Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Minulle ainakin tuli sähköpostiin samana päivänä kun lähettivät Ruotsista.
Pitikö tuonne muuten jotain kuitteja lähetellä kun aktivoi ton? Vai saako pelkästään tuolla koodilla tuolta kampanja sivulta? Mulla nimittäin on jo näytön mukana tullut tuo peli, niin voisin tuon jollekin antaa joululahjana.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
97
Pitikö tuonne muuten jotain kuitteja lähetellä kun aktivoi ton? Vai saako pelkästään tuolla koodilla tuolta kampanja sivulta? Mulla nimittäin on jo näytön mukana tullut tuo peli, niin voisin tuon jollekin antaa joululahjana.
Ei tarvinnut. Pelkästään se kuitissa ollut koodi piti syöttää tuonne Intelin sivulle, kirjautua Battle.net tunnuksella sisään ja lunastaa peli.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
56
Tuossahan joutuu tekemään työtä vasten tahtoaan jos haluaa kuitenkin rehellinen. Onko väärin, että siitä saisi korvausta menetetystä vapaa-ajasta?
Eikö komura selvästi ilmaissut rahallisen korvauksen kuittaavan koituneen vaivan?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
56
No jopa alkoi pappailu, oliko ennen vai jälkeen sotia tämä aika mitä muistelet? Kun tuota sinne palauttelin, niin lähinnä tuntui, että olen vaivaksi heille ja enemmän se tässä harmittaa. Kiittäähän voi monella tapaa ja tässä nyt oikeestaan kiitetty asiasta mitenkään.
Kiitettiinhän. Itsekin totesit korvauksen kattavan aiheutuneet kulut.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Kiitettiinhän. Itsekin totesit korvauksen kattavan aiheutuneet kulut.
Millä tavalla se on kiitos, että maksetaan pelkkä minimikorvaus kuluista ja ylimääräisestä vaivasta, jota oma toiminta aiheuttaa toiselle? Jos esimerkiksi pyydät kaveria viemään sinut autolla johonkin ja annat tälle määränpäässä bensarahat kuittaamaan kaverin autosta kuluneet bensat, niin onko se yksinään mielestäsi samalla jonkunnäköinen kiittäminen? Mitään muuta ei kannata tai tarvitse sanoa kuin läntätä ne aiheutuneita kuluja korvaavat rahat tassuun? Ilmeisesti siis sinä aiemmin muistelemanasi aikana osattiin olla rehellisiä mutta sanan "kiitos" sanominen taisi olla silloin aika vaikeaa.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Kiitettiinhän. Itsekin totesit korvauksen kattavan aiheutuneet kulut.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Aspakin sanoi: "tässä sulle 25€ lahjakortti koituneesta vaivasta" jos se ois ollu kiitos, nii se ois sanonu että "tässä sulle kiitoksena 25€ lahjakortti ku otit heti asiasta yhteyttä"

Joten kuten sanoin, vaiva korvattiin, mutta kiitosta ei tullut.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Clas Ohlsonita tilattu tavaraa Black friday päivänä. Toimitusvahvistus tuli vastaa viikko sitten ja tavarat pääsi noutamaan tänään. Ei voi ainakaan nopeudesta kehua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 133
XXL:stä tilattu lahja jouluksi lauantaina. Näyttää olevan vielä "rekan kyydissä" örebro:ssa ruotsissa. Tilauksessa lukee toimitus 3-5pvää. Odotellaan vielä torstaille...
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 602
Viikonloppuna tilasin Verkkokaupasta Slim Folio Ipad -näppiksen ja Gigantista Ipad 128gb+Pencilin, eilen kävin hakeen pakettiautomaatista. Taitaa noissa olla ruuhkat purettuna aikas hyvin.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Verkkokauppa.com ainakin hoiti eilen aamulla tilatun SSD:n samana päivänä postille ja pitäisi olla tänään noudettavissa.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
277
Perjantaina 7.12 Giganttiin palautetun läppärin rahojen perään kyselin maanantaina 17.12. Gigantin chatissa sanottiin, että tuote näkyy olevan palautettu mutta rahojen palauttamisessa oli jotain ongelmaa. Tämä ongelma jäi kuitenkin hämärän peittoon. Kertoi pistävänsä rahojen palautuksen etenemään, ja kestoksi 2-5 pankkipäivää ennenkuin tilillä näkyisi.

Näitähän sattuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19
Clas Ohlsonita tilattu tavaraa Black friday päivänä. Toimitusvahvistus tuli vastaa viikko sitten ja tavarat pääsi noutamaan tänään. Ei voi ainakaan nopeudesta kehua.
7.12. tilattu tuotteita Clas Ohlsonista ja kun verkkokaupassa oli suuria ongelmia tuolloin, sain valittua toimitustavaksi ainoastaan noudon liikkeestä, koska muilla tavoilla ei antanut tehdä tilausta. Kävin chatista kysymässä toimitustavan muutosta lähikauppaani, kun mainostivat ilmaista kuljetusta, mutta chatin mukaan ei ole enää mahdollista muuttaa tehtyä tilausta.

15.12. tuli viesti, että tuotteet lähteneet matkaan ja viestin mukana oli linkki lähetyksen seurantaan, joka ei toiminut. Seurantatunnus ei myöskään toiminut postnordin sivuilla.

Tänään kävin chatissa kyselemässä tilauksen perään ja lähetystunnuksen ei ole kuulemma tarkoituskaan toimia, kun tuotteet ovat menossa liikkeeseen. Tuotteiden pitäisi olla perjantaihin mennessä noudettavissa, mutta jos eivät ole, niin jouluksi niitä ei enää kerkeä saamaan. Arvioitu toimitusaika oli alun perin 3-6 arkipäivää, joten mukavahan tässä on nyt sitten odotella, että pitääkö sitä lähteä viikonloppuna metsästämään joululahjoja jostain.

Tuntuu olevan tuossa verkkokaupassa kohtuu paljon ongelmia, kun jatkuvasti ollut vaikeuksia päästä edes kirjautumaan omalle tilille. Lisäksi tilauksen tekeminen oli melkein mahdotonta, kun jatkuvasti herjasi vain järjestelmävirhettä. Kohtuu paljon tuntui muillakin olevan samoja ongelmia, kun asiasta lueskelin. Ensimmäinen tilaus Clas Ohlsonille eikä tämän kokemuksen jälkeen tarvi toiste tilauksia tehdä.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Gigantille plussat näin joulun alla.
Pienellä vaivalla sain tuotteen mitä ei läheltä eikä netin kautta löytynyt tilattua toisen paikkakunnan liikkeestä.
Asiakaspalveluun yhteys ja kohta jo otettiin myymälästä yhteys ja asia hoidossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Gigantille plussat näin joulun alla.
Pienellä vaivalla sain tuotteen mitä ei läheltä eikä netin kautta löytynyt tilattua toisen paikkakunnan liikkeestä.
Asiakaspalveluun yhteys ja kohta jo otettiin myymälästä yhteys ja asia hoidossa.
Itse tilasin BF tarjouksena joululahjaksi yhden tuotteen ja pari viikkoa kun olin odotellut, niin selvisi että tuotteella on toimitusaika vasta seuraavan vuoden puolella. Kolmessa myymälässä näytti olevan suoraan hyllyssä, kyselin chatin kautta että onnistuisko jos myymälästä lähettäisivät sen mulle niin saisi sen jouluksi. Lupasi laittaa myymälöihin kyselyä ja piti tulla yhteydenottoa sitten myymälästä päin. 1,5 viikkoa meni eikä mitään kuulunut. Kävin sitten Cittarilta hakemassa vähän kalliimmalla vastaavan tuotteen ja peruin tilauksen. Ettei nyt ihan putkeen mennyt. Plussaa toki annan siitä, että kun chat ei toiminut ja jouduin soittamaan asiakaspalveluun, niin tilaus saatiin peruttua alle 5 minuutissa. Olin jo varautunut yli 30min jonoihin kun ei chatti ollut käytössä.
 
Liittynyt
25.09.2018
Viestejä
348
Itse tilasin BF tarjouksena joululahjaksi yhden tuotteen ja pari viikkoa kun olin odotellut, niin selvisi että tuotteella on toimitusaika vasta seuraavan vuoden puolella. Kolmessa myymälässä näytti olevan suoraan hyllyssä, kyselin chatin kautta että onnistuisko jos myymälästä lähettäisivät sen mulle niin saisi sen jouluksi. Lupasi laittaa myymälöihin kyselyä ja piti tulla yhteydenottoa sitten myymälästä päin. 1,5 viikkoa meni eikä mitään kuulunut. Kävin sitten Cittarilta hakemassa vähän kalliimmalla vastaavan tuotteen ja peruin tilauksen. Ettei nyt ihan putkeen mennyt. Plussaa toki annan siitä, että kun chat ei toiminut ja jouduin soittamaan asiakaspalveluun, niin tilaus saatiin peruttua alle 5 minuutissa. Olin jo varautunut yli 30min jonoihin kun ei chatti ollut käytössä.
Mä varasin sen toisen paikkakunnan myymälästä varmuuden vuoks ja sitten aloin tiedusteleen mahdollisuutta lähetykseen.
Olisko myymälältä sitten mennyt ohi sun yhteydenottopyyntö.
Lahdessa ainakin homma toimi nopeasti ja mallikkaasti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Olisko myymälältä sitten mennyt ohi sun yhteydenottopyyntö.
Hyvin mahdollista. Meinasin olla uusiksi yhteydessä asiakaspalveluun, mutta juuri tuolloin oli pari päivää chat pois käytöstä, niin totesin helpommaksi hakea kivijalkamyymälästä vastaavan tuotteen. Alunperin oli tarkoitus mennä Gigantin kivijalkaan, mutta sattui nyt Cittarilta löytymään.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Gigantilta tilasin i7-9700K ja siitä tuli viestiä, että siirtyy toimitus joulukuun puolen välin tienoille. Ilmeisesti hyvityksenä laittoivat sitten muutaman prossu kaupan päälle kun tältä näytti kun avasin paketin. :rofl:

En muuten ollut ainut jolle näitä tullut. Ilmeisesti jokin isompikin vika. Esimerkiksi tän foorumin kauppapaikalla parasta aikaa yksi tällainen myynnissä. :vihellys:
 

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
En muuten ollut ainut jolle näitä tullut. Ilmeisesti jokin isompikin vika. Esimerkiksi tän foorumin kauppapaikalla parasta aikaa yksi tällainen myynnissä. :vihellys:
Onko mahdollisesti johonkin laatikkoon merkitty virheellisesti sisällön määrä. Eli jos tehtaalla on laitettu, että 1kpl on paketissa ja Giganttissa on laitettu vain uusi osoite päälle ja paketti eteenpäin.
Vai minkälaisessa paketissa nämä sulle tuli?
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Onko mahdollisesti johonkin laatikkoon merkitty virheellisesti sisällön määrä. Eli jos tehtaalla on laitettu, että 1kpl on paketissa ja Giganttissa on laitettu vain uusi osoite päälle ja paketti eteenpäin.
Vai minkälaisessa paketissa nämä sulle tuli?
Tuli paketissa jossa oli viiden prossun tiedot päällä ja ihan selkeesti siitä selvisi, että viisi siellä on sisällä. Veikkaan että tulevat joka paikkaan noin pakattuna.

E. Ja siis se oli siis vielä toki Gigantin laatikossa
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
304
Veikon koneelta tilasin sellasen euron silitysraudan black fridaynä. Sieltä ei kuulunut asian tiimoilta yhtään mitään ja toissa viikolla peruin tilauksen. Ei ole tullut rahoja takaisin, eikä mitään viestiäkään. Maksoin ennakkoon.

Paska palvelu.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Just kävin eilen Gigantissa viemässä takuusee toistamiseen hajonneen Arozzi verona pro pelituolin, kaikki meni hyvin ja sain uuden oman valitsemani takuuseen kun ei ollu maahantuojalla tarjota vastaavaa, joten otin sitte ton HyperX blast pelituolin ja pakko sanoa että on kaikin puolin parempi ku edellinen paska Arozzi jossa hajos tuolin metallit 2x kertaa, ekana jalka ja sitten penkin raudat vaikka paino ei ollu lähellekkää 140kg painorajaa.. takuutkin alko alusta kun tuote vaihtui.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
305
Kauanko toi power yleensä tumpuloi noita kauppaan tilattuja tavaroita ruotsista kauppaan noudettavaksi?

Ekaa kertaa tilasin,joululahjaksi.paketti seilannu jo maanantaina ja tiistaina ruotsissa edes takasin...
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ei ala, vaan alkuperäisen takuuajan mukaan mennään. Muutenhan tuo olisi ikiliikkuja.
Alkaa takuu alusta kun on uusi ERI esine, jos samanlaisen saa takuusta niin sillon jatkuu vanha takuu.. näin on monella eri esineellä tapahtunu kun on vaihtunu takuussa toiseen, tämä myös varmistettiin Gigantista, sekä kuitissa lukee myös sama :)
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 347
En itse, mutta äitini oli käymässä Gigantissa ostamassa tutulleen SSD:tä. Joo, itse tiesin asiasta vasta kun hän jo oli siellä hyllyllä...

No hän oli kysynyt myyjältä että onko PNY:n 480Gb Sata SSD:llä ja Samsungin m.2 250Gb SSD:llä mitä eroa. Myyjä oli sanonut että ainoastaan kapasiteetti.

Onneksi äitini vielä minulta varmisti että onko näin ennenkuin tekee kauppoja. Käskin kävellä pois kaupasta.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ei ala. Takuu jatkuu alkuperäisen tuotteen takuuajan puitteissa.

Eikö vaihtolaitteella ole takuuta?
Ihan sama se mulle on mitä sä sanot, mulla on kuitti missä on täydet takuut ja myös Gigantista näin sanottiin että täydet takuut, samaten Prismasta ostetut nappikuulokkeet, niillä kans täys takuu kun ei ollu tarjota samanlaisia.. tästäkin kuitti, PC osissa tiedän että takuut menee noin, mut missää muussa en o tota tavannu mitä oon takuusee vieny tavaraa, JOS olen saanut eri esineen tilalle.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
Ei ala. Takuu jatkuu alkuperäisen tuotteen takuuajan puitteissa.

Eikö vaihtolaitteella ole takuuta?
Tuossa linkin esimerkissä ei kyllä puhuta mitään, että kone olisi vaihtunut ERI tuotteeseen. Ainoastaan mainittiin että kone vaihdettiin UUTEEN koska vanhaa ei saatu korjattua.

Mutta kyllä ainakin siinä tapauksessa alkaa uusi takuu jos maksat välirahan kalliimpaan tuotteeseen. Itsellä hajosi näppäimistö ja vaihdoin välirahalla kalliimpaan => uusi takuu. Ei toki välttämättä joka firmalla ole tätä käytäntöä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Tuossa linkin esimerkissä ei kyllä puhuta mitään, että kone olisi vaihtunut ERI tuotteeseen. Ainoastaan mainittiin että kone vaihdettiin UUTEEN koska vanhaa ei saatu korjattua.

Mutta kyllä ainakin siinä tapauksessa alkaa uusi takuu jos maksat välirahan kalliimpaan tuotteeseen. Itsellä hajosi näppäimistö ja vaihdoin välirahalla kalliimpaan => uusi takuu. Ei toki välttämättä joka firmalla ole tätä käytäntöä.
Mun tapauksessa ei tarvinu edes antaa välirahaa kalliimpaa, Gigantti suoraa tiputti kysymättä sen 10e hintaa jotta vastas ostetun tuotteen arvoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Yleisesti ottaen mielestäni takuun ei tarvitse alkaa alusta, jos on kyse takuuvaihdosta. Riippumatta siis siitä, onko tuote sama vai ei. Eiköhän tuo kuitenkin riipu liikkeestä. Jos tässä on Gigantista sanottu, että takuu alkaa alusta, niin en ymmärrä miksi joku ulkopuolinen tulee väittelemään tästä. Välirahaa maksettaessa takuu alkaa tietty alusta, koska tässä on periaatteessa kyse uuden tuotteen ostosta eikä takuuvaihdosta. Periaatteessahan tuo on sama asia, kuin lahjakortin saaminen ja sitten itse uuden tilauksen tekeminen. Lisäksi mielestäni takuuta pitäisi jäädä takuuvaihdon jälkeen jonkun verran eli ei voi käydä niin, että takuusta vaihdossa tulleella tuotteella olisi takuuaika täysin loppu. Itse laitoin joskus takuun viimeisellä viikolla tuotteen huoltoon ja vaihdokille annettiin 3kk takuu. En ole varma oliko firman käytäntö vai yleisempi lakiseikka.

Jimmssillä ainakin omien kokemuksien perusteella takuu jatkuu siitä alkuperäisen tuotteen ostopäivästä (jos takuuta on siis reilummin jäljellä). Tämä siis riippumatta siitä korjataanko tuote takuun piikkiin tai lähetetäänkö sieltä uusi samanlainen / erilainen korvaava. Välirahalla vaihdettaessa taas saa tietenkin sen täyden takuun uudelle tuotteelle.
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Jos tuote menee takuuseen ja myyjällä ei ole antaa tilalle samaa tuotetta, nii silloinhan olet oikeutettu rahalliseen hyvitykseen. Jos myyjä tarjoaa sulle toista korvaavaa tuotetta tilalle ja jos se on sinulle ok niin silloin periaatteessa ostat sen uuden tuotteen niillä sun reklamaatio rahoilla, joten ihan järkevää että saa täyden takuun.

Eihän asiakkaan ole pakko suostua siihen, että ottaa takuu korvauksena jonkin muun tuotteen kuin alunperin ostanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Jos tuote menee takuuseen ja myyjällä ei ole antaa tilalle samaa tuotetta, nii silloinhan olet oikeutettu rahalliseen hyvitykseen. Jos myyjä tarjoaa sulle toista korvaavaa tuotetta tilalle ja jos se on sinulle ok niin silloin periaatteessa ostat sen uuden tuotteen niillä sun reklamaatio rahoilla, joten ihan järkevää että saa täyden takuun.

Eihän asiakkaan ole pakko suostua siihen, että ottaa takuu korvauksena jonkin muun tuotteen kuin alunperin ostanut.
Rahojen palautushan on se viimeinen keino, yleensä pyritään korvaamaan samalla tai vastaavanlaisella. Etenkin elektroniikkapuolella 2-3 vuoden takuuajan aikana on hyvinkin mahdollista, että tuotetta ei ole enää tarjolla sellaisenaan ja siihen on tehty jokin pieni vuosipäivitys. Tästä nyt esimerkkinä vaikka monet Logitechin hiiret tai BenQ:n XL2411 näyttö, jota on viimevuosina myyty varmaan neljänä eri versiona. Molemmissa mallinumero vaihtuu eli tuote on tavallaan eri vaikka todellisia eroja ei ole ollenkaan tai ne ovat korkeintaan parannuksia. Esim. G502 hiirestähän on 3 mallia, Core -> Spectrum -> Hero. Mitään merkittävää eroa noilla ei ole, joten millä periaatteella kuluttaja voisi kieltäytyä esim. Coren vaihdosta uudempaan takuun alla? Tai toisena esimerkkinä vaikka joku vanha GTX970 hajoaa, jolloin tilalle tarjotaan tehoiltaan lähin malli eli GTX1060. Se vaihtomallihan voi hyvässä lykyssä olla hieman kalliimpikin, kuin mitä alunperin ostettu. Eihän tällöin 'rahat takaisin --> uuden mallin osto' kuvio täyty, kun kuluttaja joutuisi lyömään väliin omaa rahaa. Ja jos nyt kuluttaja väkisin vaatii rahat takaisin siitä 2-3v vanhasta tuotteesta, vaikka kauppa ehdottaa vastaavaa vaihdokkia, niin onko kaupan pakko palauttaa 100% rahoista? Kuluttaja on kuitenkin hyödyntänyt sitä tuotetta sen 2-3v, joten eikös liike periaatteessa saisi vähentää tuosta jonkunnäköisen käyttöhyödyn? (Vaikka ei nyt toki ole itselleni ainakaan tällaista vielä käynyt.)
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Rahojen palautushan on se viimeinen keino, yleensä pyritään korvaamaan samalla tai vastaavanlaisella. Etenkin elektroniikkapuolella 2-3 vuoden takuuajan aikana on hyvinkin mahdollista, että tuotetta ei ole enää tarjolla sellaisenaan ja siihen on tehty jokin pieni vuosipäivitys. Tästä nyt esimerkkinä vaikka monet Logitechin hiiret tai BenQ:n XL2411 näyttö, jota on viimevuosina myyty varmaan neljänä eri versiona. Molemmissa mallinumero vaihtuu eli tuote on tavallaan eri vaikka todellisia eroja ei ole ollenkaan tai ne ovat korkeintaan parannuksia. Esim. G502 hiirestähän on 3 mallia, Core -> Spectrum -> Hero. Mitään merkittävää eroa noilla ei ole, joten millä periaatteella kuluttaja voisi kieltäytyä esim. Coren vaihdosta uudempaan takuun alla? Tai toisena esimerkkinä vaikka joku vanha GTX970 hajoaa, jolloin tilalle tarjotaan tehoiltaan lähin malli eli GTX1060. Se vaihtomallihan voi hyvässä lykyssä olla hieman kalliimpikin, kuin mitä alunperin ostettu. Eihän tällöin 'rahat takaisin --> uuden mallin osto' kuvio täyty, kun kuluttaja joutuisi lyömään väliin omaa rahaa. Ja jos nyt kuluttaja väkisin vaatii rahat takaisin siitä 2-3v vanhasta tuotteesta, vaikka kauppa ehdottaa vastaavaa vaihdokkia, niin onko kaupan pakko palauttaa 100% rahoista? Kuluttaja on kuitenkin hyödyntänyt sitä tuotetta sen 2-3v, joten eikös liike periaatteessa saisi vähentää tuosta jonkunnäköisen käyttöhyödyn? (Vaikka ei nyt toki ole itselleni ainakaan tällaista vielä käynyt.)
Kyllähän siitä voidaan sopia miten takuut hoidetaan, voidaan palauttaa rahat, antaa uusi tuote tilalle, korjata tuote tai sitten jos pienempi vika niin sopia hinnan alennus tuotteeseen.

Kun oli puhetta tuolista, niin jos olisin ostanut pelituolin jonkin ominaisuuden takia kuten vaikka ulkonäön ja sitten siihen tulee vika ja menee takuuseen, niin eihän myyjä voi minulle kotiin pakottaa toista tuolia ottamaan joka ei sitten miellyttäisikään silmää.

Elektroniikan kohdalla syy miksi antavat mieluummin korvaavan tuotteen on todennäköisesti se, että jos ostat tänään tonnin telkkarin ja vuoden päästä se menee rikki, niin korvaavan telkkarin vastaavilla ominaisuuksilla saa jo hintaan 599€ joten tulee heille halvemmaksi antaa korvaava tuote kuin tonni fyrkkaa.

Itse ainakin olen useamman kerran kieltänyt korvaavasta tuotteesta ihan vain sanomalla "ei kiitos, otan mieluummin rahat"
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
16
Tilasin Gigantista kaksi tuotetta (joista toinen oli joululahjaksi) maanantaina aamusta ja niitä oli runsaasti varastossa. Toki olin tiedostanut, että on mahdollista, etteivät ne ehdi jouluksi, mutta joka tapauksessa aika ala-arvoista toimintaa Gigantilta viikkoa ennen joulua saada tuotteet lähetettyä vasta tänään perjantaina. Maanantaista perjantaihin tuotteiden tila oli keräilyssä!

Kannattaa siis Gigantista tilatessa varautua, että viikko saattaa vierähtää pelkästään keräilyssä!
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 347
Tilasin Gigantista kaksi tuotetta (joista toinen oli joululahjaksi) maanantaina aamusta ja niitä oli runsaasti varastossa. Toki olin tiedostanut, että on mahdollista, etteivät ne ehdi jouluksi, mutta joka tapauksessa aika ala-arvoista toimintaa Gigantilta viikkoa ennen joulua saada tuotteet lähetettyä vasta tänään perjantaina. Maanantaista perjantaihin tuotteiden tila oli keräilyssä!

Kannattaa siis Gigantista tilatessa varautua, että viikko saattaa vierähtää pelkästään keräilyssä!
Hetkonen, siis tiedostit etukäteen jo että menee mahdollisesti ensi viikolle, mutta silti suivaannuit siitä kun menee ensi viikolle? Juu u.
 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
16
Hetkonen, siis tiedostit etukäteen jo että menee mahdollisesti ensi viikolle, mutta silti suivaannuit siitä kun menee ensi viikolle? Juu u.
Ööö, siis petyin Gigantin toimintaan. Jos paketti olisi lähetetty vaikka tiistaina ja keskiviikkona ja se ei olisi ehtinyt niin ihan ymmärrettävää. Mutta jos tilaus, jota odotan, että olisi teoriassa mahdollista saada jouluksi, seisookin keräilyssä koko viikon, niin olen todellakin pettynyt. Erityisesti nyt joulun alla ja verrattuna aiempiin kokemuksiini Gigantin verkkokaupasta.

Ymmärsitkö?
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Ööö, siis petyin Gigantin toimintaan. Jos paketti olisi lähetetty vaikka tiistaina ja keskiviikkona ja se ei olisi ehtinyt niin ihan ymmärrettävää. Mutta jos tilaus, jota odotan, että olisi teoriassa mahdollista saada jouluksi, seisookin keräilyssä koko viikon, niin olen todellakin pettynyt. Erityisesti nyt joulun alla ja verrattuna aiempiin kokemuksiini Gigantin verkkokaupasta.

Ymmärsitkö?
En, koska eiköhän tuo ole juurikin joulusta johtuva syy miksi keräilyssä kestää niin kauan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
762
Kauanko toi power yleensä tumpuloi noita kauppaan tilattuja tavaroita ruotsista kauppaan noudettavaksi?

Ekaa kertaa tilasin,joululahjaksi.paketti seilannu jo maanantaina ja tiistaina ruotsissa edes takasin...
Ilmeisesti niin kauan että asiakas kyllästyy. Mä tilasin Lahden myymälään robotti-imurin ennen black fridaytä ja ei ole vieläkään näkynyt. Muissa myymälöissä sitä näyttää välillä olevan.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Jaha katsotaanpa miten Gigantti hoitaa uusimman episodin. Ostettiin uusi pyykinpesukone ja kuivausrumpu ja tänään toivat kotiin.

Asentelivat pesukoneen ensin ja sitten kun oli kuivausrummun vuoro niin huomattiin että kyljessä aivan jäätävä lommo ja etuluukku ihan kierossa.

Asentaja totesi suoraan että tätä on joku käsitellyt trukilla vähän rajummin ja tehän ette tätä hyväksy ja soitti aspaan. Noh jäi siis kuivausrumpu saamatta ja tuskin saadaan tänä vuonna.

Aspan pitäisi soittaa että koska saadaan uusi. Katsotaan mitä antavat korvaukseksi.

Update1: Soiteltiin itse aspaan ja totesivat että heillä ei tällä hetkellä ole mitään tietoa koko asiasta ja eivät osaa sanoa mitä tapahtuu seuraavaksi tai koska jotain olisi tapahtumasta. Sanoivat myös että joku EHKÄ soittaa asiasta tänään

Update2: Jep, ei soittanut kukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Exe

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
105
Missä muodossa Verkkokauppa palauttaa rahat palautustuoteesta? En löytänyt tietoa heidän sivuiltaan. Saako rahaa käteen/tilille, vai lahjakortin?
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
289
Missä muodossa Verkkokauppa palauttaa rahat palautustuoteesta? En löytänyt tietoa heidän sivuiltaan. Saako rahaa käteen/tilille, vai lahjakortin?
Yleensä palautuu samalle maksutavalle. Lahjakorttia ei tarvi hyväksyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Exe
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 029
Eipä mennyt loppupeleissä Verkkokaupan kanssakaan asiointi ihan putkeen. Anopilta hajosi jääkaappi ja tilattiin hyvissä ajoin ennen joulua uusi Verkkokaupasta kotiinkuljetuksella+asennuksella+vanhan poisviennillä.

Kaappi tuotiin 23. päivä kyllä anopille, mutta asentajilla oli kova kiire omien sanojensa mukaan niin jäi asennus tekemättä ja vanhan koneen poisvienti hoitamatta. Eli maksettiin lähes satanen siitä, että tuotiin kone hädintuskin keittiöön saakka seisomaan siihen kaiken keskelle.

Toivottavasti reklamointi edes sujuu ongelmitta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
465
Verkkikseen 04.12 asiakaspalautuksena palautettu monitori edelleen hyvittämättä, kahteen kertaan ollut meilitse yhteydessä ja kuulemma palautuksessa ruuhkaa..

Kohta kuukausi siis tulee täyteen.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 549
Gigantista tilattu pleikkari, toimitustapana nouto tavaratalosta.. tilaus meni perille ok, seuraavana päivänä hakemaan niin yllättäen tavaraa ei löydykkään.. lisää vuodenvaihteen jälkeen.. olisivat prkl edes ilmoittaneet asiasta. :( paska systeemi kun vahvistukset lähetetään eikä kukaan tarkasta onko tavaraa oikeasti saatavissa.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Gigantista tilattu pleikkari, toimitustapana nouto tavaratalosta.. tilaus meni perille ok, seuraavana päivänä hakemaan niin yllättäen tavaraa ei löydykkään.. lisää vuodenvaihteen jälkeen.. olisivat prkl edes ilmoittaneet asiasta. :( paska systeemi kun vahvistukset lähetetään eikä kukaan tarkasta onko tavaraa oikeasti saatavissa.
Siis sait erillisen kuittauksen vielä että tuote on valmis noudettavaksi?
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
102
^Itsellä kävi samanlainen homma Gigantin kanssa keväällä, tilasin myymälään noudettavaksi näytön telineen ja hiirimaton, normaali kuittausviesti tuli että tavarat noudettavissa, tiskillä sitten myyjä alkoi ihmetellä kun aikansa oli varastossa pyörinyt että ei hiirimattoa löydy, totesi vain että varastosaldoissa virhe...
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 549
Siis sait erillisen kuittauksen vielä että tuote on valmis noudettavaksi?
Tuli viesti että noudettavissa mutta omasta mielestä gigantti ei enää lähetä mitään manuaaliviestejä kun tavarat on kerätty vaan sieltä tulee pelkkä automaattiviesti siitä että tilaus on noutovalmis. Luottavat kait saldoihinsa niin paljon ?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 106
Viestejä
4 191 492
Jäsenet
70 865
Uusin jäsen
Southsidespinner

Hinta.fi

Ylös Bottom