly mitä se asiakas oikeasti ostaa.
 
On. Yksinkertaisesti on. Kaikki sopimukset ovat kauppiaille parempia diilejä kuin yksikään fyysinen tuote. On kyse sitten nettiliittymästä, puhelinliittymästä, Tuohi-MasterCardista tai Aktiivirahasta, ne tuottavat paljon paremmin kuin se luuri/sohva/kirjahylly mitä se asiakas oikeasti ostaa.
Tätä juuri ajoin takaa.

Aivan sama toimintamalli, kuin nyky pelimarkkinoilla. Miksi tosiaan nähdä vaivaa hyvän tuotteen tai palvelun takia. Paljon helpommalla pääsee kun kusettaa idiotteeja, kulut pienenevät ja idiotteilta saa vielä paremmin lypesttyä rahaakin. Sitten vähän mainosmateriaalia joukkoon ja piilomainontaa kummelin joukkoon, niin jono ovella on valmis. Mikäs siinä, kun opiskelija pudjetillakin saa jo kolmannen kytkykaupatun 500€ puhelimen hajonneen tilalle, ennen kuin ensimmäinenkään tulee maksuun. Onhan siinä enemmän katetta kuin kolmessa 100€ puhelimessa, jotka se muuten ostaisi. Samaan sysyyn, kun kytkyliittymää ei saa kirveelläkään kiinni lopussa ja saadaan perusteettoman ulosoton pelossa lypsettyä samalta idiootilta vielä 2kk ylimääräistä laskua, niin siinäkin tulee äkkiä katetta.

Vähän paremmin ketjun aiheeseen liittyen, tässä tuttava tilasi tietokoneeseen tuuletinta muun rojun joukossa verkkokauppa.com:sta. No vastoin kuin sivulla luki, kyseistä ei ollutkaan jostain syystä saatavilla, niin olivat vaihtaneet sen saman hintaiseen halppis-pöytätuulettimeen. No, kuten arvata saattaa, se ei viitsinyt sitten nostaa parinkympin vehkeestä meteliä ja tilasi vain seuraavassa erässä uuden letin. Huono asiakaspalvelu teki taas vaihteeksi pelkkää rahaa yritykselle. Sitten vielä ihmetellään, että miksi palvelu on välillä on perseestä. Jos puolet asiakkaista ei valita edes tuollaisesta kyvyttömyydestä, niin millä edes voi kehittyä?
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuukohan Gigantista combo collectstore, klarna + palautusmahdollisuus?

EDIT: Ei onnistu
 
Viimeksi muokattu:
SmartSelectImage_2017-10-17-00-29-22.png

Power kehtaa mainostaa, vaikka hinta.fi:ssä häviää 7:lle kaupalle vaikka ovat vieläpä laskeneet hintaa kympin tuosta tarjouslehdessä ilmoitetusta :facepalm:
 
Onkos kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia cdon.com asiakaspalautuksista? Laitoin nettisivujen kautta perjantaina viestiä että palauttaisin tuotteen X, sieltä tuli botin vastaus jossa todetaan että "aspa on nyt ruuhkainen, palvelemme mahd.pian" ja sen jälkeen ei mitään. Tein vielä uudestaan tuon saman palautusilmoituksen eilen illalla ja sain saman bottivastauksen. Tiistain työpäivä on nyt lopuillaan eikä sieltä vieläkään ole vastattu kumpaankaan tikettiin mitään.
 
Tietääkö kukaan voiko Verkkokauppaan palauttaa hiiren josta on käytetty paketti auki mutta ei käytetty? Kaveri sanoi että ainakin ennen piti olla avaamaton paketti ja "sinetti" ei saanu olla rikki.
 
Tietääkö kukaan voiko Verkkokauppaan palauttaa hiiren josta on käytetty paketti auki mutta ei käytetty? Kaveri sanoi että ainakin ennen piti olla avaamaton paketti ja "sinetti" ei saanu olla rikki.

Luulisin jos paketti on ehjä. Ainahan sitä voi kysyä maililla
 
Se ei käy ilmi, että saako täyden summan rahana takaisin. Lukee myös, että asiakas vastaa arvonalenemasta.
Saat täyden summan takaisin jos tuote on heidän mielestään myyntikelpoinen. Itse olen palauttanut kuukauden käytön jälkeen GTX 980 Ti:n kun Nvidia julkaisi GTX 1080-mallin ja halusin vaihtaa paremmin. Sain koko ostosumman takaisin ilman sen suurempia vääntöjä. Tosin minulla oli kaikki näyttiksen muovit ja muut tallella joten tuote lähti kirjaimellisesti uuttavastaavana takaisin.
 
Suosittelen välttämään Veikon Konetta. Ostin sieltä lieden jota mainostettiin sanoin "Helposti puhdistettavan uunin luukku pysyy viileänä kolmikerroslasin ansiosta."
Todellisuudessa uunin luukku on valmistajan huoltomiehenkin toteamana yli 80C.
Kaupanpurku ei kuulemma onnistu eikä mitään muutakaan hyvitystä olla ehdotettu. Kuluttajaneuvonnan mukaan kaupanpurkamiselle on edellytykset.
Olivat päivittäneet nettisivutkin heti valitukseni jälkeen jossa poistaneet kyseisen ominaisuuden mutta onneksi minulla on aikaisemmasta versiosta kopio.
 
Oon palauttanut tässä lähiaikoina verkkokauppaan, hajonneen vajaa 2v vanhan T150 ratin ja hajonneen DS4 ohjaimen.
Sain ratista samantien rahat takas ja heti uuden DS4 ohjaimen, ei ne edes testannut että onko rikki.
 
Viimeksi muokattu:
Gigantti:

Osta melkein 1000€ läppäri verkosta. Läppäri (ja yksi toinen pieni tuote) toimitetaan isossa pahvilaatikossa ilman minkäänlaista pehmustetta! Melkein 1000€ läppäripaketti pääsee siis tipahtelemaan ja hölskymään kuljetuksessa todella paljon. Tuossa ulommassa pahvilaatikossa oli myös kuljetuksen jäljiltä pari sormen mentävää reikää, mutta onneksi sisältö oli vielä kunnossa. Pikkasen voisivat panostaa siihen paketointiin.
 
Gigantti:

Osta melkein 1000€ läppäri verkosta. Läppäri (ja yksi toinen pieni tuote) toimitetaan isossa pahvilaatikossa ilman minkäänlaista pehmustetta! Melkein 1000€ läppäripaketti pääsee siis tipahtelemaan ja hölskymään kuljetuksessa todella paljon. Tuossa ulommassa pahvilaatikossa oli myös kuljetuksen jäljiltä pari sormen mentävää reikää, mutta onneksi sisältö oli vielä kunnossa. Pikkasen voisivat panostaa siihen paketointiin.

Katsoitko oliko laatikon pohjalla jokin kaksipuolinen teippi tms.? Jos se on päässyt irti siitä?
 
Ostin Gigantista iRobotin robotti-imurin. Hajosi vajaan kuukauden käytön jälkeen. Lähetin huoltoon, parin viikon päästä tuli uusi laite tilalle. Se hajosi tunnin käytön jälkeen. Lähetin huoltoon, vaadin Gigantilta kaupan purkua. Kaksi viikkoa asiaa vatvottiin kunnes päättivät, että ei onnistu. Sillä aikaa huollossa ei oltu tehty laitteelle mitään kun odottivat tuota päätöstä. Paloi käämit. Hain lähimmästä Gigantista uuden identtisen imurin ja otin käyttöön. Parin viikon päästä huollosta tuli taas uusi hajonneen tilalle. Nakkasin sen huollosta tulleen laitteen postiin Gigantin asiakaspalautuksena (samassa todella räjähtäneessä paketissa joka oli jo seilannut postilla kaksi kertaa huoltoon ja takaisin) tuon uudemman laitteen kuitin kanssa. Meni viikko ja olivat hyvittäneet koko summan tilille :tup:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 348
Viestejä
4 553 439
Jäsenet
74 959
Uusin jäsen
sorjonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom