Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sais kyllä pikku hiljaa tulla päätös.. Alkaa jo ketuttaa toi media klikki sonta.Minttu oli laittanut instagramin storiin Kimin kuvan ja kirkoittanut että olen tässä sua varten. Tuli vaan mieleen että onko lopetuspäätös nyt sit varma ja liittyisi siihen jollain tapaa? Tai muuhun tähän mitä lehdistössä pyörii
Nyt menee ylianalysointi jo vähän liian pitkälle.Minttu oli laittanut instagramin storiin Kimin kuvan ja kirkoittanut että olen tässä sua varten. Tuli vaan mieleen että onko lopetuspäätös nyt sit varma ja liittyisi siihen jollain tapaa? Tai muuhun tähän mitä lehdistössä pyörii
Joko virallinen tieto on saatu? Joka vuosi uutisointi on mennyt loppuun asti ihan laidasta laitaan ja yllätyksiä on nähty, joten itse en ainakaan usko enää mihinkään muuhun, kuin siihen viralliseen tiedotukseen Ferrarilta.Tähän ne vormuloiden aktiiviset seuraamiset 25v ajalta taisi sitten loppua. Ei noista ole viime vuosina enää liiemmin innostunut ja V6 suhinat ei sytytä. Bottas ei vaan kiinnosta paskaakaan.
Kiitos Kimi.
Tipahtaakohan Cmoren hinnat ens kaudella, jos/kun Kimi ei enään ole mukana. Lammas Bottas ei kyllä niin paljoa kiinnosta täälläkään.Bottas ei vaan kiinnosta paskaakaan.
Tähän ne vormuloiden aktiiviset seuraamiset 25v ajalta taisi sitten loppua. Ei noista ole viime vuosina enää liiemmin innostunut ja V6 suhinat ei sytytä. Bottas ei vaan kiinnosta paskaakaan.
Kiitos Kimi.
Formuloita on tullut katsottua jostain JJ Lehdon ajasta lähtien enemmän tai vähemmän aktiivisesti, mutta minuakaan ei kyllä Bottas innosta yhtään. Ehkä sitten alan fanittamaan jos hän alkaa voittamaan, mutta en jaksa kyllä uskoa siihen ihan heti kun Hamilton on tallitoverina. Enemmän kyllä veikkaan, että Heikki Kovalainen 2 tulee Bottaksesta ja hänen urastaan.
Heikki aloitti uransa Renault'lla, joka ei ollut aivan Williamsin tasoisessa nosteessa mutta silti jo nähnyt parhaat päivänsä. Tämän jälkeen hän ajoi kaksi vuotta sarjan parasta autoa vaatimattomin tuloksin ja sai kenkää. Valtterilla on nyt edessään kolmas vuosi sarjan parhaalla (?) autolla ja hieman skeptinen täytyy olla uran jatkosta sen jälkeen, jos jatkopaperia ei tule. Ne varavaihtoehdot kuten Renault ja McLaren ovat juuri nyt sitoutuneet sellaisiin kuljettajiin, joita tuskin vaihdetaan pois 2-3 vuoteen, ellei heille löydy paikkaa vieläkin paremmasta tallista. Ferrari ja Red Bull lienevät myös tukossa.Valtterilla 3 voittoa ja 28 palkintosijaa tällä hetkellä, kun taas Heikillä 1 voitto ja 4 palkintosijaa, joten eikö nuo jo nyt aika erilaiset urat ole menestyksen suhteen?
Kimiähän hehkitettiin jo vähän, kun pääsi Sauberille kokemattomana kuskina. Schumikin taisi kehua ajoa.Kyllähän tätä samaa tappiomielialaa oli silloinkin kun Häkkinen lopetti. Moni ei halunnut kannustaa "kimittäjää" vaikka mäkille siirtyikin. Aika korjaa.
Tulee varmaan seurattua silti 2019, vaikka Kimi lähtisikin. En ole silti koskaan viitsinyt maksaa mistään maksullisesta formulasta. Jos vain Ferrari vs Mersu taistelu säilyy. Periaatteessa Bottaksellakin on mahdollisuudet menestyä, mutta Hamilton on kyllä yleensä erittäin varma kuski. Ja jos Kimi nyt jostain syystä lopettaakin, niin tuleehan sinne joku aloittelija sitten treenaamaan Ferrarilla ajoa.
Viimeksi oli varmaan tosi tylsää, kun Vettel ajoi neljä mestaruutta Red Bull autolla. Katsominen varmaan loppui siihen. Shumin ajoa jostain syystä jaksoi seurata, vaikka dominoikin ja aina oli se kakkoskuski, joka oli Schumia huonompi.
Häkkisen mestaruuksia en nyt mitenkään tarkasti muista. Jollain lailla Häkän eka voitto jäi mieleen ja jotain kisoja laitoin nauhallekin. Sennan ulosajon ja kuoleman myös katsoin suorana. Hienoja autoja, vaikka niistä ei mitään muista. Jo ne äänet on V12, V10 ja V8 koneissa hienot.
Bottas jos joskus pääsisi ykköskuskin asemaan, kuten Kimi aikoinaan, niin uskoisin että menestys olisi ihan hyvää.
Tuo on kyllä totta. Pitäisi Hamiltonin suoritustaso laskea, niin sitten aukeaisi mahdollisuus Bottakselle. Bottaskin onneksi saa ihan hyvää palkkaa jo Mersulla. Toki jää paljon Hamiltonin, Vettelin tai Ricciardon palkasta. Kimi saattoi olla eniten tienannut urallallaan, kun on ajanut tosi kauan ja Ferrari on maksanut hyvin.bottas vaan on kussut oman uransa jo kun ei oo tähän mennessä päässyt ykköskuskin asemaan. ei kukaan talli halua siipimiestä ykköseksi
Kimin lähtö on kyllä surullista, mutta eihän kenenkään ura loputtomiin kestä.
Ja tällainen selitys olisi erityisen harhainen, sillä Vettel olisi tuolloin menettänyt kokonaan mahdollisuuden taistella mestaruudesta.Tai sitten hän ymmärtää, että silloin meinasi mennä mestaruus toiseen talliin kun ei panostettu pelkästään yhteen kuljettajaan.
Paska laji ollut jo vuosia.Rakkaudesta lajiin, ei yksittäiseen kuskiin.![]()
Älä sitten katso.Paska laji ollut jo vuosia.
Niihän minä sanoinkin aikaisemmin.Älä sitten katso.
Minäs vuonna se oli kun tyyliin 10 eka kisassa 6 eri voittajaa?
Ehkä on kullannut. Mersu dominoi vielä selvemmin ja kisa oli lähinnä Hamiltonin ja Rosbergin välistä.En tiedä kultaako aika muistot näin äkkiä, mutta mielestäni pari-kolme viime vuotta olivat mielenkiintoisempia.
Ehkä on kullannut. Mersu dominoi vielä selvemmin ja kisa oli lähinnä Hamiltonin ja Rosbergin välistä.
Kyllä mä ainakin otan menossa olevan kauden tilanteen mieluummin.
Kimi trollaa
![]()
Kyllähän ohittamisen puuttumisesta ja muodostelma-ajoista on puhuttu niin kauan kun minä muistan, eli 1990-luvulta lähtien.
Kaudella 1989 vaihdettiin turboista vapaasti hengittäviin koneisiin ja se muutti autoja muillakin tavoin, joten esimerkki ei ole ehkä kaikista parasta. Mutta kun katsoo 80-luvun lopun tilastoja, niin silloin parhaidenkin tallien kuljettajat keskeyttivät lukuisia kertoja vuodessa – ehkäpä juuri McLaren-Hondaa lukuun ottamatta.No varmaan kun ottaa huomioon että -89, jolloin kuusi parasta sai pisteitä, 29 kuljettajaa sai pisteitä 16 kisassa. -- Kyllähän tuonakin vuona varmaan tylsiä kisoja oli mutta koko 80-luku oli ainakin statistiikkojen valossa (vuoden -88 McLarenien dominointia lukuunottamatta) kilpailemisen kulta-aikaa.
2008 saattoi olla joillain radoilla sarjan paras auto alla, mutta 2009 sarjan paras auto? Auto jolla Hamilton jäi monta kertaa Q1-osioon kun ei vauhti riittänyt. Bottaksen 2014 ja 2015 Williams oli huomattavasti kilpailukykyisempi. Ihan järjetön näitä kahta on verrata tulosten valossa. Kovalainenkin olisi ottanut useamman podiumin vielä näin vanhoina päivinä tuolla Mersulla jonka kanssa Bottas on saanut nyt pari vuotta ajella.Heikki aloitti uransa Renault'lla, joka ei ollut aivan Williamsin tasoisessa nosteessa mutta silti jo nähnyt parhaat päivänsä. Tämän jälkeen hän ajoi kaksi vuotta sarjan parasta autoa vaatimattomin tuloksin ja sai kenkää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.