- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 2 408
Vuoden 2007 mestari , krhmmmToki arvasitki että tämä vastaus tulee, mutta Ayrton Senna, krhm...
Ja miten se meni tuo suomalaisten ferrarihomma. Mika Salo, krhm, Kimi Räikkönen krhm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuoden 2007 mestari , krhmmmToki arvasitki että tämä vastaus tulee, mutta Ayrton Senna, krhm...
Ja miten se meni tuo suomalaisten ferrarihomma. Mika Salo, krhm, Kimi Räikkönen krhm.
Brasilialaiset voi jakaa kahteen sarjaan: niihin, joiden etunimi päättyy kirjaimiin on, ja niihin, jotka eivät voita maailmanmestaruutta.Toki arvasitki että tämä vastaus tulee, mutta Ayrton Senna, krhm...
Giovinazzia itse veikkaan. Schumi voi olla vielä vähän liian kokematon Sauberin kisakuskiksi.
Jos Ericsson saa vuoden pahvin, niin onhan tuo mahdollista että Schumi on toinen kuski seuraavalla kaudella. Ensi kaudella todennäköisesti ajaa f2:ssa jos ja kun tämä menee hyvin niin ei muutakun portaikkoa ylöspäin!Marcus Ericssonia itse veikkaan kun ruotsalaista rahaa takana miljardeja euroja.
Kyse F1 autourheilussa on kuitenkin viihteestä ja pisneksen tekemisestä.
Jos Ericsson saa vuoden pahvin, niin onhan tuo mahdollista että Schumi on toinen kuski seuraavalla kaudella. Ensi kaudella todennäköisesti ajaa f2:ssa jos ja kun tämä menee hyvin niin ei muutakun portaikkoa ylöspäin!
Oishan se aika legendaarista kun Kimi pääsisi ajamaan Schumacher juniorin tallikaverina.
Ei varmaan Kimi niin kauaa aja että ehtisi F1 kisoja ajaa jonkun kuskin, hänen lapsensa ja lapsenlapsensa kanssa.
Kimin taustajoukoissa jos olisin, niin kenties miettisin tai palkkaisin jonkun viihdealan ammattilaisen miettimään muutama hyvä repliikki tuleviksi kausiksi jolla voisi tiimiradiossa säväyttää. Toki sopisi tallin kanssa siitä, että jos talli sanoo jotain tiettyä niin Kimi vastaa siihen jotain tiettyä. Toki homma pitäisi hoitaa niin ettei sitä kukaan tunnistaisi etukäteen käsikirjoitetuksi repliikiksi ja rajoittaa se vaikka kahteen kertaan kaudessa. Toki en tiedä sitä onko esimerkiksi se "Leave me alone I know what to do" ollut jo käsikirjoitettua tavaraa. Ainakin hyvin se upposi yleisöön.
Kimin taustajoukoissa jos olisin, niin kenties miettisin tai palkkaisin jonkun viihdealan ammattilaisen miettimään muutama hyvä repliikki tuleviksi kausiksi jolla voisi tiimiradiossa säväyttää. Toki sopisi tallin kanssa siitä, että jos talli sanoo jotain tiettyä niin Kimi vastaa siihen jotain tiettyä. Toki homma pitäisi hoitaa niin ettei sitä kukaan tunnistaisi etukäteen käsikirjoitetuksi repliikiksi ja rajoittaa se vaikka kahteen kertaan kaudessa. Toki en tiedä sitä onko esimerkiksi se "Leave me alone I know what to do" ollut jo käsikirjoitettua tavaraa. Ainakin hyvin se upposi yleisöön.
Kimin taustajoukoissa jos olisin, niin kenties miettisin tai palkkaisin jonkun viihdealan ammattilaisen miettimään muutama hyvä repliikki tuleviksi kausiksi jolla voisi tiimiradiossa säväyttää. Toki sopisi tallin kanssa siitä, että jos talli sanoo jotain tiettyä niin Kimi vastaa siihen jotain tiettyä. Toki homma pitäisi hoitaa niin ettei sitä kukaan tunnistaisi etukäteen käsikirjoitetuksi repliikiksi ja rajoittaa se vaikka kahteen kertaan kaudessa. Toki en tiedä sitä onko esimerkiksi se "Leave me alone I know what to do" ollut jo käsikirjoitettua tavaraa. Ainakin hyvin se upposi yleisöön.
Mitä näillä ennalta sovituilla letkautuksilla sitten haettaisiin eli miksi niin tehtäisiin?
Oishan se aika legendaarista kun Kimi pääsisi ajamaan Schumacher juniorin tallikaverina.
Ei varmaan Kimi niin kauaa aja että ehtisi F1 kisoja ajaa jonkun kuskin, hänen lapsensa ja lapsenlapsensa kanssa.
Kimin taustajoukoissa jos olisin, niin kenties miettisin tai palkkaisin jonkun viihdealan ammattilaisen miettimään muutama hyvä repliikki tuleviksi kausiksi jolla voisi tiimiradiossa säväyttää. Toki sopisi tallin kanssa siitä, että jos talli sanoo jotain tiettyä niin Kimi vastaa siihen jotain tiettyä. Toki homma pitäisi hoitaa niin ettei sitä kukaan tunnistaisi etukäteen käsikirjoitetuksi repliikiksi ja rajoittaa se vaikka kahteen kertaan kaudessa. Toki en tiedä sitä onko esimerkiksi se "Leave me alone I know what to do" ollut jo käsikirjoitettua tavaraa. Ainakin hyvin se upposi yleisöön.
M
Tämähän ois hyvä idea! Toki varmasti osa noista kommenteista on jo etukäteen sovittu, viihdettähän tässä yritetään tehdä ku kisat ovat yleensä tylsiä
En kyllä kaipaa yhtää rys... venäläistä kuskia tuohon sarjaa![]()
Varmaan näkyvyyttä tallille ja potentiaalisesti fanikaman myyntiä niillä letkautuksilla.
Ahaa. Minä en kaipaa tänne yhtään sinunlaistasi.
Ajahaan siellä Kimi 2020. Bottaksen ajot ei vaan kiinnosta pätkääkään.Suomen kokoisesta maasta ajaa kaksi kuskia huipputalleissa ja silti osa jaksaa jauhaa paskaa jommasta kummasta pitkin internettiä päivittäin, on sekin saavutus sinänsä. Kauden 2019 jälkeen ei välttämättä enää ole yhtäkään, ketäs sitten aletaan vihaamaan?
Kauden 2019 jälkeen ei välttämättä enää ole yhtäkään,
Ajahaan siellä Kimi 2020. Bottaksen ajot ei vaan kiinnosta pätkääkään.
Sitä taas kirjoitetaan historiaa uusiksi. Mitkä potkut?Raikkonen only started talks to return to Sauber F1 team at Monza
Vaikuttaa siltä, että Kimi roikkui liian pitkään pelkän Ferrari-kortin varassa ja potkujen jälkeen ei enää löytänyt tallipaikkaa mielekkäämmästäkään tallista kuin Sauberilta.
Tällä kertaa Kimi ei saanut potkuja, kun sopimus vain loppui.Sitä taas kirjoitetaan historiaa uusiksi. Mitkä potkut?
Tällä kertaa Kimi ei saanut potkuja, kun sopimus vain loppui.
Melko harvassa taitaa olla nuo joiden sopimus olisi purettu? Kimin eka Ferrari sopimus. Alonson eka McLaren sopimus ja Bottaksen Williams sopimus tulee mieleen.
Potkuthan ne käytännössä ovat, kun kuski haluaisi jatkaa mutta talli heittää pihalle. Turha sitä on kaunistella. Lillukanvarsia.Sitä taas kirjoitetaan historiaa uusiksi. Mitkä potkut?
Sopimus oli Ferrarilla ajamisesta F1-sarjassa ja se ei toteutunut, joten selvästi sopimus oli purettu. Eikä Kimi olisi Ferrarin sopimuskuljettana voinut rallia ajaa. Sitä paitsi Kimi oli vapaa siirtymään vaikka toiseen F1-talliin mutta olisi menettänyt Ferrarilta saamansa erorahat. Neuvotteluja käytiin ainakin McLarenin kanssa, mistä sanottiin suoraan, etteivät he aio maksaa Kimin vaatimaa palkkaa. Siksi hän päätyi pitämään välivuoden.Myös Kimin ensimmäinen sauber sopimus. Tuota Kimin ensimmäistä ferrarisopimustahan ei teknisesti purettu. Ferrari maksoi kuitenkin palkan tuon sopimuksen koko ajalta ja samalla kielsi Kimiä osallistumasta f1-sarjaan muilla autoilla.
Potkuthan ne käytännössä ovat, kun kuski haluaisi jatkaa mutta talli heittää pihalle. Turha sitä on kaunistella. Lillukanvarsia.
Bottakselle tarvittais kyllä joku koomikko käsikirjoittamaan repliikkejä niin saatas ees hitusen kiinnostavamman siitä
Tällä logiikalla myös Leclerc sai potkut, sillä sopimusta Sauberille ei jatkettu.Pojat hei! Kaikki on oikeessa! Kimi sai potkut koska sopimusta ei jatkettu.![]()
Ei kun Lecrerc sai ylennyksen koska sopimusta ei jatkettu.Tällä logiikalla myös Leclerc sai potkut, sillä sopimusta Sauberille ei jatkettu.
Sitä paitsi Kimi oli vapaa siirtymään vaikka toiseen F1-talliin mutta olisi menettänyt Ferrarilta saamansa erorahat.
Lillukanvarsia
Käytän sitä termiä, koska se on yksinkertainen totuus. Ja oli sana mikä oli, niin lopputulos on se, että Räikkönen lensi Ferrarilta pihalle vastoin tahtoaan. Jos me emme ole tästä asiasta eri mieltä, niin sitten olisi parempi vain antaa jonkun randomin tyypin olla väärää mieltä terminologiasta ja jatkaa matkaa.Tässä ei ole mitään kaunisteltu vaan ihan pitäydytty termin "potkut" määritelmässä. Sopimusta ei yksinkertaisesti uusittu, koska ei nähty tarvetta. Ei se ole potkut, ei edes käytännössä. On ihan älytöntä, että koitat väkisin käyttää kyseistä termiä selityksissäsi.
Merkitysero on kertaluokkaa isompi, sillä Kimin vanha sopimus oli joka tapauksessa revitty palasiksi vaikka siihen perään tehtiinkin täysin erilainen soppari. Kysehän oli kuljettajan erottamisesta (potkut) ja päälle maksetusta kultaisesta kädenpuristuksesta. Jos Kimillä olisi ollut sopimus Ferrarilla ajamisesta, niin hän ei olisi voinut miettiäkään McLarenille loikkaamista. Eikä ajaa rallia.Lainaan vain omia sanojasi
Mclaren: "Me maksetaan sulle 10M€ kaudesta"
Ferrari: "Me maksetaan 20M€ sulle siitä ettet aja Mclarenille tai kenellekään muullekaan f1-sarjassa."
Leclerc ei halunnut sopimusta Sauberin kanssa. Saiko Sauber potkut?Tällä logiikalla myös Leclerc sai potkut, sillä sopimusta Sauberille ei jatkettu.
Näin minä spekuloinkin jo aiemmin. Menee kyllä monimutkaiseksi, jos McLaren yrittää ostaa henkilökuntaa kahdesta eri tallista ja moottorileiristä vain pitääkseen Alonson jollain tavalla hyppysissään. Miksi Alonso on McLarenille arvokas jopa F1:sten ulkopuolella? Vai onko Alonsolla sopimus McLarenin kanssa, että hän ei saa kilpailla muiden tallien väreissä ensi kaudella? (Paitsi toki Toyotalla, mistä on sovittu jo kauan sitten.)Honda maksaa potut pottuina – kosto Fernando Alonsolle
Autosport uutisoi Fernando Alonson IndyCar-projektin olevan vastatuulessa. Honda ei halua tukea Alonson projektia ollessaan näreissään Alonson taannoisesta julkisesta kritiikistä.
No ei kyllä kieltämättä mutta sitten vielä vähemmän.Ja suahan ei kiinnostanut koko laji enää pätkääkään, vai miten se meni?
Ei kai kukaa usko että alonso enne uusia autoja tulisikaan, jos sitä pidetään ny vaa auki että saadaan uusillä säännöillä kilpailukikynen auto.
En vaan ymmärrä sitä, että kenen puolelta tuollainen sitoutuminen koetaan tarpeelliseksi, jos se olettamukseni pitää, että Alonso voi ajaa indyissä vain McLarenin väreissä tai sitten ei ollenkaan. Alonsolle olisi kyllä rapakon takana muitakin ottajia, koska hän vakuutti jo Indy 500 -kisassa ja hänellä on suuri markkina-arvo.Ei kai kukaa usko että alonso enne uusia autoja tulisikaan, jos sitä pidetään ny vaa auki että saadaan uusillä säännöillä kilpailukikynen auto.
Tiimillä on nykyään amerikkalaisjohtoa Zak Brownin muodossa. Eiköhän taustalla ole halu myydä McLarenin urheiluautoja amerikassa. Alonso olisi erinomainen markkinointimies mäkin projektille, koska hänet tunnetaan rapakon takanakin kaksinkertaisena F1 maailmanmestarina.En vaan ymmärrä sitä, että kenen puolelta tuollainen sitoutuminen koetaan tarpeelliseksi, jos se olettamukseni pitää, että Alonso voi ajaa indyissä vain McLarenin väreissä tai sitten ei ollenkaan. Alonsolle olisi kyllä rapakon takana muitakin ottajia, koska hän vakuutti jo Indy 500 -kisassa ja hänellä on suuri markkina-arvo.
F1:n puolella hänelle taas ei ole muita ottajia, joten McLareninkaan ei oikeastaan tarvitse suojata selustaansa siltä epätodennäköiseltä vaihtoehdolta, että Mersu tai Red Bull aikoisivat palkata hänet. No joo, kyllähän Alonso kertoi, että Red Bull heilutteli sopimusta viime kesänäkin... Enpä tiedä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.