Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

”Mulla on Saunalahden vanha multisimmi edelleen käytössä” toimii myös noihin yli-innokkaisiin myyjiin
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Ei ole kuitenkaan kovin vaikea sanoa, että ei ole kiinnostunut liittymän vaihdosta.
 
Viimeksi muokattu:
2 vuotta sitten Powerista ostaessa ei mitään liittymää edes yritetty myydä. Tosin oli liikkeen avajaiset Itiksessä, niin siellä oli täysi hulina päällä.

meillä paikallisesta Powerista pitää oikeasti olla ostohaluja jos sieltä aikoo jotain ostaa.. eivät vahingossakaan huomaa asiakkaita eikä myynti-intokaan mitenkään huipussa tunnu olevan. Tai sitten olen vaan niin köyhän näköinen..
 
meillä paikallisesta Powerista pitää oikeasti olla ostohaluja jos sieltä aikoo jotain ostaa.. eivät vahingossakaan huomaa asiakkaita eikä myynti-intokaan mitenkään huipussa tunnu olevan. Tai sitten olen vaan niin köyhän näköinen..
Saman olen huomannut paikallisessa Power-myymälässä. Saa kyllä ihan rauhassa pyöriä myymälässä eikä kukaan tule tyrkyttämään mitään. Pikemminkin kun tarvitsisi myyjää niin niitä saa oikeasti jahdata, tuntuu että jos ne huomaavat että joku edes katsoo heihin päin niin yrittävät lähteä karkuun.
 
Tää, jos tarvitsee apua, niin sitä voi kysyä itse myyjältä.
Ymmärrän että tuputtaminen ärsyttää , mutta jos nyt ei puhuta mistään itsepalvelu myymälästä niin toivoisi että sitä palveluakin olisi saatavilla ilman etsimistä ja jahtaamista.

Verkkokauppa.com siellä sitä palvelua joutuu jonottaa kuin jossain lupatoimistossa, mutta kun oma vuoro tulee, niin palvelu on hyvää.

Gigantti, Power tuputtaa ja kun tarvisi niin joutuu etsimään, laatukin vaihtelee....
 
Tää, jos tarvitsee apua, niin sitä voi kysyä itse myyjältä.
Juu, oikein mukava kun kukaan ei tule heti kauppaamaan mitään puhelin- ja sähköliittymiä mutta tosiaan, ainakin tuossa Power-liikkeessä sen myyjän tavoittaminen sitten kun sitä tarvitsisi on jo haastavaa, pirulaiset kun yrittävät juosta karkuun. Itse olin erästä vitriinissä olevaa tarjoustuotetta ostamassa ja tosiaan kun yritti myyjää saada kiinni niin sai juosta niiden perässä puoli myymälää että sai asiansa kerrottua. No, tietty olisi voinut kävellä kassalle ja pyytää sieltä myyjää avuksi.

Tuo on siis juuri Gigantin vastakohta, ei meinaa saada palvelua niin millään. Toisaalta, tuolta myymälästäkin tulee pääsääntöisesti haettua vain "tilaa ja nouda" -tyylillä, silloin asiointi on kohtalaisen kivutonta. Tosin, siinäkin noutoviestissä lukee että mene kysymään tuotetta infopisteeltä, liikkeen ovella on lappu että noudot kyseisen osaston myyjältä ja todellisuudessa homma toimii niin että menee kassalle noutoilmoituksen kanssa ja kassa noutaa tuotteen varastosta.
 
niin toivoisi että sitä palveluakin olisi saatavilla ilman etsimistä ja jahtaamista.
Harvoinpa myyjä tietää mitään mitä ei jo tietäisi. Tai itse ainakin tiedän mitä ostan ennen myymälään menemistä jos kyse on viihde-elektroniikasta ja muista kodin härveleistä. Ainoa minkä voi joutua kysymään on toimituspäivämäärä. Muutenhan on sama tilata netistä, ei sielläkään tule kyseltyä chatkuplalta mitään. Onhan tuo semmoinen kuoleva ala työntekijöille jota pitää elossa lähinnä vanhat ja muut pihalla olevat ihmiset.
 
Harvoinpa myyjä tietää mitään mitä ei jo tietäisi. Tai itse ainakin tiedän mitä ostan ennen myymälään menemistä jos kyse on viihde-elektroniikasta ja muista kodin härveleistä. Ainoa minkä voi joutua kysymään on toimituspäivämäärä. Muutenhan on sama tilata netistä, ei sielläkään tule kyseltyä chatkuplalta mitään. Onhan tuo semmoinen kuoleva ala työntekijöille jota pitää elossa lähinnä vanhat ja muut pihalla olevat ihmiset.
Aha, ok. Hintakaan ei kiinnosta ?


Edit:
Jos kodinkoneliikkeestä menossa hakemaan jotain minkä olen syystä tai toisesta päättänyt tarkkaan minkä, niin jos en kokemuksesta tiedä että tämän on nyt hinnoiteltu niin että kukaan myyjä ei halua edes myynti omalle tililleen, niin , silloin ehkä se nopein reitti hyllystä mukaan, ja kassankautta pihalle.
Gigantti välilä yksi neuvostokauppa, ensin myyjä jonottaa, sen jälkeen kassa jonottaa ja lopuksi varastoon jonottaa. Osa noista voi nykyään saada hoidettu kokonaan kassalla.
 
Viimeksi muokattu:
Aha, ok. Hintakaan ei kiinnosta ?
Hinnat nyt Suomessa lienee varsin kattavasti myymälöissä esillä?

Tosin tuota "kuoleva ala" -väitettä en osta. Kyllä myyjiä tarvitaan jatkossakin. Kaikki eivät ole yhtä valveutuneita elektroniikka-/kodinkoneostajia, kuten Tekkiläiset ovat (tai ainakin kuvittelevat olevansa).
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 707
Viestejä
4 870 778
Jäsenet
78 695
Uusin jäsen
jouse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom