Tämäkin on mielenkiintoinen optio, koska tilasin tuotteen -15% omistajapäiviltä. Katsotaanko arvonalenema täydestä myyntihinnasta vai maksamastani tarjoushinnasta ?Kannattais varmaan eka ehdottaa sitä arvonaleneman korvausta ennenkuin vie KKVlle asian.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, ostohinta merkitsee sitä maksimiharmistusta. Ihan sama mitä tuote maksoi vuosi sitten tai ens vappuna.Tämäkin on mielenkiintoinen optio, koska tilasin tuotteen -15% omistajapäiviltä. Katsotaanko arvonalenema täydestä myyntihinnasta vai maksamastani tarjoushinnasta ?
Miksi ihmeessä piti tehdä oma ketju? Tämä ketjuhan on juuri tuollaisia postauksia varten?Kommentoisin tähän ketjuun, mutta tein erillisen ketjun Gigantista. Meni penkin alle palvelu.
Gigantin asiointi kokemuksia
Olisin voinut laittaa tämän keskustelun aloituksen toisen keskustelu aloituksen jatkoon, mutta halusin tehdä puljulle oman valitusketjun. Murobbs aikoihin oli erillisenä ketjuina liikkeet. Alla on kuvailtuna tarina pääpiirteittäin, jotta saatte jonkinlaisen käsityksen asiakaspalveluksesta...bbs.io-tech.fi
No joo, olisi voinut tähän ketjuun hyvin laittaa. Minulle on vain helpompi kirjoittaa isossa editorissa. Ketjuun suoraan kirjoittamisessa ei saa editoria näkyviin. Ennen techbbs oli semmoinen "Laajenna editori" ja sain sen isommalle, että oli helpompi kirjoittaa.Miksi ihmeessä piti tehdä oma ketju? Tämä ketjuhan on juuri tuollaisia postauksia varten?
Pidetään foorumi siistinä. Ei siitä tule mitään jos jokainen aloittaa uuden ketjun siitä omasta tärkeästä asiasta vaikka löytyy jo olemassa oleva ketju aiheesta.
Luin tuon tekstiseinän. Gigantti on toiminut kuten palvelussaan on. Palvelu ei pidä sisällään ylimääräisiä töitä tai asiakkaan omien kilkkeiden asennuksia.
Karmea valitusvirsi tyhjästä.
Vaikeaa tämä lainaaminen toisesta ketjusta, mutta vaikea tuosta sitä pointtia kaivaa irti, joten postaaja korjatkoon jos olen väärässä.Olisin voinut laittaa tämän keskustelun aloituksen toisen keskustelu aloituksen jatkoon, mutta halusin tehdä puljulle oman valitusketjun. Murobbs aikoihin oli erillisenä ketjuina liikkeet.
Alla on kuvailtuna tarina pääpiirteittäin, jotta saatte jonkinlaisen käsityksen asiakaspalveluksesta.
Äidiltäni hajosi pyykinpesukone LG:n pesutornista ja hän näki tarjouksen Gigantin bonusklubi jäsenenä sähköpostissaan. Äitini kiinnostui pesukoneesta, kirjautui gigantin sivuille ja keskusteli videopuhelussa asiakaspalvelijan kanssa ja selvitti asennusta, sekä yhteensopivuutta pesutorniin.
Myyjä sanoo äidille, että vanha pesukone viedään pois ja uusi pesukone on mitoiltaa identtinen ja voi asennuksessa käyttää vanhaa LG:n väliasennussarjaa ja pesutorni on täsmälleen samalla paikalla ja suositteli hankkimaan yleismallisen tai LG:n oman väliasennussarjan hyllyköllä tai ilman tuomaan lisää turvallisuutta.
....
En todellakaan jaksanut lukea kuin murto-osan noista tekstimuureista, koska kielioppikin on niin hirveää.> Asiakkaan asuntoon ei mahdu pesutorni kalusteisiin, eikö se ole asentajan ongelma ja osittain sen syytä, joka sanoo "mahtuu siihen". Myyjälläkin on vastuuta.
Hiukan haisee itsekeskeisyys ja muut asenneongelmat. Lailla tai uusilla - tai edes vanhoilla - ihmisillä ei ole minkään valtakunnan velvoitetta tietää, kuka sinä olet. Se on nimenomaan sinun ongelmasi, jos käyttäydyt sillä oletuksella ja todellisuus ei vastaakaan fantasiamaailmaasi jossa elät.minä olen asioinut koko ikäni samassa puljussa, joten ei ole minun ongelmani että laki tai uusi ihminen, joka ei tunnista naamaltani tai perhettäni Vantaalla ei tiedä, kuka olen. Kun minä menen lähikauppaan ja sanon tupakka, niin tietävät automaattisesti että isäni polttaa vain yhtä merkkiä ja samat aspat ylivedossa yli 20-vuotta. Näin se homma menee.
En todellakaan jaksanut lukea kuin murto-osan noista tekstimuureista, koska kielioppikin on niin hirveää.
Mutta millaisella mentaaliakrobatialla tästä saa myyjän syyn, jos asiakas ei itse osaa mitata tilaa, johon pesutorni on tulossa?
e. Toki jos olet kertonut myyjälle täysin tarkat mitat, ja myyjä sanoo, että mahtuu siihen, niin silloin on myyjän virhe. Mutta jos et ole mitannut tilaa millien tarkkuudella, ei myyjä mitenkään voi sano varmasti, mahtuuko se vai ei.
Kuten sanoin, videopalvelun asiakaspalvelija ja myymälän asiakaspalvelija sanoivat pesutornin asennus kuuluu asennukseen.Taitaa nyt se ongelma löytyä peilistä jos lähtee siitä että "ettekö tiedä kuka MINÄ olen!?".
Etkö osaa lukea tuota Gigantin kohtaa palvelusta ja sen rajoitteista? Siinä lukee selkeällä että palveluun ei kuulu torniasennusta ellei osta samalla myös runnun
Niin minä alunperin sanoin? Näytä enemmän osiosta lukee ettei kuulu asennukseen pesutorni ja pitäisi lisäpalveluna ostaa kuivausrummun asennus.Hyvä että ymmärsit vihdoinkin että asennus ei kuulu ellei osta, yllätys yllätys, sitä kuivausrumpua.
Taitaa nyt se ongelma löytyä peilistä jos lähtee siitä että "ettekö tiedä kuka MINÄ olen!?".
Etkö osaa lukea tuota Gigantin kohtaa palvelusta ja sen rajoitteista? Siinä lukee selkeällä että palveluun ei kuulu torniasennusta ellei osta samalla myös rummun asennuspalvelua joka on eri tuote.
Lopeta nyt tämä lapsellinen valitus ja asenna se rumpu siihen päälle itse.
Ei, siinä menee korkeintaa viisi minuuttia. Irroittaa jalat, nostaa väliasennussarjan päälle ja kiristää hihnan. Olen katsonut youtubesta, miten se asennetaan. Todennäköisesti tilaan naapurin palvelun asentamaan, kun hän on kodinkone liikkeellä töissä.
Siitä vaan hakemaan palvelua sen rummun asentamiseksi. Mä voin kertoa, että toimenpiteeseen menee maksimissaan 20 minuuttia jos paikka on selkeä ja välisarja on oikeaa mallia.
Gigantista ostettu väliasennussarja, Clasusta ostetut tärinävaimennusmatot. Katso kaakelia ennen ja jälkeen. Edelleen olen oikeassa, miksi jättää vinoon tarkistuksen jälkeen?Edelleen, asiakkaan omien tarvikkeiden asennus ei kuulu Gigantille. Jos hyvää hyvyyttään asentavat niin varmasti osaat itse sitten suoristaa ne.
Entä jos asiakas, jolla on tämä vaikeus hyväksyä asioita ei ollut kotona? Eikä koneita saa liikuttaa, muutenhan se ei olisi enää tasainen.Voi kyynel. Asiakas on hyvä ja liikuttaa koneen haluamaansa paikkaan jos asennuksen aikana ei ole muuta sovittu ja tuo on hyväksytty paikan päällä.
Ihan jees? Amitsun pojat ei taida feng shuista tietää. Täytyy olla itse katsomassa päältä, jos on erikoistoiveita.Mielipiteitä tästä asennuksesta? 3min 40sec viettivät asunnossa.
Tämmöisen asiakkaan tulisi olla asennuksen aikana paikalla tai lopettaa jälkikäteen lapsellinen vikinä.Entä jos asiakas, jolla on tämä vaikeus hyväksyä asioita ei ollut kotona? Eikä koneita saa liikuttaa, muutenhan se ei olisi enää tasainen.
Noh äidistäni tuo on ok ja perheestä tuo ei haittaa.
Oli siellä serkku, joka ylisteli töissäkäyviä ja naureskeli itsekseen tyylillään "kato, kato mä oisin voinut asentaa samalla tavalla".Eikös palveluntilaajan tule olla paikan päällä valvomassa ja hyväksymässä suoritettu työ? Jos tilaaja ei ole paikalla ja joku muu hyväksyy tilaajan puolesta työn suoritetuksi, niin eihän silloin asiassa enää ole valittamista.
Hyvä. Eiköhän tämä keissi ole saanut kyllikseen huomiota.Eiköhän tämä kommentointini ollut tässä osaltani.
Luulisi tuossa tapauksessa ymmärtävän oman tilanteen ja ostanut pyöreät vaimennin tassut, olisi ollut aina suorassa. Helppohan nuo on tuosta pyöräyttää, vähän kallistaa konetta ja asentaa suoraan. Ei voi olla niin uusavutonta sakkia, että jos äiti ei ole laittanu vessapaperia rullan telineeseen jätät pyyhkimättä vaikka uusi rulla olisi käden ulottuvilla kaapissa.
Eikä millään välisarjoillaEikä rumpua nyt herranjestas sentään millään kuormaliinoilla ole kiinnitetty vaan jalat lukitaan välisarjassa paikalleen.
No ei sekään pakollinen ole, totta. Mutta vaimo sen tahtoi niin sillä mentiin.Eikä millään välisarjoilla
En nyt muista tornin ikää, mutta ajoittunee välille 5-7 vuotta ja rummun jaloissa palat 2-puolista teippiä.
Korjasin edelliseen, toki se on hyvä olla.No ei sekään pakollinen ole, totta. Mutta vaimo sen tahtoi niin sillä mentiin.
Olen jättänyt välistä paljon pois, ja nyt tämänpäiväistä viesti tulvaa pintavilassut.En halua tarttua baittiisi (don't feed the troll)...
Kyllähän nuo saa käännettyä ja semmoset pyöreet tassut kokemuksesta liukuu ja ja häiritsee pesukoneen DD toimintoa. Ei ole uusavutonta.
Sitä tuli itsekin pyöriteltyä päivittäin. Sain 100e sieltä kokonaisuutena sitten ulos, kun lopussa kuulin että sitä voi pyöritellä vielä useammalla Samsung puhelimella. Ehdin pari päivää pyöritellä myös talouden toisella Samsungilla, kunhan aktivoin sinne saman sama Samsung tili vain sisäänSilloin tällöin Samsung Members sovelluksessa on onnenpyörä josta myös voi voittaa nuita Rewards pisteitä. On tullut sitä aina pyöriteltyä kun se on ollut tuolla sovelluksessa näkyvillä. Taisin 80€:n edestä saada nuita pisteitä siitä uuden luurin ostoon eli aika hyvät bonukset siitäkin on irronnut
Onko tuo nyt kuinka oleellinen asia? Eiköhän se Gigantti vastaa siitä asennuksesta, jos se sieltä ostetaan? Alihankkija sitten vastaa Gigantille.Gigantti ei taida asentaa itse yhtään mitään. Käyttää ulkopuolisia yrityksiä, kuten kaikki muutkin.
Gigantti, kuten Bauhauksella aikoinaan olin töissä (tästä ikuisuus aikaa) asentelin ilman lupia kiukaita ja sähkölaitteita ym. Perusteluna, kuka tahansa voi kytkeä, kunhan kysyy kohteelta ennen menoa tietoa ja saa pätevämmältä yleistyyppiset ohjeet (väri väriin, johto koloon ja ruuvi kii). Se että vastaako alihankkija asennuksesta, riippuu siitä kysyykö ja tajuaako asiakas yhtään mitää ja tuleeko asiakkaan tarkastaa kytkentä...Onko tuo nyt kuinka oleellinen asia? Eiköhän se Gigantti vastaa siitä asennuksesta, jos se sieltä ostetaan? Alihankkija sitten vastaa Gigantille.
No ihan varmasti se ei mene noin kuten kirjoitat, vaan kyllä se normaalisti menee niin, että keneltä palvelu ostetaan niin se vastaa. Ei se mene alihankkijan vastuulle ilman, että se asiakas tekee siitä alihankkijan kanssa erillisen sopimuksen. Vai kerrotaanko se asiakkaalle myyntitilanteessa ja se on selvästi kerrottu myyntiasiakirjoissa?Se että vastaako alihankkija asennuksesta, riippuu siitä kysyykö ja tajuaako asiakas yhtään mitää ja tuleeko asiakkaan tarkastaa kytkentä...