Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaudella 1989 vaihdettiin turboista vapaasti hengittäviin koneisiin ja se muutti autoja muillakin tavoin, joten esimerkki ei ole ehkä kaikista parasta. Mutta kun katsoo 80-luvun lopun tilastoja, niin silloin parhaidenkin tallien kuljettajat keskeyttivät lukuisia kertoja vuodessa – ehkäpä juuri McLaren-Hondaa lukuun ottamatta. eek Nykyaikana vähintään gridin parempi puolikas ajaa maaliin kovalla prosentilla ja yhtäkin teknistä keskeytystä pidetään isona juttuna.No varmaan kun ottaa huomioon että -89, jolloin kuusi parasta sai pisteitä, 29 kuljettajaa sai pisteitä 16 kisassa. -- Kyllähän tuonakin vuona varmaan tylsiä kisoja oli mutta koko 80-luku oli ainakin statistiikkojen valossa (vuoden -88 McLarenien dominointia lukuunottamatta) kilpailemisen kulta-aikaa.
2008 saattoi olla joillain radoilla sarjan paras auto alla, mutta 2009 sarjan paras auto? Auto jolla Hamilton jäi monta kertaa Q1-osioon kun ei vauhti riittänyt. Bottaksen 2014 ja 2015 Williams oli huomattavasti kilpailukykyisempi. Ihan järjetön näitä kahta on verrata tulosten valossa. Kovalainenkin olisi ottanut useamman podiumin vielä näin vanhoina päivinä tuolla Mersulla jonka kanssa Bottas on saanut nyt pari vuotta ajella.Heikki aloitti uransa Renault'lla, joka ei ollut aivan Williamsin tasoisessa nosteessa mutta silti jo nähnyt parhaat päivänsä. Tämän jälkeen hän ajoi kaksi vuotta sarjan parasta autoa vaatimattomin tuloksin ja sai kenkää.
Toisaalta italialaisilta voi odottaa mitä tahansa. Omasta puolestani tuo on edelleen 50-50 ennen virallista ilmoitusta.
Ferrari teki emämunauksen ja päätti hylätä huippukuntoisen Kimi Räikkösen palvelut tämän kauden jälkeen. Se ei Mika Saloa hätkäyttänyt, sillä hän ”tiesi” asian jo ennen Monzan kisaa.
Jaa nyt tuo kyseinen sivusto kerkesi jo muuttamaan tekstiä. Siinä lukee nyt Fb kääntäjän mukaan "toivotaan, että unelmasta tulee totta! autotalli italia uskoi aina sinuun Charles Leclerc".
Miten tämä nyt haisee aikalailla sisäiseltä valtataistelulta... mitä järkeä tässä muuten on (jos on)?
Eiköhän asia ole ollut jo ainakin aamuun mennessä päätetty, ja jos on tulossa julki tänään niin pressitiedotteelle on kellonaika. Iltapaskojen arvailuotsikointi ei asiaan liity.
Kiitos kun kerroit. Alkoikin olla jo vähän liikaa spekulointia ilmassa.Eiköhän asia ole ollut jo ainakin aamuun mennessä päätetty, ja jos on tulossa julki tänään niin pressitiedotteelle on kellonaika. Iltapaskojen arvailuotsikointi ei asiaan liity.
Ei ollut vastaus sun edelliseen.Niin? Sinähän fiksu olet Mitä tuohon mun linkkaamaan juttuun, nii lähinnä oli tarkoitus hymähdellä tolle jutulle, ku ei oltu uskallettu edes otsikoida oikein.
Ehkä siellä Ferrarilla on menossa ihan julmettu vääntö, että saisivat pidettyä Vettelin, Räikkösen ja Leclercin, kaikki kolme siis, hyppysissään. Leclercillehän oli huhuttu paikkaa Ferrarin "juniori"talleissa, ehkä nyt yrittävät vielä voimalla raivata Charlesille treenipaikkaa yhdestä niistä tarjouksella, josta ei voi kieltäytyä...
(ylläoleva perustuu täysin kaffenporoihini yms. mutuiluun)
Ei oo ollu Haasilla. Ei kelvannut sinne.Leclerc on ollut Haasilla ja on Sauberilla.
Ei oo ollu Haasilla. Ei kelvannut sinne.
Joo varmasti päättääCamillerihan sanoi, että Mauri viimekädessä päättää kuka ajaa toista punaista ensivuonna.
Sanoi jossain välissä, mutta vasta sen jälkeen alkoi piireissä liikkua huhuja, että Camilleri olisikin päättänyt noudattaa edeltäjänsä Marchionnen suunnitelmaa palkata Leclerc. Ja tämänpäiväisen perusteella vaikuttaa siltä, että Camilleri olisi mahdollisesti vuotanut sisäpiirin tietoja Leclercin sopimuksesta autokauppias-veljelleen...Camillerihan sanoi, että Mauri viimekädessä päättää kuka ajaa toista punaista ensivuonna.
Mistä nuo lehdet yleensä edes saa noita "tietoja" vai onko ne vaan arvauksia ja oletuksia esimerkiksi tämä että tieto julkaistaan tänään?
Kaveri tuntee kaverin, joka tuntee kaverin, joka tuntee toisen kaverin... Vähemmän tärkeät lehdet keksivät paljon juttuja päästään tai ottavat minkä tahansa nimettömän vihjeen vastaan totuutena, kunhan voivat hudin sattuessa syyttää jotakuta muuta.Mistä nuo lehdet yleensä edes saa noita "tietoja" vai onko ne vaan arvauksia ja oletuksia esimerkiksi tämä että tieto julkaistaan tänään?
Mistä nuo lehdet yleensä edes saa noita "tietoja" vai onko ne vaan arvauksia ja oletuksia esimerkiksi tämä että tieto julkaistaan tänään?
Tätä juttua minä olen yrittänyt netistä löytää. Muistan lukeneeni joskus kesällä/syksyllä 2005, että Seiskan toimittaja olisi istunut Kimin kanssa baarissa ja Kimi olisi sitten tokaissut, että hän menee Ferrarille, että kirjoita nyt vaan se sinne lehteen.Siellähä ne piireissä pyörii.. jotkut huhut osottautuu oikeiksi. Tiesihän se seiskan/keltaisen lehdistön nainenkin (en muista nimeä?) ensimmäisten joukossa Kimin paluusta Ferrarille, vaikkei mikään urheilutoimittaja olekkaan.
Tätä juttua minä olen yrittänyt netistä löytää. Muistan lukeneeni joskus kesällä/syksyllä 2005, että Seiskan toimittaja olisi istunut Kimin kanssa baarissa ja Kimi olisi sitten tokaissut, että hän menee Ferrarille, että kirjoita nyt vaan se sinne lehteen.
Itse asiassa minä puhuin siitä ekasta Ferrari-sopparista, joka julkaistiin Monzan GP:ssä 2006 eli syyskuun alkupuolella. Seiska kirjoitti tuosta Kimin baarikommentista ehkä heinä-elokuussa. Luin viestisi väärin.heh, joo en nyt itsekään löytänyt. Sellainen muistikuva, että ekana tais olla kuitenkin suomif1?
Eli Haas on sittenkin ottamassa Leclerciä 1+1 sopimuksella, jossa optio L:llä, ja Kimi Ferkulle 1+1 sopparilla, jossa optio Ferrarilla. Saavat samalla alennusta moottoreista.Kaveri tuntee kaverin, joka tuntee kaverin, joka tuntee toisen kaverin... Vähemmän tärkeät lehdet keksivät paljon juttuja päästään tai ottavat minkä tahansa nimettömän vihjeen vastaan totuutena, kunhan voivat hudin sattuessa syyttää jotakuta muuta.
Esimerkiksi Autosportin kaltainen isompi tekijä ei sitten julkaise ihan puhdasta puppua vaan varmistanee asiat omilta lähteiltään, joiden pitää olla ehdottomasti ytimessä. Esimerkiksi tästä Leclerc-Räikkönen-jupakasta on Autosportissa kirjoitettu vain niin, että suunnitelma Leclercin palkkaamisesta olisi "takaisin raiteillaan". Eli asiaa ei vielä ilmoiteta varmaksi millään muotoa mutta heillä on se tieto, että jotain liikehdintää Ferrarilla tapahtuu.
Itse asiassa minä puhuin siitä ekasta Ferrari-sopparista, joka julkaistiin Monzan GP:ssä 2006 eli syyskuun alkupuolella. Seiska kirjoitti tuosta Kimin baarikommentista ehkä heinä-elokuussa. Luin viestisi väärin.
Ferrarille palaamisesta tosiaan uutisoi "faktatietona" ensimmäisenä SuomiF1. Olin silloin niin vakuuttunut jutusta, että otin kiitokseksi adblockin hetkeksi pois kyseisellä saitilla.
Eli Haas on sittenkin ottamassa Leclerciä 1+1 sopimuksella, jossa optio L:llä, ja Kimi Ferkulle 1+1 sopparilla, jossa optio Ferrarilla. Saavat samalla alennusta moottoreista.
Nyt neuvotellaan optioiden ehdoista ennen julkistusta.
Näin ymmärsin kun vaimo kertoi miten värillisiä vaatteita pestään. Saatoin ymmärtää väärin.
Voi olla, mutta iltapäivälehdille kirjoittavan toimittelijan juttuja ei kukaan ota todesta vaikka toimittaja itse vannottaisi mummonsa haudan kautta olevansa vakavissaan.voi olla, että sekoitin asioita. Muistelen vain jotenkin Tainolan kuitenkin olleen jyvällä myös paluussa.
Voi olla, mutta iltapäivälehdille kirjoittavan toimittelijan juttuja ei kukaan ota todesta vaikka toimittaja itse vannottaisi mummonsa haudan kautta olevansa vakavissaan.
Ei kun en minä vittuillut vaan osallistuin leikkiin. Oli siis 100 % oma toive.Jos ei ymmärrä sillyseasonia, nii ei tarvi kommentoida Spekulointi on kivaa ja osa formuloita. Jäyhät jököttäjät pysykööt koloissaan. Faktaa saat sitte ku saat, kuten kaikki me muutkin.
Ei kun en minä vittuillut vaan osallistuin leikkiin. Oli siis 100 % oma toive.
Itseasiassa oon niin paska nuotion sytyttäjä, että usein tulee savua ilman tulta.Joo varmasti päättää
Ei savua ilman tulta.
Sign the Petition
Kimin jatko sopimuksesta tehty adressi
No ne paikat tuppaavat menemään kiinni ylhäältä päin, eli ensin Fefe, sitten Haas ja viimeisenä Sauber ja muut. Näin se oli myös kun kaikki odottivat Ricciardon tilannetta. Tämän jälkeen hyvin nopeasti vahvistettiin ensin Red Bullin ja sitten McLarenin kuviot. McLareninkin tilannetta on odoteltu mm. Toro Rossolla ja varmasti kuljettajienkin keskuudessa monella taholla.Kyllähä tuolla jotain tapahtuu, ei se sattumaakaan ole että Haasin paikkakin on vielä avoinna.