Tilasin veikonkoneesta tavaran mutta nyt haluan palauttaa sen. Ehdoissa lukee että tuoteeseen ei saa liimata postin tarroja että paketti on myyntikunnossa. He lähettivät minulle paketin pakkaamatta sitä eri laatikkoon ja ovat ITSE lintanneet siihen ne postin osoitetarrat. Eihän minulta voida nyt ruveta perimään mitään arvonalennuksia tämän johdosta?
Mikäli ovat itse tuotteen sinulle retail-pakkauksessa postittaneet, niin voit sen myös itse siinä postittaa takaisin. Ovat sössineet pakkauksen siinä tapauksessa itse jo lähetysvaiheessa, joten asialla ei ole enää väliä heidän mainitsemillaan perustella, jolloin sinua ei voida mitenkään velvoittaa toimimaan paremmin kuin he ovat alun alkaen toimineet.
Liimaa tarrat heidän liimaamiensa päälle niin ei pitäisi olla ongelmaa. Jos haluat pelata varman päälle, ilmoita heidän aspaansa etukäteen, että olet vastaanottanut tuotteen postitettuna myyntipakkauksessaan ja palautat sen samalla tavalla kuin se on sinulle toimitettu, ja odota mitä vastaavat siihen. Jos rupeavat jotain kiukuttelemaan, niin sano että lähettävät sitten sinulle pakkausmateriaalin kotiintoimitettuna niin voit palauttaa sen erillispakattuna.