Menee ehkä vähän triviaaliksi pohdiskeluksi, ainakaan itsellä ei ole mitään hajua miten aselasteja (varsinkaan salakuljetettuja sellaisia) merkitään. Kokemus painottuu enemmän tuonne laivatekniikan puolelle. Ja joo, paljon todennäköisempäähän se yksittäisten henkilöiden salailu oman perseen pelastamiseksi on kuin joku valtiollinen salaliitto.Oletetaan, että aluksesta löytyisi aselastissa olevia ajoneuvoja. Miten ja millä tavalla voidaan identifioida aseiden myyjä ja ostaja niin, että kenelläkään olisi syytä salailuun? Ainut tieto mitä voitaneen pitää totena on lastauspaikka Tallinnan satama. Sisältö saattoi olla matkalla ties mitä, ties minne ja minkä yhtiöiden nimissä. Toki yksittäisillä henkilöillä tässä voisi olla ns. pelko perseessä, mutta en näe mitään yhtälöä minkä takia esim. Suomen valtio osallistuisi tähän.