- Liittynyt
- 16.08.2017
- Viestejä
- 6 885
Hyvin koostettu. Olen kyllä hyvin huvittunut, sillä olen kokenut nuo kaikkiNo lähinnä yritin sanoa, etten ole lainkaan yllättynyt että esimerkiksi 1*8 ja 2*4 konfiguraatiot menevät käsitteinä tai joskus jopa tavaralajeina sekaisin - virhe tuotekuvauksessa on helppo tehdä tai tarkistamatta kopioida. Usein myös käy niin ettei kukaan piittaa tai edes huomaa.
Ainakaan en yhtään yritä kyseenalaistaa sitä, että paskan möivät. Kuulun myös siihen joukkoon, jota tuon tapainen virhe voisi hyvinkin haitata ja ärsyttäisi senkin kerran kun ei haittaisi.
Muutenkin virheelliset tuotekuvaukset ja väärät toimitukset ovat nykyään ihan normi, pahempaakin. Ilmeisesti työmoraali on jotenkin muuttunut siihen suuntaan, ettei millään ole oikein väliä ja heikko suoritus on ihan jees. Tuntuu että noin puolet tilatuista lähetyksistä on viime aikoina joutunut laittamaan takaisin tai huutelemaan perään vaihtelevista syistä. Väärät tuotteet, puuttuvia tuotteita, DOA, tavara oikea mutta myyty väärillä tuotetiedoilla ja käyttöön sopimaton jne. Tilausta ei koskaan täytetä kun tavaraa ei saavu vaikka asiakkaalle annettiin tilausta tehdessä tieto että tavaraa on hyllyssä ja heti lähetettävissä. Lähetys toimitettu väärään paikkaan, tavara vaurioitunut kuljetuksessa, lähetys on lähtenyt mutta sitä ei koskaan yritetä toimittaa vaan kuljettaja on vain kirjannut toimitusyrityksiä vaikka kilometrin säteellä ei ole käynyt ketään. Pakkaamon jekkuna 1 tuotteen sijasta 1000 tuotetta, vaikka on laskutettu vain yksi - ja ei, en voi yksinkertaisesti pitää niitä, tilaan sitten yksityis-tai yritysasiakkaana. You name it. Kaikki nämä ovat ihan ymmärrettäviä, mutta kun niitä tapahtuu koko ajan ja kaikissa portaissa. Valmistajasta myyjän eri osastojen kautta kuljetusliikkeisiin. Perseily on uusi normaali.

Mutta topicin aiheesta: tästä oli keskustelua myös kollegan kanssa juuri tänään. Nimittäin minulle on tullut kymmeniä paketteja verkkokauppa.comista. Joskus paketti on viipynyt viikon matkalla, mutta kuitenkin tavara on aina ollut tilattua ja tärkeintä, kuitenkin kyselemättä tullut perille asti. Mistään muusta verkkokaupasta (mukaanlukien myös noutotilaukset) en ole saanut kokonaisuutena näin onnistunutta toimituspalvelua. Liikkeen asiakaspalvelusta ei voi sanoa samaa, kun eivät antaneet toista näytönohjainta aikanaan. Minä kun olin mennyt tilaamaan väärän 3070 mallin, jota ei tullutkaan varastoon, mutta toisaalta ymmärrän kyllä siinä hyvin liikkeen puoltakin kun tappiota olisivat siinä tehneet. Toisella kertaa taas myivät Nintendo switchin 90% alella ja toivottivat sen perään vielä hyvää joulua, eli varsin tasan mennyt toistaiseksi puntit omalla kohdallani. En voi siis omien kokemuksieni perusteella kuin suositella verkkistä
Viimeksi muokattu: