Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

Onko tuosta muutoksesta uutisoitu jossakin laajemminkin ja jos on, niin missä? Ei muuten, mutta iltamassa vähän ennen klo 18 näytti olevan ainakin paikallisen Toys'r'Usin tiskillä edelleen ilmoitus että lahjakortit eivät kelpaa ja asiakkaiden ilmeet olivat sen mukaisia.

Edit.
Täällä on näköjään uutinen aiheesta:
Asiakkaat vihastuttanut lelujätti lupaa: lahjakortit käyvät sittenkin BR-Lelut ja Toys 'R' Us -liikkeissä

Lahjakortti käy tai siitä saa hyvityksen, jos se on ostettu 30.11.2018 jälkeen ja mukana on myös kuitti.

Varmaan tosi monella joululahjaksi lahjakortin saaneella on kuitti käytettävissä, saati että kehtaisi alkaa kuittia kyselemään lahjan antaneelta. :D

Vaan eipä siinä, sellaista se on kun firma menee konkurssiin.
No eiköhän ne lahjakortit ole lahjaksi ostettu lapselle, jolloin on aika normaalia, että se kuitti varmaan säilytetään.

Ainakin meillä,säästetään jokainen joululahjakuitti juurikin sen takia jos lahja halutaan vaihtaa tms. Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä.
 
No eiköhän ne lahjakortit ole lahjaksi ostettu lapselle, jolloin on aika normaalia, että se kuitti varmaan säilytetään.

Ainakin meillä,säästetään jokainen joululahjakuitti juurikin sen takia jos lahja halutaan vaihtaa tms. Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Ihmeellisyys tulee lähinnä siitä, että miksi se kuitti ylipäätään vaaditaan? Miksi siis joulukuussa ostettu lahjakortti on ok ja aiemmin ostetut ovat arvottomia?

Meilläkin luonnollisesit kuitit yleensä säilytetään kaikista tuotteista, joiden kohdalla on oletettavaa että ne voidaan joutua vaihtamaan, mutta ei kyllä ihan heti tulisi mieleen tilannetta että pitäisi alkaa palauttamaan/vaihtamaan lahjakorttia, joten niiden kuitit menevät yleensä saman tien roskiin.

Edit.
Ilmeisesti tuo rajoitus tulee konkurssiprosessin aloittamisesta.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan konkurssipesällä on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta lahjakortteja, jotka on ostettu ennen konkurssin alkamista.
 
Viimeksi muokattu:
No eiköhän ne lahjakortit ole lahjaksi ostettu lapselle, jolloin on aika normaalia, että se kuitti varmaan säilytetään.

Ainakin meillä,säästetään jokainen joululahjakuitti juurikin sen takia jos lahja halutaan vaihtaa tms. Ei tuossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Ei mitenkää varmaa, kyllä ihmiset pitää lahjakorttia ihan rahan arvoisena tavarana kuittia ei monet edes ota mukaan.
Toki kuitittomat voi käydä liikkeessä ostoksilla.
Ohjeissa store credit tarkoittaa palautettua tuoteesta saatua ostokorttia.


Information to customers on gift cards


Gift cards purchased on 30 November 2018 or later

If you have purchased (with cash payment or with a debit/credit card) a gift card on 30 November 2018 or later you can either



1) Purchase goods in the store

or

2) Get a cash refund from the trustees.



If you want to buy goods this is done in the store.



If you wish a cash refund, you are kindly asked to send the gift card and the receipt for the purchase showing the date of the purchase to the trustees using the email address toptoy@gorrissenfederspiel.com. You shall request the refund and state your name and bank account information.



Gift cards purchased before 30 November 2018

If you have purchased a gift cards before 30 November 2018 (with cash payment or with a debit/credit card) your claim can be sent to the same email address, but can not at this stage expect to be repaid or refunded. These claims will be registered in the same way as all other ordinary suppliers with claims related to the time before 30 November 2018.



Gift cards received as a “store credit” (Danish:”tilgodebevis”) on or after 30 November 2018

If you have received the gift card on or after 30 November 2018 as a “store credit” in connection with returning goods on or after 30 November 2018, you may use this as payment in connection with purchase of other goods.

You are not entitled to get a cash refund.



Gift cards received as a “store credit” (Danish:”tilgodebevis”) before 30 November 2018

If you have received the gift card before 30 November 2018 in connection with return of goods before 30 November 2018, this can not be used for payment for goods and can not be claimed for refund. You may file your claim by sending an email to toptoy@gorrissenfederspiel.com, but can not at this stage expect to be repaid or refunded. These claims will be registered in the same way as all other ordinary suppliers with claims related to the time before 30 November 2018.



We are very sorry for the inconvenience that this procedure causes the consumers.
 
Viimeksi muokattu:
Toki kuitittomat voi käydä liikkeessä ostoksilla.
Tuon aiemmin linkatun Ylen uutisen mukaan ei onnistu ostaminenkaan ilman kuittia (syy täällä) -->

Hyvitykselle on kuitenkin tiettyjä ehtoja. Lahjakortista saa hyvityksen ja sillä voi maksaa liikkeessä vain silloin, jos sen on hankkinut 30. marraskuuta jälkeen. Tämä edellyttää, että ostajalla lahjakortin lisäksi myös kuitti sen ostosta tallella.
 
Ehkä luotan enemmän firman ohjeisiin.
Siinähän sanotaan ihan samalla tavalla, eli että ostaminen onnistuu vain jos lahjakortti on ostettu 30.11 jälkeen ja koska lahjakortissa itsessään ei kaiketi ole päivämäärää, pitää mukana olla kuitti.

"If you have purchased (with cash payment or with a debit/credit card) a gift card on 30 November 2018 or later you can either"
 
Verkkokaupallahan on omat "varastot" myymälätuotteille ja sitten verkkokaupalle. Eli siellä ei yleensä siirretä kamaa varastosaldolta myymälän saldolle ainakaan mitenkään kovin aktiivisesti. Mahdolliset tarjouskampanjat on sitten erikseen, jolloin varastosaldo saatetaan jakaa osittain myös myymälöihin.
 
Ei kyllä voi ymmärtää miksei Gigantissa lahjakortit käy heidän verkkokaupastaan tehtäviin ostoksiin. Veli sai chatin kautta 30€ lahjakortin hyvityksenä tilauksien ongelmista ja pitkistä viivästymisistä. Nyt olisi ostanut tuolta netistä tarjoustuotteen mutta eihän se lahjakortti tosiaan käy sinne. Ja tuotetta ei voi edes varata lähellä sijaitsevaan myymälään noudettavaksi (varaa ja nouda) vaikka sitä olisi sivujen mukaan siellä saatavilla. Minkä ihmeen vuoksi näin vuonna 2018 tuon puljun lahjakortit toimivat vain kivijaloissa? (Se isoin syy, miksi en ainakaan itse lahjakorttia tuolta hyväksyisi.)
 
Ei kyllä voi ymmärtää miksei Gigantissa lahjakortit käy heidän verkkokaupastaan tehtäviin ostoksiin. Veli sai chatin kautta 30€ lahjakortin hyvityksenä tilauksien ongelmista ja pitkistä viivästymisistä. Nyt olisi ostanut tuolta netistä tarjoustuotteen mutta eihän se lahjakortti tosiaan käy sinne. Ja tuotetta ei voi edes varata lähellä sijaitsevaan myymälään noudettavaksi (varaa ja nouda) vaikka sitä olisi sivujen mukaan siellä saatavilla. Minkä ihmeen vuoksi näin vuonna 2018 tuon puljun lahjakortit toimivat vain kivijaloissa? (Se isoin syy, miksi en ainakaan itse lahjakorttia tuolta hyväksyisi.)
Me saatiin sähköinen lahjakortti kun Gigantti ensin toimitti täysin kolhitun kuivausrummun ja viikon päästä tulleessa uudessa oli myös takakulmassa pieni lommo.
 
Me saatiin sähköinen lahjakortti kun Gigantti ensin toimitti täysin kolhitun kuivausrummun ja viikon päästä tulleessa uudessa oli myös takakulmassa pieni lommo.

Vaikka Gigantissa tuleekin asioitua jonkin verran niin en muista koska viimeksi olisi tullut ostettua kivijalasta. Jokseenkin hölmöä, että verkkokauppaostoksista saa sähköisen lahjakortin, joka toimii vain myymälöissä..
 
Ei kyllä voi ymmärtää miksei Gigantissa lahjakortit käy heidän verkkokaupastaan tehtäviin ostoksiin. Veli sai chatin kautta 30€ lahjakortin hyvityksenä tilauksien ongelmista ja pitkistä viivästymisistä. Nyt olisi ostanut tuolta netistä tarjoustuotteen mutta eihän se lahjakortti tosiaan käy sinne. Ja tuotetta ei voi edes varata lähellä sijaitsevaan myymälään noudettavaksi (varaa ja nouda) vaikka sitä olisi sivujen mukaan siellä saatavilla. Minkä ihmeen vuoksi näin vuonna 2018 tuon puljun lahjakortit toimivat vain kivijaloissa? (Se isoin syy, miksi en ainakaan itse lahjakorttia tuolta hyväksyisi.)

Kyllä se lahjakortti käy myös Gigantin nettikauppaan, kortin numero syötetään ostoskorissa kohtaan Alennuskoodi / Lahjakortti. Tänään testattu ja todettu toimivaksi.
 
Kyllä se lahjakortti käy myös Gigantin nettikauppaan, kortin numero syötetään ostoskorissa kohtaan Alennuskoodi / Lahjakortti. Tänään testattu ja todettu toimivaksi.

Tämä kyseinen lahjakortti ei käy ja asia tuli kyllä kokeiltuakin. Sähköpostissa mitä kautta lahjakorttikin toimitettiin ilmaistiin näköjään myös loppupeleissä selkeästi, että lahjakortti on käytettävissä vain myymälöissä. Kyseessä siis tuollainen sähköinen lahjakortti, ei fyysinen. Tänään kun asiasta kyseltiin vielä chatin aspalta niin sielläkin todettiin, että (tämän sähköisen) lahjakortin arvon voi tosiaan lunastaa vain liikkeissä. Ilmeisesti rahalla ostettavissa fyysisissä lahjakorteissa on eri käytäntö tämän suhteen kuin näissä sähköisissä ongelmatilanteista hyvityksenä annettavissa lahjakorteissa. Mielestäni joskus aiemmin nuo fyysisetkään lahjakortit eivät toimineet Gigantin verkkokaupassa mutta tämä asia on näemmä onneksi muuttunut. Hölmöä silti, että tuo sähköinen lahjakortti toimii vain myymälöissä. Etenkin tapauksissa, joissa sellaisen saa hyvityksenä verkko-ostoksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä kyseinen lahjakortti ei käy ja asia tuli kyllä kokeiltuakin. Sähköpostissa mitä kautta lahjakorttikin toimitettiin ilmaistiin näköjään myös loppupeleissä selkeästi, että lahjakortti on käytettävissä vain myymälöissä. Kyseessä siis tuollainen sähköinen lahjakortti, ei fyysinen. Tänään kun asiasta kyseltiin vielä chatin aspalta niin sielläkin todettiin, että (tämän sähköisen) lahjakortin arvon voi tosiaan lunastaa vain liikkeissä. Ilmeisesti rahalla ostettavissa fyysisissä lahjakorteissa on eri käytäntö tämän suhteen kuin näissä sähköisissä ongelmatilanteista hyvityksenä annettavissa lahjakorteissa. Mielestäni joskus aiemmin nuo fyysisetkään lahjakortit eivät toimineet Gigantin verkkokaupassa mutta tämä asia on näemmä onneksi muuttunut. Hölmöä silti, että tuo sähköinen lahjakortti toimii vain myymälöissä. Etenkin tapauksissa, joissa sellaisen saa hyvityksenä verkko-ostoksesta.

Ok. Käyttämäni lahjakortti oli tosiaan fyysinen ja vasta tänään huomasin, että sitä voi käyttää myös nettikaupassa. Mutta toi on kyllä idioottimaista, jos sähköistä lahjakorttia ei voi käyttää sähköisesti.
 
-tilasin gigantista astianpesukoneen
-peruutin sen
-soitin viikon päästä vielä varmistaakseni, että tilaus on peruttu
-kaiken piti olla ok
-asennus ukkeli soittelee, että ois tulossa asentaa konetta
-?
 
Tilasin gigantin verkkokaupasta viime keskiviikkona, eikä vieläkään ole lähtenyt ruotsin varastolta ja toimitusarvioksi luvattiin 2-5 arkipäivää.

Että silleen.
 
Gigantti taitaa olla noiden verkkokauppojen osalta sitä kastia, joilla toimitusarviot eivät tunnu koskaan pitävän paikkaansa. Ei sillä, että se nyt itseäni niin haittaisi mutta tuolta tilatessa kannattaa tiedostaa, että kyllä se toimitusaika on usein 5+ arkipäivää. Tuo 2-5 arkipäivää on kyllä todella optimistinen huomioiden, että suurin osa tuotteista lähtee ilmeisesti sieltä Ruotsista. Ehkä nippanappa kerkeää siihen viiden arkipäivän sisään, jos tuote lähtee heti seuraavana päivänä tilauksesta. Alle 4 päivää taitaa olla kyllä jo teoriassakin melkein mahdotonta, jos paketti lähtee Ruotsista.
 
Tilasin gigantin verkkokaupasta viime keskiviikkona, eikä vieläkään ole lähtenyt ruotsin varastolta ja toimitusarvioksi luvattiin 2-5 arkipäivää.

Että silleen.

Kuin myös ja saapui perjantaina. Todella nopeaa toimintaa.
 
29.12 tilasin oculus rift bundlen gigantista ja aikalailla samantien meni keräilyyn. Nyt 03.01 on käytännössä toinen arkipäivä ja edelleenkin keräilyssä, melkosen hidasta jos ei huomenna eli kolmantena arkipäivänä ala kuulumaan jotain paketista :D
 
Tuo on ihan peruskauraa Gigantilla. Niillä on kuitenki hyvät tarjoukset ja paras palautusoikeus. Kyllähän nuo toimitukset kestää muuallakin. CDON:lla on ainakin mennyt keskimäärin kauemmin kuin Gigantilla. Jos on kiirus niin pitää käydä hakemassa liikkeestä. Ite odottelen ilmasilla postikuluilla mielellään muutaman päivän extraa eikä se hätäilemällä kummene kun tuollainen malli näyttää olevan...

Black Fridayn aikaan Gigantin JBL Charge 3 saapui pari päivää ennen Verkkokaupan Xtreme 2-mallia. Tuurista se näyttäs olevan kiinni milloin kestää melkeen 2 viikkoa ja milloin tulee 3-5 päivässä.
 
Kysäsin chatistä ja kuulemma todennäköisesti alkuviikosta tulisi. Annan tuon 5 arkipäivää, eli tiistaihin asti aikaa ja sitten haen muualta.
Tuo gigantin palautusoikeus on kyllä aika lyömätön. Viimeisen 6v aikana olen ainakin sen 5 kertaa palauttanut tavaraa ja aina ongelmitta.
 
Kävin pikästä aikaa Gigantin kivijalassa tarjoustuotteita katsomassa. 299€ LG:n soundbarin tilalle saisin selvästi paremman, Sonoksen lähes 800€ maksavan mallin, 99€ kuulokkeet joita harkitsin kannattaisi unohtaa ja hankkia kerralla 259€ maksavat. Myyjällä on toki itsellä molemmat vastaavat. En voinut vastustaa kiusausta ja aloin ääneen harkitsemaan alan vaihtoa... funtsailin onkohan Vehon myyjillä mersun mclarenit vai maybachit. Huumori ei tälläkään kertaa kohdannut vaan raukka näytti hieman loukkaantuneelta. Anteeksi myyjälle jos seuraa keskustelua. Toivottavasti muut asiakkaat on kivempia.
 
Kysäsin matkahuollosta, josko saisivat nimellä selville onko heidän järjestelmässä pakettia. No eipä ollut, eli ruotsista -> suomeen lähtevälle paketille ei 2 arkipäivää riitä :rage:.
Oli kyllä ensimmäinen ja viimein kerta, kun tilaan gigantin varastolta tavaraa. :beye:
 
Palautin äsken Giganttiin näytön. Heppu vain aikaisi pahvilootan ja kysyi toimiiko. Vastasin että joo. Meni siis noin 30sek palauttamisesta ja tilalle ostin 40" 4k TV:n näytöksi kun edellinen siirtyi telkkarin rooliin olkkariin.
 
Ostin 15.12. Gigantista Ipadin (2018, 128gb space grey) hintaan 429 €. Just tuli tänään kamppikseen 399 €. Ei muuta ku chattiin:

Chat -keskustelu Tomi ja mä välillä alkoi

mä: Toimitus nro xxxxxxxxxx Ipad näkyy halventuneen ostamastani 429 € -> 399 €. Jotta vältyn palauttamiselta ja uuden ostamiselta, haluutteko maksaa erotuksen 30 € niin päästään kaikki helpommalla?

Tomi: Hei mä!

Tomi: Kyllä, hintatakuu kattaa tuon

mä: Mieluiten ottaisin erotuksen tililleni FIxx xxxx xxxx xxxx xx

Tomi: Selvä, se onnistuu!

Tomi: Teen hyvityksen aivan pian :)

Tomi: Voinko auttaa jotenkin muuten?

mä: Kiitoksia paljon! Ei muuta mielessä, joten hyviä illanjatkoja!



Melko helppoa... Näin se on aina mennyt. Ja sen takia luotan Giganttiin kuin kallioon. Kannata paljo mitään elektroniikkaa/kodinkoneita mistään muualta ostaa.
 
Eikö Gigantilla ollut aikaisemmin jonkin muun kautta tuo kirjautuminen? Nyt menee MS jonkun jutun kautta.
 
Verkkiksen sopimusehdoista: "Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja käyttää sitä 32 päivän ajan. Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön."

Kysyisin ehkä ensin Verkkiksen asiakaspalvelusta mielipidettä ennenkuin lähtisin kärräämään tuota lähimmän myymälän palautustiskille. Ja ylipäätään sitä "varmaa tietoa" saat vain sieltä myyjältä, koska Verkkishän sen päättää voiko palauttaa. Ehkä se palautus voi onnistuakin mutta jonkinnäköinen arvonalennus tuosta varmaan voi tulla (ihan jo noiden sopimusehtojen puolesta). Tuollaista 65" TV:tä on aika ikävää myydä ilman omaa myyntipakkaustaan verrattuna vaikka johonkin puhelimeen minkä voi laittaa melkein mihin vain pahvilaatikkoon...
 
Viimeksi muokattu:
Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja käyttää sitä 32 päivän ajan. Suosittelemme huolehtimaan tuotteesta ja sen mukana toimitettavista tarvikkeista, ohjeista ja tietenkin tuotepakkauksesta, kunnes olet päättänyt pitää tuotteen. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.

Eli tuon perusteella myyntipakkaus on toivottava, mutta voi olla että ottavat vastaan ja otat sitten hieman takkiin arvonalennuksena
 
Kellään VARMAA tietoa, voiko verkkikseen palauttaa telkun, jonka pakkaus on jo hävitetty?
Kaikki muut kamat on tallella,kyseessä 65" töllö ja itse olisin viemässä.
Vein yhden soundbarin takaisin ja rokottivat satasella.
 
Gigantissa ei pakkauksettomuus haitannut ainakaan mitään. Ei ees kysyny mitään, Mielen jääkaappi oli kyseessä.
 
Gigantissa ei haittaa, mutta Verkkokaupassa haittaa. Molemmissa palautusehtojen mukaan.

Näin. Verkkiksen palautusehdoissa selkeästi korostetaan tuota myyntipakkauksen merkitystä, kuten yllä olevista lainauksista ilmeni. Gigantin palautusehdoissa taas sanotaan suoraan näin: "Tuote tulee palauttaa ehjänä, myyntikuntoisena ilman ulkoisia kolhuja/vaurioita kaikkine tarvikkeineen, mutta tuotteen ei tarvitse olla alkuperäisessä myyntipakkauksessa."
Tarkemmin voi lueskella Verkkiksen ehdoista täältä: Takuu, tuki ja palautukset
Ja Gigantin täältä: Markkinoiden paras palautusoikeus - Gigantti
 
Onko kokemusta käyttöön otettu kännykän palauttamisesta giganttiin? Kyseessä sonyn xperia xz2 compact. Muutamab päivän käytössä ollut, ja kyllä se paino on kuulemma todella paha...
 
Onko kokemusta käyttöön otettu kännykän palauttamisesta giganttiin? Kyseessä sonyn xperia xz2 compact. Muutamab päivän käytössä ollut, ja kyllä se paino on kuulemma todella paha...

Tuskin on sen kummallisempaa kuin minkään muunkaan tuotteen. Eli kunhan laite on ulkoisesti kunnossa ja kaikki tarvikkeet löytyvät niin ei mitään ongelmaa. Viet lähimpään myymälään, palautustiskin kaveri kattoo luuria pari sekkaa ja kysyy toimiiko se ja rahat tulee takaisin parissa päivåssä.
 
7.12.2017 Giganttiin palautetun läppärin rahat tulivat tilille 4.1.2018.
Kyselin perään kuutisen kertaa vajaan kuukauden aikana chatissa.
Hyvityksenä 30e lahjakortti kivijalkamyymälään.

Kannattaa siis ottaa huomioon, ettei aina fyrkat palaudu luvatussa ajassa (2-5 päivää).

Loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin tässä tapauksessa.
 
Tein ostoksen Gigantista sunnuntaina ja eilen laitoin viestiä chattiin kun hinta oli tippunut 30€. Samoin tein tuli 30€ lahjakortti. Raha toki olisi kelvannut mutta lahjakortti 3v voimassa niin mikäs siinä, kun varmaan 3v sisällä jotain sieltä hankkii.
 
Verkkokauppa.com ostin outlet tuotteena GTX 1080 TI näyttiksen ja paketissa olikin GTX 1080. Myyjän mielestä on ihan normaalia, että outlet paketeissa on vääriä tuotteita ja suostui vaan palauttamaan rahat missä menee 2-3työpäivää. Tässä kyllä sen verran kusetettu olo että alta pois. Varokaan seuraavan kerran kun telkkarin ostatte niin sieltä varmaan tulee leivänpaahdin.
 
Viimeksi muokattu:
Verkkokauppa.com ostin outlet tuotteena GTX 1080 TI näyttiksen ja paketissa olikin GTX 1080. Myyjän meielestä on ihan normaalia, että outlet paketeissa on vääriä tuotteita ja suostui vaan palauttamaan rahat missä menee 2-3työpäivää. Tässä kyllä sen verran kusetettu olo että alta pois. Varokaan seuraavan kerran kun telkkarin ostatte niin sieltä varmaan tulee leivänpaahdin.
Onkohan palauttaja siis vaihtanut itellensä 1080 ti:n ja palauttanu 1080.
 
Verkkokauppa.com ostin outlet tuotteena GTX 1080 TI näyttiksen ja paketissa olikin GTX 1080. Myyjän meielestä on ihan normaalia, että outlet paketeissa on vääriä tuotteita ja suostui vaan palauttamaan rahat missä menee 2-3työpäivää. Tässä kyllä sen verran kusetettu olo että alta pois. Varokaan seuraavan kerran kun telkkarin ostatte niin sieltä varmaan tulee leivänpaahdin.

Eihän sillä väliä ole minkä tuotteen paketti on mutta kyllähän hintalapussa pitää olla oikea nimi ja erityisesti kuitissa. Uteliaisuudesta, mitä kuitissa siis luki ja millaisella hintasummalla? Kyllähän outletista ostaessakin pitää tietää mitä ostaa.
 
Aika selkeä tapaus. En ymmärrä miten kujalla aspan pitää olla vastatakseen mitään sen suuntaan, että tuollainen olisi ok. Maksoit varmaan tuosta outletin 1080Ti:stä hyvässä lykyssä samat tai enemmänkin kuin uudesta 1080:stä ja se on puljun mielestä normaalia. o_O

Kyllä siis ymmärrän, että ei käytettyä 1080Ti:tä voi tilalle välttämättä antaa, joten ratkaisuna tuo rahojen palautus on ymmärrettävä. Mutta tuo kommentti on älytön, jos oikeasti sanoi noin. (Toinen looginen ratkaisu olisi tietty voinut olla myydä outlet hintaan sen näyttiksen mikä siellä boksissa oikeasti on. Ts. antaa siis erotus takaisin.)

Ps. Huoltoon viedessäkin tulisi ongelmia, kun kuitti ei vastaa sisältöä. Miten ihmeessä kenenkään maalaisjärjellä varustetun mielestä on fine, että kuitissa on eri tuote kuin pakkauksessa.
 
Aika selkeä tapaus. En ymmärrä miten kujalla aspan pitää olla vastatakseen mitään sen suuntaan, että tuollainen olisi ok. Maksoit varmaan tuosta outletin 1080Ti:stä hyvässä lykyssä samat tai enemmänkin kuin uudesta 1080:stä ja se on puljun mielestä normaalia. o_O

Kyllä siis ymmärrän, että ei käytettyä 1080Ti:tä voi tilalle välttämättä antaa, joten ratkaisuna tuo rahojen palautus on ymmärrettävä. Mutta tuo kommentti on älytön, jos oikeasti sanoi noin. (Toinen looginen ratkaisu olisi tietty voinut olla myydä outlet hintaan sen näyttiksen mikä siellä boksissa oikeasti on. Ts. antaa siis erotus takaisin.)
Myyjän sanoin "siihen on vaan väärä tarra tullut" johon vastasin: joo väärä tarra millä on 2x enemmän hintaa ku itse tuotteella paketissa. Tähän myyjä vaan vastasi että eivoi mitään. Ostin myös samalla vesijäähyn tuolta minkä aion kohta viedä takasin kun en uskalla edes avata. Samalla voi sanoa pari valittua sanaa toiselle aspan tyypille.
 
En yllättynyt kun sain Gigantin tilauksen, että ei tullut kaikkea mitä piti. Nyt odotellaan saako puuttuvat kamat koska. Ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy.
 
Samalla voi sanoa pari valittua sanaa toiselle aspan tyypille.

Turhaa sitä toiselle aspalle on avautua toisen työntekijän osaamattomuudesta. Tuskin itsekään haluaisit vastaanottaa haukkuja siitä, että kollega kusi hommat. Jos nyt jollekin haluaa avautua niin vaikka ennemmin kyseisen aspan esimiehelle. Ja jos avaudut esimiehelle niin asialle voidaan ehkä tehdäkin jotain, se toinen työntekijä todennäköisesti vetää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä mikään muutu.

Luulisi kauppaa muutenkin kiinnostavan tuon sun kanssa tapahtuneen lisäksi se, että ilmeisesti joku on palauttanut eri tuotteen kuin ostanut. Kyllähän nyt tuollaisestakin pitäisi olla tarkkana.
 
Turhaa sitä toiselle aspalle on avautua toisen työntekijän osaamattomuudesta. Tuskin itsekään haluaisit vastaanottaa haukkuja siitä, että kollega kusi hommat. Jos nyt jollekin haluaa avautua niin vaikka ennemmin kyseisen aspan esimiehelle. Ja jos avaudut esimiehelle niin asialle voidaan ehkä tehdäkin jotain, se toinen työntekijä todennäköisesti vetää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos eikä mikään muutu.

Luulisi kauppaa muutenkin kiinnostavan tuon sun kanssa tapahtuneen lisäksi se, että ilmeisesti joku on palauttanut eri tuotteen kuin ostanut. Kyllähän nyt tuollaisestakin pitäisi olla tarkkana.
Ketään en ole henkilökohtasesti haukkunu enkä tule haukkumaan. Yritystä olen haukkunut, henkilöt jotka on kyseisessä firmassa töissä myös edustavat yritystään, jonka takia mulla on kyllä oikeus haukkua yrityksen toimintatapoja. Ainakaan verkkokauppa.comista en tule mitään ikinä ostamaan.
 
Vein PS4 verkkokauppaan huoltoon 14.12. Takuuta ei enää ollut, mutta vetosin virhevastuuseen. Siellä sanottiin että huollossa menee 2-4 viikkoa.
Laitoin verkkokauppaan viestiä että missä päin konsoli menee, niin sain tämmöisen vastauksen.

"Valitettavasti laite odottaa vielä että saamme sen menemään valmistajalle. Ikävä kyllä koska laite on ostettu marraskuussa 2016 ja sille on myönnetty 12kk takuu joka on umpeutunut jo yli vuosi sitten voi näissä mennä normaalia pidempään että saadaan paperi asiat hoidettua valmistajan kanssa.

Pistin viestiä että haluan kuulla tarkan ajan milloin saavat lähetettyä Sonylle.
Pitää pyytää tuotteen vaihtamista virheettömään jos ei ala hommat tapahtumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yritystä olen haukkunut, henkilöt jotka on kyseisessä firmassa töissä myös edustavat yritystään, jonka takia mulla on kyllä oikeus haukkua yrityksen toimintatapoja. Ainakaan verkkokauppa.comista en tule mitään ikinä ostamaan.
Aika voimakasta reagointia kun selvästi tuo näyttää siltä, että myös Verkkokauppa on joutunut kusetuksen uhriksi. Sinä nyt vain valitettavasti jouduit sijaiskärsijäksi.

Tuo myyjän kommentti väärästä tarrasta toki oli typerä, mutta ei se varmaan oikein ehtinyt siinä tilanteessa hahmottaa mistä oli kyse.
 
Ketään en ole henkilökohtasesti haukkunu enkä tule haukkumaan. Yritystä olen haukkunut, henkilöt jotka on kyseisessä firmassa töissä myös edustavat yritystään, jonka takia mulla on kyllä oikeus haukkua yrityksen toimintatapoja. Ainakaan verkkokauppa.comista en tule mitään ikinä ostamaan.

Onhan sulla oikeus ottaa kantaa yrityksen toimintatapoihin mutta rividuunarille sen tehdessäsi asia menee kuuroille korville. Lähinnä saat purettua oman pahan olon pois mutta mikään tuskin muuttuu. Esimiehen kanssa sen sijaan jokin voisi muuttuakin. Ja noin muutenkin, ei tuollainen voi olla minkään yrityksen virallinen toimintatapa. Tuohan täyttää jo petoksen merkit, jos firman mielestä on ok että asiakkaan saama tuote ei olekaan sitä mitä myytiin ja tällaisella toiminnalla voi olla hyvinkin vakavia seurauksia. Sanoisin, että kyseessä on asiakaspalvelijan moka, joko johtuen osaamattomuudesta tai sitten vain muotoili tarkoittamansa huonosti.

Edelleen on vain turhaa mennä valittamaan työntekijälle X, että työntekijä Y mokasi. Tuskin itsekään haluaisit kuunnella sitä avautumista kollegasi inhimillisestä virheestä, jolle et voi tehdä mitään tai tilanteesta jossa et ole ollut mukana.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
284 318
Viestejä
4 884 894
Jäsenet
78 791
Uusin jäsen
Jiaqi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom