F1 Kausi 2018

@ 15:45:



e: jos video poistetaan niin kyseessä post-race lehdistötilaisuus, jossa Kimi sanoo että ensi kaudeksi on "options".
 
@ 15:45:



e: jos video poistetaan niin kyseessä post-race lehdistötilaisuus, jossa Kimi sanoo että ensi kaudeksi on "options".

Poistettiin.

Kysymys ja vastaus meni jotenkin näin:
Q: "Kimi, you said "maybe next time. Do you have more information regarding this, is there some options?"
"Of course theres always going to be options. In life general. It depends on what you want to do."
 
Autosport on nyt myös Leclercin kelkassa. Marchionne muistoa kunnioittanen palkataan Leclerc.

Leclerc's F1 2019 switch to Ferrari in place of Raikkonen back on

Charles Leclerc's Formula 1 promotion to Ferrari in place of Kimi Raikkonen is back on track, because Ferrari wants to honour the plan implemented by Sergio Marchionne before he died.

Ai että mä nauran, jos nämä lehdet ovat väärässä ja Kimi saa vielä jatkosopimuksen.
 
Auto Bild uutisoi, että Leclercin oli määrä korvata Kimi jo Belgiassa. Yhtäkkiä on vedetty toi vuosien takainen väitetty seksuaalinen häirintä syyksi kaikkeen, kyllä maailma on ihmeellinen paikka.
 
ei ei.. räkä hyvässä vedossa ja nyt halutaan sitte vaihtaa kuskia, ison riskin kyllä fefe ottaa jos näin tekee. Kattoo kuinka tasasesti fefe tällähetkellä ottaa pisteitä.
 
ei ei.. räkä hyvässä vedossa ja nyt halutaan sitte vaihtaa kuskia, ison riskin kyllä fefe ottaa jos näin tekee. Kattoo kuinka tasasesti fefe tällähetkellä ottaa pisteitä.
Toisaalta joskus riski kannattaa. Voihan se Leclerc olla vaikka seuraava Räikkösen, Alonson, Vettelin ja Hamiltonin kaltainen supertähti, joka pieksee Vettelin heti ensimmäisellä Ferrari-kaudellaan. Ihme muuten, että Ferrari ei kattele myös Vettelille seuraajaa. Kuitenkin annettu kaikki eväät voittaa maailmanmestaruus ja ei vaan ole onnistunut. Kimillä tuntuu muuten olevan hyvä vire aina loppukaudesta etenkin Vetteliin mitattuna, mutta alkukaudesta aina epäonnea ja pikkumokia.
 
Ihme muuten, että Ferrari ei kattele myös Vettelille seuraajaa.
Kalliin ykköskuskin syrjäyttäminen on jo niin lähellä vallankumousta, ettei siitä huudella ulospäin ennen kuin nimet on paperissa. Paitsi että Vettel tekee paljon virheitä, niin hänen egoilunsa muistuttaa sitä epätervettä henkeä, minkä vuoksi Alonsokin väitetysti heitettiin pihalle. Hän ei sulattanut Kimin paalua Monzan aika-ajoissa ja se sama katkeruus kyti aina sunnuntain puolelle ja oli merkittävä tekijä kisassa nähdyn kolaroinnin takana.
 
Ainoastaan se on varmaa, ettei yleisölle kerrota mitään kulissien takaisista toimista. Leclercin loppukauden ajattaminen Ferrarilla olisi ollut järkevää, jos Kimillä ei kulkisi kuten nyt kulkee; erinomaista harjoittelua ensi kaudelle. Nyt hänen ottamisensa merkitsisi melko varmaa tallimestaruudesta luovuttamista, eikä Vettelkään saisi apuja mestaruustaistoonsa.
 
Ihan naurettavia juttuja, joo korvataan kimin Spa:n kisassa Lecreirillä, eihän kimin ole ottanut kuin 5 podiumia putkeen ja mm-sarjassa 3 :tup:
Lehdet kirjoittaa ihan täyttä paskaa, ei ne tiedä oikeasti mistään mitään, pitää vaan saada lukijoita.

Iltasanomat mainitsi tuossa huikeassa jutussaan että Marchione kuoli olkapääleikkauksen komplikaatioihin, se kuoli keuhkosyöpään, nuo ei edes tiedä faktoja oikein.
 
Vaikeaan paikkaan joutuu, niin kuin Stoffelkin.
Stoffel... Kevin Magnussen... Checo Pérez... McLaren on lähinnä tuhonnut junnukuskeja viime vuosina. Jossain kohtaa tallinkin täytynee pysähtyä miettimään, että onko sen toimintatavoissa jotain vikaa.

Norris on ollut liian kesy Formula 2 -sarjassa, että toivottavasti hän löytää nyt lisää taistelutahtoa niin loppuun F2-kauteen kuin ensi vuonna F1-uransa alkuunkin.
 
Stoffel... Kevin Magnussen... Checo Pérez... McLaren on lähinnä tuhonnut junnukuskeja viime vuosina. Jossain kohtaa tallinkin täytynee pysähtyä miettimään, että onko sen toimintatavoissa jotain vikaa.

Norris on ollut liian kesy Formula 2 -sarjassa, että toivottavasti hän löytää nyt lisää taistelutahtoa niin loppuun F2-kauteen kuin ensi vuonna F1-uransa alkuunkin.
Niin, Stoffel oli oikeasti merkityksellinen GP2-mestarina, kuten myös LeClerc. Norris tai Russell ei vakuuta lainkaan vastaavalla tavalla, joten ei tiedä hyvää heidän kannaltaan.
 
Niin, Stoffel oli oikeasti merkityksellinen GP2-mestarina, kuten myös LeClerc. Norris tai Russell ei vakuuta lainkaan vastaavalla tavalla, joten ei tiedä hyvää heidän kannaltaan.
No se jää vielä nähtäväksi, että löytyykö Russellille edes paikkaa F1-gridiltä. Force India on tukossa ja Ocon hyvin pitkälti ottanee sen Williams-paikan, joka lienee viimeinen oikeasti vapaa paikka ensi kaudeksi. Tuossa aiemmin spekuloin tosin sillä, että Mersu voisi vapauttaa Russellin junnuorganisaatiostaan, mikäli se auttaisi hänet esimerkiksi Toro Rossolle.
 
No se jää vielä nähtäväksi, että löytyykö Russellille edes paikkaa F1-gridiltä. Force India on tukossa ja Ocon hyvin pitkälti ottanee sen Williams-paikan, joka lienee viimeinen oikeasti vapaa paikka ensi kaudeksi. Tuossa aiemmin spekuloin tosin sillä, että Mersu voisi vapauttaa Russellin junnuorganisaatiostaan, mikäli se auttaisi hänet esimerkiksi Toro Rossolle.
Onhan sielä mäkillä, Williamsilla ja Haasilla (riippuen Kimin kohtalosta) paikat auki
 
Onhan sielä mäkillä, Williamsilla ja Haasilla (riippuen Kimin kohtalosta) paikat auki
Haasin ja Sauberin paikat vaikuttavat olevan menossa Ferrarin akatemian junnuille Leclercille ja Giovinazzille. Potentiaalisia muuttujia ovat Leclercin ylennys suoraan Ferrarille ja Ericssonin dumppaaminen Sauberilta. Sirotkinin jatkoa Williamsilla ei taida uhata mikään – päin vastoin jossain oli jopa huhuttu, että talli palkkaisi toisenkin rahatukkoa tarjoavan venäläisen (Artem Markelovin F2-sarjasta).

Tällä hetkellä kulisseissa puuhataan Strollin siirtoa Force Indialle jo tämän kauden aikana ja silloin Ocon varmaankin saisi häneltä vapautuvan paikan Williamsilla. Siksi ajattelin, että hän jatkaisi siellä myös ensi vuonna. Se olisi pr-mielessäkin aivan mahdoton ajatus, että Mersu alkaisikin suositella heille Russellin palkkaamista ensi kaudeksi. Formulafanit nousisivat barrikadeille.
 
Niin, Stoffel oli oikeasti merkityksellinen GP2-mestarina, kuten myös LeClerc. Norris tai Russell ei vakuuta lainkaan vastaavalla tavalla, joten ei tiedä hyvää heidän kannaltaan.
Stoffel tarvitsi kaksi kautta GP2/F2-mestaruuteen. Leclerc voitti heti ekalla kaudella. Norris ja Russell ajavat molemmat tulokaskautta ja ovat tällä hetkellä sijoilla 1. ja 2. miten se ei "vakuuta lainkaan" heihin verrattuna? :D Siellä on sarjassa mukana Markelov + monta muuta, joita vastaan Leclerc mestaruutensa voitti.
 
Stoffel tarvitsi kaksi kautta GP2/F2-mestaruuteen. Leclerc voitti heti ekalla kaudella. Norris ja Russell ajavat molemmat tulokaskautta ja ovat tällä hetkellä sijoilla 1. ja 2. miten se ei "vakuuta lainkaan" heihin verrattuna?
Siten, miten se mestaruus voitettiin. Sama kuin LeClercillä. Sillä on merkitys kuka saa mahkun päästä F1-sarjaan. Russell ja Norris eivät ole vakuuttaneet samaan tapaan missään vaiheessa.

Siellä on sarjassa mukana Markelov + monta muuta, joita vastaan Leclerc mestaruutensa voitti.
Ja joita vastaan Vandoorne omansa voitti. Taitaa olla Markelovillakin viides kausi sarjassa.
 
Stoffel tarvitsi kaksi kautta GP2/F2-mestaruuteen. Leclerc voitti heti ekalla kaudella. Norris ja Russell ajavat molemmat tulokaskautta ja ovat tällä hetkellä sijoilla 1. ja 2. miten se ei "vakuuta lainkaan" heihin verrattuna?
Joo, on se ihan eri juttu voittaa mestaruus keltanokkana. Itsekin olen vähän kallellaan siihen suuntaan, ettei se edes ole mikään saavutus, jos mestaruus tulee myöhemmin.

Tämän kauden osalta on vaikeampi arvostella ketään, sillä uusi F2-auto on ollut sysipaska ja alkukaudesta sen kanssa oli niin teknisiä ongelmia kuin starttivaikeuksia gridillä. Niin Russell kuin Norriskin saivat myös oman osansa teknisistä ongelmista. Russell on mielestäni ajanut erittäin hyvin jo pitkän aikaa. Norris on pisteissä kakkonen, kyllä, mutta se johtuu paljolti muiden epätasaisuudesta ja niistä teknisistä ongelmistakin. En usko, että Norris pystyy puolustamaan hopeamitaliaan Albonilta kauden loppuun asti...
 
Hyvähän se on ollut, muuten kuin sen startin kytkimen osalta. Ihan hyvin on kisaa käyty.
Keskeytyksiä tulee edelleen joka kisassa. MM-kolmoselta eli Albonilta hajosi auto sunnuntain kisassa jne. Oliko siellä taas joku sellainenkin tapaus, ettei kaveri selvinnyt edes lähtöruutuunsa.
 
Tuo f2-sarjan systeemi olisi mukava nähdä myös f1 vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta mitä nykyinen 4 auton taistelu.
 
Siten, miten se mestaruus voitettiin. Sama kuin LeClercillä. Sillä on merkitys kuka saa mahkun päästä F1-sarjaan. Russell ja Norris eivät ole vakuuttaneet samaan tapaan missään vaiheessa.
Jos sarjassa on pari lahjakasta samaan aikaan, he väkisin vievät pisteitä toisiltaan. Tällä kaudella auto tosiaan on temppuillut, kuten greenlight mainitsi. Se hankaloittaa suoritusten vertailua. Samoin uusi auto aiheuttaa tallien välille isompia eroja. Albon oli Leclercin kovin haastaja GP3:ssa, mutta eka kausi F2:ssa meni vähän vihkoon. Nyt eri tallin autolla onkin mukana mestaruustaistelussa.

Raffaele Marciello twiittaili tänään vähän aiheeseen liittyen seuraavaa.
"The problem is starting from @FIA_F2 F2/GP2 . If you are in the best team you can win easily and everyone wants you , if you are in a normal team you look average . We should have only one team and same level so you can really see who deserve the @F1"

"Looking back when I was in F3 everyone was looking at me like ready for the step in F1 , then in GP2 I looked like an average driver and now I can drive again?"

Varmasti paljon katkeruutta, mutta myös joku osatotuus. Marciello oli Ferrarin akatemiassa kuten Leclerc, mutta ajelee nykyään Mersulla GT-kisoja.
 
Stoffel on kyllä ollut yksi vaisuimmista esityksistä pitkiin aikoihin. Ei tosin McLarenkaan ole ollut tikissä mutta Alonso väläytteli jatkuvalla syötöllä siitä huolimatta. Perhana ku ois saatu Fernando vielä huipputalliin Hamiltonia vastaan...
 
Keskeytyksiä tulee edelleen joka kisassa. MM-kolmoselta eli Albonilta hajosi auto sunnuntain kisassa jne. Oliko siellä taas joku sellainenkin tapaus, ettei kaveri selvinnyt edes lähtöruutuunsa.
Vain koska tallin hlöstö viivytteli liian kauan auton kanssa. Siksi joutui lähtemään varikolta.

Ei mitään normaalista poikkeavaa ole tapahtunut sitten kytkinongelmien.
 
Varmasti paljon katkeruutta, mutta myös joku osatotuus. Marciello oli Ferrarin akatemiassa kuten Leclerc, mutta ajelee nykyään Mersulla GT-kisoja.
Muuten ihan hyvä, mutta GP2-sarjassa ei ole koskaan ollutkaan sellaista "parasta tallia" vaan mestaritalli vaihtelee melkeinpä vuositain. Sitä paitsi Marciello debytoi juuri siinä tallissa, jonka kuljettaja oli edelliskaudella voittanut mestaruuden. Ja heti Marciellon lähdettyä Rossi ajoi seuraavalla kaudella hopealle. :confused:
 
Heikki Kulta ollut kyllä jo hyvän aikaa kuutamolla. Melko tolloja kysymyksiä ollut jonkin aikaa.. Onhan sitä ikääkin toki..
Joo. Jätin sen tohon mukaan kun tuli sopivasti heti perään. Ei sikäli on kyllä usein myös muilta ei-englanninkielisiltä toimittajilta uskomattoman typeriä kysymyksiä. Youtubessa varmaan löytyy yksikin klassikko missä itse kysymys kestää suunnilleen minuutin.
 
Miten mulla on semmonen kutina, että ennen seuraavaa kisaa, ehkäpä jo ennen viikonloppua julkistetaan Räikkösen vetäytyminen kilparadoilta...
On venyny niin pitkälle tää julkistaminen, että ei se voi enää tarkoittaa Kimin uran jatkoa...
 
Juu ja kyllä tää viime päivien uutisointi on ollu sellasta että Kimin ura oli tässä.
Eipä siinä, seuraan kyllä oikein suurella mielenkiinnolla myös Leclercin saavutuksia Ferrarilla joten ei nyt mikään maailmanloppu itselle.
 
Miten mulla on semmonen kutina, että ennen seuraavaa kisaa, ehkäpä jo ennen viikonloppua julkistetaan Räikkösen vetäytyminen kilparadoilta...
On venyny niin pitkälle tää julkistaminen, että ei se voi enää tarkoittaa Kimin uran jatkoa...
Siltä näyttäisi:
Italialaiskanava paljastaa Kimi Räikkösen tuomiopäivän – ennuste on pahaenteinen
Jos pitää paikkansa, niin torstaina.

Italialaiskanava paljastaa Kimi Räikkösen tuomiopäivän – ennuste on pahaenteinen
Valitettavasti selaimesi ei tue HTML5-videoita.

Julkaistu: 4.9. 16:13

formula 1
Ferrari päättää torstaina, kuka ajaa Sebastian Vettelin parina 2019, kertoo Sky.
Italialaisen Sky-kanavan mukaan torstaina ratkeaa se, nouseeko nuori monacolainen Charles Leclerc 38-vuotiaan Kimi Räikkösen paikalle Ferrarin F1-talliin jo ensi kaudeksi.

Italiassa autourheilun kuninkuusluokkaa televisiossa näyttävä kanava raportoi Räikkösen kannalta pahaenteisesti, että ”syksyn jännitysnäytelmä saanee huipennuksensa torstaina, kun Ferrarin väki kokoontuu päättämään siitä, että Leclerc nousee Sebastian Vettelin pariksi MM-sarjaan 2019”.

Ferraria tällä hetkellä johtava Louis Camilleri sanoi viime viikonloppuna ennen Monzan GP-kisaa, ettei talli hötkyile kuljettajavalinnassaan, mutta Skyn mukaan keskustelu Räikkösen asemasta on tällä hetkellä niin väkevää, että yrityksen johdon on tultava asian kanssa pian julkisuuteen.

Sky on otsikoinut juttunsa näin: ”Leclerc hyppää punaisiin – on lähellä sopimusta Ferrarille ensi kaudeksi Räikkösen paikalle.”

Leclerc, 20, ajaa tällä hetkellä Sauberilla. Hän on MM-sarjassa 15:nnellä tilalla 13 pisteellä.
 
Heh, jos Vettel sanoo "Minulle on selvää, että minun täytyy nyt kilpailla kolmea autoa vastaan, mukaan lukien oma tallikaverini", ni miten joku Kimiä nopeempi kuski olis sitten Ferrarille parempi? Tai jos Vettel olettaa, että omasta tallikaverista ei oo vastusta, ni mikähän sota siitä sitten taas tulee, jos sinne enskaudella Leclerc, jolla on mahkuja pistää pataan Vetteliä.

Niinku oon aiemmin sanonu, Kimi on luontaisesti nyt tasollaan 2 kymmenystä hitaampi ku Vettel ja siks se on paras tallikaveri Vettelille, koska ei oo nopeempi, paitsi tsägällä joskus.
Joku muu, esim just Leclerc joka voi ja luultavasti onkin nopeempi kun Kimi ja sit aiheuttaa skismaa Ferrarilla.

Jos minä olisin Ferrari, niin pitäisin Kimin vielä vuoden (kaks?) ja sitte ajattaisin Leclerciä jossain Ferrarin "pikkutallissa" ja sit Vettelkin alkaa olee jo niin vanha, että voidaan nostaa uus ykköskuski, eli Leclerc sinne ja alkaa rakentaa Ferraria taas sen ympärille.

Mut mikäpä minä olen täällä huutelemaan. :lol:

edit: miten pitkään Vettelillä on sopimusta Ferraille btw?
edit2: toki jos Leclerc tekee sopimuksen, missä se on kakkoskuski, ni sit voisin ottaakin sen Kimin tilalle jo enskaudella, mutta taitaa olla kuskina itsemurha tehä semmonen sopimus.
 
edit2: toki jos Leclerc tekee sopimuksen, missä se on kakkoskuski, ni sit voisin ottaakin sen Kimin tilalle jo enskaudella, mutta taitaa olla kuskina itsemurha tehä semmonen sopimus.

Muistuukin mieleeni eräs kausi Mclarenilla kun eräs tulokas teki vastaavan sopimuksen ja oli selvästi tallin viestinnän mukaan selvä kakkoskuski. Taisi pisteellä hävitä mestaruuden sinä vuonna :)
 
Heh, jos Vettel sanoo "Minulle on selvää, että minun täytyy nyt kilpailla kolmea autoa vastaan, mukaan lukien oma tallikaverini", ni miten joku Kimiä nopeempi kuski olis sitten Ferrarille parempi?

Ohhoh, melkoinen kommentti Vetteliltä. Enpäs huomannut, että oli tuollaisiakin heitellyt. Ihan tosissaanko meinaa, että tallikaveri höllää aika-ajoissa tai antaa tilaa ensimmäisellä kierroksella? Vettel olisi voinut ihan hyvin keskittyä kakkossijan säilyttämiseen ja järjestystä olisi voinut vaihtaa myöhemmin. Olisi muutenkin ollut fiksumpaa vaihtaa sitä myöhemmin, jos tällaiseen oli edes aikeita. Ymmärrän toki idean siitä, että Kimin pitäisi auttaa Vettelin ja Hamiltonin piste-eron maksimoinnissa kun Bottas tekee saman toiseen suuntaan.
 
Kylläpä nyt tulee kunnon tykitystä lehdistöltä joka suunnalta Kimiä kohtaan ja onkohan mikään kerrottu uutinen edes faktaa. Ja nyt Vettelilläkin hirtti kiinni? Kova temppu olisi Kimiltä ilmoittaa ennen seuraavaa kisaa, että tämä oli tässä ja ei aio jatkaa edes loppukautta loppuun. Siinähän ajelee Vettel sitten yksinään loppukauden yksi kilpaileva auto vähemmän ja voidaan ottaa Leclerc sinne jeesjees-mieheksi ajelemaan Bottaksen tyyliin.
 
Kylläpä nyt tulee kunnon tykitystä lehdistöltä joka suunnalta Kimiä kohtaan ja onkohan mikään kerrottu uutinen edes faktaa. Ja nyt Vettelilläkin hirtti kiinni? Kova temppu olisi Kimiltä ilmoittaa ennen seuraavaa kisaa, että tämä oli tässä ja ei aio jatkaa edes loppukautta loppuun. Siinähän ajelee Vettel sitten yksinään loppukauden yksi kilpaileva auto vähemmän ja voidaan ottaa Leclerc sinne jeesjees-mieheksi ajelemaan Bottaksen tyyliin.

Kyllä siihen soppariin jotain vastuupykäliäkin kuuluu, ettei Kimi "voi ilmoittaa" kellekkää, että enpä muuten aja ku ei huvita.
 
Olis ihan mukavaa jos tällä kertaa ainakin Ferrari ura päättyisi vähän kunniakkaammin kuin viimeksi. :)

Se tässä tietysti jää vähän korpeamaan, mikäli Kimi ei ensikaudella aja punaisissa, koska suoritustaso on kuitenkin todella hyvä.

Sitä olisi ilo katsella vielä vuosi lisää.
 
Olisihan tuo pesti Leclercillekin sellainen tulos tai ulos diili. Ensimmäinen kausi ja sen jälkeen suoraan voittaja-auton rattiin.
Jotenkin tulee tunne, että melkoista elokuvakäsikirjoitusta tässä on tulossa. Leclerc allekirjoittaa sopimuksen ja Kimi jää eläkkeelle. Talven testit lupaavat hyvää, mutta kun kausi alkaa niin virheitä, eikä pisteitä. Neljännen kisan jälkeen Maurizio ottaa kopterin alleen ja löytää viimein Kimin kuten eversti Trautman Rambon aikoinaan.

Kimi kiskaisee ajohaalarit vielä kerran niskaan ja palaa pelastamaan ferrarin...
 
Ohhoh, melkoinen kommentti Vetteliltä. Enpäs huomannut, että oli tuollaisiakin heitellyt. Ihan tosissaanko meinaa, että tallikaveri höllää aika-ajoissa tai antaa tilaa ensimmäisellä kierroksella? Vettel olisi voinut ihan hyvin keskittyä kakkossijan säilyttämiseen ja järjestystä olisi voinut vaihtaa myöhemmin. Olisi muutenkin ollut fiksumpaa vaihtaa sitä myöhemmin, jos tällaiseen oli edes aikeita. Ymmärrän toki idean siitä, että Kimin pitäisi auttaa Vettelin ja Hamiltonin piste-eron maksimoinnissa kun Bottas tekee saman toiseen suuntaan.
Joku 'tyhmempi' voisi olettaa, että se oma tallikaveri olisi aina yksi jota vastaan joutuu kilpailemaan. :D
 
Olisihan tuo pesti Leclercillekin sellainen tulos tai ulos diili. Ensimmäinen kausi ja sen jälkeen suoraan voittaja-auton rattiin.
Jotenkin tulee tunne, että melkoista elokuvakäsikirjoitusta tässä on tulossa. Leclerc allekirjoittaa sopimuksen ja Kimi jää eläkkeelle. Talven testit lupaavat hyvää, mutta kun kausi alkaa niin virheitä, eikä pisteitä. Neljännen kisan jälkeen Maurizio ottaa kopterin alleen ja löytää viimein Kimin kuten eversti Trautman Rambon aikoinaan.

Kimi kiskaisee ajohaalarit vielä kerran niskaan ja palaa pelastamaan ferrarin...
Jos käy niin että Kimi lähtee, toivon todella että Vettelin ylisuojeltu asema kokee täyskäännöksen ja Leclerc on kauden jälkeen se jolla on enemmän mm-pisteitä.
 
Jos käy niin että Kimi lähtee, toivon todella että Vettelin ylisuojeltu asema kokee täyskäännöksen ja Leclerc on kauden jälkeen se jolla on enemmän mm-pisteitä.
Nyt kun taas johtaja vaihtuu, niin voi vaihtua myös tallin kuljettajapolitiikka. Tai mistä sen tietää, mitä Marchionnellakin oli mielessään? Alkaa olla selvää, ettei Vettelin pää kestä rehellistä kilpailua tallin sisältä, niin Ferrarin on pakko valita kahden väliltä: joko Vettel dumpataan tai sitten mennään syvään päähän ja tehdään hänestä kiistaton ykköskuski.

On vaan täysin käsittämätöntä, miten Vettel voi olla noin pahasti harhainen ja sekaisin, kun muistaa, että hän voitti ensimmäisen mestaruutensa juuri sen vuoksi, ettei Red Bull suostunut tekemään hänestä apupoikaa tuolloin reilussa pistejohdossa olleelle Mark Webberille... Ehkä Vettel on jo unohtanut tai päänsä sisällä selittänyt tuon vuoden tarinan itselleen edullisempaan valoon...
 
Miten mulla on semmonen kutina, että ennen seuraavaa kisaa, ehkäpä jo ennen viikonloppua julkistetaan Räikkösen vetäytyminen kilparadoilta...
On venyny niin pitkälle tää julkistaminen, että ei se voi enää tarkoittaa Kimin uran jatkoa...
Muistaakseni C Morella sanoivat, että torstaina vai perjantaina Ferrarin uusi johtaja aloittaa työnsä virallisesti ja epäiivät, että silloin tulisi tietoa Kimin tulevaisuudesta. Saas nähdä mitä tapahtuu ja koska tulee virallista tietoa.
 
Muistaakseni C Morella sanoivat, että torstaina vai perjantaina Ferrarin uusi johtaja aloittaa työnsä virallisesti ja epäiivät, että silloin tulisi tietoa Kimin tulevaisuudesta. Saas nähdä mitä tapahtuu ja koska tulee virallista tietoa.
Medialla on ollut sellainen kutina, että paperit ovat jo valmiit, mutta koska Ferrarin pääjohtajaa ei ole virallisesti nimitetty, niin hän ei myöskään ole voinut antaa virallista vahvistusta näille asioille.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 431
Viestejä
4 490 821
Jäsenet
74 157
Uusin jäsen
mursu-90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom